15 min
Prekmurski Paradajz v razvoj z večopravilnimi roboti
48 min
Mars bo do konca 2026 v svoje evropske tovarne vložil milijardo evrov
1 ura
Predsednik NS Krke ostaja Jože Mermal
1 ura
Podatkovni centri Pošte Slovenije – temelj varne digitalne prihodnosti (Oglas)
1 ura
EU se bo z Veliko Britanijo in Kanado pogovarjala o sodelovanju v obrambnem posojilnem programu
2 uri
Po kitajski prepovedi uporabe Nvidiinih dražje delnice azijskih proizvajalcev čipov
2 uri
Vino tedna: Franc Kačičnik sauvignon selekcija 2022, posestvo Bela gora
2 uri
Fedovo znižanje obrestnih mer potisnilo azijske delnice večinoma navzgor
3 ure
Kitajska med trgovinskimi pogajanji z ZDA opušča preiskavo Googla
7 ur
Kdo je po Erjavčevo najboljši slovenski politik in s kom bi šel na pijačo
7 ur
TOP IKT: Kdo so največja in najboljša podjetja v panogi IT
7 ur
TOP IKT: V telekomunikacijah povprečen čisti dobiček višji za skoraj trikrat
7 ur
Kako so pionirji robotskega čiščenja digitalizirali B2B-prodajo
13 ur
Slovenci bi kupovali nove avte, pogosteje bi jih plačevali z gotovino 1
14 ur
Za volanom – kako je Scania pocenila in umirila novi petvaljni dizel v super 11 1
14 ur
Fed znižal obrestne mere za četrt točke in odprl vrata za nova nižanja 7
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kakšna je »mobilnost za vse« v tednu mobilnosti Sloveniji?
15 ur
Deutsche Bank podpira ustanovitev globalne banke za obrambne projekte 1
15 ur
Trgovci z obveznicami stavijo, da bo Fed vsaj enkrat letos obrestne mere znižal za 50 točk

Strani: 1

crt sporočil: 28.338
[#3036989] 23.02.24 18:24
Odgovori   +    0
From Durban’s shoreline, the immediate horizon of the Indian Ocean is still decorated with freight vessels on anchorage, waiting for berthing slots in South Africa’s largest port, a legacy of several months’ of port congestion. Although it was hoped the backlog could be cleared by late January, industry experts now say the whole of February is needed to clear the congestion at the country’s eight main ports that has seen shipping rates soar and some major lines pare down port calls.

theloadstar.com/firs...ing-ports/
Korazijan sporočil: 427
[#3037002] 24.02.24 08:13 · odgovor na: crt (#3036989)
Odgovori   +    1
Durban remains the most afflicted port in terms of vessel congestion, with outdated and insufficient port equipment at the forefront of the crisis.

Ta congestion ima očitno druge vzroke
crt sporočil: 28.338
[#3037003] 24.02.24 08:24 · odgovor na: Korazijan (#3037002)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: crt 24.02.2024 09:43
nenadoma se masa prometa vali tam okoli, ki je prej sla skozi bab/suez, zdaj pa bi se ustavila za tankanje v juzni afriki. zmanjka tam, kjer je ze tako svoh podlaga. tako si vsaj jaz kot ne-pomorec to predstavljam.

Red Sea crisis: surge in number of ships at Durban's port

www.msn.com/en-xl/af...r-BB1hilNH
Korazijan sporočil: 427
[#3037010] 24.02.24 10:57 · odgovor na: crt (#3037003)
Odgovori   +    0
To je vprašanje za S&P - mogoče ta zgostitev za S&P ni večja zgostitev. V prvem planu je zanje, kaj se dogaja v Port of Los Angeles/Long Beach...
FIN-544124 sporočil: 4.965
[#3037034] 24.02.24 23:11
Odgovori   +    0
Uffff, sem se nasmejal.

In potem bi naj verjel Kavbojem.

Vse skupaj en sam Holiwood.

www.24ur.com/novice/...etili.html

Strani: 1