Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zelena proizvodnja potiska avtodobavitelje v kot
Strani: 1
sporočil: 2.539
Nobena proizvodnja katera temelji na porabi energentov in surovin
ni in nikoli ne bo zelena.Tudi bio in eko kmetovanje je všteto v to
kategorijo.
sporočil: 10.844
[alek14]Pa vse mora biti iz reciklata...
Če želimo izboljšati kakovost zraka, moramo prepovedati vse gospodarske aktivnosti. Zakaj sploh so, k so pa tako škodljive?
Ja tudi proizvodnja zdravil je gospodarska aktivnost. Tudi to se prepove. Kaj pa zrak, pa ribe?
Pol se pa čudijo od kod negativne obresti??
Ja če je nova zelena investicija 5% manj produktivna od obstoječe, mora biti obrestna mera -7%, da se taka investicija splača.
Le od kje pa reciklat pride, če ni prej proizvodnje "Virgin" materialov...
Da o Random kvaliteti proizvodov iz reciklatov sploh ne odpiramo debate....
sporočil: 2.033
Treba se bo znebiti zelene agende kot vodilnega pogoja in preiti na
realne osnove z enakim upoštevanjem vseh ostalih parametrov. Po
pameti skratka.
sporočil: 525
Čez cca 10 let bo EU zgledala kot Kuba, polna starih dizlov, ki jih
bomo krpali, dokler bo pločevina še skupaj držala. E avti so
predragi, s kupom težav, ki jih prinašajo za infrastrkturo, požarno
varnost, dometom, reciklažo, itd... Da ne omenjamo, koliko surovin
in energije je potrebnih za njihovo izdelavo. In poglejte si polja
pridobivanja litija v Chilu. Vso svinjarijo naredimo tam, da imamo
doma občutek, kako smo eko.
sporočil: 72
To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene
avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek
drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na
cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta
pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za
izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na
cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga
je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in
fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
Toliko o zelenih prizadevanjih...
Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
Toliko o zelenih prizadevanjih...
sporočil: 72
[VBMS]Genialno opažanje:
Čez cca 10 let bo EU zgledala kot Kuba, polna starih dizlov, ki jih bomo krpali, dokler bo pločevina še skupaj držala. E avti so predragi, s kupom težav, ki jih prinašajo za infrastrkturo, požarno varnost, dometom, reciklažo, itd... Da ne omenjamo, koliko surovin in energije je potrebnih za njihovo izdelavo. In poglejte si polja pridobivanja litija v Chilu. Vso svinjarijo naredimo tam, da imamo doma občutek, kako smo eko.
vsi ljudje, ki jih poznam in se spoznajo na avtomobile iščejo nek avto do letnika 2010, ki se ga sploh še da popravljati in vzdrževati. Tak avto lahko ob dobri negi dejansko vozi večno (Kuba)
Novi avti imajo vedno več poblemov (elektronika - že pregovorno, low tension piston rings - poraba olja, direktni vbrizg za bencinarje - obraba verig za odmično gred in zapacanje batnih obročkov, sledi poraba olja, itd.)
In nova Opel Corsa - električna - stane 35.000€, so povedali v soboto na Avtomobilnosti. Halo?? 35?
sporočil: 72
[alek14]Res je, živeti trajnostno, pomeni predvsem nehati delati neprestano, da lahko neprestano kupujemo in mečemo stran. To je norost. Vsako stvar bi bilo treba kupiti 1x in imeti - dolgo, dolgo. Namesto, da cele dneve čepimo v službi, pa bi lahko doma tudi kaj popravili.
Če želimo izboljšati kakovost zraka, moramo prepovedati vse gospodarske aktivnosti. Zakaj sploh so, k so pa tako škodljive?
Ja tudi proizvodnja zdravil je gospodarska aktivnost. Tudi to se prepove. Kaj pa zrak, pa ribe?
Pol se pa čudijo od kod negativne obresti??
Ja če je nova zelena investicija 5% manj produktivna od obstoječe, mora biti obrestna mera -7%, da se taka investicija splača.
sporočil: 10.844
[]Zakaj je sploh potreben DMV???
To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
Toliko o zelenih prizadevanjih...
Pač še en davek, ki ga je Garjav Pes prinesel na repu....
sporočil: 525
"In nova Opel Corsa - električna - stane 35.000€, so povedali v
soboto na Avtomobilnosti. Halo?? 35?"
Recimo, da naša družina sodi v srednji razred, dva mulca. Za nas je nov e-avto prevelik zalogaj oziroma raje vzamem nekaj klasičnega družinskega do 20-25k in ostane še za kaj drugega, nujnega. Nakup rabljenega e-avta? Menda samo menjava baterije stane 10k+. Kdo bo torej kupoval stare e-avte? je to ta trajnost, ki jo iščemo? Povprečna starost avta v Sloveniji je čez 10 let. Kdo bo lahko imel nov e-avto? Zgleda, da bomo res vsi na mopedih. Tudi tisti, ki se vozimo v 55km oddaljeno službo. In živimo na podeželju.
Recimo, da naša družina sodi v srednji razred, dva mulca. Za nas je nov e-avto prevelik zalogaj oziroma raje vzamem nekaj klasičnega družinskega do 20-25k in ostane še za kaj drugega, nujnega. Nakup rabljenega e-avta? Menda samo menjava baterije stane 10k+. Kdo bo torej kupoval stare e-avte? je to ta trajnost, ki jo iščemo? Povprečna starost avta v Sloveniji je čez 10 let. Kdo bo lahko imel nov e-avto? Zgleda, da bomo res vsi na mopedih. Tudi tisti, ki se vozimo v 55km oddaljeno službo. In živimo na podeželju.
sporočil: 525
Se popolnoma strinjam, da bi izdelki morali imeti daljšo dobo
uporabe. Da bi si jih znali sami doma popraviti? Težko brez tega
znanja!
Pred letom nam je odpovedala še 2. plošča na indukciji. Za popravilo že prve pokvarjene je pred leti bil strošek popravila 100e. Pri 8 let stari plošči potem ne razmišljaš, gre in kupiš novo za 400e s 5 let garancije. Ploščo je preko oglasov takoj kupil starejši možakar za 30e in se zanjo neskončno zahvaljeval - je električar in je zamenjal nek popolnoma poceni del za par evrov in verjetno bo ta plošča delala še 5 let vsaj. Enako je bilo s prejšnjo Tv plazmo. Ko smo jo okvarjeno po cca 8 letih dali stran, jo je en majstor popravil - mislim, da je bil samo upor za nekaj centov - in dela še zdaj.
Tako da - očitno v današnjih razmerah, kjer se kaže trajna izguba EU blaginje, nasvet za starše, če otroci ne vejo, kam naprej s šolanjem - V PRAKTIČNE POKLICE, DA BODO ZNALI KAJ POPRAVIT :-)!!
Pred letom nam je odpovedala še 2. plošča na indukciji. Za popravilo že prve pokvarjene je pred leti bil strošek popravila 100e. Pri 8 let stari plošči potem ne razmišljaš, gre in kupiš novo za 400e s 5 let garancije. Ploščo je preko oglasov takoj kupil starejši možakar za 30e in se zanjo neskončno zahvaljeval - je električar in je zamenjal nek popolnoma poceni del za par evrov in verjetno bo ta plošča delala še 5 let vsaj. Enako je bilo s prejšnjo Tv plazmo. Ko smo jo okvarjeno po cca 8 letih dali stran, jo je en majstor popravil - mislim, da je bil samo upor za nekaj centov - in dela še zdaj.
Tako da - očitno v današnjih razmerah, kjer se kaže trajna izguba EU blaginje, nasvet za starše, če otroci ne vejo, kam naprej s šolanjem - V PRAKTIČNE POKLICE, DA BODO ZNALI KAJ POPRAVIT :-)!!
sporočil: 72
[0513ANITO]Ravno zato:)
> []
> To postaja že prava norost. Odkar si prizadevamo za zelene avtomobile, se je poraba bncina povečala za 25%. In vse to ima nek drug razlog. Bolj kot se gremo zeleno, večje in težji avti so na cesti - notri niso pa nič večji. Polo je po novem T-roc in tehta pol več in več porabi in je treba več materialov, energije itd. za izdelavo. Vse od T-roca do ogromnih križark, ki jih videvamo na cesti in v katerih se po eden vozijo v službo. Edini razred, ki ga je zelena preobrazba odnesla je mini razred - ostal je le UP in fičo, ki sta po mojem res edina zelena avta.
> Ker se kupci obnašajo tako, kot se, bi bilo treba sistem zavarovanja, cestnin in davkov pri avtih spremeniti. DMV bi se plačeval progresivno na težo in porabo avta. Cestnina bi namesto kubikov obravnavala dolžino in težo avta, zavarovanje pa bi upoštevalo kombinacijo konjev in teže, saj se dejansko škoda napram tretji osebi povečuje z močjo in težo vozila.
> DMV bi moral biti pozitiven in negativen. Super lahka in ekonomična vozila bi morala dobiti denar nazaj.
> Ob vsem tem bi se ogromno prihranilo, če se folk nebi vozil v službo z avti. Jaz se 90% vozim z mopedom - tudi pozimi (9 km v eno smer). Neverjetno je že samo to, koliko prihranim jaz - pa še čisto zeleno je.
> Odveč je omeniti, da je skupaj z zelenimi prizadevanji propadel tudi tomos, sedanji edini proizvajalec mopedov TORI AH Ćrešnik, pa se trenutno bori z zelenimi predpisi, ki zahtevajo, da se v 50 kubični moped z porabo 1,5l na 100/km, vgradi tudi sistem za e-vbrizg goriva, česar pa cena mopeda nebi prenesla.
> Toliko o zelenih prizadevanjih...
Zakaj je sploh potreben DMV???
Pač še en davek, ki ga je Garjav Pes prinesel na repu....
sporočil: 72
[0513ANITO]Ja - :))) dejansko, čaka nas desetletje trdega dela, da bomo zmanjšali produktivnost in blaginjo, da bomo razvili in izdelali avtomobile, ki jih nihče ne bo mogel kupiti. Kot v vojski, dopoldne se koplje jarke, popoldne pa zasipava.
> [alek14]
> Če želimo izboljšati kakovost zraka, moramo prepovedati vse gospodarske aktivnosti. Zakaj sploh so, k so pa tako škodljive?
>
> Ja tudi proizvodnja zdravil je gospodarska aktivnost. Tudi to se prepove. Kaj pa zrak, pa ribe?
>
> Pol se pa čudijo od kod negativne obresti??
> Ja če je nova zelena investicija 5% manj produktivna od obstoječe, mora biti obrestna mera -7%, da se taka investicija splača.
Ali nebi bilo bolje, če bi malo nehali delat?
sporočil: 664
[VBMS]
"In nova Opel Corsa - električna - stane 35.000€, so povedali v soboto na Avtomobilnosti. Halo?? 35?"
Recimo, da naša družina sodi v srednji razred, dva mulca. Za nas je nov e-avto prevelik zalogaj oziroma raje vzamem nekaj klasičnega družinskega do 20-25k in ostane še za kaj drugega, nujnega. Nakup rabljenega e-avta? Menda samo menjava baterije stane 10k+. Kdo bo torej kupoval stare e-avte? je to ta trajnost, ki jo iščemo? Povprečna starost avta v Sloveniji je čez 10 let. Kdo bo lahko imel nov e-avto? Zgleda, da bomo res vsi na mopedih. Tudi tisti, ki se vozimo v 55km oddaljeno službo. In živimo na podeželju.
Naša družina ima manjše prihodke od povprečja. Zato imamo le električne avte doma.
Električne smo kupili za 0€ pologa (ker nismo imeli prihrankov) a obroki so nižji, kot je prej bil strošek za gorivo.
Avti so nam in praktično in dejansko brezplačni, če jih primerjamo z naftnimi avti, ki smo jih prej vozili in smo kupovali rabljene.
Za naftnega potrebuješ denar za polog, dvigneš nekaj kredita. Kreditni obrok + gorivo + vzdrževanje je dražje od kredita in energije za električni avto. Vedno.
Enostavno nimamo denarja za drage rabljene naftne avte. Drage v uporabi (kredit + gorivo + vzdrževanje).
sporočil: 525
Živite na podeželju ali v mestu? Imate domač priključek za
polnjenje? Imate morda domačo sončno elektrarno?
sporočil: 126
Cela Evropa je lahko zelena pa se na podnebju ne bo poznalo nic.
Dokler kitajci americani ne bojo zeleni nima veze afrika se pride
na vrsto z ogljikom so se dalec od zelenega.
To da pa "zeleno" sploh ni niti blizu zelenega je pa se vecja svinjarija vse skupaj en velik nateg!
To da pa "zeleno" sploh ni niti blizu zelenega je pa se vecja svinjarija vse skupaj en velik nateg!
sporočil: 2.857
VBMS: Se strinjam veliko prihodnosti je v obrti in v poklicih.
Dober finančni zaslužek in velika možnost potencialnih življenjskih
prihrankov.
sporočil: 11.068
[VBMS]Folk se bo še vedno vozil na polno, na Kubi še sedaj vozijo avte izpred castrove revolucije.
"In nova Opel Corsa - električna - stane 35.000€, so povedali v soboto na Avtomobilnosti. Halo?? 35?"
Recimo, da naša družina sodi v srednji razred, dva mulca. Za nas je nov e-avto prevelik zalogaj oziroma raje vzamem nekaj klasičnega družinskega do 20-25k in ostane še za kaj drugega, nujnega. Nakup rabljenega e-avta? Menda samo menjava baterije stane 10k+. Kdo bo torej kupoval stare e-avte? je to ta trajnost, ki jo iščemo? Povprečna starost avta v Sloveniji je čez 10 let. Kdo bo lahko imel nov e-avto? Zgleda, da bomo res vsi na mopedih. Tudi tisti, ki se vozimo v 55km oddaljeno službo. In živimo na podeželju.
sporočil: 2.857
Veliko več rabljenih avtov. Nagradno vprašanje pa je: do kje bodo
šle cene teh avtov? :):):)
Strani: 1