2 uri
Nemci se vračajo na vlak inovacij v avtoindustriji, a na določenih področjih še zaostajajo za Kitajci
2 uri
Najbolj brani članki danes
2 uri
Porscheja 911 carrera T in spirit 70 – večna klasika v objemu divje Krete
3 ure
Applov vstopni razred postaja bolj konkurenčen
4 ure
Malezija: med vrtoglavimi nebotičniki, tropskimi gozdovi in rajskimi plažami
4 ure
Kako bo LPP z umetno inteligenco preverjal in uril voznike avtobusov
4 ure
Trump se ne da: zdaj prosi vrhovno sodišče, da mu dovoli odpustiti guvernerko Feda Liso Cook
4 ure
Varuh razkriva: prehranska veriga je boj za preživetje, sodelovanja ni!
4 ure
Iz Kampale nazaj v Zagreb – desetletje sprememb
5 ur
Kaj se zgodi s cenami, ko se v Ljubljani zgradi šest tisoč novih stanovanj? 1
5 ur
Deset točk pokojninske reforme: kdaj in kako v penzijo po novem 4
6 ur
Na kontejnerskem terminalu London Gateway bodo zgradili mali jedrski reaktor
6 ur
Po uvedbi 39-odstotnih carin za Švico: izvoz v ZDA avgusta glede na julij upadel za petino
7 ur
Rheinmetall prevzema Naval Vessels Lürssen in prihaja na Reko
7 ur
Kdo je ustvaril najboljši digitalni projekt leta? GoDigital 2025 išče zmagovalca, prijavite se! (Oglas)
7 ur
Predlog: hiše, zgrajene pred letom 2003, bodo dobile uporabno dovoljenje. A to ne bo povsem enostavno 1
7 ur
Avgusta rekorden izvoz redkih zemeljskih kovin iz Kitajske
7 ur
Vodnik po romunskem kapitalskem trgu: državna podjetja na borzo
7 ur
ANKETA Ali se vam zdi delnica Krke precenjena?
8 ur
Roche za 3,5 milijarde dolarjev kupuje ameriško biotehnološko podjetje 89bio

Strani: 1

trocki sporočil: 1.839
[#3040028] 22.04.24 14:11
Odgovori   +    2
BYD seagull je 3,78 metra dolg mestni električni avto, ki ga BYD izdeluje od aprila lani. Na domačem trgu ga ponuja za devet tisoč evrov. Seagull je na voljo v dveh različicah. V bogatejši ima baterijo zmogljivosti 38,9 kilovatne ure, ki mu omogoča 405 kilometrov dosega. Osnovna različica ima baterijo zmogljivosti 30,1 kilovatne ure, ki mu omogoča 305 kilometrov dosega. Elektromotor v obeh primerih zmore 55 kilovatov (75 konjskih moči).
He, he,... Citroen pa hoče za električnega Berlingota z manjšim dosegom skoraj 40 jurjev.

Res mi ni jasno, ali evropski proizvajalci avtov teh podatkov ne poznajo, ali pa računajo na to, da jih potrošniki ne poznamo in jih ne bomo nikoli. Tretje opcije ne vidim.
odvisnik sporočil: 2.972
[#3040029] 22.04.24 14:29 · odgovor na: trocki (#3040028)
Odgovori   +    0
en.m.wikipedia.org/w...YD_Seagull

Ne moreš primerjat c1 in berlingota?
Ko daš zraven prevoz, ddv še kakšno maržo boš hitro na 15k.
trocki sporočil: 1.839
[#3040032] 22.04.24 16:18 · odgovor na: odvisnik (#3040029)
Odgovori   +    0
Že, da ne moreš čisto primerjati. Ampak 9k proti 40k je pa tudi razlika.
Lahko pa primerjaš Dacio Spring, ki pa stane čez 16k.
Pa dvomim, da bi prevoz enega avta z ladjo iz Kitajske stal 6k.
odvisnik sporočil: 2.972
[#3040035] 22.04.24 16:31 · odgovor na: trocki (#3040032)
Odgovori   +    0
Mogoče je zraven vracunana še subvencija itn
www.google.com/searc...s-wiz-serp
odvisnik sporočil: 2.972
[#3040036] 22.04.24 16:39 · odgovor na: trocki (#3040032)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: odvisnik 22.04.2024 16:40
balkangreenenergynew...-eur-7700/

Dacia pod 8 jurjev, s subvencijo 10 k :)

To me mal spominja, na one slo zrezke po evro kg :)

Strani: 1