Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

sopranos sporočil: 11.404
[republican]
> [rename]
> Ni problem trg (bralci).
> Problem so oglaševalci

Ampak oglaševalci oglašujejo tam, kjer pričakujejo dovolj visoko branost/gledanost.

Ali pa kakšno drugo korist, ampak to nima več veze s trgom.
To sploh ni res. Velika podjetja, tudi v tuji lasti, imajo sklenjene pogodbe z agencijami. In te potem po lastni presoji izberejo medije kjer se bodo oglaševali. Sem nekaj let delal v tem segmentu in ti lahko iz prve roke povem s čim vse smo se soočali. Recimo, da je moral oglaševalec direktno zagroziti agenciji, da je šla na določen medij. Smo vedeli, da je agencija podkupljena s strani konkurence. Je trajalo tudi po 3-4 leta, da smo kakšno stranko dobili. Ker so agencije toliko časa uspele delati zmedo. Naročniki se pogosto sploh nočejo s tem ukvarjati, ker če je kampanja neuspešna, potem je kao naročnik kriv, ker se je vmešaval. In zato prepustijo zadeve agenciji in si umijejo roke. Ampak pri nas ni šlo za politični medij, zato smo lahko vsaj kakšno drobtinico dobili. Nad desnimi mediji je fatva, zato sploh ni šanse, da jim uspe. To bi morali imeti denarja za delovanje za 4 leta, da bi se kaj spremenilo.

Potem je pa tukaj še upadajoč in spreminjajoč medijski trg. Kar zadeve še dodatno zakomplicira.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen