Zasebnost
2 sek
Cene industrijskih proizvodov pri proizvajalcih na mesečni ravni v povprečju nespremenjene
28 min
Slovo Babiševe stranke je nov udarec liberalni Renew, ki v EP izgublja vlogo jezička na tehtnici 1
48 min
Klemen Boštjančič za Politico: Lahko bi sodeloval s skrajno desnico Le Penove 4
2 uri
Za vsak evro v digitalizacijo zdravstva tri evre donosa 1
2 uri
Aprilske plače višje v javnem in zasebnem sektorju
2 uri
V prvem četrtletju rast cen v gradbeništvu
2 uri
Velikoformatne fasadne plošče v sodobni arhitekturi (Oglas)
3 ure
Izdanih manj gradbenih dovoljenj, gradilo se bo manj stanovanj
4 ure
Stanje v nemški predelovalni industriji se je junija poslabšalo, v nasprotju s pričakovanji
4 ure
GEN-I v 2023: tudi Helblova uprava brez bonusov
4 ure
Cene stanovanj v Ljubljani znova krepko navzgor, poslov najmanj po letu 2013 6
4 ure
Kaj je novega pri pionirju sodobnih crossoverjev? 1
4 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
4 ure
Mariborski študenti z robotom premagali vso Evropo
4 ure
Lažni telefonski klici: kaj so »spoofane« številke in kako jih prepoznati (PRO)
5 ur
Surs: Slovenska gospodarska klima se je ta mesec rahlo izboljšala, a ostaja v negativnem območju
5 ur
Toyota: Evropa bo do leta 2030 eden največjih trgov za vodikove gorivne celice 1
6 ur
Maisie Goldney, Ford Europe: Slovenijo smo izbrali zaradi izjemne narave, hrane in prijaznih ljudi
6 ur
Internetvju: kakšne so najemnine zdaj in kakšne bodo za nove ljubljanske pisarne
6 ur
Cene nemških nepremičnin v prvem četrtletju znova navzdol

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot

Strani: 1

0513ANITO sporočil: 10.844
[#3007864] 29.09.22 21:57
Odgovori   +    14
Kateri norci vodijo Autonidustrijo?
FIN-467473 sporočil: 1.875
[#3007867] 30.09.22 04:43
Odgovori   +    18
Nobena proizvodnja katera temelji na porabi energentov in surovin ni in nikoli ne bo zelena.Tudi bio in eko kmetovanje je všteto v to kategorijo.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#3007871] 30.09.22 06:56 · odgovor na: (#3007870)
Odgovori   +    12
[alek14]
Če želimo izboljšati kakovost zraka, moramo prepovedati vse gospodarske aktivnosti. Zakaj sploh so, k so pa tako škodljive?

Ja tudi proizvodnja zdravil je gospodarska aktivnost. Tudi to se prepove. Kaj pa zrak, pa ribe?

Pol se pa čudijo od kod negativne obresti??
Ja če je nova zelena investicija 5% manj produktivna od obstoječe, mora biti obrestna mera -7%, da se taka investicija splača.
Pa vse mora biti iz reciklata...

Le od kje pa reciklat pride, če ni prej proizvodnje "Virgin" materialov...

Da o Random kvaliteti proizvodov iz reciklatov sploh ne odpiramo debate....
Froc sporočil: 2.033
[#3007880] 30.09.22 08:35
Odgovori   +    9
Treba se bo znebiti zelene agende kot vodilnega pogoja in preiti na realne osnove z enakim upoštevanjem vseh ostalih parametrov. Po pameti skratka.
VBMS sporočil: 516
[#3007883] 30.09.22 08:51
Odgovori   +    23
Čez cca 10 let bo EU zgledala kot Kuba, polna starih dizlov, ki jih bomo krpali, dokler bo pločevina še skupaj držala. E avti so predragi, s kupom težav, ki jih prinašajo za infrastrkturo, požarno varnost, dometom, reciklažo, itd... Da ne omenjamo, koliko surovin in energije je potrebnih za njihovo izdelavo. In poglejte si polja pridobivanja litija v Chilu. Vso svinjarijo naredimo tam, da imamo doma občutek, kako smo eko.
PKZ08 sporočil: 62
[#3007887] 30.09.22 09:01
Odgovori   +    14
To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
Toliko o zelenih prizadevanjih...
PKZ08 sporočil: 62
[#3007888] 30.09.22 09:10 · odgovor na: VBMS (#3007883)
Odgovori   +    13
[VBMS]
Čez cca 10 let bo EU zgledala kot Kuba, polna starih dizlov, ki jih bomo krpali, dokler bo pločevina še skupaj držala. E avti so predragi, s kupom težav, ki jih prinašajo za infrastrkturo, požarno varnost, dometom, reciklažo, itd... Da ne omenjamo, koliko surovin in energije je potrebnih za njihovo izdelavo. In poglejte si polja pridobivanja litija v Chilu. Vso svinjarijo naredimo tam, da imamo doma občutek, kako smo eko.
Genialno opažanje:
vsi ljudje, ki jih poznam in se spoznajo na avtomobile iščejo nek avto do letnika 2010, ki se ga sploh še da popravljati in vzdrževati. Tak avto lahko ob dobri negi dejansko vozi večno (Kuba)
Novi avti imajo vedno več poblemov (elektronika - že pregovorno, low tension piston rings - poraba olja, direktni vbrizg za bencinarje - obraba verig za odmično gred in zapacanje batnih obročkov, sledi poraba olja, itd.)
In nova Opel Corsa - električna - stane 35.000€, so povedali v soboto na Avtomobilnosti. Halo?? 35?
PKZ08 sporočil: 62
[#3007889] 30.09.22 09:13 · odgovor na: (#3007870)
Odgovori   +    2
[alek14]
Če želimo izboljšati kakovost zraka, moramo prepovedati vse gospodarske aktivnosti. Zakaj sploh so, k so pa tako škodljive?

Ja tudi proizvodnja zdravil je gospodarska aktivnost. Tudi to se prepove. Kaj pa zrak, pa ribe?

Pol se pa čudijo od kod negativne obresti??
Ja če je nova zelena investicija 5% manj produktivna od obstoječe, mora biti obrestna mera -7%, da se taka investicija splača.
Res je, živeti trajnostno, pomeni predvsem nehati delati neprestano, da lahko neprestano kupujemo in mečemo stran. To je norost. Vsako stvar bi bilo treba kupiti 1x in imeti - dolgo, dolgo. Namesto, da cele dneve čepimo v službi, pa bi lahko doma tudi kaj popravili.
0513ANITO sporočil: 10.844
[#3007890] 30.09.22 09:14 · odgovor na: PKZ08 (#3007887)
Odgovori   +    7
[]
To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
Toliko o zelenih prizadevanjih...
Zakaj je sploh potreben DMV???

Pač še en davek, ki ga je Garjav Pes prinesel na repu....
VBMS sporočil: 516
[#3007892] 30.09.22 09:26 · odgovor na: PKZ08 (#3007888)
Odgovori   +    9
"In nova Opel Corsa - električna - stane 35.000€, so povedali v soboto na Avtomobilnosti. Halo?? 35?"

Recimo, da naša družina sodi v srednji razred, dva mulca. Za nas je nov e-avto prevelik zalogaj oziroma raje vzamem nekaj klasičnega družinskega do 20-25k in ostane še za kaj drugega, nujnega. Nakup rabljenega e-avta? Menda samo menjava baterije stane 10k+. Kdo bo torej kupoval stare e-avte? je to ta trajnost, ki jo iščemo? Povprečna starost avta v Sloveniji je čez 10 let. Kdo bo lahko imel nov e-avto? Zgleda, da bomo res vsi na mopedih. Tudi tisti, ki se vozimo v 55km oddaljeno službo. In živimo na podeželju.
VBMS sporočil: 516
[#3007893] 30.09.22 09:32 · odgovor na: PKZ08 (#3007889)
Odgovori   +    11
Se popolnoma strinjam, da bi izdelki morali imeti daljšo dobo uporabe. Da bi si jih znali sami doma popraviti? Težko brez tega znanja!

Pred letom nam je odpovedala še 2. plošča na indukciji. Za popravilo že prve pokvarjene je pred leti bil strošek popravila 100e. Pri 8 let stari plošči potem ne razmišljaš, gre in kupiš novo za 400e s 5 let garancije. Ploščo je preko oglasov takoj kupil starejši možakar za 30e in se zanjo neskončno zahvaljeval - je električar in je zamenjal nek popolnoma poceni del za par evrov in verjetno bo ta plošča delala še 5 let vsaj. Enako je bilo s prejšnjo Tv plazmo. Ko smo jo okvarjeno po cca 8 letih dali stran, jo je en majstor popravil - mislim, da je bil samo upor za nekaj centov - in dela še zdaj.

Tako da - očitno v današnjih razmerah, kjer se kaže trajna izguba EU blaginje, nasvet za starše, če otroci ne vejo, kam naprej s šolanjem - V PRAKTIČNE POKLICE, DA BODO ZNALI KAJ POPRAVIT :-)!!
PKZ08 sporočil: 62
[#3007894] 30.09.22 09:41 · odgovor na: 0513ANITO (#3007890)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]
> []
> To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
> Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
> DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
> Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
> Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
> Toliko o zelenih prizadevanjih...

Zakaj je sploh potreben DMV???

Pač še en davek, ki ga je Garjav Pes prinesel na repu....
Ravno zato:)
PKZ08 sporočil: 62
[#3007897] 30.09.22 09:49 · odgovor na: 0513ANITO (#3007871)
Odgovori   +    2
[0513ANITO]
> [alek14]
> Če želimo izboljšati kakovost zraka, moramo prepovedati vse gospodarske aktivnosti. Zakaj sploh so, k so pa tako škodljive?
>
> Ja tudi proizvodnja zdravil je gospodarska aktivnost. Tudi to se prepove. Kaj pa zrak, pa ribe?
>
> Pol se pa čudijo od kod negativne obresti??
> Ja če je nova zelena investicija 5% manj produktivna od obstoječe, mora biti obrestna mera -7%, da se taka investicija splača.
Ja - :))) dejansko, čaka nas desetletje trdega dela, da bomo zmanjšali produktivnost in blaginjo, da bomo razvili in izdelali avtomobile, ki jih nihče ne bo mogel kupiti. Kot v vojski, dopoldne se koplje jarke, popoldne pa zasipava.
Ali nebi bilo bolje, če bi malo nehali delat?
comteo sporočil: 664
[#3007899] 30.09.22 09:51 · odgovor na: VBMS (#3007892)
Odgovori   +    1
[VBMS]
"In nova Opel Corsa - električna - stane 35.000€, so povedali v soboto na Avtomobilnosti. Halo?? 35?"

Recimo, da naša družina sodi v srednji razred, dva mulca. Za nas je nov e-avto prevelik zalogaj oziroma raje vzamem nekaj klasičnega družinskega do 20-25k in ostane še za kaj drugega, nujnega. Nakup rabljenega e-avta? Menda samo menjava baterije stane 10k+. Kdo bo torej kupoval stare e-avte? je to ta trajnost, ki jo iščemo? Povprečna starost avta v Sloveniji je čez 10 let. Kdo bo lahko imel nov e-avto? Zgleda, da bomo res vsi na mopedih. Tudi tisti, ki se vozimo v 55km oddaljeno službo. In živimo na podeželju.


Naša družina ima manjše prihodke od povprečja. Zato imamo le električne avte doma.
Električne smo kupili za 0€ pologa (ker nismo imeli prihrankov) a obroki so nižji, kot je prej bil strošek za gorivo.
Avti so nam in praktično in dejansko brezplačni, če jih primerjamo z naftnimi avti, ki smo jih prej vozili in smo kupovali rabljene.

Za naftnega potrebuješ denar za polog, dvigneš nekaj kredita. Kreditni obrok + gorivo + vzdrževanje je dražje od kredita in energije za električni avto. Vedno.
Enostavno nimamo denarja za drage rabljene naftne avte. Drage v uporabi (kredit + gorivo + vzdrževanje).
VBMS sporočil: 516
[#3007904] 30.09.22 10:23 · odgovor na: comteo (#3007899)
Odgovori   +    5
Živite na podeželju ali v mestu? Imate domač priključek za polnjenje? Imate morda domačo sončno elektrarno?
Morbus sporočil: 126
[#3007919] 30.09.22 12:06
Odgovori   +    12
Cela Evropa je lahko zelena pa se na podnebju ne bo poznalo nic. Dokler kitajci americani ne bojo zeleni nima veze afrika se pride na vrsto z ogljikom so se dalec od zelenega.
To da pa "zeleno" sploh ni niti blizu zelenega je pa se vecja svinjarija vse skupaj en velik nateg!
Rokc5 sporočil: 2.857
[#3007937] 30.09.22 14:27 · odgovor na: VBMS (#3007893)
Odgovori   +    4
VBMS: Se strinjam veliko prihodnosti je v obrti in v poklicih. Dober finančni zaslužek in velika možnost potencialnih življenjskih prihrankov.
anon-182066 sporočil: 11.068
[#3008099] 02.10.22 14:48 · odgovor na: VBMS (#3007892)
Odgovori   +    0
[VBMS]
"In nova Opel Corsa - električna - stane 35.000€, so povedali v soboto na Avtomobilnosti. Halo?? 35?"

Recimo, da naša družina sodi v srednji razred, dva mulca. Za nas je nov e-avto prevelik zalogaj oziroma raje vzamem nekaj klasičnega družinskega do 20-25k in ostane še za kaj drugega, nujnega. Nakup rabljenega e-avta? Menda samo menjava baterije stane 10k+. Kdo bo torej kupoval stare e-avte? je to ta trajnost, ki jo iščemo? Povprečna starost avta v Sloveniji je čez 10 let. Kdo bo lahko imel nov e-avto? Zgleda, da bomo res vsi na mopedih. Tudi tisti, ki se vozimo v 55km oddaljeno službo. In živimo na podeželju.
Folk se bo še vedno vozil na polno, na Kubi še sedaj vozijo avte izpred castrove revolucije.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#3008171] 03.10.22 11:49 · odgovor na: anon-182066 (#3008099)
Odgovori   +    1
Veliko več rabljenih avtov. Nagradno vprašanje pa je: do kje bodo šle cene teh avtov? :):):)

Strani: 1