Strani: 1

samen sporočil: 60
[#2784956] 22.07.19 14:14
Odgovori   +    0
"Odvrnil je približno takole: Ja, ker ti je pot poznana; največja ovira za uporabo električnih avtomobilov je strah pred neznanim."

Isto velja za jedrsko energijo :)
sopranos sporočil: 9.698
[#2785011] 22.07.19 18:00
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: sopranos 22.07.2019 18:09
Hmm, sorry, ampak meni tole še vedno deluje precej robinzonsko. Dvakrat si se ustavil, nisi mogel najeti avta, ki si ga hotel, vozil si precej pod omejitvijo na avtocesti in tako delal dren na cesti. Nazaj grede si pa še klimo izključil. Pa dvakrat si moral podporo klicati, zajebali so ti tudi pri plačilu, tako, da boš imel sedaj še eno skrb več. Polnjenje tudi ni bilo napol zastonj, kot se je na začetku promoviralo prednosti EV.

Sorry, ampak meni tole res ne deluje ne vem kako hudo. Ja, si šminker, ker večina nima električnega avta. Lahko se trkaš po prsih kako skrbiš za okolje (čeprav v resnici razlika z ICE ni tako velika, ampak komu to mar, važno da se tako zdi).

Golob je seveda trgovec z elektriko, in vse kar kuri več elektrike je zanj dobro. Zato je logično, da to promovira.

Če torej potegnem črto, EV vozilom manjka še kar precej, da bodo mainstream. Je pa seveda bolje kot je bilo. Kar je logično, milijarde EUR v subvencijah, stalna medijska promocija, regulativna pravila, ki delajo ICE vozila manj konkurenčna itd. Bi bil že čudež, če se razlika ne bi zmanjšala.

Pa nisem ne pristaš ICE, ne nasprotnik EV. Gledam izključno z vidika enostavnosti uporabe, praktičnosti, cenovne dostopnosti itd. In s tega vidika zaenkrat EV še ne vidim kot resnih tekmecev.
bc123a sporočil: 46.991
[#2785014] 22.07.19 18:07 · odgovor na: sopranos (#2785011)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bc123a 22.07.2019 18:09
[sopranos]
Hmm, sorry, ampak meni tole še vedno deluje precej robinzonsko. Dvakrat si se ustavil, nisi mogel najeti avta, ki si ga hotel, vozil si precej pod omejitvijo na avtocesti in tako delal dren na cesti. Nazaj grede si pa še klimo izključil. Pa dvakrat si moral podporo klicati, zajebali so ti tudi pri plačilu, tako, da boš imel sedaj še eno skrb več. Polnjenje tudi ni bilo napol zastonj, kot se je na začetku promoviralo prednosti EV.
Do gospoda Hocevarja sem hotel biti prijazen, zato sem bil tiho, ampak 100% podpisem tvojo oceno.

Ce ta clanek kaj kaze, je to to, da bencinarji se vedno rulajo in da so elektricarji crap.

Kaj sele ce gres v na dopust v Dalmacijo, ali pa tako kot jaz zadnjih 10 let, 400-800 kilometrov dalec (najpogosteje do letalisca v Munchnu).

Mimogrede, koliko je g. Hocevar placal za najem? Meni so se tarife od AvantGo, ce avto imas cez noc, zdele ubijalske. Splaca se samo, ce ga takoj ko nehas voziti, vrnes na njihovo parkirisce da ura neha teci. Ki ga verjetno na Krku ni?
sopranos sporočil: 9.698
[#2785019] 22.07.19 18:19 · odgovor na: bc123a (#2785014)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: sopranos 22.07.2019 18:22
[bc123a]
> [sopranos]
> Hmm, sorry, ampak meni tole še vedno deluje precej robinzonsko. Dvakrat si se ustavil, nisi mogel najeti avta, ki si ga hotel, vozil si precej pod omejitvijo na avtocesti in tako delal dren na cesti. Nazaj grede si pa še klimo izključil. Pa dvakrat si moral podporo klicati, zajebali so ti tudi pri plačilu, tako, da boš imel sedaj še eno skrb več. Polnjenje tudi ni bilo napol zastonj, kot se je na začetku promoviralo prednosti EV.

Do gospoda Hocevarja sem hotel biti prijazen, zato sem bil tiho, ampak 100% podpisem tvojo oceno.

Ce ta clanek kaj kaze, je to to, da bencinarji se vedno rulajo in da so elektricarji crap.

Kaj sele ce gres v na dopust v Dalmacijo, ali pa tako kot jaz zadnjih 10 let, 400-800 kilometrov dalec (najpogosteje do letalisca v Munchnu).

Mimogrede, koliko je g. Hocevar placal za najem? Meni so se tarife od AvantGo, ce avto imas cez noc, zdele ubijalske. Splaca se samo, ce ga takoj ko nehas voziti, vrnes na njihovo parkirisce da ura neha teci. Ki ga verjetno na Krku ni?
Je članek napisal in popust dobil. :) Če ga ni, potem ga pa sploh ne razumem. :D

Golf za en dan je 59 EUR, no vsaj tako piše na ceniku. Če je recimo šel v torek, pa je bil v nedeljo nazaj, potem je to 6 dni in 354 EUR. Pa za registracijo je enkrat vplačal 59 EUR. Recimo, da mu tega ne štejemo med te stroške. Navaden bencinski golf bi ga pa stal 190 EUR za 6 dni. Je že samo te cca. 160 EUR razlike. Pa če rečemo, da še 10 EUR prišpara z elektriko, je razlike še vedno 150 EUR, več prihranjenih ur, dinamična vožnja in vseskozi delujoča klimatska naprava.
hocevarb sporočil: 584
[#2785041] 22.07.19 19:54 · odgovor na: sopranos (#2785011)
Odgovori   +    1
[sopranos]
Hmm, sorry, ampak meni tole še vedno deluje precej robinzonsko.
Najbrž v članku nisem bi dovolj jasen. Bom dodal.
Dvakrat si se ustavil,
Obakrat sem se ustavil na lastno željo. Če bi šel še enkrat na tako pot, se ne bi. Zakaj sem tako ravnal? Pojasnilo spodaj.
nisi mogel najeti avta, ki si ga hotel,
Najel sem avto, ki sem ga hotel. Golfa. Zakaj? Ker sem hotel testirati Ionityjevo polnilnico. Avantcar mi je svetova zoeta. Nisem ga vzel, ker se ga na Ionityju ne da polniti.

Če bi šel še enkrat, bi vzel zoeta in vozil brez vmesnega polnjenja, ker ima za četrtino zmogljivejšo baterijo od golfa. Govorim o modelih zoeta in golfa, ki ju ima Avantcar. Kot sem napisal, pa bi šlo brez vmesnega polnjenja tudi z golfom. Nazaj grede morda malce na tesno, a bi prišel.
vozil si precej pod omejitvijo na avtocesti in tako delal dren na cesti.
S povprečno 100-110 do Postojne nisem delal drena. Na desnem pasu do odcepa za Logatec je itak hitrost v glavnem taka. Na hrvaški AC do Reke ni bilo veliko prometa in nisem nikogar motil, na reški obvoznici pa so itak takšne omejitve. Za nazaj pa sem na slovenski AC malce pospešil, to sem napisal. Mi je že zrasla samozavest.

Na magistralki sem se pa natančno držal omejitev.

Nikogar nisem motil. Nekajkratje bilo treba zato pospešit na 140.

In še enkrat: naslednjič bi šel z zoetom z zmogljivejšo baterijo in bi vozil malce hitreje.
Nazaj grede si pa še klimo izključil.
Izključil sem jo, ko se je zmračilo in je nisem več potreboval.
Pa dvakrat si moral podporo klicati, zajebali so ti tudi pri plačilu, tako, da boš imel sedaj še eno skrb več.
Ja, vse to se mi je zgodilo, ker sem začetnik. Nikogar ne poznam, ki bi že polnil na 350-kw polnilnici in zato nisem mogel nikogar vprašati za nasvet. Zato pa sem hotel testirati Ionity.
Polnjenje tudi ni bilo napol zastonj, kot se je na začetku promoviralo prednosti EV.
Dobil sem poln avto, če bi šel z zoetom, mi ne bi bilo treba polniti. In bi vozil zastonj. Ker pa sem hotel probat ultrahitro polnilnico, sem vzel golfa in načrtnopolnil dvakrat. Cena učenja...
Sorry, ampak meni tole res ne deluje ne vem kako hudo. Ja, si šminker, ker večina nima električnega avta. Lahko se trkaš po prsih kako skrbiš za okolje
Nimam električnega avta, samo sposodil sem si ga.
Če torej potegnem črto, EV vozilom manjka še kar precej, da bodo mainstream. Je pa seveda bolje kot je bilo. Kar je logično, milijarde EUR v subvencijah, stalna medijska promocija, regulativna pravila, ki delajo ICE vozila manj konkurenčna itd. Bi bil že čudež, če se razlika ne bi zmanjšala.
Drži. Ena od ugotovitev poti na Krk je bila, da je razlika že precej manjša, kot si marsikdo predstavlja. Zadeve se spreminjajo zelo hitro.
sopranos sporočil: 9.698
[#2785045] 22.07.19 20:20 · odgovor na: hocevarb (#2785041)
Odgovori   +    2
Saj vem, da sem šel malo na osebni nivo, tako da upam, da ne zameriš.

Ja, hotel si preizkusiti polnilnico. Normalno, malo raziskovalne žilice in to, pa tudi za potrebe članka. Ampak če se postaviva v vlogo voznika ICE vozila. Grem na Petrol, OMV, MOL, BP, Shell itd. povsod lahko natočim gorivo. Pri EV imaš isto več ponudnikov polnjenja, ampak ne moreš polniti vseh vrsta EV, tako da moraš na to paziti. Potem imaš tudi različne cene po polnilnicah in to ne nekaj % kot je to značilno za ICE, ampak tudi krat 2. V Nemčiji je tako ponekod polnjenje EV dražje kot polnjenje ICE vozil.

Ja, to, da si se ustavil je bila res tvoja odločitev. Ampak veliko jih tako naredi, ker vedno obstaja možnost, da na naslednji polnilnici ne bo prostega mesta, da ne bo delala itd. Tako, da je to že skoraj obvezna, ne samo opcija, čeprav se ti tako zdi. Je stalno nek strah, da ne boš ostal brez elektrike.

Glede hitrosti vožnje si pač imel malo "sreče" ker je pač tak čas, ko je malo več prometa. Ampak jaz nekako stojim na stališču, da se je treba voziti vsaj blizu omejitev. Ker to, če en vozi 60, omejitev je pa 130, je to vzrok, da se pojavljajo t.i. fantomske kolone. 100 je zato kar malo prepočasi, tam 120 km je normalno, pa bolj realno za testiranje kje je EV danes. Pa morda še kdaj koga malo prehiti, pa pospeši tam do 140. Pri EV je preprosto treba bistveno več načrtovanja in je en tak občutek, da si oemejen s spontanostjo oz. pri situacijah, ko je treba hitro odreagirati in narediti neko nenačrtovano pot. Enkrat se mi je zgodilo, da sem bil z avto na Dunaju, je prišla situacija, ko sem moral biti v določeni uri v Dusseldorfu in potem nazaj v Ljubljani. Čisto nepričakovano. Cela frka je bila. Ampak mi je uspelo. Z EV lahko pri taki zadeve samo rečeš, da se ne boš niti trudil. Ker že vnaprej veš, da je misija nemogoče.

Ja, saj to s klimo ti verjamem. Samo lahko pa tudi, da imaš podzavestno v glavi, da je treba pri EV malo paziti in da je bolje malo izklopiti ko ni najbolj nujno.

Sem razbral iz članka, da nimaš v lasti EV. To od šminkiranja ni letelo toliko nate, ampak bolj na to, kaj je prednost imeti EV v tem trenutku. Za šminkiranje in kvazi izkazovanje ekološkosti.

Je bil dober članek na temo ločevanja odpadkov na Bloombergu. Kako so Nemci izmed večjih držav prvaki v ločevanju. Nato pa še malo manj lepa slika, da več kot 60% tako zbranih odpadkov sežgejo, več kot 20% jih izvozijo v Indonezijo, na Tajsko, v Kambodžo itd. in potem ugotoviš, da samo nekaj % dejansko predelajo in reciklirajo. Tukaj se mi zdi pa da je nekaj podobnega - bodo problemi z baterijami, bodo problemi z elektrarnami oz. pridobivanjem elektrike.
hocevarb sporočil: 584
[#2785053] 22.07.19 20:52 · odgovor na: sopranos (#2785019)
Odgovori   +    1
[sopranos]
Golf za en dan je 59 EUR, no vsaj tako piše na ceniku. Če je recimo šel v torek, pa je bil v nedeljo nazaj, potem je to 6 dni in 354 EUR. Pa za registracijo je enkrat vplačal 59 EUR. Recimo, da mu tega ne štejemo med te stroške. Navaden bencinski golf bi ga pa stal 190 EUR za 6 dni. Je že samo te cca. 160 EUR razlike. Pa če rečemo, da še 10 EUR prišpara z elektriko, je razlike še vedno 150 EUR, več prihranjenih ur, dinamična vožnja in vseskozi delujoča klimatska naprava.
Nazaj sem šel še isti dan. To sem napisal v članku.

Poglejte pa še drugo računico. Najem zoeta za en dan stane 49 evrov. Elektrika je v tem primeru zastonj. Če bi šel s svojim bencinarjem, bi porabil za okoli 30 evrov goriva in plačal parkirišče.

Kaj to pomeni? Če bom moral kdaj na intervju v Lendavo, bom razmislil, ali se mi bolj splača najeti zoeta, ali iti z mojim osebnim bencinarjem...

Ne trdim, da je najem zoeta cenejši. Nekaj drugega je. Vse več je primerov, ko se splača razmisliti o e-avtu. Jasno, ni primeren za vsako pot. Pomislite pa, kako je bilo pred tremi leti, ko za laika še niso bili primerni za nobeno pot.

Članek sem začel s klasično pripombo: "Okej, e-avto za po mestu še gre, kaj pa na dopust?"

Odgovor sem napisal v članku: električni avtomobili in polnilna infrastruktura so že toliko napredovali, da jih lahko tudi ljubljanski e-amater uporabi na tipičnem slovenskem dopustu.

To je poanta testne vožnje na Krk.
hocevarb sporočil: 584
[#2785057] 22.07.19 21:19 · odgovor na: bc123a (#2785014)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Do gospoda Hocevarja sem hotel biti prijazen, zato sem bil tiho, ampak 100% podpisem tvojo oceno.
Po vašem zapisu sem objavil odgovor sopranosu. Pojasnil sem, zakaj sem dvakrat polnil, klical podporo, zakaj sem najel golfa (ker sem ga hotel)... Šlo mi je za test 350 kW polnilnice. Če bom šel še enkrat, ne bom več testiral, najel bom zoeta in, ker med potjo ne bom polnil, bodo vse opisane zadrege odpadle.

Ce ta clanek kaj kaze, je to to, da bencinarji se vedno rulajo in da so elektricarji crap.

Kaj sele ce gres v na dopust v Dalmacijo, ali pa tako kot jaz zadnjih 10 let, 400-800 kilometrov dalec (najpogosteje do letalisca v Munchnu).
Pred kratkim mi je nekdo pripovedoval, da je šel s teslo v Cinque Terre. Po g-maps je 630 km iz LJ. Polnil je samo enkrat in ga ni bilo nič strah, da mu bo zmanjkalo elektrike. Zakaj? Ker je vnesel cilj v potovalni računalnik in ga je računalnik usmeril, kje naj polni.

Poslušal pa sem tudi pogovor, da bi tudi pot s teslo v Dubrovnik morda lahko opravili samo z enim polnjenjem. No, tega moji sogovorniki še niso poskusili, ampak po g-maps je LJ-DU 660 km...

Meni so se tarife od AvantGo, ce avto imas cez noc, zdele ubijalske. Splaca se samo, ce ga takoj ko nehas voziti, vrnes na njihovo parkirisce da ura neha teci. Ki ga verjetno na Krku ni?
Ni povsem tako. Če najamete e-avto za vožnjo na sestanek v Murski Soboti (kjer imajo polnilno Avantcarovo postajo), se vam avta ne splača vrniti in čez ga čez tri ure najeti še enkrat za vrnitev v LJ, ampak je smiselno plačati neprekinjen najem. Tak imajo cenik. Golf je 59 €/dan, zoe 49.
hocevarb sporočil: 584
[#2785062] 22.07.19 21:54 · odgovor na: sopranos (#2785045)
Odgovori   +    1
[sopranos]
Saj vem, da sem šel malo na osebni nivo, tako da upam, da ne zameriš.
Zapisa nisem razumel kot osebni nivo :) Me pa veseli diskusija.

Moj pogled na e-mobilnost je namreč takšen. Še pred tremi ali štirimi leti je praktično ni bilo. Potem pa se je začela pojavljati.

Seveda ICE ne moreš kar preprosto zamenjat za e-avto, sta pa vsaj dva primera, ko je smiselno razmislit o nakupu e-avta. Ni nujno, da se v takih primerih odločiš za nakup, trdim le, da je razmislek smiseln.

1. V podjetju, ki ima več osebnih službenih vozil, je smiselno preveriti, za kakšne vožnje jih uporabljajo. Morda pa bi bilo racionalno, če je npr eden od petih avtov električni.

2. Pogosto slišimo, da naj bo e-avto drugi družinski avto. Meni se zdi to precej logično. Tudi zaradi lastnih izkušenj. Ko sem bil star 40+ in imel dva majhna otroka in dve stari mami v LJ, smo verjetno opravili 40-50 km mestne vožnje na dan.

Sklepam takole: vse več je primerov, ko je smiselno razmislit o e-avtu. In število takšnih primerov bo vse bolj raslo. K temu bodo pripomogli razvoj baterij, infrastrukture in še kaj.

Za nekatere primere in nekatere voznike najbrž e-avto ne bo nikoli primeren. A takšnih primerov bo vse manj. Predvsem pa se mi ne zdi smiselno na osnovi takšnih primerov trditi, da so e-avti crap. Predvsem so drugačni kot ICE, a drugačni so tudi časi...
sopranos sporočil: 9.698
[#2785064] 22.07.19 22:52 · odgovor na: hocevarb (#2785062)
Odgovori   +    0
Saj se v veliko vidikih strinjava.

Saj v bistvu nas bodo prisilili, da sprejmemo EV. Meni so trenutno EV še malo predragi in še malo premalo praktični. V roku 3-5 let bo pa znalo biti že drugače, ko bodo šle cene ICE vozil gor za 1.000-3.000 eur,morda celo več, EV pa še nekaj tisočakov dol. Bo cenovno že vse skupaj na isti ravni, tako kot so to na Norveškem naredili.

Cenovno gledano je pa vprašanje, če se nam bo vse skupaj splačalo z vidika posameznika. Država lepo skrbi, da so cene elektrike visoke. Gre za povečini državne družbe, ki so lokalni monopolisti.Tako, da nas bodo v vsakem primeru lupili na polno.

Mene bolj skrbi, da bodo šli Nemci in Francozi s temi avti po poti Nokie. Ker to bo imelo resne posledice za slovensko ekonomijo.
bc123a sporočil: 46.991
[#2785070] 23.07.19 06:59 · odgovor na: hocevarb (#2785057)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bc123a 23.07.2019 07:00
[hocevarb]
> Kaj sele ce gres v na dopust v Dalmacijo, ali pa tako kot jaz zadnjih 10 let, 400-800 kilometrov dalec (najpogosteje do letalisca v Munchnu).

Pred kratkim mi je nekdo pripovedoval, da je šel s teslo v Cinque Terre. Po g-maps je 630 km iz LJ. Polnil je samo enkrat in ga ni bilo nič strah, da mu bo zmanjkalo elektrike. Zakaj? Ker je vnesel cilj v potovalni računalnik in ga je računalnik usmeril, kje naj polni.
Mislim, korak "ni me vec strah" je morda velik za elektricarje, jaz pa se v zivljenju nisem razmisljal o tem, da bi me bilo strah, da bi zmanjkalo bencina...
Poslušal pa sem tudi pogovor, da bi tudi pot s teslo v Dubrovnik morda lahko opravili samo z enim polnjenjem. No, tega moji sogovorniki še niso poskusili, ampak po g-maps je LJ-DU 660 km...
Tesla je avto, ki stane 50.000 EUR.
> Meni so se tarife od AvantGo, ce avto imas cez noc, zdele ubijalske. Splaca se samo, ce ga takoj ko nehas voziti, vrnes na njihovo parkirisce da ura neha teci. Ki ga verjetno na Krku ni?

Ni povsem tako. Če najamete e-avto za vožnjo na sestanek v Murski Soboti (kjer imajo polnilno Avantcarovo postajo), se vam avta ne splača vrniti in čez ga čez tri ure najeti še enkrat za vrnitev v LJ, ampak je smiselno plačati neprekinjen najem. Tak imajo cenik. Golf je 59 €/dan, zoe 49.
Jaz sem gledal ce bi se mi splacalo za prevoz na Obalo cez vikend (obisk pri sorodstvu, ne zaradi kopanja) in primerjava rabljen bencinar:najem elektricarja niti priblizno ni smiselna.

Mislim, za 1500 EUR dobite ze cel avto, ki vas pripelje to razdaljo...

www.avto.net/Ads/res...rt=&stran=

Avti z notranjim izgorevanjem so postali taksna komoditeta, da racunice z najemom elektricarja na dolge proge ni.
hocevarb sporočil: 584
[#2785321] 24.07.19 11:08 · odgovor na: sopranos (#2785064)
Odgovori   +    0
[sopranos]
Mene bolj skrbi, da bodo šli Nemci in Francozi s temi avti po poti Nokie. Ker to bo imelo resne posledice za slovensko ekonomijo.
Pri nemški avtomobilski industriji me najbolj moti pošiljanje dvojnih signalov. Po eni strani vse več vlagajo v e-mobilnost, po drugi pa spodbujajo dvome o čistosti e-avtov in krepijo miselnost, po kateri bodo ICE še dolgo prisotni. Domnevam namreč, da so avtomobilski proizvajalci v ozadju takšnih študij.

Če gledam kot državljan in novinar, je spodbujanje takšnega razmisleka OK.

Industrija pa potrebuje jasen signal. Gremo v elektriko hitro ali počasi? Če je dinamika vsaj približno jasna, je prilagajanje proizvodnje lažje. Velja tudi za slovensko. Če je več nejasnosti, so tveganja in stroški višji. Vsaj teorija pravi tako.
hocevarb sporočil: 584
[#2785326] 24.07.19 11:23 · odgovor na: bc123a (#2785070)
Odgovori   +    0
[bc123a]

Jaz sem gledal ce bi se mi splacalo za prevoz na Obalo cez vikend (obisk pri sorodstvu, ne zaradi kopanja) in primerjava rabljen bencinar:najem elektricarja niti priblizno ni smiselna.

Mislim, za 1500 EUR dobite ze cel avto, ki vas pripelje to razdaljo...
Hm... saj se za čez vikend na Obalo ne splača najeti nobenega avta v primerjavi s 1.500 evrov rabljenim vozilom. Tudi ne dizelaša ali bencinarja... Ne razumem takšne primerjave.
bc123a sporočil: 46.991
[#2785433] 24.07.19 18:04 · odgovor na: hocevarb (#2785326)
Odgovori   +    1
[hocevarb]
> [bc123a]
>
> Jaz sem gledal ce bi se mi splacalo za prevoz na Obalo cez vikend (obisk pri sorodstvu, ne zaradi kopanja) in primerjava rabljen bencinar:najem elektricarja niti priblizno ni smiselna.
>
> Mislim, za 1500 EUR dobite ze cel avto, ki vas pripelje to razdaljo...
>

Hm... saj se za čez vikend na Obalo ne splača najeti nobenega avta v primerjavi s 1.500 evrov rabljenim vozilom. Tudi ne dizelaša ali bencinarja... Ne razumem takšne primerjave.
Ja, ne vem, to je real lajf :) Elektricni avti so dalec od konkurencnosti, kljub subvencijam.
vrac sporočil: 9.482
[#2788715] 13.08.19 13:06 · odgovor na: bc123a (#2785433)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [hocevarb]
> > [bc123a]
> >
> > Jaz sem gledal ce bi se mi splacalo za prevoz na Obalo cez vikend (obisk pri sorodstvu, ne zaradi kopanja) in primerjava rabljen bencinar:najem elektricarja niti priblizno ni smiselna.
> >
> > Mislim, za 1500 EUR dobite ze cel avto, ki vas pripelje to razdaljo...
> >
>
> Hm... saj se za čez vikend na Obalo ne splača najeti nobenega avta v primerjavi s 1.500 evrov rabljenim vozilom. Tudi ne dizelaša ali bencinarja... Ne razumem takšne primerjave.

Ja, ne vem, to je real lajf :) Elektricni avti so dalec od konkurencnosti, kljub subvencijam.
Nisem prepričan, če bi bilo polnjenje hitrejše, bi električni avti že danes močno posegli v segment novih nakupov tako osebnih kot gospodarskih vozil, mislim manjših. Avtomobilske tovarne so že ugotovile in tudi ukrepajo v stilu, da se motorjem z notrajim izgorevanjem bliža konec. najprej bodo avtomobile s klasičnim pogonom pregnali iz mest, kasneje pa se bo njihov življenski prostor še zmanjšal. Če bo avtom s pogonom na fosilna goriva prepovedano voziti na večini cest, pač teh ne bodo več proizvajali. Gre za politično odločitev razvitih držav in cilje bodo tudi dosegli. Nemška avtomobilska industrija se je dolgo upirala temu trendu, danes se pa očitno ne več.
najobj sporočil: 26.766
[#2788735] 13.08.19 14:45 · odgovor na: vrac (#2788715)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: najobj 13.08.2019 14:47
[vrac]
> [bc123a]
> > [hocevarb]
> > > [bc123a]
> > >
> > > Jaz sem gledal ce bi se mi splacalo za prevoz na Obalo cez vikend (obisk pri sorodstvu, ne zaradi kopanja) in primerjava rabljen bencinar:najem elektricarja niti priblizno ni smiselna.
> > >
> > > Mislim, za 1500 EUR dobite ze cel avto, ki vas pripelje to razdaljo...
> > >
> >
> > Hm... saj se za čez vikend na Obalo ne splača najeti nobenega avta v primerjavi s 1.500 evrov rabljenim vozilom. Tudi ne dizelaša ali bencinarja... Ne razumem takšne primerjave.
>
> Ja, ne vem, to je real lajf :) Elektricni avti so dalec od konkurencnosti, kljub subvencijam.
Nisem prepričan, če bi bilo polnjenje hitrejše, bi električni avti že danes močno posegli v segment novih nakupov tako osebnih kot gospodarskih vozil, mislim manjših. Avtomobilske tovarne so že ugotovile in tudi ukrepajo v stilu, da se motorjem z notrajim izgorevanjem bliža konec. najprej bodo avtomobile s klasičnim pogonom pregnali iz mest, kasneje pa se bo njihov življenski prostor še zmanjšal. Če bo avtom s pogonom na fosilna goriva prepovedano voziti na večini cest, pač teh ne bodo več proizvajali. Gre za politično odločitev razvitih držav in cilje bodo tudi dosegli. Nemška avtomobilska industrija se je dolgo upirala temu trendu, danes se pa očitno ne več.
... čuj, jaz pa sem prepričan, da če bi bilo polnjenje hitrejše, elektrika za polnjenje ne bi bila zastonj in bi električni avti že danes močno posegli v segment novih nakupov tako osebnih kot gospodarskih vozil, bi pač zmanjkalo elektrike za vse ostalo ... khmm, če zdaj pozabim, da v mestih ni dovolj zmogljive infrastrukture za vse, na dvorišča elektrarn pa se ne bo noben vozil polnit svoj avto, ker bo pol elektrike porabil za pot tja in nazaj, s preostalo elektriko pa ne bo mogel skoraj nikamor ... alzo, nemška avtomobilska industrija se še dolgo ne bo rabila upirat trendu električnih avtomobilov, če seveda ne bodo enostavno prepovedali avtomobile s pogonom na fosilna goriva in bo večina ljudi morala hoditi peš, ker z avtobusom in vlakom kot danes z avtom glih ob vsakem času pač ne moreš povsod ...
vrac sporočil: 9.482
[#2788859] 14.08.19 11:09 · odgovor na: najobj (#2788735)
Odgovori   +    0
Glej, v Sloveniji en Talum porabi več kot porabijo vsi električni avtomobili v Sloveniji, ki bodo prišli na cesto v naslednjih desetih letih pa ne dela nobenega dobička in ga tud nikoli ne bo. Rezerve elektrike so že danes, najti jih bo treba. Nemci plačujejo danes Poljakom, da jemljejo njihovo previsoko proizvodnjo elektrike, ko sončne in vetrne elektrarne zalaufajo na polno. Eletromobilnost bo stabilizirala porabo in proivodnjo. Ko je avto priključen na omrežje ga lako polniš, lahko pa tudi služi kot ponudnik elektrike, če jo je premalo.
najobj sporočil: 26.766
[#2788887] 14.08.19 13:28 · odgovor na: vrac (#2788859)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 14.08.2019 13:33
[vrac]
Glej, v Sloveniji en Talum porabi več kot porabijo vsi električni avtomobili v Sloveniji, ki bodo prišli na cesto v naslednjih desetih letih pa ne dela nobenega dobička in ga tud nikoli ne bo. Rezerve elektrike so že danes, najti jih bo treba. Nemci plačujejo danes Poljakom, da jemljejo njihovo previsoko proizvodnjo elektrike, ko sončne in vetrne elektrarne zalaufajo na polno. Eletromobilnost bo stabilizirala porabo in proivodnjo. Ko je avto priključen na omrežje ga lako polniš, lahko pa tudi služi kot ponudnik elektrike, če jo je premalo.
... OK, če Poljaki nikoli ne bodo imeli nobenega električnega avtomobila, bodo svoje viške verjetno res lahko prodajali Nemcem, ko sončne in vetrne elektrarne zalaufajo na polno ... no, ampak tudi če pozabim, da si pozabil, da v mestih ni dovolj zmogljive infrastrukture in da ekološko osveščeni ne boste dovolili, da bi se mestno okolje onesnaževalo z daljnovodi, si ti napisal, da bodo imeli vsi na svetu samo še električne avtomobile, potem pa tudi Poljaki ne bodo imeli viškov elektrike, pa če bi veter pihal in bi sonce sijalo dan in noč vse dni v letu, kar pa so celo zelo razviti Angleži pred dnevi live.finance.si/8951...-v-prometu zelo jasno spoznali, da se nikoli ne bo zgodilo ...

P.S.: očitno si malo preveč tukaj na Financah, ker so te Petra & Co. s svojim poveličevanjem dobička čisto okužili ...
vrac sporočil: 9.482
[#2789036] 15.08.19 14:59 · odgovor na: najobj (#2788887)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: vrac 15.08.2019 15:04
Nisi dobro razumel napisano. Nemci plačujejo Poljakom, da jim vzamejo tok, ki ga v Nemčiji preveč proizvedejo in nimajo kam z njim. To se zgodi, ko so razmere za FV in vetrnice optimalne.

V mestih ni daljnovodov, večinoma so daljnovodi pod zemljo. Vsaj v središčih mest.

Kaj ima pa Petra&Co in "moja okuženost z dobičkom" zveze z mojim postom pa veš verjetno zgolj ti.
bc123a sporočil: 46.991
[#2790294] 23.08.19 22:17 · odgovor na: vrac (#2788859)
Odgovori   +    0
[vrac]
Glej, v Sloveniji en Talum porabi več kot porabijo vsi električni avtomobili v Sloveniji, ki bodo prišli na cesto v naslednjih desetih letih pa ne dela nobenega dobička in ga tud nikoli ne bo. Rezerve elektrike so že danes, najti jih bo treba. Nemci plačujejo danes Poljakom, da jemljejo njihovo previsoko proizvodnjo elektrike, ko sončne in vetrne elektrarne zalaufajo na polno. Eletromobilnost bo stabilizirala porabo in proivodnjo. Ko je avto priključen na omrežje ga lako polniš, lahko pa tudi služi kot ponudnik elektrike, če jo je premalo.
Ne razumes niti priblizno tehnologije elektroenergetskega sistema. Nemci ravno zaradadi bedaste okoljske politike delajo veliko skodo naravi poleg tega pa se placujejo izjemno drago elektriko.

Pri elektriki je timing vse. Junija je bila nemcija ze veckrat baje na robu zloma sistema.

Strani: 1