43 min
Steklarna Hrastnik tlakuje pot trajnostnemu steklarstvu
7 ur
Test: genesis G90 long – luksuz, ki ga bo večina Evropejcev spregledala 1
8 ur
Mototrg: skromna rast in prevlada razreda do 125 in velikih motociklov enduro
8 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Stellantis in kitajski CATL bosta vložil 4,1 milijarde evrov v tovarno baterij za električna vozila v Španiji 1
12 ur
Kitajska bi lahko dosegla rekordni primanjkljaj in znižala obrestne mere 1
12 ur
Milan Mandarić v osebni stečaj poslal mamo Borisa Popoviča 1
12 ur
Evropska komisija zvišuje pomoč de minimis za kmete
12 ur
S poslovno šolo do mednarodnega poslovnega uspeha (Oglas)
13 ur
Zakaj vam dobre montažne hiše na ključ ne bodo prodali brez prezračevanja ?
13 ur
Vodenje prehodne vlade v Siriji prevzel Mohamed al Bašir
14 ur
Kitajski izvoz se je novembra upočasnil, nepričakovano je upadel uvoz
14 ur
Rahlo prebujanje trga električnih dostavnikov
14 ur
Ali država z omejevanjem uveljavljanja davčnih izgub pretirava? 5
14 ur
Bojlerji ostajajo: začel je veljati spremenjen pravilnik o učinkoviti rabi energije v stavbah 1
15 ur
Luka Koper v akciji: kontejnerski pomol za 186 milijonov evrov bosta gradila Petrič in Južna 1
15 ur
V zadevi Teš 6 bodo iskali novega izvedenca za pregled razpisne dokumentacije
15 ur
Bosch načrtuje novo investicijo na Madžarskem
15 ur
Tudi hrvaški minister ob draginji z gospodinjskimi nasveti o peki kruha
15 ur
Lani v Evropi 19-odstotna povprečna rast letalskih potnikov. Kako je poskočila Slovenija?

Strani: 1

crt sporočil: 27.929
[#3036989] 23.02.24 18:24
Odgovori   +    0
From Durban’s shoreline, the immediate horizon of the Indian Ocean is still decorated with freight vessels on anchorage, waiting for berthing slots in South Africa’s largest port, a legacy of several months’ of port congestion. Although it was hoped the backlog could be cleared by late January, industry experts now say the whole of February is needed to clear the congestion at the country’s eight main ports that has seen shipping rates soar and some major lines pare down port calls.

theloadstar.com/firs...ing-ports/
Korazijan sporočil: 408
[#3037002] 24.02.24 08:13 · odgovor na: crt (#3036989)
Odgovori   +    1
Durban remains the most afflicted port in terms of vessel congestion, with outdated and insufficient port equipment at the forefront of the crisis.

Ta congestion ima očitno druge vzroke
crt sporočil: 27.929
[#3037003] 24.02.24 08:24 · odgovor na: Korazijan (#3037002)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: crt 24.02.2024 09:43
nenadoma se masa prometa vali tam okoli, ki je prej sla skozi bab/suez, zdaj pa bi se ustavila za tankanje v juzni afriki. zmanjka tam, kjer je ze tako svoh podlaga. tako si vsaj jaz kot ne-pomorec to predstavljam.

Red Sea crisis: surge in number of ships at Durban's port

www.msn.com/en-xl/af...r-BB1hilNH
Korazijan sporočil: 408
[#3037010] 24.02.24 10:57 · odgovor na: crt (#3037003)
Odgovori   +    0
To je vprašanje za S&P - mogoče ta zgostitev za S&P ni večja zgostitev. V prvem planu je zanje, kaj se dogaja v Port of Los Angeles/Long Beach...
FIN-544124 sporočil: 3.662
[#3037034] 24.02.24 23:11
Odgovori   +    0
Uffff, sem se nasmejal.

In potem bi naj verjel Kavbojem.

Vse skupaj en sam Holiwood.

www.24ur.com/novice/...etili.html

Strani: 1