Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BorutHocevar sporočil: 1.534
[sopranos]
Golf za en dan je 59 EUR, no vsaj tako piše na ceniku. Če je recimo šel v torek, pa je bil v nedeljo nazaj, potem je to 6 dni in 354 EUR. Pa za registracijo je enkrat vplačal 59 EUR. Recimo, da mu tega ne štejemo med te stroške. Navaden bencinski golf bi ga pa stal 190 EUR za 6 dni. Je že samo te cca. 160 EUR razlike. Pa če rečemo, da še 10 EUR prišpara z elektriko, je razlike še vedno 150 EUR, več prihranjenih ur, dinamična vožnja in vseskozi delujoča klimatska naprava.
Nazaj sem šel še isti dan. To sem napisal v članku.

Poglejte pa še drugo računico. Najem zoeta za en dan stane 49 evrov. Elektrika je v tem primeru zastonj. Če bi šel s svojim bencinarjem, bi porabil za okoli 30 evrov goriva in plačal parkirišče.

Kaj to pomeni? Če bom moral kdaj na intervju v Lendavo, bom razmislil, ali se mi bolj splača najeti zoeta, ali iti z mojim osebnim bencinarjem...

Ne trdim, da je najem zoeta cenejši. Nekaj drugega je. Vse več je primerov, ko se splača razmisliti o e-avtu. Jasno, ni primeren za vsako pot. Pomislite pa, kako je bilo pred tremi leti, ko za laika še niso bili primerni za nobeno pot.

Članek sem začel s klasično pripombo: "Okej, e-avto za po mestu še gre, kaj pa na dopust?"

Odgovor sem napisal v članku: električni avtomobili in polnilna infrastruktura so že toliko napredovali, da jih lahko tudi ljubljanski e-amater uporabi na tipičnem slovenskem dopustu.

To je poanta testne vožnje na Krk.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen