37 min
Za razvoj in proizvodnjo strateških tehnologij bo na voljo 100 milijonov evrov
1 ura
Poslanci vložili predlog zakona za nižjo omrežnino za januar in februar za gospodinjstva
2 uri
SD in Levica molče pospremili politično kadrovanje Damirja Črnčeca
4 ure
Sporni 83-milijonski razpis: kaj se je premaknilo in kaj se bo dogajalo v prihodnje
4 ure
Smrt subvencijam, naj živi razbremenitev plač! 8
5 ur
Stroge omejitve Airbnb na Dunaju in delo na črno 1
5 ur
Deja vu: spet sem dokupil delnice Nvidie
6 ur
Premalokrat se zgodi, da bi prodajnik tudi poklical
6 ur
Kako je Trump ustavil denar za zeleno, znižal ceno Tesle in kako je to super 6
6 ur
Pri kokoših v Prekmurju potrdili atipično kokošjo kugo
7 ur
Damir Črnčec gre na SDH, v SDH ne želijo povedati, za kakšno plačo 2
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Kakšna je slika evropskega avtomobilskega trga po koncu leta 2024?
8 ur
Stalne carine za kitajski titanov dioksid v EU že veljajo 3
8 ur
Normiranci, pozor! Pazite, če bo del vašega posla prevzela soproga ali pa ga boste prenesli na d. o. o. 3
8 ur
Hitrorastoči Narayan iz male vasi na Dolenjskem se pripravlja na vstop na ameriško borzo 1
8 ur
United Group vlaga 120 milijonov evrov v sonce in veter
9 ur
Perutnina Ptuj, Dobrote Dolenjske in Puklavec Family Wines lani, kdo pa letos? (PRO)
9 ur
Han sprejel Caplov odstop, napoveduje temeljit pregled razpisa 11
9 ur
Novembrska bruto plača mesečno in medletno višja, predvsem na račun božičnih in 13. plač

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

PKZ08 sporočil: 76
[Avto] Tema: Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot
[#3007894] 30.09.22 09:41 · odgovor na: 0513ANITO (#3007890)
Odgovori   +    0
[0513ANITO]
> []
> To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
> Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
> DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
> Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
> Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
> Toliko o zelenih prizadevanjih...

Zakaj je sploh potreben DMV???

Pač še en davek, ki ga je Garjav Pes prinesel na repu....
Ravno zato:)

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(