Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Hakl in Petan nameravata združiti Dnevnik in Večer. Nastajajo DV mediji
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2726372] 02.08.18 10:20 · odgovor na: (# 2726344)
[rename]Največji oglaševalci v SLO so na televziji:
Ni problem trg (bralci).
Problem so oglaševalci (državna podjetja), ki zagotovo (100x ?) več oglašujejo v levih medijih...tudi, če jim ne bi bilo treba.
Recimo HSE, ELES, DARS, Elektro podjetja, Petrol... ali pa pred desetletjem Telekom in Mobitel, ki nista imela nobene konkurence. Kaj imajo oni za oglaševat??? To je politično dirigirano financiranje medijev.
Na vodilnih mestih so Ferrero, Lidl Slovenija, Mercator, Spar Slovenija, Engrotuš, P&G, Telekom Slovenije, A1 Slovenija, Hofer in Telemach. Glede na bruto vrednost, pri kateri se upoštevajo vsi oglasi, predvajani na televiziji, in so jih imeli gledalci možnost videti ne glede na poslovni dogovor med oglaševalci, televizijo in medijsko agencijo, dobimo iste oglaševalce, le vrstni red je malo drugačen.
V tiskanih medijih pa:
Tiskani mediji so še vedno najbolj zanimivi za trgovce, avtomobiliste in farmacevte ter za oglaševanje drugih medijev. Največji oglaševalci po bruto vrednosti so tako Telekom Slovenije, Blue trade z oglaševanjem spletne strani najnakupi.si, Mercator, Sanofarm, Lidl Slovenija, Antenna TV z oglaševanjem Planet TV, Porsche Slovenija, KMAG, Volvo in Hofer.
In jebomater da medijev kot so Reporter ali Nova24 ne reši niti Petrol pa Eles, če pa tega nihče noče gledat/brat.
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen