Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

bc123a sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 26.04.2018 14:05
[nimasmisla]
Nisem strašni poznavalec problematike, imam pa eno kratko idejo:

- baterije počasi polnijo koncesionarji ( firme ) v nočnem času, ko je manjša poraba štroma
- dostava baterij do črpalk
- enostavna menjava baterij po sistemu "plug & play" po možnosti( avtomatska/robotska ), prilagojeno s strani avta in črpalke

OK, verjetno bi kljub temu še zgradili dodatno nuklearko.

To je samo tehnična ideja, ostalo ostaja seveda pod vprašajem!
Zelo tezko izvedljivo. za to bi moral imeti baterijo lahko dostopno, kar pa recimo pri Tesli ni. Baterija je pri tesli ploscata, velika kot centralni del avta, in pokriva celotno dno potniske kabine in se kaj vec, da ima pri tako veliki tezi avto nizko tezisce.

To bi slo za baterije z majhno kapaciteto, ampak tiste lahko ljudje tudi doma polnijo.

So bile ze ideje o robotskih menjalnicah baterij, vendar jo je tesla opustil.

moras tudi razumeti, da ne ves, kako "znucano" baterijo bos dobil. Racunas na 400 km dosega, pa se izkaze, da ima samo se 50% kapacitete.

Predstavljaj si, da bi tako med sabo menjavali baterije prenosnikov ali mobitelov :)

Poleg tega pri teh moceh (tam do 100kW) rabis izjemno dobre povezave, dobre in ciste kontakte. Nekaj malega prahu na kontaktih, pa bo ze ogenj in oblok in se ti avto vzge.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen