23 min
Gradbena dvigala v Sloveniji: zakaj zaostajamo za evropskimi standardi? (Oglas)
35 min
INTERVJU Po drugi upokojitvi znova v sedlu – nekdanji Boschev menedžer na čelu slovenskega Elapheja
36 min
Zaradi izbruha vulkana odpovedanih več kot dvajset letov na Bali
42 min
For Brazil’s Criminals, Coffee Beans Are the Target
1 ura
Katere banke vam ponujajo fiksno obrestno mero pod tremi odstotki?
1 ura
Delnica Nvidie je na rekordu. Bi jo lahko poneslo na 250 dolarjev?
2 uri
LJSE ob 13.30: delnice večinoma v zelenem
2 uri
Tako Mlekarna Celeia utrjuje povezave od molzišča do trgovin
2 uri
Mariborska občina kupila skladišče MLM v Mariboru 3
2 uri
​​​​​​​Sanjska montažna hiša sredi travnika 2
2 uri
Slovenski SBI TOP prek meje 2.300 točk in je najvišje po januarju 2008
3 ure
Skupina Hunters International končala izsiljevalske napade. Pa je res?
3 ure
V Rimu bo ta teden četrta konferenca o obnovi Ukrajine 1
3 ure
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
3 ure
Capgemini v prevzem podjetja WNS za 3,3 milijarde dolarjev
4 ure
Delnica Tesle po ustanovitvi Muskove politične stranke v predtrgovanju navzdol
4 ure
Kako Roto osvaja trge v Keniji, Iranu, Singapurju, na Novi Zelandiji, Filipinih …
4 ure
Za zdaj še brez evropsko-ameriškega trgovinskega dogovora, ZDA so zagrozile denimo s 17-odstotnimi carinami na kmetijske pridelke
5 ur
Ljubljanska borza ob 10.30: SBI TOP +0,25 odstotka
5 ur
Električni je neuspešen, zato je tu za polovico cenejši fiat 500 hybrid 4

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

trocki sporočil: 1.741
BYD seagull je 3,78 metra dolg mestni električni avto, ki ga BYD izdeluje od aprila lani. Na domačem trgu ga ponuja za devet tisoč evrov. Seagull je na voljo v dveh različicah. V bogatejši ima baterijo zmogljivosti 38,9 kilovatne ure, ki mu omogoča 405 kilometrov dosega. Osnovna različica ima baterijo zmogljivosti 30,1 kilovatne ure, ki mu omogoča 305 kilometrov dosega. Elektromotor v obeh primerih zmore 55 kilovatov (75 konjskih moči).
He, he,... Citroen pa hoče za električnega Berlingota z manjšim dosegom skoraj 40 jurjev.

Res mi ni jasno, ali evropski proizvajalci avtov teh podatkov ne poznajo, ali pa računajo na to, da jih potrošniki ne poznamo in jih ne bomo nikoli. Tretje opcije ne vidim.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen