Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Komunisti, neoliberalisti, isti

Strani: 1 2 3

tone45 sporočil: 395
[#2606493] 08.07.16 07:01
Odgovori   +    22
Če gledamo na problem LUKE iz vidka nadmudrivanja vidimo, da se v ozadju skriva posem druga zgodba, ki z borbo za razvoj luke nima popolnoma nič.
NAmreč kot je že sam avtor povedal v začetku je slika pokazala smer z t.i. prekernimi delavci. Namreč kdor vsaj malo spremlja to področje vidi, da je v interesu vsheh, da še zraven malo zaslužijo. Tako je svetu delavcev v interesu, da se sprejmejo takšna pravila, da lahko gojijo korupciji in pristavijo lončke za svojo korist. Upravi in MATIČU je tudi v interesu, da si pristavijo lončke in tako zaslužijo malo še za svojo korist. Potem pa imamo vodje teh ISP-jev, kateri tudi rabijo del denarja za sebe. Posledično se zgodi, da delavcu ostane minimalac in ostali si razdelijo ti kriminalci.

Ko pa pogledamo politiko vidim predsednika CERARJA, ki je bil naiven in je gledal na LUKO kot strateško za gospodarstvo, kar je povsem pravilno in pozitivno. Vendar je naredil pravilno potezo, da je udaril v kriminalno združbo, katera je še naprej hotela z pomočjo izrabe pravnega reda si polniti žepe. Ko so videli, da bodo razkrinkani pa so vsi skočili v zrak in začeli širiti dezinformacije, da bo CERAR LUKO prodal. Z tem bi avtomatično bil uničen dodatni kanal za krajo denarja. VSi opozarjajo, da so stroški dela previsoki in sočasno ugotavljamo, da imamo veliko prekarnih delavcev. Že sama matematika potrdi, kar sem napisal v začetku.

Zato se ne čudim, če so sedaj skočili po konci, k ose jih je dobilo kako so goljufali sindikati kar preko prekarnih delavcev. To je pokvarjenost do konca in podlo početje. Če pa gledamo drugi tir si lahko mirne duše priznamo, da nihče nebo vlagal v drugi tir svojega denarja, če nebo nič dobil nazaj. Kdor misli koga nadmudriti tako se je zmotil. Če v LUKI kalkulirajo na takšen način so luko dolgoročno potopili. Sam mislim, da tisti, ki bo vlagal v izgradnjo drugega tira mora dobiti koncesijo v LUKI. Žal pa vidim, da ti peljejo SLovenijo v propad in sočasno še LUKO KOPER. Z zastavami so to celo javno potrdili.
rx170 sporočil: 4.183
[#2606504] 08.07.16 08:36
Odgovori   +    3
FRankl kot ponavadi popolnoma mimo.
blink sporočil: 3.229
[#2606509] 08.07.16 09:31
Odgovori   +    31
Luka Koper, Krka, Triglav, NLB, energetika....privatizirati! Jaz osebno nimam od državnega lastništva teh podjetij nobene koristi, zaposleni v njih in trenutne politične opcije pa veselo kadrujejo in se obnašajo kot resnični lastniki. Politika se nima kaj vtikati v gospodarstvo! Te vezi in zlorabe je možno prekiniti samo z privatizacijo.
tone45 sporočil: 395
[#2606516] 08.07.16 10:13 · odgovor na: rx170 (#2606504)
Odgovori   +    12
[rx170]
FRankl kot ponavadi popolnoma mimo.
Če nekdo noče slišati dejstev je pisec normalno udaril mimo, saj bo naredil tisti, ki se gre lumparijo naredil vse da resnico prikrije in zakoplje.
FrRoSt sporočil: 3.881
[#2606520] 08.07.16 10:38 · odgovor na: tone45 (#2606516)
Odgovori   +    2
[tone45]
> [rx170]
> FRankl kot ponavadi popolnoma mimo.
Če nekdo noče slišati dejstev je pisec normalno udaril mimo, saj bo naredil tisti, ki se gre lumparijo naredil vse da resnico prikrije in zakoplje.
Ne gre za to, da bi pisec udaril mimo, ali da nekdo noče slišati ali razumeti.

Gre za to, da se zadevo spodbija in poskuša prikriti sledi.

Se ti ne zdi?
FrRoSt sporočil: 3.881
[#2606528] 08.07.16 11:04
Odgovori   +    9
Peter, povej na enostaven in razumljiv način, da te bodo ljudje razumeli. Tudi tisti, bolj Butalasti. :)

Kadar je plena dovolj, potem pridejo na vrsto vsi akterji.

Od levov,.... hijen,.... do strankarskih mrhovinarjev,... lokalnih šakalov in lisic, .... vran, krokarjev, .... malih mačk in ostalih podlasic in glodalcev.

Včasih se zgodi kakšen ravs med njimi, vendar je vse to všteto v ceno. :)
anon-378684 sporočil: 15
[#2606581] 08.07.16 13:17
Odgovori   +    3
čas vnosa: 08.07.16 07:33
Odlično Peter in resnično kot vedno !
rename sporočil: 11.292
[#2606610] 08.07.16 15:02
Odgovori   +    35
Vsi želimo zgraditi drugi tir?
Vsi že ne.
Jaz zagotovo ne in ne poznam v moji druščini nikogar, ki bi si to želel.
Ker ga ne potrebujemo (ne kot fizične osebe, ne kot podjetniki.)

Ga potrebuje država? Potem ga naj zgradi.
A ni denarja? Potem ga pač ne bo zgradila. Tudi moj kolega sanja o ne vem kakšnem CNC stroju, pa ne gre.

Ga potrebuje Luka Koper? Potem naj ga zgradi.
A nima denarja? Potem pač ne bo zgradila, kot tudi moj kolega ne bo kupil CNC stroja.
That's life.
Cet sporočil: 187
[#2606620] 08.07.16 15:27
Odgovori   +    4
Poznamo več tipov tržnega gospodarstva. Aktualna sta predvsem dva tipa: socialno-tržno in neoliberalno tržno gospodarstvo. Osrednja razlika med njima je v vrednotenju države: socialno-tržni tip se zavzema za močno državo, ki se jo učinkovito in pošteno upravlja v interesu večine, neoliberalni tip pa daje prednost šibki državi, katere upravljanje se prednostno podreja interesom kapitala. Neoliberalni tip danes sicer v svetu prevladuje, je pa v resni sistemski krizi, ki se najbolj odraža v njegovi nesposobnosti, da bi gospodarstvu zagotavljal zadostno tržno povpraševanje, s tem pa normalno delovanje trga onemogoča.

Avtor članka P. Frankl ima velike zasluge, da je neoliberalizem tudi v Sloveniji po letu 2004 razmeroma hitro pognal močne korenine, kar večina sedaj boleče plačuje. S temi zaslugami se danes hvaliti je seda vse prej kot modro. Namesto da bi ravnal kot Jože.P. Damijan, njegov nekdanji veliki ideološki zaveznik, ki pogumno priznava, da je bil glede neoliberalizma v resni zmoti, nam Frankl danes ponuja neke svojstvene poglede na to, kdo naj bi po njegovem bil neoliberalec : on sam seveda to ni, pač pa naj bi izrazito neoliberalno ravnali luški delavci. Še več: neoliberalce kar izenačuje s komunisti. Tako razpredanje njegovemu strokovnemu ugledu gotovo ne koristi.
0513ANITO sporočil: 6.587
[#2606626] 08.07.16 15:57 · odgovor na: Cet (#2606620)
Odgovori   +    15
[Cet]
Poznamo več tipov tržnega gospodarstva. Aktualna sta predvsem dva tipa: socialno-tržno in neoliberalno tržno gospodarstvo. Osrednja razlika med njima je v vrednotenju države: socialno-tržni tip se zavzema za močno državo, ki se jo učinkovito in pošteno upravlja v interesu večine, neoliberalni tip pa daje prednost šibki državi, katere upravljanje se prednostno podreja interesom kapitala. Neoliberalni tip danes sicer v svetu prevladuje, je pa v resni sistemski krizi, ki se najbolj odraža v njegovi nesposobnosti, da bi gospodarstvu zagotavljal zadostno tržno povpraševanje, s tem pa normalno delovanje trga onemogoča.

Avtor članka P. Frankl ima velike zasluge, da je neoliberalizem tudi v Sloveniji po letu 2004 razmeroma hitro pognal močne korenine, kar večina sedaj boleče plačuje. S temi zaslugami se danes hvaliti je seda vse prej kot modro. Namesto da bi ravnal kot Jože.P. Damijan, njegov nekdanji veliki ideološki zaveznik, ki pogumno priznava, da je bil glede neoliberalizma v resni zmoti, nam Frankl danes ponuja neke svojstvene poglede na to, kdo naj bi po njegovem bil neoliberalec : on sam seveda to ni, pač pa naj bi izrazito neoliberalno ravnali luški delavci. Še več: neoliberalce kar izenačuje s komunisti. Tako razpredanje njegovemu strokovnemu ugledu gotovo ne koristi.
Kwa ti ene bedarije kvasiš.
tone45 sporočil: 395
[#2606635] 08.07.16 16:46 · odgovor na: rename (#2606610)
Odgovori   +    5
[rename]
Vsi želimo zgraditi drugi tir?
Vsi že ne.
Jaz zagotovo ne in ne poznam v moji druščini nikogar, ki bi si to želel.
Ker ga ne potrebujemo (ne kot fizične osebe, ne kot podjetniki.)

Ga potrebuje država? Potem ga naj zgradi.
A ni denarja? Potem ga pač ne bo zgradila. Tudi moj kolega sanja o ne vem kakšnem CNC stroju, pa ne gre.

Ga potrebuje Luka Koper? Potem naj ga zgradi.
A nima denarja? Potem pač ne bo zgradila, kot tudi moj kolega ne bo kupil CNC stroja.
That's life.
Zelo dobro si opisal primerjavo. Če tvoj kolega nima denarja in bi rad imel CNC mašino in če bo dobra kooperacija bo šel v partnerstvo. Torej bo v zameno moral nekaj ponuditi, da bo dobil finaciranje za ta stroj. Drugače nebo nič. Ali se strinjaš z tem.
rename sporočil: 11.292
[#2606650] 08.07.16 17:57 · odgovor na: tone45 (#2606635)
Odgovori   +    11
[tone45]
> [rename]
> Vsi želimo zgraditi drugi tir?
> Vsi že ne.
> Jaz zagotovo ne in ne poznam v moji druščini nikogar, ki bi si to želel.
> Ker ga ne potrebujemo (ne kot fizične osebe, ne kot podjetniki.)
>
> Ga potrebuje država? Potem ga naj zgradi.
> A ni denarja? Potem ga pač ne bo zgradila. Tudi moj kolega sanja o ne vem kakšnem CNC stroju, pa ne gre.
>
> Ga potrebuje Luka Koper? Potem naj ga zgradi.
> A nima denarja? Potem pač ne bo zgradila, kot tudi moj kolega ne bo kupil CNC stroja.
> That's life.

Zelo dobro si opisal primerjavo. Če tvoj kolega nima denarja in bi rad imel CNC mašino in če bo dobra kooperacija bo šel v partnerstvo. Torej bo v zameno moral nekaj ponuditi, da bo dobil finaciranje za ta stroj. Drugače nebo nič. Ali se strinjaš z tem.
Seveda se strinjam, a kolega zagotovo ne bo dobil partnerja s taksno zgubasko kalkulacijo kot jo predstavlja drugi tir.
rx170 sporočil: 4.183
[#2606672] 08.07.16 19:41 · odgovor na: rename (#2606610)
Odgovori   +    8
[rename]
Vsi želimo zgraditi drugi tir?
Vsi že ne.
Jaz zagotovo ne in ne poznam v moji druščini nikogar, ki bi si to želel.
Ker ga ne potrebujemo (ne kot fizične osebe, ne kot podjetniki.)

Ga potrebuje država? Potem ga naj zgradi.
A ni denarja? Potem ga pač ne bo zgradila. Tudi moj kolega sanja o ne vem kakšnem CNC stroju, pa ne gre.

Ga potrebuje Luka Koper? Potem naj ga zgradi.
A nima denarja? Potem pač ne bo zgradila, kot tudi moj kolega ne bo kupil CNC stroja.
That's life.
Ja. SAmo če Frankl pričakuje, da bo nek famozni partner, ki bi uporabljal en pomol ter hkrati financiral drugi tir posloval s profitom, je ekonomski analfabet. Ne vem, kje vlada misli najti takega bedaka.
anon-238605 sporočil: 540
[#2606702] 09.07.16 10:14
Odgovori   +    3
demokraticeskim socialistom zmanjkuje tujega casha in kmalu bo vecina na mini malici. svet pa je velik in se nikoli tako odprt. -15,000 najbolj perspektivnih volilcev to leto.
Endimion sporočil: 6.844
[#2606703] 09.07.16 10:24 · odgovor na: rename (#2606610)
Odgovori   +    12
Če tvoj pogled posplošim na celotno populacijo majhnih podjetnikov, in najbrž niti ne storim s tem prav veliko napake, pridem do zaključka, da je res bolje da ideja o stranki podjetnikov nikoli ne pade na plodna tla.

Gospa iz Madžarske si nanudi novega Hyundai-a. Ga plača prodajalcu. Ta prodajalec potem plača prevoz iz koreje do jebene Budimpešte. Njen i30 se lepo prhojsa v Koper, pa je najprej plačana Luka. Potem del stroška prevoza dobi slovenski ajzenponar, ki avto na vlakovni kompoziciji pelje čez Slovenijo. Ajzenponar plača TEŠ za elektriko ki jo je porabila lokomotiva. TEŠ plača knapu v Velenju za kolm s katerim proizvajajo el. Energijo. Knap gre pa potem k malemu ubozemu tišlarju in kupi novo kuhinjo za doma.

Vse skup z denarjem gospe ki je kupila nov avto. In veliko teh gospa. In gospodov. Ki kupijo na drugi strani sveta še vse kaj drugega kot Hyundai-e. Če delček te tuje porabe ostane nam kot vmesnemu členu v verigi, ima od tega dosti ljudi koristi. Tudi tisti ki na prvi pogled nimajo veze z vezo z transportno verigo Luka Koper - SŽ.

Pred kratkim se je podobno kot ti pridušal znanec ki je kovač. Ograje pa tako dela. Da koji kurac moramo pa met drugi tir pa pičke požrešne pa njega z davki davijo pa fpičkumaterfseskup. Pol pa pove da je fejst dobr zaslužil od enega modela k lokomotivo vozi na SŽ ker mu je ročno skoval nosilce za svetilke v hiši. Sem ga prec vprašal če je ziher da on od tega drugega tira res ne bi imel nič.

S izjavami kako nimaš nič z ničemer, je včas potrebno bit pazljiv. Saj ne živiš v kokonu. Nismo v balončku. Kot Frankl pove, je slo izvoza za okoli 80% BDP. To je tuj denar. Ki smo ga z dobrimi izdelki in storitvami spulili tujcem. Ker je zunanja trgovinska bilanca slovenije fantastično pozitivna (že lep čas kršimo EU čitabe, ker prebijamo zgornjo mejo, tako kot jo nemci, zato pa nihče posebej v Bruslju ne pizdi okol tega), se ta višek potem porazdeli skozi nekaj krogov naokoli tudi na sektorje ki delajo za "domači trg". Ja če ti kamionar, ki je pripeljal neko robo iz denimo Luke na Letališko v LJ potem poje vampe in spije dva tavelika pira za malco, boš vseeno rekel da od Luke nimaš nič? Kurc moj nimaš. Al pa voznik lokomotive. Če ne bi peljal vlaka z robo iz luke, ne bi mel plače. In pol pr teb tut ne bi v oštariji basal pečenke in piva.
FIN-454644 sporočil: 7.248
[#2606709] 09.07.16 11:09 · odgovor na: blink (#2606509)
Odgovori   +    4
Energetika, racun za junij:dobavljeni zemeljski plin 6.61, trosarina 0.47, taksa za obr. zraka z em. co2 0.84, znesek za distr.-poraba 0.24, dodatek za peu 3.14, znesek za distr.-pavsal 7.11, izvajanje meritev epmp-g4 1.42, ddv 4.40 skupaj 24.42. Torej za dobavljeni plin v vrednosti 6.61, skupaj 24.42. Poceni, poceni.
rename sporočil: 11.292
[#2606711] 09.07.16 11:36 · odgovor na: Endimion (#2606703)
Odgovori   +    3
Lej...pozabi name in glej samo racunico.
Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €. Pa cetudi bi to kitajci res naredili "u pola cjene".
Return of investment je mensezdi 400 let ali koliko ze. Tudi ce jih je samo 40, je to way toooo much.
Bojo pac une tete in strici u Pragu in Budimpesti en teden dlje cakali na hjundaja ali pa kijo iz Koreje.

Zato tud jaz ne dam mojemu prjatlu 140kil efrof za neki jebeni CNC ki zna vse, menda se kavo skuha....ampak jaz kupim za kofe illy aparat za 170 efrof.
rename sporočil: 11.292
[#2606712] 09.07.16 11:39 · odgovor na: (#2606710)
Odgovori   +    4
Avstrijci ocitno imajo denar v proracunu ali pa v privatnih investitorjih.
No hard feelings.
Zato sem pa napisal: ce drzava ali Francelj ali Franz ali Franck ima denar, be my guest.
Sam ne mi jokat, da dnarja ni in da naj prispevajo vsl drzavljani...
FIN-454644 sporočil: 7.248
[#2606719] 09.07.16 12:24 · odgovor na: rename (#2606711)
Odgovori   +    4
Miljardo in pol razfrcka Mrakova v enem letu, fantje! Drobiz.
crt sporočil: 20.705
[#2606720] 09.07.16 12:26 · odgovor na: rename (#2606711)
Odgovori   +    3
[rename]
Lej...pozabi name in glej samo racunico.
Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €.
ecb v povprecju ze utrga z drevesa in polije po trgu vec kot to vsak dan tam nekje malo po kosilu :)
rename sporočil: 11.292
[#2606727] 09.07.16 13:08 · odgovor na: crt (#2606720)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 09.07.2016 13:10
Ja potm pa dajmo nares ne samo drugi tir do Divace, ampak kar naprej do zdunaja.
Marija Terezija project 2.0 :-P
Pa za povrh se kriz od Dzesenic do Zagreba.
Pa naj ECB malo podaljsa cas trosenja do kosila:-)))

Moj point je pac, da ne rabim stirih 200 konjskih traktorjev.
Shajam z enim 100 in se dvema manjsima..
In ce mi jih kdo senka, ne bi imel stirih, kvcjemu se enega 80konjskega, da ne bi bilo treba tolk prikljuckov gordol dajat.
Pa ajde, enga 200 se ne bi branil, da je vecja kabina, bi sla lazje s sosedom na pir v gostilno :-)))
najobj sporočil: 26.407
[#2606728] 09.07.16 13:10 · odgovor na: rename (#2606711)
Odgovori   +    1
[rename]
Lej...pozabi name in glej samo racunico.
Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €. Pa cetudi bi to kitajci res naredili "u pola cjene".
Return of investment je mensezdi 400 let ali koliko ze. Tudi ce jih je samo 40, je to way toooo much.
Bojo pac une tete in strici u Pragu in Budimpesti en teden dlje cakali na hjundaja ali pa kijo iz Koreje.

Zato tud jaz ne dam mojemu prjatlu 140kil efrof za neki jebeni CNC ki zna vse, menda se kavo skuha....ampak jaz kupim za kofe illy aparat za 170 efrof.
... pizda, Slovenija ima res neizmerno srečo, da leži na najkrajši poti sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica od Dunaja do Trsta, ker če bi na avstrijskem dvoru pred skoraj dvesto leti imeli take zarukane kratkovidne vladarje, bi ti v tistih hribih še vedno sekal drva, okopaval krompir in hodil peš ...

P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...703&single ti je Endimion lepo napisal, kako deluje svet ...
crt sporočil: 20.705
[#2606729] 09.07.16 13:14 · odgovor na: rename (#2606727)
Odgovori   +    3
[rename]
Ja potm pa dajmo nares ne samo drugi tir do Divace, ampak kar naprej do zdunaja.
Marija Terezija project 2.0 :-P
Pa za povrh se kriz od Dzesenic do Zagreba.
Pa naj ECB malo podaljsa cas trosenja do kosila:-)))
tako... cezmejni medregionalni transnacionalni eu projekti, evropski narodi se imajo radi in lepo sodelujejo, dogajajo se vlaganja v infrastrukturo, pa seveda elektricni vlaki morajo vozit, ker je to zeleno in moderno, oziroma ko smo ze pri tem, dajmo naredit maglev. evo, skupaj kar nekaj pogruntava :)
kb14 sporočil: 1.734
[#2606749] 09.07.16 15:36 · odgovor na: crt (#2606720)
Odgovori   +    1
[crt]
> [rename]
> Lej...pozabi name in glej samo racunico.
> Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €.

ecb v povprecju ze utrga z drevesa in polije po trgu vec kot to vsak dan tam nekje malo po kosilu :)
Hja, če je pa to (ecb pumpanje €) potem tako enostavno, neboleče zanikogar in brez kasnejših posledic, potem pa kar v nove projekte.
Ej, sploh ne vem zakaj bi se potem še jebali na trgu: naj nas vse ecb (ali država, kot slo. radi razmišljajo) rešuje in se imamo fajn do konca naših dni
rename sporočil: 11.292
[#2606750] 09.07.16 16:28 · odgovor na: crt (#2606729)
Odgovori   +    2
[crt]
> [rename]
> Ja potm pa dajmo nares ne samo drugi tir do Divace, ampak kar naprej do zdunaja.
> Marija Terezija project 2.0 :-P
> Pa za povrh se kriz od Dzesenic do Zagreba.
> Pa naj ECB malo podaljsa cas trosenja do kosila:-)))

tako... cezmejni medregionalni transnacionalni eu projekti, evropski narodi se imajo radi in lepo sodelujejo, dogajajo se vlaganja v infrastrukturo, pa seveda elektricni vlaki morajo vozit, ker je to zeleno in moderno, oziroma ko smo ze pri tem, dajmo naredit maglev. evo, skupaj kar nekaj pogruntava :)
Se boljs bi bil pa Kickstarter projekt za sistem "Beam me up, Scotty" :-) ...jebes zelezniske tire v 21.stoletju presss
rename sporočil: 11.292
[#2606752] 09.07.16 16:31 · odgovor na: (#2606740)
Odgovori   +    3
[Inside]
> [rename]
> Avstrijci ocitno imajo denar v proracunu ali pa v privatnih investitorjih.
> No hard feelings.
> Zato sem pa napisal: ce drzava ali Francelj ali Franz ali Franck ima denar, be my guest.
> Sam ne mi jokat, da dnarja ni in da naj prispevajo vsl drzavljani...

V današnjem casu je imeti denar relativen pojem. Kolikor obstaja interes ga ima tudi naša drzava na voljo. Povsod gradi infrastrukturo drzava samo pri nas mešamo privat denar zraven. V bistvu nam bi moralo biti vseeno kdo vidi interes tudi v izgubah(ker se investicija vrača dolgo casa) ce nam bo pomagal zgraditi to kar je nas interes.
Interes seveda je: zluftat milijardo faking stirsto milijonov za par deset km tirov (a ni celo,problem, da je presvoh elektrika), ker bo slo kaksno tretjino po stranskem (ta najhitrejsem) tiru v privat zepe posvecencev.
Nasih trejdmarkovanih by Shaman.
Karaya sporočil: 2.397
[#2606757] 09.07.16 17:30 · odgovor na: najobj (#2606728)
Odgovori   +    7
[najobj]
> [rename]
> Lej...pozabi name in glej samo racunico.
> Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €. Pa cetudi bi to kitajci res naredili "u pola cjene".
> Return of investment je mensezdi 400 let ali koliko ze. Tudi ce jih je samo 40, je to way toooo much.
> Bojo pac une tete in strici u Pragu in Budimpesti en teden dlje cakali na hjundaja ali pa kijo iz Koreje.
>
> Zato tud jaz ne dam mojemu prjatlu 140kil efrof za neki jebeni CNC ki zna vse, menda se kavo skuha....ampak jaz kupim za kofe illy aparat za 170 efrof.

... pizda, Slovenija ima res neizmerno srečo, da leži na najkrajši poti sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica od Dunaja do Trsta, ker če bi na avstrijskem dvoru pred skoraj dvesto leti imeli take zarukane kratkovidne vladarje, bi ti v tistih hribih še vedno sekal drva, okopaval krompir in hodil peš ...

P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...703&single ti je Endimion lepo napisal, kako deluje svet ...
Brez železnic rasistične K.u.K. bi imeli v Ankaranu lepo školjčišče in ljudje nebi vedeli kaj je CNC mašina. Neke vrste Pokahontas land bi imeli. Agrarno utopijo ala Pol Pot.
bonaca1 sporočil: 3
[#2606774] 09.07.16 19:27
Odgovori   +    1
čas vnosa: 09.07.16 18:38
Čestitke za članek gospod Frankl, to kar ste napisali opazujem že 25 let dela v pristanišču.
rename sporočil: 11.292
[#2606776] 09.07.16 20:18 · odgovor na: Karaya (#2606757)
Odgovori   +    2
[Karaya]
> [najobj]
> > [rename]
> > Lej...pozabi name in glej samo racunico.
> > Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €. Pa cetudi bi to kitajci res naredili "u pola cjene".
> > Return of investment je mensezdi 400 let ali koliko ze. Tudi ce jih je samo 40, je to way toooo much.
> > Bojo pac une tete in strici u Pragu in Budimpesti en teden dlje cakali na hjundaja ali pa kijo iz Koreje.
> >
> > Zato tud jaz ne dam mojemu prjatlu 140kil efrof za neki jebeni CNC ki zna vse, menda se kavo skuha....ampak jaz kupim za kofe illy aparat za 170 efrof.
>
> ... pizda, Slovenija ima res neizmerno srečo, da leži na najkrajši poti sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica od Dunaja do Trsta, ker če bi na avstrijskem dvoru pred skoraj dvesto leti imeli take zarukane kratkovidne vladarje, bi ti v tistih hribih še vedno sekal drva, okopaval krompir in hodil peš ...
>
> P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...703&single ti je Endimion lepo napisal, kako deluje svet ...

Brez železnic rasistične K.u.K. bi imeli v Ankaranu lepo školjčišče in ljudje nebi vedeli kaj je CNC mašina. Neke vrste Pokahontas land bi imeli. Agrarno utopijo ala Pol Pot.
Ah daj no,mne pretiravat zdaj.
Navsezadnje bos trdil, da bi se brez zeleznice se vedno v kocijah vozili.
Poleg tega pa - kdo pa nasprotuje zeleznici?
Nasprotujem(o) drugemu tiru, ki nima ekonomske racunice....in ker nimamo denarja,mda bi si to investicijo lahko privoscili.
Ne vem, a je to res tako tezko razumeti?
Karaya sporočil: 2.397
[#2606787] 09.07.16 22:13 · odgovor na: rename (#2606776)
Odgovori   +    2
[rename]
> [Karaya]
> > [najobj]
> > > [rename]
> > > Lej...pozabi name in glej samo racunico.
> > > Milijardo faking stiristo milijonov efrof....milijardo stirsto €. Pa cetudi bi to kitajci res naredili "u pola cjene".
> > > Return of investment je mensezdi 400 let ali koliko ze. Tudi ce jih je samo 40, je to way toooo much.
> > > Bojo pac une tete in strici u Pragu in Budimpesti en teden dlje cakali na hjundaja ali pa kijo iz Koreje.
> > >
> > > Zato tud jaz ne dam mojemu prjatlu 140kil efrof za neki jebeni CNC ki zna vse, menda se kavo skuha....ampak jaz kupim za kofe illy aparat za 170 efrof.
> >
> > ... pizda, Slovenija ima res neizmerno srečo, da leži na najkrajši poti sl.wikipedia.org/wik...BEeleznica od Dunaja do Trsta, ker če bi na avstrijskem dvoru pred skoraj dvesto leti imeli take zarukane kratkovidne vladarje, bi ti v tistih hribih še vedno sekal drva, okopaval krompir in hodil peš ...
> >
> > P.S.: tukaj forum.finance.si/?m=...703&single ti je Endimion lepo napisal, kako deluje svet ...
>
> Brez železnic rasistične K.u.K. bi imeli v Ankaranu lepo školjčišče in ljudje nebi vedeli kaj je CNC mašina. Neke vrste Pokahontas land bi imeli. Agrarno utopijo ala Pol Pot.

Ah daj no,mne pretiravat zdaj.
Navsezadnje bos trdil, da bi se brez zeleznice se vedno v kocijah vozili.
Poleg tega pa - kdo pa nasprotuje zeleznici?
Nasprotujem(o) drugemu tiru, ki nima ekonomske racunice....in ker nimamo denarja,mda bi si to investicijo lahko privoscili.
Ne vem, a je to res tako tezko razumeti?
Noben km zeleznic v SLO nima ekonomske racunice. Letno poberejo 8 milijonov uporabnine. Kaj je to... nic.

In brez zeleznic bi se nam slabo pisalo. Poglej narode juzneje, ki je dolgo niso imeli. Se danes nimajo prave industrije. E tako je to. CNC je nadaljevanje tistega kar je prinesla zeleznica. To zadnje omenjam zgolj kot homage ind. revoluciji.

Strani: 1 2 3