Zasebnost
13 min
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
25 min
Električni avto je lahko zastonj! (Oglas)
38 min
Evropska komisija Mondelēzu naložila 337,5 milijona evrov kazni
43 min
Delničarji Petrola danes o dividendi, zaposleni protestirajo proti vladnim omejitvam 1
47 min
Trije primeri, kako banka (re)financira naložbe na kmetiji
2 uri
Razpoloženje slovenskih potrošnikov enako kot prejšnji mesec, medletno pa je izboljšano
2 uri
Evrsko gospodarstvo se krepi
2 uri
Neuradno o davčnih spremembah: višjih neto plač za vse ne bo, nekaj bo popravkov pri nagrajevanju delavcev 7
3 ure
Med prvo deseterico državnih podjetij z najboljšimi plačami večinoma energetiki 2
3 ure
Prihodki Nvidie v prejšnjem četrtletju zrasli za 262 odstotkov, napoved delitve delnic
5 ur
Digitalne identitete: kakšna so varnostna tveganja pri njihovi uporabi 5
5 ur
Kako klasičen podatkovni center preobraziti v sodoben računalniški oblak (Oglas)
6 ur
Luka Dončić upravičen do najdražje pogodbe v zgodovini NBA
7 ur
Tako bo videti južni terminal nove avtobusne postaje Ljubljana. Zakaj bo postaja nerodno razdeljena na dva dela?
7 ur
Falling EV Sales Are Upending Banker Climate Strategies
7 ur
Russian Gas Supply to Austria at Risk From Gazprom Court Case
9 ur
Kako bodo v Lidlu količino zavržene hrane zmanjšali za polovico in s tem vplivali na izpuste
9 ur
Katera so podjetja slovenske obrambne industrije in kaj zanje pomeni krepitev pripravljenosti EU
15 ur
Odličnost ima zapisano že v imenu
15 ur
Limuzina, zaradi katere so Slovenci skoraj pozabili na karavane in SUV

Strani: 1

crt sporočil: 27.267
[#3036989] 23.02.24 18:24
Odgovori   +    0
From Durban’s shoreline, the immediate horizon of the Indian Ocean is still decorated with freight vessels on anchorage, waiting for berthing slots in South Africa’s largest port, a legacy of several months’ of port congestion. Although it was hoped the backlog could be cleared by late January, industry experts now say the whole of February is needed to clear the congestion at the country’s eight main ports that has seen shipping rates soar and some major lines pare down port calls.

theloadstar.com/firs...ing-ports/
Korazijan sporočil: 391
[#3037002] 24.02.24 08:13 · odgovor na: crt (#3036989)
Odgovori   +    1
Durban remains the most afflicted port in terms of vessel congestion, with outdated and insufficient port equipment at the forefront of the crisis.

Ta congestion ima očitno druge vzroke
crt sporočil: 27.267
[#3037003] 24.02.24 08:24 · odgovor na: Korazijan (#3037002)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: crt 24.02.2024 09:43
nenadoma se masa prometa vali tam okoli, ki je prej sla skozi bab/suez, zdaj pa bi se ustavila za tankanje v juzni afriki. zmanjka tam, kjer je ze tako svoh podlaga. tako si vsaj jaz kot ne-pomorec to predstavljam.

Red Sea crisis: surge in number of ships at Durban's port

www.msn.com/en-xl/af...r-BB1hilNH
Korazijan sporočil: 391
[#3037010] 24.02.24 10:57 · odgovor na: crt (#3037003)
Odgovori   +    0
To je vprašanje za S&P - mogoče ta zgostitev za S&P ni večja zgostitev. V prvem planu je zanje, kaj se dogaja v Port of Los Angeles/Long Beach...
FIN-544124 sporočil: 2.941
[#3037034] 24.02.24 23:11
Odgovori   +    0
Uffff, sem se nasmejal.

In potem bi naj verjel Kavbojem.

Vse skupaj en sam Holiwood.

www.24ur.com/novice/...etili.html

Strani: 1