4 min
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
19 min
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
48 min
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov
54 min
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
2 uri
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
2 uri
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
2 uri
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
2 uri
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
3 ure
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
3 ure
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
3 ure
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode
4 ure
Policija danes poostreno nadzira prekoračitve hitrosti
5 ur
Kako smo razglasili ESG-prvaka 2024 in zakaj so udeleženci (tudi nam) tako ploskali
5 ur
Sedež združene NKBM in SKB bo v Ljubljani; Se bo izpraznila še ena velika bančna stavba v prestolnici? 1
6 ur
Zakaj je energetska samooskrba za podjetja tako pomembna in kakšne so rešitve na trgu? (Oglas)
6 ur
Citroën razkriva sedemsedežni SUV C3 aircross
6 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani
6 ur
Praznik narave v Izoli
7 ur
Izrael raketiral Iran, nafta skočila na 90 dolarjev 9

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

BorutHocevar sporočil: 1.534
[sopranos]
Saj vem, da sem šel malo na osebni nivo, tako da upam, da ne zameriš.
Zapisa nisem razumel kot osebni nivo :) Me pa veseli diskusija.

Moj pogled na e-mobilnost je namreč takšen. Še pred tremi ali štirimi leti je praktično ni bilo. Potem pa se je začela pojavljati.

Seveda ICE ne moreš kar preprosto zamenjat za e-avto, sta pa vsaj dva primera, ko je smiselno razmislit o nakupu e-avta. Ni nujno, da se v takih primerih odločiš za nakup, trdim le, da je razmislek smiseln.

1. V podjetju, ki ima več osebnih službenih vozil, je smiselno preveriti, za kakšne vožnje jih uporabljajo. Morda pa bi bilo racionalno, če je npr eden od petih avtov električni.

2. Pogosto slišimo, da naj bo e-avto drugi družinski avto. Meni se zdi to precej logično. Tudi zaradi lastnih izkušenj. Ko sem bil star 40+ in imel dva majhna otroka in dve stari mami v LJ, smo verjetno opravili 40-50 km mestne vožnje na dan.

Sklepam takole: vse več je primerov, ko je smiselno razmislit o e-avtu. In število takšnih primerov bo vse bolj raslo. K temu bodo pripomogli razvoj baterij, infrastrukture in še kaj.

Za nekatere primere in nekatere voznike najbrž e-avto ne bo nikoli primeren. A takšnih primerov bo vse manj. Predvsem pa se mi ne zdi smiselno na osnovi takšnih primerov trditi, da so e-avti crap. Predvsem so drugačni kot ICE, a drugačni so tudi časi...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen