24 min
Raziskava: vodilni kitajski proizvajalec avtomobilov je prejel 3,4 milijarde evrov pomoči domače vlade
55 min
Najbolj brani članki danes
58 min
V kitajski provinci Guangdong bi lahko poplave ogrozile na milijone prebivalcev
3 ure
Švicarski UBS naj bi z odpuščanji začel junija
4 ure
Varstvo osebnih podatkov: boste uporabniku grenili ali lajšali življenje? 1
6 ur
Delež površin kmetijskih zemljišč za ekološko kmetovanje se veča
8 ur
TikTok naj bi nameraval odstaviti vodilnega, ki je bil zadolžen za razrešitev zadev z ZDA
9 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
9 ur
Kako nam gre črpanje evropskih kohezijskih sredstev
10 ur
Ifo: ekonomski strokovnjaki pričakujejo rahel upad inflacije po vsem svetu
10 ur
Volkovi z Wall Streeta: tehnološke delnice z največjim upadom po pandemiji; naslednji teden jih čaka test
11 ur
Zakaj japonski nissan lahko nosi italijansko ime, na Poljskem izdelana alfa romeo pa ne
13 ur
V ameriškem kongresu potrdili tudi možnost prepovedi TikToka in nove sankcije proti Iranu
14 ur
Podjetniki si strošek posojila lahko ublažijo s subvencijo obrestne mere
1 dan
Predstavniški dom ameriškega kongresa potrdil 95 milijard dolarjev težko pomoč za Ukrajino, Izrael in Tajvan 18
1 dan
Najbolj brani članki danes
1 dan
EU za projekte varovanja okolja letos namenja 571 milijonov evrov 1
1 dan
Nemški proizvajalec komponent za avtoindustrijo Mubea zaganja proizvodnjo v Bosni
1 dan
Prevoznika Emirates in Flydubai po poplavah vzpostavljata normalne povezave 1
1 dan
Cene v hrvaškem turizmu bodo za pet do deset odstotkov višje kot lani 4

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PKZ08 sporočil: 61
To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
Toliko o zelenih prizadevanjih...

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen