56 min
Specializirano državno tožilstvo zahteva sodno preiskavo zoper Jankovića 1
1 ura
Opozorilo Lagardove: evropsko gospodarstvo je odvisno od sveta, ki postopoma izginja
1 ura
EURIBOR ne upada več, kako rastejo cene hiš
2 uri
Eli Lilly kot prva farmacevtska družba dosegla tisoč milijard dolarjev tržne vrednosti
4 ure
Mladi prevzemajo ključne vloge pri vstopu podjetij na tuje trge (Oglas)
5 ur
Na robu ustavne večine populističnega brezumja 3
5 ur
Državne dražbe: apartmaja na Čatežu in v Moravcih, policijski avti, stanovanja ...
5 ur
Kdo sploh še potrebuje projektante? 
9 ur
Vlada z nižjimi stroški navigacijskih storitev cilja na boljšo letalsko povezljivost
13 ur
Bloomberg: Trumpova ekipa razmišlja, da bi dovolila izvoz Nviidnih čipov na Kitajsko
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kako prepričati šefa, da potrebuje umetno inteligenco 1
15 ur
(okoljske nagrade 2025) Tri prineske: ves čas iščem poti za vsaj še eno ponovno uporabo
16 ur
Bratušek z evropskim komisarjem Cicikostasom pri Nevenki Kržan. Kaj vse je v igri? 1
18 ur
Kripto še naprej krvavi, ameriške delnice spet v zelenem 5
18 ur
Koliko je možnosti, da si Golob pri nacionalizaciji borze premisli? Nič. Koliko glavnih sporov s Hrvaško je Slovenija izgubila? Vse. 5
19 ur
Rdeče tudi na ljubljanski borzi: SBI TOP 0,8% v minusu
19 ur
To so birokrati, ki o prevzemu SRC niso odločili skoraj dve leti 3
19 ur
Inšpektorat za delo: Preverjali bomo izplačilo zimskega regresa! 3
20 ur
Študentke ljubljanske fakultete za gradbeništvo in geodezijo prejele prvo nagrado

Strani: 1

crt sporočil: 28.504
[#3036989] 23.02.24 18:24
Odgovori   +    0
From Durban’s shoreline, the immediate horizon of the Indian Ocean is still decorated with freight vessels on anchorage, waiting for berthing slots in South Africa’s largest port, a legacy of several months’ of port congestion. Although it was hoped the backlog could be cleared by late January, industry experts now say the whole of February is needed to clear the congestion at the country’s eight main ports that has seen shipping rates soar and some major lines pare down port calls.

theloadstar.com/firs...ing-ports/
Korazijan sporočil: 437
[#3037002] 24.02.24 08:13 · odgovor na: crt (#3036989)
Odgovori   +    1
Durban remains the most afflicted port in terms of vessel congestion, with outdated and insufficient port equipment at the forefront of the crisis.

Ta congestion ima očitno druge vzroke
crt sporočil: 28.504
[#3037003] 24.02.24 08:24 · odgovor na: Korazijan (#3037002)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: crt 24.02.2024 09:43
nenadoma se masa prometa vali tam okoli, ki je prej sla skozi bab/suez, zdaj pa bi se ustavila za tankanje v juzni afriki. zmanjka tam, kjer je ze tako svoh podlaga. tako si vsaj jaz kot ne-pomorec to predstavljam.

Red Sea crisis: surge in number of ships at Durban's port

www.msn.com/en-xl/af...r-BB1hilNH
Korazijan sporočil: 437
[#3037010] 24.02.24 10:57 · odgovor na: crt (#3037003)
Odgovori   +    0
To je vprašanje za S&P - mogoče ta zgostitev za S&P ni večja zgostitev. V prvem planu je zanje, kaj se dogaja v Port of Los Angeles/Long Beach...
FIN-544124 sporočil: 5.344
[#3037034] 24.02.24 23:11
Odgovori   +    0
Uffff, sem se nasmejal.

In potem bi naj verjel Kavbojem.

Vse skupaj en sam Holiwood.

www.24ur.com/novice/...etili.html

Strani: 1