Strani: 1

0513ANITO sporočil: 6.587
[#2737226] 10.10.18 06:37
Odgovori   +    3
Jurček Teleban in vsa EU gamad nima pojma o termodinamiki.
Nič od zgoraj naštetega ni uresničljivo.

Banda bo svetu skuhala lakoto.
gora sporočil: 557
[#2737234] 10.10.18 07:47
Odgovori   +    3
35% ali 30% ali 40% sploh ne igra vloge. Grožnja avtomobilistom prihaja od proizvajalcev tipa Tesla. Če pogledamo, kakšen masaker je Tesla izvedel v ZDA, hitro ugotovimo, da se bodo morali preusmeriti (cash burning) rapidno, ali pa jih ne bo.
Če bi zakonodajalec imel ta zorni kot, bi jim pomagal s strožjo zakonodajo. Ker pa je pod pritiskom moči (delovnih mest ipd.), pa dobimo gnili kompromis, ki škodi avtomobilistom samim najbolj.
najobj sporočil: 26.407
[#2737244] 10.10.18 09:50 · odgovor na: gora (#2737234)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 10.10.2018 09:53
[gora]
35% ali 30% ali 40% sploh ne igra vloge. Grožnja avtomobilistom prihaja od proizvajalcev tipa Tesla. Če pogledamo, kakšen masaker je Tesla izvedel v ZDA, hitro ugotovimo, da se bodo morali preusmeriti (cash burning) rapidno, ali pa jih ne bo.
Če bi zakonodajalec imel ta zorni kot, bi jim pomagal s strožjo zakonodajo. Ker pa je pod pritiskom moči (delovnih mest ipd.), pa dobimo gnili kompromis, ki škodi avtomobilistom samim najbolj.
... ja, ker elektrika za Teslo pa pride iz vtičnice in nima nobenega vpliva na okolje ... eh, jebiga ...

P.S.: okolju je vseeno, če ga zasvinjajo termoelektrarne ali avtomobili ...
pobalin sporočil: 12.153
[#2737257] 10.10.18 10:51
Odgovori   +    1
sprejeli predlog o 35-odstotnem zmanjšanju emisij pri novih avtomobilih in lahkih tovornih vozilih do leta 2030
Evropska komisija je novembra lani predlagala 30-odstotno znižanje emisij pri novih avtomobilih in lahkih tovornih vozilih do leta 2030, evropski parlament pa pred nekaj dnevi 40-odstotnega.
vključuje 15-odstotno znižanje izpustov leta 2025
Oh ta neznosna lahkotnost pisarjenja! Sicer avtor mogoče sploh ne ve, kaj je osnova za ta rolerkouster s procenti, čeprav je bolj verjetno, da ve, da je osnova leto 1990, a je to njemu tako totalno jasno, da pozablja to jasnovedenje prenesti na bralstvo. Stavim pa, da avtorju niti slučajno ni znano, za koliko procentov so današnje emisije že manjše kot leta 1990 in tako tudi ne ve, za koliko dodatnega zmanjševanja se danes sploh pogajajo.

Brez takšne perspektive je vse tole pisarjenje eno samo votlo premlevanje praznih besed. Čisto pravi resor za polmagistra Lebna, nesojenega paravladnega parapreprodajalca bavarskih überwagnov (Cerar ma jih rad, bemfelne!) in fikserja doniranja solarnih panelov za slovenceljske javne hiše.

Sicer pa je Handelsblatt takole povzel to intraEUjevsko barantanje s procenti:
Nemška vlada je pri vprašanjih glede energetske prihodnosti očitno prevzela vodilen položaj v kabini zavirača. Ministrica za okolje Svenja Schulze (SPD) se je na srečanju EU obrnila proti lastnemu prepričanju in proti večini kolegov ter preprečila strožje okoljske zahteve za avtomobile. To bi morali s hvaležnostjo zabeležiti v Wolfsburgu, Zuffenhausnu in München-Milbertshofnu. Tudi ambiciozni cilj komisarja EU Miguela Ariasa Cañeteja, da bi bile leta 2030 emisije toplogrednih plinov za 45 odstotkov manjše kot leta 1990, pri nemški skupini za varstvo podnebja nima nobenih možnosti. Uporabimo Goethejeve rime: "Nenavadna je pesem preroka / dvakrat nenavadno, kar se zgodi." (Seltsam ist Propheten Lied/Doppelt seltsam, was geschieht.)
www.handelsblatt.com...67290.html
samen sporočil: 39
[#2737269] 10.10.18 12:08 · odgovor na: pobalin (#2737257)
Odgovori   +    0
Podlaga koliko % prihaja predvsem iz energetske strategije, kjer je jasno, da si Francozi lahko privoščijo več, ker imajo že danes precej energije iz jedrske energije.
Nemci pa se soočajo s težavo, da njihov Energiewende ne špila. Ves čas nas silijo v njihovo zgodbo-OVE za vsako ceno. Na srečo še nismo tam. Zato je njihova elektrika 2x dražja.

Glede naših zavez pa tipično slovensko - bi radi, sam še sami ne vemo s čim.
Slovenija zastopa zelo visoke cilje, kar je sicer OK, če bi imela strategijo oz plan kako to doseči.
Torej, da bi imela sprejeto prometno in energetsko strategijo za začetek, ki bi omogočale take cilje.
Drugače smo pa proti jedrski, proti HE srednji savi in Muri, ... pač proti vsemu kar dokazano niža emisije CO2 - že danes.
Ja, za avtomobile je pomembno kje jih polniš... za CO2 nič ne pomaga, če imaš električni avto, ki ga polniš z elektriko iz plinske ali premogovne elektrarne.

No tudi Slovenija se pogaja s figo v žepu. Do leta 2020 imamo celo dovoljenje za povišanje emisij za 4%!
Ni pa nekega napredka na politikah, ko bo treba trend CO2 obrniti oz zelo korenito zmanjšati. Želje pa imamo itak največje.
hocevarb sporočil: 554
[#2737281] 10.10.18 12:53 · odgovor na: pobalin (#2737257)
Odgovori   +    1
[pobalin]
Oh ta neznosna lahkotnost pisarjenja! Sicer avtor mogoče sploh ne ve, kaj je osnova za ta rolerkouster s procenti, čeprav je bolj verjetno, da ve, da je osnova leto 1990,
Ni res, osnova je leto 2021, sem napisal pred nekaj dnevi:
oe.finance.si/893941...enje-avtov
gora sporočil: 557
[#2737293] 10.10.18 13:46 · odgovor na: najobj (#2737244)
Odgovori   +    0
Ni vseeno. Če bi imeli najhujši scenarij in elektriko pridobivali izključno iz premoga, je to še vedno veliko bolje kot, da imamo množico ICE motorjev. Preštudiraj prosim izkoristke.

Vsak dan, ko se dodajo zeleni viri, pa se stanje seveda izboljšuje.
0513ANITO sporočil: 6.587
[#2737302] 10.10.18 15:00 · odgovor na: gora (#2737293)
Odgovori   +    1
[gora]
Ni vseeno. Če bi imeli najhujši scenarij in elektriko pridobivali izključno iz premoga, je to še vedno veliko bolje kot, da imamo množico ICE motorjev. Preštudiraj prosim izkoristke.

Vsak dan, ko se dodajo zeleni viri, pa se stanje seveda izboljšuje.
Zgleda da o izkoristkih tudi ti nimaš pojma.
najobj sporočil: 26.407
[#2737308] 10.10.18 15:37 · odgovor na: gora (#2737293)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 10.10.2018 15:39
[gora]
Ni vseeno. Če bi imeli najhujši scenarij in elektriko pridobivali izključno iz premoga, je to še vedno veliko bolje kot, da imamo množico ICE motorjev. Preštudiraj prosim izkoristke.

Vsak dan, ko se dodajo zeleni viri, pa se stanje seveda izboljšuje.
... čuj, če boš ti preštel vse avtomobile in tovornjake z ICE motorji, ki jih je treba nadomestiti z električnimi avtomobili, da se bodo dosegle obljube politikov, potem pa še izračunal, koliko novih elektrarn je treba narediti, da bo dovolj elektrike za vse, bom jaz preštudiral izkoristke, pa sploh ni važno katere ...

P.S.: prenos elektrike do uporabnikov in čas polnjenja baterij za ekvivalent vožnje z ICE motorji sem izpustil, ker boš imel s štetjem avtomobilov in tovornjakov z ICE motorji dovolj dela ...
pobalin sporočil: 12.153
[#2737337] 11.10.18 01:27 · odgovor na: hocevarb (#2737281)
Odgovori   +    0
[hocevarb]
> [pobalin]
> Oh ta neznosna lahkotnost pisarjenja! Sicer avtor mogoče sploh ne ve, kaj je osnova za ta rolerkouster s procenti, čeprav je bolj verjetno, da ve, da je osnova leto 1990,

Ni res, osnova je leto 2021, sem napisal pred nekaj dnevi:
oe.finance.si/893941...enje-avtov
Res je, my bad, ker ne preberem vseh člankov. Pa vseeno bi lahko ta podatek po enem tednu ponovili, saj je okrog tega mešetarjenja s procenti kar nekaj zmede. Nekaj svežih primerov:
Environment ministers from the 28 member states agreed that the total number of cars sold by each manufacturer in Europe must emit 35 per cent less CO2 than 2020 levels. They also included a target of a 15 per cent CO2 cut by 2025 and an opt-out for smaller manufacturers.
www.ft.com/content/2...069bde0956
In the draft law voted on today, MEPs proposed setting a higher target for reducing EU fleet-wide emissions for new cars by 2030 of 40% (compared to the EU Commission’s 30%; year of reference 2021) with an intermediate target of 20% by 2025. Similar targets are set for new vans.
www.europarl.europa....ds-by-2030
Fifteen countries and the EU climate commissioner, Miguel Arias Canete, had called on the bloc to bring its emissions reductions goal in line with the 2015 Paris climate accord, but that proposal was rejected by Eastern European countries. Under the Paris deal, the EU agreed to reduce greenhouse gases by at least 40 percent below 1990 levels by 2030.
www.dw.com/en/climat...a-45819132
Germany, with its big auto sector, had backed an EU executive proposal for a 30 percent cut for fleets of new cars and vans by 2030, compared with 2021 levels.
Curbs on the transport sector, the only industry in which emissions are still rising, aim to help the bloc meet its goal of reducing greenhouse gases by at least 40 percent below 1990 levels by 2030.
But a call by the EU’s climate commissioner and 15 EU nations for the bloc to increase its pledge to cut emissions by 45 percent under the Paris accord has met with resistance.
www.reuters.com/arti...SKCN1MJ027
The final deal, made just before midnight, includes: a 15% reduction target for cars and vans in 2025 and a 30% van target for 2030, all in line with the Commission original proposal. In addition, countries where the share of EVs is considerably below the EU average, namely Central, Eastern Europe, the sale of low- and zero-emission vehicles count double towards meeting the CO2 reduction target. A controversial derogation of niche manufacturers making up to 300 thousand cars was extended, notably benefiting Jaguar Land Rover.
www.transportenviron...ssion-cuts
Podatek, ki sem ga citiral po Handelsblattu, očitno ni potegnjen iz zadnjice, meni, polintelektu z volovsko pravico, pa ni jasno, koliko je -40% na podlago 1990 v primerjavi z -35% na podlago 2021 itn.
pobalin sporočil: 12.153
[#2737339] 11.10.18 01:36 · odgovor na: samen (#2737269)
Odgovori   +    0
[samen]
Nemci pa se soočajo s težavo, da njihov Energiewende ne špila. Ves čas nas silijo v njihovo zgodbo-OVE za vsako ceno. Na srečo še nismo tam. Zato je njihova elektrika 2x dražja.
Drugače smo pa proti jedrski, proti HE srednji savi in Muri, ... pač proti vsemu kar dokazano niža emisije CO2 - že danes.
No, po opisu enega nemškega liberalnega politika smo v Moji Deželi očitno zelo nemški. :-P
Man wehre sich gegen den Abbau von Braunkohle, wolle auch keine Atomkraft und gegen Windkraft sowie den Ausbau von Stromtrassen gebe es logischerweise Widerstand: „Es ist inzwischen ganz leicht, eine Mehrheit gegen nahezu alles zu mobilisieren. Deutschland braucht wieder Mehrheiten für etwas.“

Strani: 1