Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[rename]
Ni problem trg (bralci).
Problem so oglaševalci (državna podjetja), ki zagotovo (100x ?) več oglašujejo v levih medijih...tudi, če jim ne bi bilo treba.
Recimo HSE, ELES, DARS, Elektro podjetja, Petrol... ali pa pred desetletjem Telekom in Mobitel, ki nista imela nobene konkurence. Kaj imajo oni za oglaševat??? To je politično dirigirano financiranje medijev.
Ja, saj vemo, da je to razlog. Vsaj 40% Slovencev je bolj desno usmerjenih. A glej ga zlomka, levičarski mediji imajo 100x več prihodkov. Zato se pa levaki tako bojijo prodaje državnih podjetij, ker bi se del oglaševalskega denarja prelil tudi v desne medije. Zato ob osamosvojitvi desni mediji niso imeli najmanjše šanse, da preživijo. Ker so jih odrezali od dostopa do denarja.

Ko se govori o politiki, se pozablja, da levici zmago omogočajo tudi medijske agencije, "raziskovalci" javnega mnenja itd. Ni naključje, da so na FDV, FF in drugih družboslovnih faksih večinsko levi profesorji.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen