1 ura
GRAF Kako in zakaj močno rastejo odhodki ZZZS 6
1 ura
Parasmučar, Jernej Slivnik: Težke stvari so pomembne in treba jih je prebroditi, da lahko ob uspehu res uživaš
1 ura
Po kazni za platformo X, ZDA razmišljajo o povračilnih ukrepih za evropska podjetja
2 uri
Warner Bros. zavrača Paramountovo ponudbo za prevzem
2 uri
Najboljše božično darilo, če bi radi v 2026 oplemenitili vaše premoženje
2 uri
Trump odredil blokado sankcioniranih tankerjev v Venezueli; cena nafte zrasla za 1,6 odstotka
2 uri
Amazon naj bi načrtoval več kot 10 milijard dolarjev vredno naložbo v OpenAI
7 ur
Vse več podjetij prepoznava pomen digitalne preobrazbe
7 ur
Ali podjetja res nimajo pojma?
7 ur
Začetek leta 2026 bo prinesel val podražitev v slovenskih bankah 3
7 ur
Naložbeni vodnik 2026: kam po donose v času povišanih vrednotenj?
14 ur
Kempinski zapušča Slovenijo. Hotel Palace naj bi postal del druge petzvezdične hotelske verige
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Bruselj omilil prepoved klasičnih motorjev, a predlaga kvote e-avtov za podjetja 3
17 ur
Slovenski kmetje tudi na traktorjih s protestnimi zahtevami na poti v Bruselj 1
17 ur
Za subvencijo za fotovoltaiko po starem sistemu lahko zaprosite le še do konca leta
18 ur
Evropa bo kmetom zrahljala birokratske zahteve
18 ur
V ZDA novembra rast novih delovnih mest nad napovedmi, slabi podatki za brezposelnost
19 ur
Trajnostna konkurenčnost: Slovenija se je povzpela na 11. mesto
19 ur
Miran Božič, Mlekarna Planika: Nova mlekarska kriza je pred vrati

Strani: 1

trocki sporočil: 1.968
[#3040028] 22.04.24 14:11
Odgovori   +    2
BYD seagull je 3,78 metra dolg mestni električni avto, ki ga BYD izdeluje od aprila lani. Na domačem trgu ga ponuja za devet tisoč evrov. Seagull je na voljo v dveh različicah. V bogatejši ima baterijo zmogljivosti 38,9 kilovatne ure, ki mu omogoča 405 kilometrov dosega. Osnovna različica ima baterijo zmogljivosti 30,1 kilovatne ure, ki mu omogoča 305 kilometrov dosega. Elektromotor v obeh primerih zmore 55 kilovatov (75 konjskih moči).
He, he,... Citroen pa hoče za električnega Berlingota z manjšim dosegom skoraj 40 jurjev.

Res mi ni jasno, ali evropski proizvajalci avtov teh podatkov ne poznajo, ali pa računajo na to, da jih potrošniki ne poznamo in jih ne bomo nikoli. Tretje opcije ne vidim.
odvisnik sporočil: 3.594
[#3040029] 22.04.24 14:29 · odgovor na: trocki (#3040028)
Odgovori   +    0
en.m.wikipedia.org/w...YD_Seagull

Ne moreš primerjat c1 in berlingota?
Ko daš zraven prevoz, ddv še kakšno maržo boš hitro na 15k.
trocki sporočil: 1.968
[#3040032] 22.04.24 16:18 · odgovor na: odvisnik (#3040029)
Odgovori   +    0
Že, da ne moreš čisto primerjati. Ampak 9k proti 40k je pa tudi razlika.
Lahko pa primerjaš Dacio Spring, ki pa stane čez 16k.
Pa dvomim, da bi prevoz enega avta z ladjo iz Kitajske stal 6k.
odvisnik sporočil: 3.594
[#3040035] 22.04.24 16:31 · odgovor na: trocki (#3040032)
Odgovori   +    0
Mogoče je zraven vracunana še subvencija itn
www.google.com/searc...s-wiz-serp
odvisnik sporočil: 3.594
[#3040036] 22.04.24 16:39 · odgovor na: trocki (#3040032)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: odvisnik 22.04.2024 16:40
balkangreenenergynew...-eur-7700/

Dacia pod 8 jurjev, s subvencijo 10 k :)

To me mal spominja, na one slo zrezke po evro kg :)

Strani: 1