Strani: 1 2

anon-73705 sporočil: 49
[#2709179] 25.04.18 09:08
Odgovori   +    2
Bo pa kar precej toplo na takih polnilnicah :) Izgube pri polnjenju naj bi bile od 12% do 36%, torej 42kW do 126kW toplote pri vsaki "črpalki"!
pobalin sporočil: 14.456
[#2709207] 25.04.18 10:25
Odgovori   +    6
bo lahko prevozil 200 kilimetrov
Ironično je
... da bralci brez težav prepoznamo tipkarsko napako, ne moremo pa vedeti ali gre v resnici za milimetre ali kilometre. :-)
bc123a sporočil: 48.253
[#2709208] 25.04.18 10:28
Odgovori   +    4
Ehh... bo zanimivo tole. Ko bo Petrolova pumpa rabila 50 MVA prikljucek (daljnovod do pumpe prakticno) ....

Zakaj ne napisete parametrov polnjenja? Jih moram sam iskat...

www.abb.com/cawp/sei...d26b8.aspx

Ce dobro preberete dela na polni moci takrat, ko polni DVA avta. Oziroma je dovolj nejasno zapisano, da ne moremo reci da lahko en avto polni z 350 kW.

In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.

Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.

Nehajte zavajati!


Enega polni se vedno s 150 kW, torej 1.5x tako hitro kot Tesla Supercharger, ki je ze nekaj let na trgu.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2709210] 25.04.18 10:36 · odgovor na: bc123a (#2709208)
Odgovori   +    1
[bc123a]
In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.

Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.

Nehajte zavajati!
new.abb.com/news/det...e-mobility

By operating at powers of up to 350 kilowatts, the newest model from ABB, Terra High Power charger, adds up to 200 kilometers of range to an electric vehicle in just 8 minutes.
bc123a sporočil: 48.253
[#2709239] 25.04.18 12:13 · odgovor na: BorutHocevar (#2709210)
Odgovori   +    3
[hocevarb]
> [bc123a]
> In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.
>
> Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.
>
> Nehajte zavajati!
>

new.abb.com/news/det...e-mobility

By operating at powers of up to 350 kilowatts, the newest model from ABB, Terra High Power charger, adds up to 200 kilometers of range to an electric vehicle in just 8 minutes.
Ze tezim piarovcem pri ABB. Da vidimo, ali me bodo ignorirali :)
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2709258] 25.04.18 13:06 · odgovor na: bc123a (#2709239)
Odgovori   +    2
[bc123a]
Ze tezim piarovcem pri ABB. Da vidimo, ali me bodo ignorirali :)
Morda niste videli: vi se sklicujete na objavo z lanskega oktobra, ko so napovedali predstavitev polnilnice nekaj dni kasneje.
new.abb.com/news/det...e-mobility

Jaz sem citiral nedeljsko objavo ABB, kjer jasno piše o enem avtu v osmih minutah:
new.abb.com/news/det...e-mobility

Še preden dobite odgovor od ABB, lahko torej umaknete vaše obtožbe o novinarski raci, površnem računanju, itd.
In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.
Samo bral sem novejše objave od tiste, ki ste jo prebrali vi
bc123a sporočil: 48.253
[#2709261] 25.04.18 13:09 · odgovor na: BorutHocevar (#2709258)
Odgovori   +    2
[hocevarb]
> [bc123a]
> Ze tezim piarovcem pri ABB. Da vidimo, ali me bodo ignorirali :)

Morda niste videli: vi se sklicujete na objavo z lanskega oktobra, ko so napovedali predstavitev polnilnice nekaj dni kasneje.
new.abb.com/news/det...e-mobility

Jaz sem citiral nedeljsko objavo ABB, kjer jasno piše o enem avtu v osmih minutah:
new.abb.com/news/det...e-mobility

Še preden dobite odgovor od ABB, lahko torej umaknete vaše obtožbe o novinarski raci, površnem računanju, itd.
Umikam obtozbo. Ne bi pa bilo prvic da bi piar oddelek zahuhal fake news, to se pogosto dogaja, in jezi inzenirje. Sem sel preverjat in gre tocno za isti model polnilne postaje.
anon-308559 sporočil: 211
[#2709262] 25.04.18 13:10 · odgovor na: bc123a (#2709208)
Odgovori   +    1
[bc123a]
Ehh... bo zanimivo tole. Ko bo Petrolova pumpa rabila 50 MVA prikljucek (daljnovod do pumpe prakticno) ....

Zakaj ne napisete parametrov polnjenja? Jih moram sam iskat...

www.abb.com/cawp/sei...d26b8.aspx

Ce dobro preberete dela na polni moci takrat, ko polni DVA avta. Oziroma je dovolj nejasno zapisano, da ne moremo reci da lahko en avto polni z 350 kW.

In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.

Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.

Nehajte zavajati!


Enega polni se vedno s 150 kW, torej 1.5x tako hitro kot Tesla Supercharger, ki je ze nekaj let na trgu.
Nekaj mi pri teh "Turbo polnilcih" ni jasno. Kaj je z baterijami ? Ali prenesejo taka hitra polnjenja (8 min, ali pa ajd 16min do polne kapacitete) brez da jih dokaj hitro uničiš ?
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2709265] 25.04.18 13:27 · odgovor na: bc123a (#2709261)
Odgovori   +    0
[bc123a]
Umikam obtozbo.
:-)
Sem sel preverjat in gre tocno za isti model polnilne postaje.
Lahko napišete, kako ste preverili. Tudi jaz sem namreč to iskal.

Morda ni nepomembno, da so lani poročali o "150-350 kW product", v letošnjih poročilih pa tistega 150 ni.
anon-308559 sporočil: 211
[#2709267] 25.04.18 13:30 · odgovor na: anon-308559 (#2709262)
Odgovori   +    0
[fastriff1]
> [bc123a]
> Ehh... bo zanimivo tole. Ko bo Petrolova pumpa rabila 50 MVA prikljucek (daljnovod do pumpe prakticno) ....
>
> Zakaj ne napisete parametrov polnjenja? Jih moram sam iskat...
>
> www.abb.com/cawp/sei...d26b8.aspx
>
> Ce dobro preberete dela na polni moci takrat, ko polni DVA avta. Oziroma je dovolj nejasno zapisano, da ne moremo reci da lahko en avto polni z 350 kW.
>
> In prosim, kje ste prebrali tisto o 200 km voznje v 8 minutah? Nic ne pise o tem, to je novinarska raca, nastala ocitno iz povrsnega branja press releasa in povrsnega racunanja za tem.
>
> Lepo pise da en avto polni z 150kW. V osmih minutah torej v njega pretoci 150*8/60=20 kWh. Poraba elektricnih avtov se giblje okrog 20 kWh/100km, torej je to polnjenje dovolj za 100 km, in ne 200.
>
> Nehajte zavajati!
>
>
> Enega polni se vedno s 150 kW, torej 1.5x tako hitro kot Tesla Supercharger, ki je ze nekaj let na trgu.

Nekaj mi pri teh "Turbo polnilcih" ni jasno. Kaj je z baterijami ? Ali prenesejo taka hitra polnjenja (8 min, ali pa ajd 16min do polne kapacitete) brez da jih dokaj hitro uničiš ?
Hmmm...
chargedevs.com/newsw...rchargers/

kot sem domneval stvari res niso tako enostavne in PR spet malo prireja podatke(rabimo samo večjo pipico in bo hitreje not teklo). No ja, res pa je da so v originalu napisali "up to..." in ta fraza ponavadi pokrije "drobne detajle", samo v slovenskem prevodu se je zgleda nekako izgubila :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2709273] 25.04.18 13:48 · odgovor na: anon-308559 (#2709262)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: bc123a 25.04.2018 14:03
[fastriff1]
Nekaj mi pri teh "Turbo polnilcih" ni jasno. Kaj je z baterijami ? Ali prenesejo taka hitra polnjenja (8 min, ali pa ajd 16min do polne kapacitete) brez da jih dokaj hitro uničiš ?
baterij, ki bi jih lahko polnil z 350 kW na trgu po moje prakticno ni.

Izkoristek pri polnjenju ni 100%, in preostanek gre v toploto. Najmanj kar bi rabil je aktivno, mocno hlajenje baterij med polnjenjem.

Ce je izkoristek 99%, potem stvar greje kot zelo mocen kalorifer (3500 W), ce je 90%, potem imas 35kW toplote za odvajati. To je rang pretocnega elektricnega bojlerja, takega industrijskega :)

PS. Jaz imam doma se vedno nekaj naprav na NiMH baterije, ki se jih lahko zelo hitro polni. Ze veckrat sem se dobesedno spekel na njih, ko sem jih potipal med polnjenjem. Pa gre za majhne baterije in majhne tokove. Skaliranje na "avto na baterije" ni zelo preprosto, plus so LiIon baterije in izpeljanke, ki so v modernih elektro avtih se toliko bolj nevarne glede vnetja.
bc123a sporočil: 48.253
[#2709276] 25.04.18 13:53 · odgovor na: BorutHocevar (#2709265)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: bc123a 25.04.2018 13:59
[hocevarb]
> [bc123a]
> Umikam obtozbo.

:-)

> Sem sel preverjat in gre tocno za isti model polnilne postaje.

Lahko napišete, kako ste preverili. Tudi jaz sem namreč to iskal.

Morda ni nepomembno, da so lani poročali o "150-350 kW product", v letošnjih poročilih pa tistega 150 ni.
V obeh clankih sem preveril in gre za isto oznako polnilca. Zelo nenavadno bi bilo, ce bi podjetje delalo dva polnilca razlicnih zmogljivosti brez razlicnih oznak, ponavadi delajo ravno obratno, nove modele brez kaksnih bistvenih sprememb. Tule sta pa oba oznacena kot "Terra HP High Power Charge system", kar je cudno ce gre za produkta ki se za 100% razlikujeta po zmogljivosti.

V zadevo pa sem se zapicil zato, ker pri teh moceh postanejo zadeve ze nevarne. Ali imas neprakticno debele kable polne bakra (kako bo pa kaksna manjsa zenska to polnila?) ali pa vedno visje napetosti, pri katerih pa bi ze bilo prav, da bi imel tudi posebno zascitno opremo.

Ni izkljuceno, da je morda polnilec ZMOZEN tega kar pravijo piarovci, ampak je recimo ustrezen kabel primeren samo za dvigalce utezi :)

Zato reklamirajo veliko moc, v praksi pa dobis zraven "pistolo" in kabel za pol manjso moc :)

Spekuliram. Ne bi nic od tega odpisal.

Pa tudi baterij prav gotovo ne najdes na trgu takih ki bi to moc pozrle.

Pa se to. Moje zanimanje za to izhaja iz dejstva (ki jih inzenirji in profesorji iz FE ves cas ponavljajo), da obstajajo dolocene fizikalne omejitve, ki jih ni mogoce obiti. Seveda me zanima, KAKO so jih obsli.

In imam tak en smesen obcutek, da so ravno zaceli tolci v te fizikalne omejitve, ki jih inzenirji ze dolgo omenjajo, samo piar je sel po svoje. In morda bomo iz strani podjetij in se posebej piara videli vedno vec "drobnega tiska". Tako kot recimo norijo lastniki Tesel, ki jim je sedaj Tesla razlozil da ne morejo VEDNO polniti baterije na hiter nacin, ker jo unicijo (link je dal fastriff ze prej):

chargedevs.com/newsw...rchargers/

Skratka, vse kar inzenirji "pizdimo" ze nekaj casa po forumu, se bo prej ali slej uresnicilo, bo pa verjetno se ogromno zavajanja in direktnih lazi vmes, zal (s strani proizvajalcev). Zato boste tudi vi kot novinarji morali biti vedno bolj previdni.
Froc sporočil: 1.999
[#2709284] 25.04.18 14:15 · odgovor na: BorutHocevar (#2709265)
Odgovori   +    3
[hocevarb]
> [bc123a]
> Umikam obtozbo.

:-)

> Sem sel preverjat in gre tocno za isti model polnilne postaje.

Lahko napišete, kako ste preverili. Tudi jaz sem namreč to iskal.

Morda ni nepomembno, da so lani poročali o "150-350 kW product", v letošnjih poročilih pa tistega 150 ni.
Dajte že pričeti brati in potem prevajati tudi PRovske finte. Napisali so "up to 350 kilowatts" kar je samo poceni PR trik namesto poštenega 150 do 305. Do 350 ne pomeni 350 ampak tudi vse tisto manj od tega. Na tem delati članek je hudo majavo.
anon-308559 sporočil: 211
[#2709286] 25.04.18 14:20 · odgovor na: bc123a (#2709276)
Odgovori   +    4
Iz hobby-ja vem da se LiPo polni na 1C, kar znese cca 45 minut. Če je sila, ajd jo lahko teraš na 2C in je v 20 minutah polna, ampak na račun krajšanja življenjske dobe.

Zato me je zanimalo če so te avto baterije kaj bolj "trpežne" v tem smislu. Ampak nikjer ne najdem kaj oprijemljivega na to temo. Ampak kot že rečeno, najbrž magična PR fraza "up to..." :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2709288] 25.04.18 14:30 · odgovor na: anon-308559 (#2709286)
Odgovori   +    6
[fastriff1]
Iz hobby-ja vem da se LiPo polni na 1C, kar znese cca 45 minut. Če je sila, ajd jo lahko teraš na 2C in je v 20 minutah polna, ampak na račun krajšanja življenjske dobe.

Zato me je zanimalo če so te avto baterije kaj bolj "trpežne" v tem smislu. Ampak nikjer ne najdem kaj oprijemljivega na to temo. Ampak kot že rečeno, najbrž magična PR fraza "up to..." :)
Tako. Tesline baterije so narejene iz mnozice majhnih modulov priblizno AA velikosti, kar je tudi vsaj v zacetku bila pot do poceni realizacije. Drugi res sicer razvijajo posebne baterije za avte, ampak vsekakor te udari po glavi fizika/matematika. 35 kW je treba nekam odvajat. Ce nima ta crpalka se dovoda hladne vode in odvoda v kanalizacijo zraven, potem si res ne morem razlagati, kako bi to delovalo.

Tule recimo pisjejo, da so izgube 20%:

forums.tesla.com/for...ing-losses

To pomeni da bi moral pri 350 kW polnilcu odvajati 65 kW moci v zrak. Kar pomeni, da manjka se dimnik za paro, ki se vali iz taksnega polnilca, ko avto upari tiste hektolitre vode, ki se zlivajo v njega medtem ko se 8 minut baterija polni :)

Petrol bi izgledal kot zelezniska postaja v casih parnih lokomotiv :)

g. Hocevar, zato smo se spravili na to novico. Ker matematika/fizika ne znese :)
anon-308559 sporočil: 211
[#2709290] 25.04.18 14:38 · odgovor na: bc123a (#2709288)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (25.04.2018 14:48)
Froc sporočil: 1.999
[#2709294] 25.04.18 14:52 · odgovor na: bc123a (#2709288)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [fastriff1]
> Iz hobby-ja vem da se LiPo polni na 1C, kar znese cca 45 minut. Če je sila, ajd jo lahko teraš na 2C in je v 20 minutah polna, ampak na račun krajšanja življenjske dobe.
To pomeni da bi moral pri 350 kW polnilcu odvajati 65 kW moci v zrak. Kar pomeni, da manjka se dimnik za paro, ki se vali iz taksnega polnilca, ko avto upari tiste hektolitre vode, ki se zlivajo v njega medtem ko se 8 minut baterija polni :)

Petrol bi izgledal kot zelezniska postaja v casih parnih lokomotiv :)

g. Hocevar, zato smo se spravili na to novico. Ker matematika/fizika ne znese :)
Hm, koliko bi na primer utegnilo potem stati eno tako "polnenje"?
bc123a sporočil: 48.253
[#2709300] 25.04.18 15:08 · odgovor na: Froc (#2709294)
Odgovori   +    1
[Froc]
> [bc123a]
> > [fastriff1]
> > Iz hobby-ja vem da se LiPo polni na 1C, kar znese cca 45 minut. Če je sila, ajd jo lahko teraš na 2C in je v 20 minutah polna, ampak na račun krajšanja življenjske dobe.

> To pomeni da bi moral pri 350 kW polnilcu odvajati 65 kW moci v zrak. Kar pomeni, da manjka se dimnik za paro, ki se vali iz taksnega polnilca, ko avto upari tiste hektolitre vode, ki se zlivajo v njega medtem ko se 8 minut baterija polni :)
>
> Petrol bi izgledal kot zelezniska postaja v casih parnih lokomotiv :)
>
> g. Hocevar, zato smo se spravili na to novico. Ker matematika/fizika ne znese :)

Hm, koliko bi na primer utegnilo potem stati eno tako "polnenje"?
Nic kaj drugega kot pocasno polnjenje. Placas pac isto kolicino elektrike. Samo vtis malo drugacen, kot si ga ljudje predstavljajo.
bc123a sporočil: 48.253
[#2709301] 25.04.18 15:13 · odgovor na: bc123a (#2709288)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: bc123a 25.04.2018 15:14
[bc123a]
Petrol bi izgledal kot zelezniska postaja v casih parnih lokomotiv :)

g. Hocevar, zato smo se spravili na to novico. Ker matematika/fizika ne znese :)
Da nadaljujem na tem, da vsi vidimo kako ga ABB piar serje. Tesla supercharging je zadeva, kjer a) se avti nikoli ne polnijo s 100kW ampak max 90kW, b) takrat hladilni sistem v samem avtu deluje res intenzivno, da uspe hladiti baterijo.

Kman noted that charging power decreased to 64 kW but as battery temperature stabilized at 113.3º (45.17 C), the charge rate began to increase. As the vehicle approached a 60% SOC, battery temperature remained steady at 112.5º F (44.72 C) and charging power reached 81 kW. KmanAuto speculates that those numbers represent what the battery charging system is capable of maintaining under normal conditions. Beyond the 60% SOC point in the process, charging power once again began to decline, which he notes is typical.

Torej, tesla se fejst matra, da lahko polni med 64 in 90 kW pri zunanji temperaturi 17 stopinj, ABB pa govori o 350 kW polnjenju. In ljudje mislijo da tudi pri 33C na slovenski avtocesti sredi poletne sezone :)

Pajade. A smemo reci, da so laznivci? (vprasanje za g. Hocevarja) :)
najobj sporočil: 31.870
[#2709302] 25.04.18 15:20 · odgovor na: bc123a (#2709276)
Odgovori   +    1
[bc123a]
> [hocevarb]
> > [bc123a]
> > Umikam obtozbo.
>
> :-)
>
> > Sem sel preverjat in gre tocno za isti model polnilne postaje.
>
> Lahko napišete, kako ste preverili. Tudi jaz sem namreč to iskal.
>
> Morda ni nepomembno, da so lani poročali o "150-350 kW product", v letošnjih poročilih pa tistega 150 ni.
V obeh clankih sem preveril in gre za isto oznako polnilca. Zelo nenavadno bi bilo, ce bi podjetje delalo dva polnilca razlicnih zmogljivosti brez razlicnih oznak, ponavadi delajo ravno obratno, nove modele brez kaksnih bistvenih sprememb. Tule sta pa oba oznacena kot "Terra HP High Power Charge system", kar je cudno ce gre za produkta ki se za 100% razlikujeta po zmogljivosti.

V zadevo pa sem se zapicil zato, ker pri teh moceh postanejo zadeve ze nevarne. Ali imas neprakticno debele kable polne bakra (kako bo pa kaksna manjsa zenska to polnila?) ali pa vedno visje napetosti, pri katerih pa bi ze bilo prav, da bi imel tudi posebno zascitno opremo.

Ni izkljuceno, da je morda polnilec ZMOZEN tega kar pravijo piarovci, ampak je recimo ustrezen kabel primeren samo za dvigalce utezi :)

Zato reklamirajo veliko moc, v praksi pa dobis zraven "pistolo" in kabel za pol manjso moc :)

Spekuliram. Ne bi nic od tega odpisal.

Pa tudi baterij prav gotovo ne najdes na trgu takih ki bi to moc pozrle.

Pa se to. Moje zanimanje za to izhaja iz dejstva (ki jih inzenirji in profesorji iz FE ves cas ponavljajo), da obstajajo dolocene fizikalne omejitve, ki jih ni mogoce obiti. Seveda me zanima, KAKO so jih obsli.

In imam tak en smesen obcutek, da so ravno zaceli tolci v te fizikalne omejitve, ki jih inzenirji ze dolgo omenjajo, samo piar je sel po svoje. In morda bomo iz strani podjetij in se posebej piara videli vedno vec "drobnega tiska". Tako kot recimo norijo lastniki Tesel, ki jim je sedaj Tesla razlozil da ne morejo VEDNO polniti baterije na hiter nacin, ker jo unicijo (link je dal fastriff ze prej):

chargedevs.com/newsw...rchargers/

Skratka, vse kar inzenirji "pizdimo" ze nekaj casa po forumu, se bo prej ali slej uresnicilo, bo pa verjetno se ogromno zavajanja in direktnih lazi vmes, zal (s strani proizvajalcev). Zato boste tudi vi kot novinarji morali biti vedno bolj previdni.
... čuj, jaz sploh nisem štromar, pa se mi agresivno propagirana zgodba z električnimi avtomobili zgolj z mojo zarjavelo gimnazijsko fiziko zaključi že pri daljnovodih ... khmm, če bi število potrebnih novih NEK po celem svetu še nekako prebavil, ker pač za NEK standardni NIMBY nujno ne velja v celoti, ker je na svetu še vedno dovolj prostora, da jih zgradiš dovolj daleč od naselij ...

P.S.: novinarji ne rabijo biti vedno bolj previdni, ampak se morajo naučiti poštevanko ...
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2709344] 25.04.18 19:20 · odgovor na: Froc (#2709284)
Odgovori   +    0
[Froc]
Dajte že pričeti brati in potem prevajati tudi PRovske finte. Napisali so "up to 350 kilowatts" kar je samo poceni PR trik namesto poštenega 150 do 305. Do 350 ne pomeni 350 ampak tudi vse tisto manj od tega. Na tem delati članek je hudo majavo.
:-) No, pa vključimo "up to 350 kW". Kaj dobimo?

Zadeva postane še bolj fascinantna: z manjšo močjo od 350 kW napolnijo avto v 8 minutah za do 200 km. Če to zmorejo s 150 kW, so vsi drugi pogoni tik pred izumrtjem.

By operating at powers of up to 350 kilowatts, the newest model from ABB, Terra High Power charger, adds up to 200 kilometers of range to an electric vehicle in just 8 minutes.
Nantl sporočil: 1.160
[#2709347] 25.04.18 19:40 · odgovor na: BorutHocevar (#2709344)
Odgovori   +    4
[hocevarb]
> [Froc]
> Dajte že pričeti brati in potem prevajati tudi PRovske finte. Napisali so "up to 350 kilowatts" kar je samo poceni PR trik namesto poštenega 150 do 305. Do 350 ne pomeni 350 ampak tudi vse tisto manj od tega. Na tem delati članek je hudo majavo.

:-) No, pa vključimo "up to 350 kW". Kaj dobimo?

Zadeva postane še bolj fascinantna: z manjšo močjo od 350 kW napolnijo avto v 8 minutah za do 200 km. Če to zmorejo s 150 kW, so vsi drugi pogoni tik pred izumrtjem.

By operating at powers of up to 350 kilowatts, the newest model from ABB, Terra High Power charger, adds up to 200 kilometers of range to an electric vehicle in just 8 minutes.
ROTFLOL
bc123a sporočil: 48.253
[#2709366] 25.04.18 21:15 · odgovor na: BorutHocevar (#2709344)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: bc123a 25.04.2018 21:16
[hocevarb]
> [Froc]
> Dajte že pričeti brati in potem prevajati tudi PRovske finte. Napisali so "up to 350 kilowatts" kar je samo poceni PR trik namesto poštenega 150 do 305. Do 350 ne pomeni 350 ampak tudi vse tisto manj od tega. Na tem delati članek je hudo majavo.

:-) No, pa vključimo "up to 350 kW". Kaj dobimo?

Zadeva postane še bolj fascinantna: z manjšo močjo od 350 kW napolnijo avto v 8 minutah za do 200 km. Če to zmorejo s 150 kW, so vsi drugi pogoni tik pred izumrtjem.
Ne zmorejo, razen če so izumili Perpetuum Mobile, glejte izračun spodaj.


By operating at powers of up to 350 kilowatts, the newest model from ABB, Terra High Power charger, adds up to 200 kilometers of range to an electric vehicle in just 8 minutes.
Poraba električnih avtov je okrog 20 kWh na 100 kilometrov. Za 200 kilometrov rabiš v avto nafilat torej 40 kWh. Z 40kW bi ga polnil eno uro, tudi če zanemarimo izgube. Z 80kW pol ure, z 160 kW 15 minut, z 320 kW pa 7.5 minut.

Dodajte še cca 20%izgub. Kot je nekdo že zapisal, samo računati je treba znati in boste hitro ugotovili kje piarovci lažejo kot pes teče.
bc123a sporočil: 48.253
[#2709367] 25.04.18 21:17 · odgovor na: BorutHocevar (#2709344)
Odgovori   +    5
[hocevarb]
> [Froc]
> Dajte že pričeti brati in potem prevajati tudi PRovske finte. Napisali so "up to 350 kilowatts" kar je samo poceni PR trik namesto poštenega 150 do 305. Do 350 ne pomeni 350 ampak tudi vse tisto manj od tega. Na tem delati članek je hudo majavo.

:-) No, pa vključimo "up to 350 kW". Kaj dobimo?
Dobimo eno veliko neumnost, ki jo lahko spravijo skupaj samo družboslovci iz piar oddelkov.
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2709368] 25.04.18 21:21 · odgovor na: bc123a (#2709367)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [hocevarb]
> > [Froc]
> > Dajte že pričeti brati in potem prevajati tudi PRovske finte. Napisali so "up to 350 kilowatts" kar je samo poceni PR trik namesto poštenega 150 do 305. Do 350 ne pomeni 350 ampak tudi vse tisto manj od tega. Na tem delati članek je hudo majavo.
>
> :-) No, pa vključimo "up to 350 kW". Kaj dobimo?

Dobimo eno veliko neumnost, ki jo lahko spravijo skupaj samo družboslovci iz piar oddelkov.
Jaz sem pokazal, kaj dobimo, če dobesedno upoštevamo pripombo, ki jo je napisal Froc. In dodal sem smeškota... :-)
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2709369] 25.04.18 21:27 · odgovor na: BorutHocevar (#2709368)
Odgovori   +    1
[hocevarb]
> [bc123a]
> > [hocevarb]
> > > [Froc]
> > > Dajte že pričeti brati in potem prevajati tudi PRovske finte. Napisali so "up to 350 kilowatts" kar je samo poceni PR trik namesto poštenega 150 do 305. Do 350 ne pomeni 350 ampak tudi vse tisto manj od tega. Na tem delati članek je hudo majavo.
> >
> > :-) No, pa vključimo "up to 350 kW". Kaj dobimo?
>
> Dobimo eno veliko neumnost, ki jo lahko spravijo skupaj samo družboslovci iz piar oddelkov.

Jaz sem pokazal, kaj dobimo, če dobesedno upoštevamo pripombo, ki jo je napisal Froc. In dodal sem smeškota... :-)
PRovski odgovor :)
BorutHocevar sporočil: 1.534
[#2709374] 25.04.18 22:38 · odgovor na: bc123a (#2709276)
Odgovori   +    2
[bc123a]
Skratka, vse kar inzenirji "pizdimo" ze nekaj casa po forumu, se bo prej ali slej uresnicilo, bo pa verjetno se ogromno zavajanja in direktnih lazi vmes, zal (s strani proizvajalcev).
Anonimnega pizdenja po spletnih forumih noben ne jemlje resno. Če hočete, da bodo vaša opozorila učinkovala, morate nastopiti javno. Jaz sem vam rade volje na voljo.
g1n3k sporočil: 92
[#2709418] 26.04.18 09:55 · odgovor na: BorutHocevar (#2709374)
Odgovori   +    2
[hocevarb]
> [bc123a]
> Skratka, vse kar inzenirji "pizdimo" ze nekaj casa po forumu, se bo prej ali slej uresnicilo, bo pa verjetno se ogromno zavajanja in direktnih lazi vmes, zal (s strani proizvajalcev).

Anonimnega pizdenja po spletnih forumih noben ne jemlje resno. Če hočete, da bodo vaša opozorila učinkovala, morate nastopiti javno. Jaz sem vam rade volje na voljo.
On je že itak preveč pomagal.S številkami in OŠ fiziko je nazorno pokazal da gre za rumeno pisarjenje, ki mu štango non-stop držijo Finance. Članek bi z lahkoto danes pospravili, ker je čisto skropucalo. Kdo bi potem lahko resno jemal tak časnik...
nimasmisla sporočil: 68
[#2709464] 26.04.18 13:21 · odgovor na: bc123a (#2709276)
Odgovori   +    0
Nisem strašni poznavalec problematike, imam pa eno kratko idejo:

- baterije počasi polnijo koncesionarji ( firme ) v nočnem času, ko je manjša poraba štroma
- dostava baterij do črpalk
- enostavna menjava baterij po sistemu "plug & play" po možnosti( avtomatska/robotska ), prilagojeno s strani avta in črpalke

OK, verjetno bi kljub temu še zgradili dodatno nuklearko.

To je samo tehnična ideja, ostalo ostaja seveda pod vprašajem!
bc123a sporočil: 48.253
[#2709471] 26.04.18 14:04 · odgovor na: nimasmisla (#2709464)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: bc123a 26.04.2018 14:05
[nimasmisla]
Nisem strašni poznavalec problematike, imam pa eno kratko idejo:

- baterije počasi polnijo koncesionarji ( firme ) v nočnem času, ko je manjša poraba štroma
- dostava baterij do črpalk
- enostavna menjava baterij po sistemu "plug & play" po možnosti( avtomatska/robotska ), prilagojeno s strani avta in črpalke

OK, verjetno bi kljub temu še zgradili dodatno nuklearko.

To je samo tehnična ideja, ostalo ostaja seveda pod vprašajem!
Zelo tezko izvedljivo. za to bi moral imeti baterijo lahko dostopno, kar pa recimo pri Tesli ni. Baterija je pri tesli ploscata, velika kot centralni del avta, in pokriva celotno dno potniske kabine in se kaj vec, da ima pri tako veliki tezi avto nizko tezisce.

To bi slo za baterije z majhno kapaciteto, ampak tiste lahko ljudje tudi doma polnijo.

So bile ze ideje o robotskih menjalnicah baterij, vendar jo je tesla opustil.

moras tudi razumeti, da ne ves, kako "znucano" baterijo bos dobil. Racunas na 400 km dosega, pa se izkaze, da ima samo se 50% kapacitete.

Predstavljaj si, da bi tako med sabo menjavali baterije prenosnikov ali mobitelov :)

Poleg tega pri teh moceh (tam do 100kW) rabis izjemno dobre povezave, dobre in ciste kontakte. Nekaj malega prahu na kontaktih, pa bo ze ogenj in oblok in se ti avto vzge.

Strani: 1 2