Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
Zadnja sprememba: sopranos 22.07.2019 18:22
[bc123a]
> [sopranos]
> Hmm, sorry, ampak meni tole še vedno deluje precej robinzonsko. Dvakrat si se ustavil, nisi mogel najeti avta, ki si ga hotel, vozil si precej pod omejitvijo na avtocesti in tako delal dren na cesti. Nazaj grede si pa še klimo izključil. Pa dvakrat si moral podporo klicati, zajebali so ti tudi pri plačilu, tako, da boš imel sedaj še eno skrb več. Polnjenje tudi ni bilo napol zastonj, kot se je na začetku promoviralo prednosti EV.

Do gospoda Hocevarja sem hotel biti prijazen, zato sem bil tiho, ampak 100% podpisem tvojo oceno.

Ce ta clanek kaj kaze, je to to, da bencinarji se vedno rulajo in da so elektricarji crap.

Kaj sele ce gres v na dopust v Dalmacijo, ali pa tako kot jaz zadnjih 10 let, 400-800 kilometrov dalec (najpogosteje do letalisca v Munchnu).

Mimogrede, koliko je g. Hocevar placal za najem? Meni so se tarife od AvantGo, ce avto imas cez noc, zdele ubijalske. Splaca se samo, ce ga takoj ko nehas voziti, vrnes na njihovo parkirisce da ura neha teci. Ki ga verjetno na Krku ni?
Je članek napisal in popust dobil. :) Če ga ni, potem ga pa sploh ne razumem. :D

Golf za en dan je 59 EUR, no vsaj tako piše na ceniku. Če je recimo šel v torek, pa je bil v nedeljo nazaj, potem je to 6 dni in 354 EUR. Pa za registracijo je enkrat vplačal 59 EUR. Recimo, da mu tega ne štejemo med te stroške. Navaden bencinski golf bi ga pa stal 190 EUR za 6 dni. Je že samo te cca. 160 EUR razlike. Pa če rečemo, da še 10 EUR prišpara z elektriko, je razlike še vedno 150 EUR, več prihranjenih ur, dinamična vožnja in vseskozi delujoča klimatska naprava.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen