2 uri
DZ razveljavil sklep o razpisu referenduma o obrambnih izdatkih
2 uri
Potrjeno: v najbolj zategnjenih občinah boste turistom lahko oddajali stanovanja in hiše samo 30 dni
4 ure
Šef Bundesbank: ameriške carina lahko nemško gospodarstvo pahnejo nazaj v recesijo
4 ure
Telekom Slovenije z zlatim priznanjem CyberVadisa 
5 ur
Belgijski pristaniški delavci zavrnili nalaganje orožja, namenjenega v Izrael 6
5 ur
Na Nizozemskem uvajajo avtonomni avtobus
5 ur
Prihodki Saab v drugem četrtletju presegli pričakovanja analitikov; delnica +14 odstotkov
5 ur
Hrvati so tesnobni, nujno potrebujejo nekaj sto novih polnilnic 2
6 ur
Bo nesojena Zidarjeva vila v Fiesi na tretji dražbi našla kupca?
6 ur
RailFreight: Se bo Slovenija iz pasivne tranzitne države preoblikovala v aktivno logistično vozlišče?
6 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
6 ur
Vlada: Predlog sedemletnega proračuna EU zadovoljiva podlaga za pogajanja
6 ur
Junija izdanih manj gradbenih dovoljenj za stavbe
6 ur
Stanovanjska zakona pod streho: milijarda gre za javna stanovanja
7 ur
Ljubljanska borza ob 11.30: delnice večinoma v rdečem
7 ur
Predlagani proračun EU: Sloveniji bi šlo 5,4 milijarde evrov za kohezijske, kmetijske in druge politike
7 ur
Primorske novice: Mahle naj bi sredi avgusta odpustil prvih sto delavcev
7 ur
Kaj je Genialni zakon, ki je spet pognal kriptovalute
8 ur
Veljavnost ponudbe Salusa za prevzem Farmadenta podaljšana do konca septembra
8 ur
Članice EU dosegle dogovor glede novega svežnja sankcij proti Rusiji 3

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

0513ANITO sporočil: 10.844
[Avto] Tema: Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot
[#3007890] 30.09.22 09:14 · odgovor na: PKZ08 (#3007887)
Odgovori   +    7
[]
To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
Toliko o zelenih prizadevanjih...
Zakaj je sploh potreben DMV???

Pač še en davek, ki ga je Garjav Pes prinesel na repu....

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen