Strani: 1 2 3

rename sporočil: 10.467
[#2726219] 01.08.18 15:45
Odgovori   +    22
Bo novo ime Večerni dnevnik?

#dead meat, anyway.
leonx sporočil: 8.678
[#2726224] 01.08.18 15:52
Odgovori   +    26
Zadnja sprememba: leonx 01.08.2018 15:52
Delo, Dnevnik in Večer nas je združijo v glasilo SZDL (socilaistične zveze delovnega ljudstva), ime novega časnika pa naj bo LEVIČARSKI CAJTNG !
simona2 sporočil: 1.770
[#2726232] 01.08.18 16:14
Odgovori   +    5
ne glede na to, kaj si kdo misli o "ideologiji in poslanstvu" enega ali drugega časopisa, poslovno je to pametno -- a je dovolj, to je drugo vprašanje
rename sporočil: 10.467
[#2726234] 01.08.18 16:19 · odgovor na: simona2 (#2726232)
Odgovori   +    13
Ideološko so na isti liniji.. je pa vprašanje, koliko (jeznih) Štajercev bo odpovedalo naročnino, ker #žabarji ... in obratno, ker #vijole :-P

Zagotovo pa bodo (lastniki) znižali stroške (#odpuščanja), saj je jasno, da za združeni cajtng ne rabiš tudi združenih novinarjev + sodelujočih ostalih.
Le naročnike bodo morali zadržati, pa se bo Excel zagotovo poklopil ;-)
slovenecnb1 sporočil: 2.927
[#2726256] 01.08.18 17:02 · odgovor na: rename (#2726219)
Odgovori   +    13
[rename]
Bo novo ime Večerni dnevnik?

#dead meat, anyway.
glede na stranko Levi mesečnik
Gustl sporočil: 12.556
[#2726269] 01.08.18 18:42
Odgovori   +    2
To ima smisel.
0329Softb sporočil: 3.510
[#2726270] 01.08.18 18:52
Odgovori   +    21
Ta novica mi ni všeč. Čakam, da nam sporočite, da so Dnevnik, Večer, Delo, Mladina, RTV SLO, kAnalizacija, pop tv crknili od lakote.
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2726271] 01.08.18 18:58 · odgovor na: Gustl (#2726269)
Odgovori   +    1
[Gustl]
To ima smisel.
Na papirju je ogromno sinergij, je pa izziv to spravit v prakso. Bo šlo počasi, vsaj v Mariboru bodo prisotna čustva.
rename sporočil: 10.467
[#2726274] 01.08.18 19:44 · odgovor na: anon-49383 (#2726271)
Odgovori   +    7
Yep.
Papir in excel preneseta vse.
Sploh, ce so lepi grafi :-P
FIN-311684 sporočil: 16.859
[#2726275] 01.08.18 19:53 · odgovor na: anon-49383 (#2726271)
Odgovori   +    8
[janeztomazic]
> [Gustl]
> To ima smisel.

Na papirju je ogromno sinergij, je pa izziv to spravit v prakso. Bo šlo počasi, vsaj v Mariboru bodo prisotna čustva.
Res je, na papirju je ogromno sinergij, pozitivnih s seštevkom 2+2=6 in negativnih 2+2=3, sinergije s pozitivno energijo zvišajo z negativno sinergijo znižajo, lahko je skupaj več ali manj, vse je možno. Poglejmo sinergijo naše nove vlade. Če bi Šarec vladal sam je učinkovitost vlade 100%. Recimo, da bi vladal s Cerarjem je že za 10% manjša, Židan jo zmanjša za naslednjih 10%, Bratuškova tudi za 10%, Erjavec pa za 30% in kakšen je rezultat, kakšno učinkovitost Šarčeve vlade bomo imeli na koncu? Na začetku imamo Šarčevih 100 x Židanovih 0,90 x Cerarjevih 0,90 x Bratuvškinih 0,90 x Erjavčevih 0,70 in kaj dobimo? 51,3 % učinkovitost Šarčeve vlade, če dodamo še Meščeve, ki bodo vse skupaj zmanjšali še za 50% lahko samo jokamo, kajti dobimo 25,65%, vse ostalo bo izgubljeno v usklajevanjih...Totalna Šarčeva negativna sinergija.
COP sporočil: 3.511
[#2726276] 01.08.18 19:59 · odgovor na: anon-49383 (#2726271)
Odgovori   +    3
Na papirju je ogromno sinergij, je pa izziv to spravit v prakso. Bo šlo počasi, vsaj v Mariboru bodo prisotna čustva.
Večer bo še vedno Večer in Dnevnik še vedno Dnevnik. Bralci o lastništvu tako ali tako nimajo pojma.
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2726283] 01.08.18 20:58 · odgovor na: COP (#2726276)
Odgovori   +    4
[COP]
> Na papirju je ogromno sinergij, je pa izziv to spravit v prakso. Bo šlo počasi, vsaj v Mariboru bodo prisotna čustva.

Večer bo še vedno Večer in Dnevnik še vedno Dnevnik. Bralci o lastništvu tako ali tako nimajo pojma.
Samo isti lastnik ni dovolj, prave številke se naredijo pri postavki stroskih dela. Vse razen lokalnih vsebin je podvojeno. Ce bi bilo idealno bi bila ista vsebina razen lokalne. No nogometna stra mora bit razlicna:)
denac sporočil: 22.415
[#2726293] 02.08.18 00:09
Odgovori   +    9
Predlagam ime za združena časopisa: Večer dnevnika.
tilenrexi sporočil: 5.945
[#2726297] 02.08.18 01:32 · odgovor na: denac (#2726293)
Odgovori   +    0
Večdnevnik

:D
Endimion sporočil: 6.745
[#2726301] 02.08.18 06:45 · odgovor na: rename (#2726219)
Odgovori   +    1
Dnevni večernik? :)
philips sporočil: 5.478
[#2726306] 02.08.18 07:59 · odgovor na: Endimion (#2726301)
Odgovori   +    3
[Endimion]
Dnevni večernik? :)
Večnik?
Gustl sporočil: 12.556
[#2726309] 02.08.18 08:04 · odgovor na: 0329Softb (#2726270)
Odgovori   +    6
[0329Softb]
Ta novica mi ni všeč. Čakam, da nam sporočite, da so Dnevnik, Večer, Delo, Mladina, RTV SLO, kAnalizacija, pop tv crknili od lakote.
To se boš pa se nacakal :)
Gustl sporočil: 12.556
[#2726317] 02.08.18 08:32 · odgovor na: (#2726314)
Odgovori   +    6
[republican]
Prej bodo crknili od lakote desni mediji... ker pač nimajo dovolj bralcev/gledalcev. Oziroma se jim niso prilagodili, tako kot levi mediji.
Reporter, ki je na trgu, ja. Ta zna imeti težave, se posebej, ker niso vec 100% na liniji.

Nova24 in podobno pa odvisno od volitev na Madžarskem.

Keynes je rekel: "Trg je lahko dlje časa iracionalen, kot sem jaz lahko solventen."

Za medijski trg to še posebej velja.
rename sporočil: 10.467
[#2726329] 02.08.18 09:18 · odgovor na: Gustl (#2726317)
Odgovori   +    4
Reporter kupujem samo še zaradi Pezdirjevih člankov. Podobno, kot sem dolgo časa kupoval Mladino samo zaradi Nežmahovih. Ampak enkrat rečeš - dost mam.
Reporter bo usahnil, ko bo zmanjkalo "oglaševalskega" denarja. Naročniki že odhajajo.

Demokracija pa je izrazito strankarski časopis in bi ga morali deliti brezplačno ;-)

Pozicija: edino naročnina na Finance je še smiselna.
sopranos sporočil: 8.984
[#2726337] 02.08.18 09:24 · odgovor na: (#2726319)
Odgovori   +    2
[republican]
> [Gustl]
> Nova24 in podobno pa odvisno od volitev na Madžarskem.

To ni več trg... V Sloveniji je trg za leve medije pač večji od trga za desne medije. Zato je tudi levih medijev več od desnih.
To je res, da je levi trg večji od desnega. Ampak ni pa 100x večji, kot bi lahko sklepali po finančnih rezultatih.

Ni enostavno narediti novega medija, potrebuješ ogromno kapitala. Medtem ko za ohranjanje pozicije ne rabiš toliko.
rename sporočil: 10.467
[#2726344] 02.08.18 09:29 · odgovor na: sopranos (#2726337)
Odgovori   +    3
Ni problem trg (bralci).
Problem so oglaševalci (državna podjetja), ki zagotovo (100x ?) več oglašujejo v levih medijih...tudi, če jim ne bi bilo treba.
Recimo HSE, ELES, DARS, Elektro podjetja, Petrol... ali pa pred desetletjem Telekom in Mobitel, ki nista imela nobene konkurence. Kaj imajo oni za oglaševat??? To je politično dirigirano financiranje medijev.
rename sporočil: 10.467
[#2726345] 02.08.18 09:32 · odgovor na: (#2726341)
Odgovori   +    5
Dnevnik pa res nikoli ni bil desni, niti manj levi ne.
Bil je bolj drugorazredni Delo :-)))
(Vsaj Delo se je smatral za prvorazrednega :-P)
rename sporočil: 10.467
[#2726354] 02.08.18 09:43 · odgovor na: (#2726350)
Odgovori   +    1
Saj nisem samo tega napisal, kar si citiral.
V nadaljevanju sem pojasnil, zakaj so problem oglaševalci in ne bom še enkrat ponavljal.
Zanimivo bi bilo videti tak seznam ;-)
Gustl sporočil: 12.556
[#2726355] 02.08.18 09:47 · odgovor na: rename (#2726329)
Odgovori   +    1
[rename]

Demokracija pa je izrazito strankarski časopis in bi ga morali deliti brezplačno ;-)
Ne, to so čustva, ravno to ne rabi biti brezplačno, ampak "membership". Isto za Novo24. Model od Guardiana, "support our journalism".

Pozicija: edino naročnina na Finance je še smiselna.
Hear, hear :)
rename sporočil: 10.467
[#2726363] 02.08.18 09:59 · odgovor na: (#2726361)
Odgovori   +    0
Seveda nima veze s trgom, zato sem pa napisal, da naročniki (=trg) niso glavni problem.
bacco979 sporočil: 851
[#2726370] 02.08.18 10:13 · odgovor na: (#2726366)
Odgovori   +    1
Itak. Ampak noben pri zdravi pameti ne bo oglaševal v cajtengu, ki ga nihče ne bere :)
Gustl sporočil: 12.556
[#2726371] 02.08.18 10:19 · odgovor na: (#2726358)
Odgovori   +    1
[republican]
> [Gustl]
> > [rename]
> >
> > Demokracija pa je izrazito strankarski časopis in bi ga morali deliti brezplačno ;-)
>
> Ne, to so čustva, ravno to ne rabi biti brezplačno, ampak "membership". Isto za Novo24. Model od Guardiana, "support our journalism".

Pa to res deluje?
Mah, tudi ni enostavno. Se moraš enako resno it, kot ce prodajas narocnine. Samo komunikacija je drugacna.

Demokracija se mi zdi, da je ze probala, samo površno in takole na pol se it težko karkoli rata.

Guardian...

Guardian Media Group (GMG), which also owns the Observer, said it had a total of 570,000 members who give regular financial support to the organisation, up from 500,000 at the end of last year. Income was further boosted by 375,000 one-off contributions from readers in the past 12 months.



www.theguardian.com/...first-time
bacco979 sporočil: 851
[#2726372] 02.08.18 10:20 · odgovor na: rename (#2726344)
Odgovori   +    3
[rename]
Ni problem trg (bralci).
Problem so oglaševalci (državna podjetja), ki zagotovo (100x ?) več oglašujejo v levih medijih...tudi, če jim ne bi bilo treba.
Recimo HSE, ELES, DARS, Elektro podjetja, Petrol... ali pa pred desetletjem Telekom in Mobitel, ki nista imela nobene konkurence. Kaj imajo oni za oglaševat??? To je politično dirigirano financiranje medijev.
Največji oglaševalci v SLO so na televziji:

Na vodilnih mestih so Ferrero, Lidl Slovenija, Mercator, Spar Slovenija, Engrotuš, P&G, Telekom Slovenije, A1 Slovenija, Hofer in Telemach. Glede na bruto vrednost, pri kateri se upoštevajo vsi oglasi, predvajani na televiziji, in so jih imeli gledalci možnost videti ne glede na poslovni dogovor med oglaševalci, televizijo in medijsko agencijo, dobimo iste oglaševalce, le vrstni red je malo drugačen.

V tiskanih medijih pa:

Tiskani mediji so še vedno najbolj zanimivi za trgovce, avtomobiliste in farmacevte ter za oglaševanje drugih medijev. Največji oglaševalci po bruto vrednosti so tako Telekom Slovenije, Blue trade z oglaševanjem spletne strani najnakupi.si, Mercator, Sanofarm, Lidl Slovenija, Antenna TV z oglaševanjem Planet TV, Porsche Slovenija, KMAG, Volvo in Hofer.

In jebomater da medijev kot so Reporter ali Nova24 ne reši niti Petrol pa Eles, če pa tega nihče noče gledat/brat.
bacco979 sporočil: 851
[#2726374] 02.08.18 10:24 · odgovor na: (#2726373)
Odgovori   +    1
Tudi napol đabe reklama je stran vržen denar, če je nihče ne vidi :)
Gustl sporočil: 12.556
[#2726376] 02.08.18 10:27 · odgovor na: (#2726366)
Odgovori   +    1
[republican]
Oglaševalci so tudi trg... če so prostovoljni ;)

Mediji ne živijo samo od naročnikov in kupcev, ampak tudi (ali celo predvsem) od oglaševalcev.
Tole je precej na pamet. Oglasni trg se je zelo spremenil.

Recimo Finance imajo ze cca. 80% manj oglasov kot na vrhu leta 2008.

Medij, ki si ne bo zagotovil dovolj "readers revenue", bo imel tezave. In vecina si ne more tega zagotovit.

Poglejmo POP TV, ki je se vedno glavni oglasni player, ista zgodba, priklopili so se na placnike interneta.

Strani: 1 2 3