Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Komunisti, neoliberalisti, isti
Strani: 1 2
sporočil: 396
Če gledamo na problem LUKE iz vidka nadmudrivanja vidimo, da se v
ozadju skriva posem druga zgodba, ki z borbo za razvoj luke nima
popolnoma nič.
NAmreč kot je že sam avtor povedal v začetku je slika pokazala smer z t.i. prekernimi delavci. Namreč kdor vsaj malo spremlja to področje vidi, da je v interesu vsheh, da še zraven malo zaslužijo. Tako je svetu delavcev v interesu, da se sprejmejo takšna pravila, da lahko gojijo korupciji in pristavijo lončke za svojo korist. Upravi in MATIČU je tudi v interesu, da si pristavijo lončke in tako zaslužijo malo še za svojo korist. Potem pa imamo vodje teh ISP-jev, kateri tudi rabijo del denarja za sebe. Posledično se zgodi, da delavcu ostane minimalac in ostali si razdelijo ti kriminalci.
Ko pa pogledamo politiko vidim predsednika CERARJA, ki je bil naiven in je gledal na LUKO kot strateško za gospodarstvo, kar je povsem pravilno in pozitivno. Vendar je naredil pravilno potezo, da je udaril v kriminalno združbo, katera je še naprej hotela z pomočjo izrabe pravnega reda si polniti žepe. Ko so videli, da bodo razkrinkani pa so vsi skočili v zrak in začeli širiti dezinformacije, da bo CERAR LUKO prodal. Z tem bi avtomatično bil uničen dodatni kanal za krajo denarja. VSi opozarjajo, da so stroški dela previsoki in sočasno ugotavljamo, da imamo veliko prekarnih delavcev. Že sama matematika potrdi, kar sem napisal v začetku.
Zato se ne čudim, če so sedaj skočili po konci, k ose jih je dobilo kako so goljufali sindikati kar preko prekarnih delavcev. To je pokvarjenost do konca in podlo početje. Če pa gledamo drugi tir si lahko mirne duše priznamo, da nihče nebo vlagal v drugi tir svojega denarja, če nebo nič dobil nazaj. Kdor misli koga nadmudriti tako se je zmotil. Če v LUKI kalkulirajo na takšen način so luko dolgoročno potopili. Sam mislim, da tisti, ki bo vlagal v izgradnjo drugega tira mora dobiti koncesijo v LUKI. Žal pa vidim, da ti peljejo SLovenijo v propad in sočasno še LUKO KOPER. Z zastavami so to celo javno potrdili.
NAmreč kot je že sam avtor povedal v začetku je slika pokazala smer z t.i. prekernimi delavci. Namreč kdor vsaj malo spremlja to področje vidi, da je v interesu vsheh, da še zraven malo zaslužijo. Tako je svetu delavcev v interesu, da se sprejmejo takšna pravila, da lahko gojijo korupciji in pristavijo lončke za svojo korist. Upravi in MATIČU je tudi v interesu, da si pristavijo lončke in tako zaslužijo malo še za svojo korist. Potem pa imamo vodje teh ISP-jev, kateri tudi rabijo del denarja za sebe. Posledično se zgodi, da delavcu ostane minimalac in ostali si razdelijo ti kriminalci.
Ko pa pogledamo politiko vidim predsednika CERARJA, ki je bil naiven in je gledal na LUKO kot strateško za gospodarstvo, kar je povsem pravilno in pozitivno. Vendar je naredil pravilno potezo, da je udaril v kriminalno združbo, katera je še naprej hotela z pomočjo izrabe pravnega reda si polniti žepe. Ko so videli, da bodo razkrinkani pa so vsi skočili v zrak in začeli širiti dezinformacije, da bo CERAR LUKO prodal. Z tem bi avtomatično bil uničen dodatni kanal za krajo denarja. VSi opozarjajo, da so stroški dela previsoki in sočasno ugotavljamo, da imamo veliko prekarnih delavcev. Že sama matematika potrdi, kar sem napisal v začetku.
Zato se ne čudim, če so sedaj skočili po konci, k ose jih je dobilo kako so goljufali sindikati kar preko prekarnih delavcev. To je pokvarjenost do konca in podlo početje. Če pa gledamo drugi tir si lahko mirne duše priznamo, da nihče nebo vlagal v drugi tir svojega denarja, če nebo nič dobil nazaj. Kdor misli koga nadmudriti tako se je zmotil. Če v LUKI kalkulirajo na takšen način so luko dolgoročno potopili. Sam mislim, da tisti, ki bo vlagal v izgradnjo drugega tira mora dobiti koncesijo v LUKI. Žal pa vidim, da ti peljejo SLovenijo v propad in sočasno še LUKO KOPER. Z zastavami so to celo javno potrdili.
sporočil: 3.523
Luka Koper, Krka, Triglav, NLB, energetika....privatizirati! Jaz
osebno nimam od državnega lastništva teh podjetij nobene koristi,
zaposleni v njih in trenutne politične opcije pa veselo kadrujejo
in se obnašajo kot resnični lastniki. Politika se nima kaj vtikati
v gospodarstvo! Te vezi in zlorabe je možno prekiniti samo z
privatizacijo.
sporočil: 396
[rx170]Če nekdo noče slišati dejstev je pisec normalno udaril mimo, saj bo naredil tisti, ki se gre lumparijo naredil vse da resnico prikrije in zakoplje.
FRankl kot ponavadi popolnoma mimo.
sporočil: 8.271
[tone45]
> [rx170]
> FRankl kot ponavadi popolnoma mimo.
Če nekdo noče slišati dejstev je pisec normalno udaril mimo, saj bo naredil tisti, ki se gre lumparijo naredil vse da resnico prikrije in zakoplje.Ne gre za to, da bi pisec udaril mimo, ali da nekdo noče slišati ali razumeti.
Gre za to, da se zadevo spodbija in poskuša prikriti sledi.
Se ti ne zdi?
sporočil: 8.271
Peter, povej na enostaven in razumljiv način, da te bodo ljudje
razumeli. Tudi tisti, bolj Butalasti. :)
Kadar je plena dovolj, potem pridejo na vrsto vsi akterji.
Od levov,.... hijen,.... do strankarskih mrhovinarjev,... lokalnih šakalov in lisic, .... vran, krokarjev, .... malih mačk in ostalih podlasic in glodalcev.
Včasih se zgodi kakšen ravs med njimi, vendar je vse to všteto v ceno. :)
Kadar je plena dovolj, potem pridejo na vrsto vsi akterji.
Od levov,.... hijen,.... do strankarskih mrhovinarjev,... lokalnih šakalov in lisic, .... vran, krokarjev, .... malih mačk in ostalih podlasic in glodalcev.
Včasih se zgodi kakšen ravs med njimi, vendar je vse to všteto v ceno. :)
sporočil: 187
Poznamo več tipov tržnega gospodarstva. Aktualna sta predvsem dva
tipa: socialno-tržno in neoliberalno tržno gospodarstvo. Osrednja
razlika med njima je v vrednotenju države: socialno-tržni tip se
zavzema za močno državo, ki se jo učinkovito in pošteno upravlja v
interesu večine, neoliberalni tip pa daje prednost šibki državi,
katere upravljanje se prednostno podreja interesom kapitala.
Neoliberalni tip danes sicer v svetu prevladuje, je pa v resni
sistemski krizi, ki se najbolj odraža v njegovi nesposobnosti, da
bi gospodarstvu zagotavljal zadostno tržno povpraševanje, s tem pa
normalno delovanje trga onemogoča.
Avtor članka P. Frankl ima velike zasluge, da je neoliberalizem tudi v Sloveniji po letu 2004 razmeroma hitro pognal močne korenine, kar večina sedaj boleče plačuje. S temi zaslugami se danes hvaliti je seda vse prej kot modro. Namesto da bi ravnal kot Jože.P. Damijan, njegov nekdanji veliki ideološki zaveznik, ki pogumno priznava, da je bil glede neoliberalizma v resni zmoti, nam Frankl danes ponuja neke svojstvene poglede na to, kdo naj bi po njegovem bil neoliberalec : on sam seveda to ni, pač pa naj bi izrazito neoliberalno ravnali luški delavci. Še več: neoliberalce kar izenačuje s komunisti. Tako razpredanje njegovemu strokovnemu ugledu gotovo ne koristi.
Avtor članka P. Frankl ima velike zasluge, da je neoliberalizem tudi v Sloveniji po letu 2004 razmeroma hitro pognal močne korenine, kar večina sedaj boleče plačuje. S temi zaslugami se danes hvaliti je seda vse prej kot modro. Namesto da bi ravnal kot Jože.P. Damijan, njegov nekdanji veliki ideološki zaveznik, ki pogumno priznava, da je bil glede neoliberalizma v resni zmoti, nam Frankl danes ponuja neke svojstvene poglede na to, kdo naj bi po njegovem bil neoliberalec : on sam seveda to ni, pač pa naj bi izrazito neoliberalno ravnali luški delavci. Še več: neoliberalce kar izenačuje s komunisti. Tako razpredanje njegovemu strokovnemu ugledu gotovo ne koristi.
sporočil: 10.844
[Cet]Kwa ti ene bedarije kvasiš.
Poznamo več tipov tržnega gospodarstva. Aktualna sta predvsem dva tipa: socialno-tržno in neoliberalno tržno gospodarstvo. Osrednja razlika med njima je v vrednotenju države: socialno-tržni tip se zavzema za močno državo, ki se jo učinkovito in pošteno upravlja v interesu večine, neoliberalni tip pa daje prednost šibki državi, katere upravljanje se prednostno podreja interesom kapitala. Neoliberalni tip danes sicer v svetu prevladuje, je pa v resni sistemski krizi, ki se najbolj odraža v njegovi nesposobnosti, da bi gospodarstvu zagotavljal zadostno tržno povpraševanje, s tem pa normalno delovanje trga onemogoča.
Avtor članka P. Frankl ima velike zasluge, da je neoliberalizem tudi v Sloveniji po letu 2004 razmeroma hitro pognal močne korenine, kar večina sedaj boleče plačuje. S temi zaslugami se danes hvaliti je seda vse prej kot modro. Namesto da bi ravnal kot Jože.P. Damijan, njegov nekdanji veliki ideološki zaveznik, ki pogumno priznava, da je bil glede neoliberalizma v resni zmoti, nam Frankl danes ponuja neke svojstvene poglede na to, kdo naj bi po njegovem bil neoliberalec : on sam seveda to ni, pač pa naj bi izrazito neoliberalno ravnali luški delavci. Še več: neoliberalce kar izenačuje s komunisti. Tako razpredanje njegovemu strokovnemu ugledu gotovo ne koristi.
sporočil: 396
[rename]Zelo dobro si opisal primerjavo. Če tvoj kolega nima denarja in bi rad imel CNC mašino in če bo dobra kooperacija bo šel v partnerstvo. Torej bo v zameno moral nekaj ponuditi, da bo dobil finaciranje za ta stroj. Drugače nebo nič. Ali se strinjaš z tem.
Vsi želimo zgraditi drugi tir?
Vsi že ne.
Jaz zagotovo ne in ne poznam v moji druščini nikogar, ki bi si to želel.
Ker ga ne potrebujemo (ne kot fizične osebe, ne kot podjetniki.)
Ga potrebuje država? Potem ga naj zgradi.
A ni denarja? Potem ga pač ne bo zgradila. Tudi moj kolega sanja o ne vem kakšnem CNC stroju, pa ne gre.
Ga potrebuje Luka Koper? Potem naj ga zgradi.
A nima denarja? Potem pač ne bo zgradila, kot tudi moj kolega ne bo kupil CNC stroja.
That's life.
sporočil: 6.530
[rename]Ja. SAmo če Frankl pričakuje, da bo nek famozni partner, ki bi uporabljal en pomol ter hkrati financiral drugi tir posloval s profitom, je ekonomski analfabet. Ne vem, kje vlada misli najti takega bedaka.
Vsi želimo zgraditi drugi tir?
Vsi že ne.
Jaz zagotovo ne in ne poznam v moji druščini nikogar, ki bi si to želel.
Ker ga ne potrebujemo (ne kot fizične osebe, ne kot podjetniki.)
Ga potrebuje država? Potem ga naj zgradi.
A ni denarja? Potem ga pač ne bo zgradila. Tudi moj kolega sanja o ne vem kakšnem CNC stroju, pa ne gre.
Ga potrebuje Luka Koper? Potem naj ga zgradi.
A nima denarja? Potem pač ne bo zgradila, kot tudi moj kolega ne bo kupil CNC stroja.
That's life.
sporočil: 540
demokraticeskim socialistom zmanjkuje tujega casha in kmalu bo
vecina na mini malici. svet pa je velik in se nikoli tako odprt.
-15,000 najbolj perspektivnih volilcev to leto.
sporočil: 10.614
Če tvoj pogled posplošim na celotno populacijo majhnih podjetnikov,
in najbrž niti ne storim s tem prav veliko napake, pridem do
zaključka, da je res bolje da ideja o stranki podjetnikov nikoli ne
pade na plodna tla.
Gospa iz Madžarske si nanudi novega Hyundai-a. Ga plača prodajalcu. Ta prodajalec potem plača prevoz iz koreje do jebene Budimpešte. Njen i30 se lepo prhojsa v Koper, pa je najprej plačana Luka. Potem del stroška prevoza dobi slovenski ajzenponar, ki avto na vlakovni kompoziciji pelje čez Slovenijo. Ajzenponar plača TEŠ za elektriko ki jo je porabila lokomotiva. TEŠ plača knapu v Velenju za kolm s katerim proizvajajo el. Energijo. Knap gre pa potem k malemu ubozemu tišlarju in kupi novo kuhinjo za doma.
Vse skup z denarjem gospe ki je kupila nov avto. In veliko teh gospa. In gospodov. Ki kupijo na drugi strani sveta še vse kaj drugega kot Hyundai-e. Če delček te tuje porabe ostane nam kot vmesnemu členu v verigi, ima od tega dosti ljudi koristi. Tudi tisti ki na prvi pogled nimajo veze z vezo z transportno verigo Luka Koper - SŽ.
Pred kratkim se je podobno kot ti pridušal znanec ki je kovač. Ograje pa tako dela. Da koji kurac moramo pa met drugi tir pa pičke požrešne pa njega z davki davijo pa fpičkumaterfseskup. Pol pa pove da je fejst dobr zaslužil od enega modela k lokomotivo vozi na SŽ ker mu je ročno skoval nosilce za svetilke v hiši. Sem ga prec vprašal če je ziher da on od tega drugega tira res ne bi imel nič.
S izjavami kako nimaš nič z ničemer, je včas potrebno bit pazljiv. Saj ne živiš v kokonu. Nismo v balončku. Kot Frankl pove, je slo izvoza za okoli 80% BDP. To je tuj denar. Ki smo ga z dobrimi izdelki in storitvami spulili tujcem. Ker je zunanja trgovinska bilanca slovenije fantastično pozitivna (že lep čas kršimo EU čitabe, ker prebijamo zgornjo mejo, tako kot jo nemci, zato pa nihče posebej v Bruslju ne pizdi okol tega), se ta višek potem porazdeli skozi nekaj krogov naokoli tudi na sektorje ki delajo za "domači trg". Ja če ti kamionar, ki je pripeljal neko robo iz denimo Luke na Letališko v LJ potem poje vampe in spije dva tavelika pira za malco, boš vseeno rekel da od Luke nimaš nič? Kurc moj nimaš. Al pa voznik lokomotive. Če ne bi peljal vlaka z robo iz luke, ne bi mel plače. In pol pr teb tut ne bi v oštariji basal pečenke in piva.
Gospa iz Madžarske si nanudi novega Hyundai-a. Ga plača prodajalcu. Ta prodajalec potem plača prevoz iz koreje do jebene Budimpešte. Njen i30 se lepo prhojsa v Koper, pa je najprej plačana Luka. Potem del stroška prevoza dobi slovenski ajzenponar, ki avto na vlakovni kompoziciji pelje čez Slovenijo. Ajzenponar plača TEŠ za elektriko ki jo je porabila lokomotiva. TEŠ plača knapu v Velenju za kolm s katerim proizvajajo el. Energijo. Knap gre pa potem k malemu ubozemu tišlarju in kupi novo kuhinjo za doma.
Vse skup z denarjem gospe ki je kupila nov avto. In veliko teh gospa. In gospodov. Ki kupijo na drugi strani sveta še vse kaj drugega kot Hyundai-e. Če delček te tuje porabe ostane nam kot vmesnemu členu v verigi, ima od tega dosti ljudi koristi. Tudi tisti ki na prvi pogled nimajo veze z vezo z transportno verigo Luka Koper - SŽ.
Pred kratkim se je podobno kot ti pridušal znanec ki je kovač. Ograje pa tako dela. Da koji kurac moramo pa met drugi tir pa pičke požrešne pa njega z davki davijo pa fpičkumaterfseskup. Pol pa pove da je fejst dobr zaslužil od enega modela k lokomotivo vozi na SŽ ker mu je ročno skoval nosilce za svetilke v hiši. Sem ga prec vprašal če je ziher da on od tega drugega tira res ne bi imel nič.
S izjavami kako nimaš nič z ničemer, je včas potrebno bit pazljiv. Saj ne živiš v kokonu. Nismo v balončku. Kot Frankl pove, je slo izvoza za okoli 80% BDP. To je tuj denar. Ki smo ga z dobrimi izdelki in storitvami spulili tujcem. Ker je zunanja trgovinska bilanca slovenije fantastično pozitivna (že lep čas kršimo EU čitabe, ker prebijamo zgornjo mejo, tako kot jo nemci, zato pa nihče posebej v Bruslju ne pizdi okol tega), se ta višek potem porazdeli skozi nekaj krogov naokoli tudi na sektorje ki delajo za "domači trg". Ja če ti kamionar, ki je pripeljal neko robo iz denimo Luke na Letališko v LJ potem poje vampe in spije dva tavelika pira za malco, boš vseeno rekel da od Luke nimaš nič? Kurc moj nimaš. Al pa voznik lokomotive. Če ne bi peljal vlaka z robo iz luke, ne bi mel plače. In pol pr teb tut ne bi v oštariji basal pečenke in piva.
sporočil: 11.110
Energetika, racun za junij:dobavljeni zemeljski plin 6.61,
trosarina 0.47, taksa za obr. zraka z em. co2 0.84, znesek za
distr.-poraba 0.24, dodatek za peu 3.14, znesek za distr.-pavsal
7.11, izvajanje meritev epmp-g4 1.42, ddv 4.40 skupaj 24.42. Torej
za dobavljeni plin v vrednosti 6.61, skupaj 24.42. Poceni, poceni.
sporočil: 27.710
[rename]ecb v povprecju ze utrga z drevesa in polije po trgu vec kot to vsak dan tam nekje malo po kosilu :)
Lej...pozabi name in glej samo racunico.
Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €.
sporočil: 32.238
[rename]... pizda, Slovenija ima res neizmerno srečo, da leži na najkrajši poti sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica od Dunaja do Trsta, ker če bi na avstrijskem dvoru pred skoraj dvesto leti imeli take zarukane kratkovidne vladarje, bi ti v tistih hribih še vedno sekal drva, okopaval krompir in hodil peš ...
Lej...pozabi name in glej samo racunico.
Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €. Pa cetudi bi to kitajci res naredili "u pola cjene".
Return of investment je mensezdi 400 let ali koliko ze. Tudi ce jih je samo 40, je to way toooo much.
Bojo pac une tete in strici u Pragu in Budimpesti en teden dlje cakali na hjundaja ali pa kijo iz Koreje.
Zato tud jaz ne dam mojemu prjatlu 140kil efrof za neki jebeni CNC ki zna vse, menda se kavo skuha....ampak jaz kupim za kofe illy aparat za 170 efrof.
P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...703&single ti je Endimion lepo napisal, kako deluje svet ...
sporočil: 27.710
[rename]tako... cezmejni medregionalni transnacionalni eu projekti, evropski narodi se imajo radi in lepo sodelujejo, dogajajo se vlaganja v infrastrukturo, pa seveda elektricni vlaki morajo vozit, ker je to zeleno in moderno, oziroma ko smo ze pri tem, dajmo naredit maglev. evo, skupaj kar nekaj pogruntava :)
Ja potm pa dajmo nares ne samo drugi tir do Divace, ampak kar naprej do zdunaja.
Marija Terezija project 2.0 :-P
Pa za povrh se kriz od Dzesenic do Zagreba.
Pa naj ECB malo podaljsa cas trosenja do kosila:-)))
sporočil: 1.734
[crt]Hja, če je pa to (ecb pumpanje €) potem tako enostavno, neboleče zanikogar in brez kasnejših posledic, potem pa kar v nove projekte.
> [rename]
> Lej...pozabi name in glej samo racunico.
> Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €.
ecb v povprecju ze utrga z drevesa in polije po trgu vec kot to vsak dan tam nekje malo po kosilu :)
Ej, sploh ne vem zakaj bi se potem še jebali na trgu: naj nas vse ecb (ali država, kot slo. radi razmišljajo) rešuje in se imamo fajn do konca naših dni
sporočil: 2.565
[najobj]Brez železnic rasistične K.u.K. bi imeli v Ankaranu lepo školjčišče in ljudje nebi vedeli kaj je CNC mašina. Neke vrste Pokahontas land bi imeli. Agrarno utopijo ala Pol Pot.
> [rename]
> Lej...pozabi name in glej samo racunico.
> Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €. Pa cetudi bi to kitajci res naredili "u pola cjene".
> Return of investment je mensezdi 400 let ali koliko ze. Tudi ce jih je samo 40, je to way toooo much.
> Bojo pac une tete in strici u Pragu in Budimpesti en teden dlje cakali na hjundaja ali pa kijo iz Koreje.
>
> Zato tud jaz ne dam mojemu prjatlu 140kil efrof za neki jebeni CNC ki zna vse, menda se kavo skuha....ampak jaz kupim za kofe illy aparat za 170 efrof.
... pizda, Slovenija ima res neizmerno srečo, da leži na najkrajši poti sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica od Dunaja do Trsta, ker če bi na avstrijskem dvoru pred skoraj dvesto leti imeli take zarukane kratkovidne vladarje, bi ti v tistih hribih še vedno sekal drva, okopaval krompir in hodil peš ...
P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...703&single ti je Endimion lepo napisal, kako deluje svet ...
sporočil: 3
čas vnosa: 09.07.16 18:38
Čestitke za članek gospod Frankl, to kar ste napisali opazujem že
25 let dela v pristanišču.
sporočil: 2.565
[rename]Noben km zeleznic v SLO nima ekonomske racunice. Letno poberejo 8 milijonov uporabnine. Kaj je to... nic.
> [Karaya]
> > [najobj]
> > > [rename]
> > > Lej...pozabi name in glej samo racunico.
> > > Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €. Pa cetudi bi to kitajci res naredili "u pola cjene".
> > > Return of investment je mensezdi 400 let ali koliko ze. Tudi ce jih je samo 40, je to way toooo much.
> > > Bojo pac une tete in strici u Pragu in Budimpesti en teden dlje cakali na hjundaja ali pa kijo iz Koreje.
> > >
> > > Zato tud jaz ne dam mojemu prjatlu 140kil efrof za neki jebeni CNC ki zna vse, menda se kavo skuha....ampak jaz kupim za kofe illy aparat za 170 efrof.
> >
> > ... pizda, Slovenija ima res neizmerno srečo, da leži na najkrajši poti sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica od Dunaja do Trsta, ker če bi na avstrijskem dvoru pred skoraj dvesto leti imeli take zarukane kratkovidne vladarje, bi ti v tistih hribih še vedno sekal drva, okopaval krompir in hodil peš ...
> >
> > P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...703&single ti je Endimion lepo napisal, kako deluje svet ...
>
> Brez železnic rasistične K.u.K. bi imeli v Ankaranu lepo školjčišče in ljudje nebi vedeli kaj je CNC mašina. Neke vrste Pokahontas land bi imeli. Agrarno utopijo ala Pol Pot.
Ah daj no,mne pretiravat zdaj.
Navsezadnje bos trdil, da bi se brez zeleznice se vedno v kocijah vozili.
Poleg tega pa - kdo pa nasprotuje zeleznici?
Nasprotujem(o) drugemu tiru, ki nima ekonomske racunice....in ker nimamo denarja,mda bi si to investicijo lahko privoscili.
Ne vem, a je to res tako tezko razumeti?
In brez zeleznic bi se nam slabo pisalo. Poglej narode juzneje, ki je dolgo niso imeli. Se danes nimajo prave industrije. E tako je to. CNC je nadaljevanje tistega kar je prinesla zeleznica. To zadnje omenjam zgolj kot homage ind. revoluciji.
sporočil: 132
Pa dajmo naredit Rotterdam od Debelega rtiča do Simonovega zaliva,
da, kao, veliki ladjarji ne bodo mimo peljali. Ma kaj do Simomovega
zaliva, do Pirana, jebenti. Vse za žerjaviste in IPS_e. Za domovino
z Luko naprej.
sporočil: 8.271
Dragi Brat Endimion.
Rahlo si grešil, ker v tej zadevi ne gre za podjetnike, marveč vernike!
Zato je potrebno brati takole:
Rahlo si grešil, ker v tej zadevi ne gre za podjetnike, marveč vernike!
[Endimion]Boli njih organ Đoli za drugi tir. Važno je, da dobi Cerkev in ostale Religije proračunski denar in da niso obdavčeni. In seveda, da dobijo državni denar za svoje škofijske šole. To je pomembno! Drugo jih ne zanima. Tudi če Butalci samo ofce in govedo pasejo. Njihova vira bo ostala enaka, za drugo jih ne zanima....
Če tvoj pogled posplošim na celotno populacijo majhnih vernikov, ... in najbrž niti ne storim s tem prav veliko napake, pridem do zaključka, da je res bolje da ideja o stranki podjetnikov nikoli ne pade na plodna tla...
Zato je potrebno brati takole:
Vsi želimo zgraditi drugi tir?
Vsi že ne.
Jaz zagotovo ne in ne poznam v moji druščini nikogar, ki bi si to želel.
Ker ga ne potrebujemo (ne kot fizične osebe, ne kot vernik.)
Vsi si želimo cerkev in vero?
Vsi že ne!
Kdor jo potrebuje, naj jo plača! Od kje naj država in podjetniki sedaj še vzdržujejo cerkev in menihe?
Ali jih potrebuje država? Potem pa naj jih državni uradniki plačajo iz svojega žepa!
Ali jih potrebuje Luka Koper!?
Potem pa naj jih Luka koper plača iz svojega žepa!
.....
sporočil: 771
čas vnosa: 09.07.16 21:43
[rename]To bi lahko že prej povedal, tu je keč.. tovariši ne smejo biti lačni, da ne bodo ful drugačni
> [Inside]
> > [rename]
> > Avstrijci ocitno imajo denar v proracunu ali pa v privatnih investitorjih.
> > No hard feelings.
> > Zato sem pa napisal: ce drzava ali Francelj ali Franz ali Franck ima denar, be my guest.
> > Sam ne mi jokat, da dnarja ni in da naj prispevajo vsl drzavljani...
>
> V današnjem casu je imeti denar relativen pojem. Kolikor obstaja interes ga ima tudi naša drzava na voljo. Povsod gradi infrastrukturo drzava samo pri nas mešamo privat denar zraven. V bistvu nam bi moralo biti vseeno kdo vidi interes tudi v izgubah(ker se investicija vrača dolgo casa) ce nam bo pomagal zgraditi to kar je nas interes.
Interes seveda je: zluftat milijardo faking stirsto milijonov za par deset km tirov (a ni celo,problem, da je presvoh elektrika), ker bo slo kaksno tretjino po stranskem (ta najhitrejsem) tiru v privat zepe posvecencev.
Nasih trejdmarkovanih by Shaman.
sporočil: 771
čas vnosa: 09.07.16 21:39
[crt]In preden bosta dobila vse papirje, bo maglev že parna lokomotiva..
> [rename]
> Ja potm pa dajmo nares ne samo drugi tir do Divace, ampak kar naprej do zdunaja.
> Marija Terezija project 2.0 :-P
> Pa za povrh se kriz od Dzesenic do Zagreba.
> Pa naj ECB malo podaljsa cas trosenja do kosila:-)))
tako... cezmejni medregionalni transnacionalni eu projekti, evropski narodi se imajo radi in lepo sodelujejo, dogajajo se vlaganja v infrastrukturo, pa seveda elektricni vlaki morajo vozit, ker je to zeleno in moderno, oziroma ko smo ze pri tem, dajmo naredit maglev. evo, skupaj kar nekaj pogruntava :)
sporočil: 18.832
Luka Koper, Luka Mesec (glej Požarreport), Mladina in podobni so
razstava postkomunistične Slovenije. Ta ne izpusti Slovenije iz
svojih grabežljivih krempljev. Taki in podobni izkoriščajo
neumnost, zaplankanost, naklonjenost lumpenposlovanju, in
brezbrižnost slovenskih volivcev.
Volivci dopuščajo, da 25 let po deklaraciji države, da smo se osvobodili razbojnikov, vstajnikov, plagiatorjev, prevarantov, nasilnežev, lopovov, in raznoraznih polpismenih izkoriščevalcev, te svobode še vedno nismo dočakali. Dočakali smo, da isti brezvestneži in nesposobneži živijo na račun delavnih ljudi še naprej odlično, za zahvalo pa jim kvasijo laži. To pa ni neoliberalnost. Ferderbanost je bolj pravi izraz.
Volivci dopuščajo, da 25 let po deklaraciji države, da smo se osvobodili razbojnikov, vstajnikov, plagiatorjev, prevarantov, nasilnežev, lopovov, in raznoraznih polpismenih izkoriščevalcev, te svobode še vedno nismo dočakali. Dočakali smo, da isti brezvestneži in nesposobneži živijo na račun delavnih ljudi še naprej odlično, za zahvalo pa jim kvasijo laži. To pa ni neoliberalnost. Ferderbanost je bolj pravi izraz.
sporočil: 32.238
[rename]
> [Karaya]
> > [najobj]
> > > [rename]
> > > Lej...pozabi name in glej samo racunico.
> > > Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €. Pa cetudi bi to kitajci res naredili "u pola cjene".
> > > Return of investment je mensezdi 400 let ali koliko ze. Tudi ce jih je samo 40, je to way toooo much.
> > > Bojo pac une tete in strici u Pragu in Budimpesti en teden dlje cakali na hjundaja ali pa kijo iz Koreje.
> > >
> > > Zato tud jaz ne dam mojemu prjatlu 140kil efrof za neki jebeni CNC ki zna vse, menda se kavo skuha....ampak jaz kupim za kofe illy aparat za 170 efrof.
> >
> > ... pizda, Slovenija ima res neizmerno srečo, da leži na najkrajši poti sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica od Dunaja do Trsta, ker če bi na avstrijskem dvoru pred skoraj dvesto leti imeli take zarukane kratkovidne vladarje, bi ti v tistih hribih še vedno sekal drva, okopaval krompir in hodil peš ...
> >
> > P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...703&single ti je Endimion lepo napisal, kako deluje svet ...
> Brez železnic rasistične K.u.K. bi imeli v Ankaranu lepo školjčišče in ljudje nebi vedeli kaj je CNC mašina. Neke vrste Pokahontas land bi imeli. Agrarno utopijo ala Pol Pot.
Ah daj no,mne pretiravat zdaj.... čuj, ker očitno vidiš daleč v prihodnost in ker veš, da drugi tir nima ekonomske računice, čeprav bo Luka čez nekaj let trčila v omejitve prvega, me zanima, kakšna je razlika, če se Slovenija zadolži za drugi tir in potem svoj dolg ne vrne nikoli ali pa se Slovenija za drugi tir ne zadolži in potem svoj dolg vrne že kakšno leto prej ? ...
Navsezadnje bos trdil, da bi se brez zeleznice se vedno v kocijah vozili.
Poleg tega pa - kdo pa nasprotuje zeleznici?
Nasprotujem(o) drugemu tiru, ki nima ekonomske racunice....in ker nimamo denarja,mda bi si to investicijo lahko privoscili.
Ne vem, a je to res tako tezko razumeti?
P.S.: Erjavčevi penzionisti te vsako leto z novo milijardo in pol lepo pozdravljajo ...
sporočil: 27.710
Zadnja sprememba: crt 10.07.2016 19:49
[kb14]ti mislis, da si ironicen, ecb pa resno jemlje :)
> [crt]
> > [rename]
> > Lej...pozabi name in glej samo racunico.
> > Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €.
>
> ecb v povprecju ze utrga z drevesa in polije po trgu vec kot to vsak dan tam nekje malo po kosilu :)
Hja, če je pa to (ecb pumpanje €) potem tako enostavno, neboleče zanikogar in brez kasnejših posledic, potem pa kar v nove projekte.
Ej, sploh ne vem zakaj bi se potem še jebali na trgu: naj nas vse ecb (ali država, kot slo. radi razmišljajo) rešuje in se imamo fajn do konca naših dni
gledamo drugi prihod marxa/keynesa in sploh ne registriramo...
vcasih recem, da ko bo enkrat v sloveniji zajahala "desnica", bo rekla uh, no zdaj pa bomo to slovenijo zares zrihtali, odprli svetu, da bomo delali tako kot ves normalni svet... in potem bo odprla okno, pogledala ven in zakricala: jebomast, povsod sami komunajzarji!
tegaseparesnidalopredvideti...
sporočil: 10.614
Če je v tem boljša računica kot v hotelirstvu? Zakaj pa ne?
Pa tudi če bi imeli hotele to moje osnovne premise, ki jo morda rename ne želi ali ne zmore razumeti. Bo tudi rekel da od kreditiranja hotelov nimamo nič? Ja če so prazni res ne. A se splača denimo vleči 4pasovnico mimo kopra? Za koga kurca pa? Se bodo pač vozili 3 ure namesto 15 minut....
Sama po sebi se infrastruktura nikjer nikoli ne izplača. Polagaš jo tam kjer je smiselno. In v primeru Luke je smiselno. 3-os je že vprašljiva. Tudi TEŠ 6 kot tak ni bil nikol vprašljiv. Tam je narobe le to da smo to preplačali tujcu (Alstom) zato da je nekaj Judežev pobralo neke groše. Naredili pa smo faktorski odhodek iz države. Podjetja za izgradnjo in modernizacijo železniških prog pa še imamo. Tudi če jo preplačamo narodnogospodarsko ni škode. Ker denar ne oddide čez mejo. V primeru TEŠ je pa šel. A vseeno. Tam v Velenju mamo nek premog pod zemljo. Ja pa kurimo ga. S tem je naša skupnost sposobna sama sebi zagotoviti 1/3 potreb po elektriki. Ki ne bo vedno tako poceni kot je sedaj. A če imaš na voljo svojo televizijo boš raje plačeval sosedu za gledanje ker je amortizacija tvoje mal velika? Vesoljčki bi se čohali po glavi...
Zdajle sem na morju pa sm danes zavil v Konzum. Samo brand izdelki. Samo todoričeva roba. Kako bo lastnik mercatorja v zameno da se Mercator umakne iz HRV na police porinil anything slovenskega je ena velika buča... A tu ravnajo narodno ekonomsko pragmatično. Mi pa sami sebi odsečemo in kurac in jajca pa še maternico si ven potegnemo, samo če pride tuji človek s cekini. Ja s tega stališča so hrvati gospodje. Mi pa srotki. In tole napucavanje okoli luke in 2. Tira to samo potrjuje. Mi bi meli sam dali ne bi nič. Naj raje tujci dajo pa kasirajo. Pol pa jok in stok. Zakaj nič nimamo.
Pa tudi če bi imeli hotele to moje osnovne premise, ki jo morda rename ne želi ali ne zmore razumeti. Bo tudi rekel da od kreditiranja hotelov nimamo nič? Ja če so prazni res ne. A se splača denimo vleči 4pasovnico mimo kopra? Za koga kurca pa? Se bodo pač vozili 3 ure namesto 15 minut....
Sama po sebi se infrastruktura nikjer nikoli ne izplača. Polagaš jo tam kjer je smiselno. In v primeru Luke je smiselno. 3-os je že vprašljiva. Tudi TEŠ 6 kot tak ni bil nikol vprašljiv. Tam je narobe le to da smo to preplačali tujcu (Alstom) zato da je nekaj Judežev pobralo neke groše. Naredili pa smo faktorski odhodek iz države. Podjetja za izgradnjo in modernizacijo železniških prog pa še imamo. Tudi če jo preplačamo narodnogospodarsko ni škode. Ker denar ne oddide čez mejo. V primeru TEŠ je pa šel. A vseeno. Tam v Velenju mamo nek premog pod zemljo. Ja pa kurimo ga. S tem je naša skupnost sposobna sama sebi zagotoviti 1/3 potreb po elektriki. Ki ne bo vedno tako poceni kot je sedaj. A če imaš na voljo svojo televizijo boš raje plačeval sosedu za gledanje ker je amortizacija tvoje mal velika? Vesoljčki bi se čohali po glavi...
Zdajle sem na morju pa sm danes zavil v Konzum. Samo brand izdelki. Samo todoričeva roba. Kako bo lastnik mercatorja v zameno da se Mercator umakne iz HRV na police porinil anything slovenskega je ena velika buča... A tu ravnajo narodno ekonomsko pragmatično. Mi pa sami sebi odsečemo in kurac in jajca pa še maternico si ven potegnemo, samo če pride tuji človek s cekini. Ja s tega stališča so hrvati gospodje. Mi pa srotki. In tole napucavanje okoli luke in 2. Tira to samo potrjuje. Mi bi meli sam dali ne bi nič. Naj raje tujci dajo pa kasirajo. Pol pa jok in stok. Zakaj nič nimamo.
Strani: 1 2