2 uri
Kdo je po Erjavčevo najboljši slovenski politik in s kom bi šel na pijačo
2 uri
TOP IKT: Kdo so največja in najboljša podjetja v panogi IT
2 uri
TOP IKT: V telekomunikacijah povprečen čisti dobiček višji za skoraj trikrat
2 uri
Kako so pionirji robotskega čiščenja digitalizirali B2B-prodajo
8 ur
Slovenci bi kupovali nove avte, plačevali bi z gotovino 1
9 ur
Za volanom – kako je Scania pocenila in umirila novi petvaljni dizel v super 11 1
9 ur
Fed znižal obrestne mere za četrt točke in odprl vrata za nova nižanja 5
9 ur
Najbolj brani članki danes
10 ur
Kakšna je »mobilnost za vse« v tednu mobilnosti Sloveniji?
10 ur
Deutsche Bank podpira ustanovitev globalne banke za obrambne projekte 1
10 ur
Trgovci z obveznicami stavijo, da bo Fed vsaj enkrat letos obrestne mere znižal za 50 točk
10 ur
ECB vs. Fed: kakšne so obrestne mere na evrskem območju, kakšne v ZDA
11 ur
Vložila 1.500 evrov v delnico in dosegla 80 tisoč evrov dobička 1
13 ur
Kažejo se vse večje posledice kibernetskega napada na Jaguar Land Rover
13 ur
Osveženi megane in novomeški twingo bosta dobila baterije cenejše zasnove
13 ur
Kitajska tehonolškim podjetjem prepovedala uporabo čipov Nvidie
14 ur
Preiskovalno.si: obeta se kaos v letalskem prometu; kontrolorji bodo štrajkali zaradi toplic 2
14 ur
Menjava vodstva v ZF Friedrichshafnu
14 ur
Plastenka z digitalizacijo do kakovostnejše proizvodnje in manj reklamacij
14 ur
Kronovšek o obvezni božičnici: Ni pravično, da se za vsak bombonček molze gospodarstvo 11

Strani: 1

trocki sporočil: 1.835
[#3040028] 22.04.24 14:11
Odgovori   +    2
BYD seagull je 3,78 metra dolg mestni električni avto, ki ga BYD izdeluje od aprila lani. Na domačem trgu ga ponuja za devet tisoč evrov. Seagull je na voljo v dveh različicah. V bogatejši ima baterijo zmogljivosti 38,9 kilovatne ure, ki mu omogoča 405 kilometrov dosega. Osnovna različica ima baterijo zmogljivosti 30,1 kilovatne ure, ki mu omogoča 305 kilometrov dosega. Elektromotor v obeh primerih zmore 55 kilovatov (75 konjskih moči).
He, he,... Citroen pa hoče za električnega Berlingota z manjšim dosegom skoraj 40 jurjev.

Res mi ni jasno, ali evropski proizvajalci avtov teh podatkov ne poznajo, ali pa računajo na to, da jih potrošniki ne poznamo in jih ne bomo nikoli. Tretje opcije ne vidim.
odvisnik sporočil: 2.965
[#3040029] 22.04.24 14:29 · odgovor na: trocki (#3040028)
Odgovori   +    0
en.m.wikipedia.org/w...YD_Seagull

Ne moreš primerjat c1 in berlingota?
Ko daš zraven prevoz, ddv še kakšno maržo boš hitro na 15k.
trocki sporočil: 1.835
[#3040032] 22.04.24 16:18 · odgovor na: odvisnik (#3040029)
Odgovori   +    0
Že, da ne moreš čisto primerjati. Ampak 9k proti 40k je pa tudi razlika.
Lahko pa primerjaš Dacio Spring, ki pa stane čez 16k.
Pa dvomim, da bi prevoz enega avta z ladjo iz Kitajske stal 6k.
odvisnik sporočil: 2.965
[#3040035] 22.04.24 16:31 · odgovor na: trocki (#3040032)
Odgovori   +    0
Mogoče je zraven vracunana še subvencija itn
www.google.com/searc...s-wiz-serp
odvisnik sporočil: 2.965
[#3040036] 22.04.24 16:39 · odgovor na: trocki (#3040032)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: odvisnik 22.04.2024 16:40
balkangreenenergynew...-eur-7700/

Dacia pod 8 jurjev, s subvencijo 10 k :)

To me mal spominja, na one slo zrezke po evro kg :)

Strani: 1