Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Še večji VW touran bo dobrodošel družinski član
Strani: 1
sporočil: 2.986
Ko bo test, bo navedena poraba iz prakse. Na krajsem preizkusu pa
je bila okoli 5,7 na prvem postanku (Otocec, mislim da je na eni
fotki). Tudi ta spet ni merodajna, ker je bila le AC. Zato pise,
kot pise ;)
sporočil: 4.340
Voznikov prostor vključno z armaturno ploščo je sicer precej podoben tistemu v drugi generaciji, vendar so materiali boljši, kakovost pa na visoki ravni.To je pa skoraj tako, kot s porabo. Vsaka generacija porabi 10-20% manj invsaka generacija ima boljše materiale. Me prav zanima kako bo s kakovostjo, ko bo VW skušal dobiti tistih par milijard z dodatnim zvijanjem dobaviteljev, ki že sedaj (pa ne samo pri VW) poslujejo z minimalno maržo. Močno dvomim, da to ne bo šlo na račun kakovosti.
sporočil: 2.986
Vidis, to so morda podatki za tozbo, ne pa moje navajanje tovarne
;) Kako meris kilometre? S pomocjo GPS?
sporočil: 13.528
[usimoncic]Počakamo 10-15 let in se bomo peljali zastojn... ;)
> Voznikov prostor vključno z armaturno ploščo je sicer precej podoben tistemu v drugi generaciji, vendar so materiali boljši, kakovost pa na visoki ravni.
To je pa skoraj tako, kot s porabo. Vsaka generacija porabi 10-20% manj invsaka generacija ima boljše materiale. Me prav zanima kako bo s kakovostjo, ko bo VW skušal dobiti tistih par milijard z dodatnim zvijanjem dobaviteljev, ki že sedaj (pa ne samo pri VW) poslujejo z minimalno maržo. Močno dvomim, da to ne bo šlo na račun kakovosti.
sporočil: 4.340
[chef]S tem boš težko koga iztožil, ker se zlahka izgovori na tolerance pri meritvah. Sploh pri hitrosti, kjer je zakonsko določeno, da lahko števec kaže do 10% večjo hitrost, nikakor pa ne manjšo - tam je nabolj varno, če ga nastavijo na 5% več.
Vidis, to so morda podatki za tozbo, ne pa moje navajanje tovarne ;) Kako meris kilometre? S pomocjo GPS?
Vsekakor pa je to dobra zgodba za časopis.
sporočil: 13.528
[alek14]Kje so tisti lepi cajti, ko si lahko naganjal svojega stojadina na 155 (čeprav ni šel več kot 130), porabil pa je itak vedno okoli 10 litrov ...
> [chef]
> Pricakoval bi, da bi najprej vprasal kateri motor, ce ze slik nisi pogledal ;)
Laganje merilnika porabe je sprogramirano in predstavlja neke vrste defeat device. Avto namreč "pozna" svoja porabo z natančnostjo 1%. Tako natančno so dozirani vbrizgi. Odstopanje 10% je torej sprogramirano in ni odvisno od motorja temveč od odločitve marketinga "za koliko bodo lagali".
Pri avtih sem opazil še naslednje "defeat device" sleparije, ki so v avtih:
1. Vsi nemški avtomobili: merilec hitrosti je do 60 km/h točen, nad 60 km/h pa progresivno odstopa. To je zato, ker je poraba pod 60 večja, nad 60 pa tudi.
2. BMW je pričel uporabljati "krajše" kilometre (do 4%) da bi s tem nategnil tiste, ki merijo porabo od bencinske do bencinske.
sporočil: 4.340
[vickibedi]S takim trendom se bomo asimptotično bližali ničelni porabi. In kot je alek pojasnil, bomo ugotovili, da so poti, ki smo jih včasih delali peš, dolge ohoho kilometrov.
> [usimoncic]
> > Voznikov prostor vključno z armaturno ploščo je sicer precej podoben tistemu v drugi generaciji, vendar so materiali boljši, kakovost pa na visoki ravni.
>
> To je pa skoraj tako, kot s porabo. Vsaka generacija porabi 10-20% manj invsaka generacija ima boljše materiale. Me prav zanima kako bo s kakovostjo, ko bo VW skušal dobiti tistih par milijard z dodatnim zvijanjem dobaviteljev, ki že sedaj (pa ne samo pri VW) poslujejo z minimalno maržo. Močno dvomim, da to ne bo šlo na račun kakovosti.
Počakamo 10-15 let in se bomo peljali zastojn... ;)
sporočil: 4.301
[alek14]jaz mam japanca (sicer z VW dizl mašino :)) pa tudi ugotavljam da kaže manjšo hitrost, sicer ne vem kolko si upam rečt da je to dejstvo, ker moja ugotavljanja temeljijo na temu, kar pišejo one table po mestih POZOR vi vozite XY in pa gps merjena hitrost pri navigaciji, ampak meni se zdi, da tudi pri nižjih hitrostih kaže manj ene 3-4kmh pri hitrosti 50kmh...
> [chef]
> Pricakoval bi, da bi najprej vprasal kateri motor, ce ze slik nisi pogledal ;)
Laganje merilnika porabe je sprogramirano in predstavlja neke vrste defeat device. Avto namreč "pozna" svoja porabo z natančnostjo 1%. Tako natančno so dozirani vbrizgi. Odstopanje 10% je torej sprogramirano in ni odvisno od motorja temveč od odločitve marketinga "za koliko bodo lagali".
Pri avtih sem opazil še naslednje "defeat device" sleparije, ki so v avtih:
1. Vsi nemški avtomobili: merilec hitrosti je do 60 km/h točen, nad 60 km/h pa progresivno odstopa. To je zato, ker je poraba pod 60 večja, nad 60 pa tudi.
2. BMW je pričel uporabljati "krajše" kilometre (do 4%) da bi s tem nategnil tiste, ki merijo porabo od bencinske do bencinske.
zdaj pa bog si ga vedi, koliko natančne so mestne table in gps navigacijske naprave "pametnega" tulifona?!?!?
lpA
sporočil: 6.570
[alek14]Niso pri BMWju krivi, če imaš ti napačne gume namontirane.
2. BMW je pričel uporabljati "krajše" kilometre (do 4%) da bi s tem nategnil tiste, ki merijo porabo od bencinske do bencinske.
sporočil: 3.220
Pa nič ni napisano kaj je zopet zgoljufanega v tem avtu. Čudi me,
da ni besede o dejanskih izpustih in dejanskih porabah, skratka o
dejstvih. Še vedno nategi , do kdaj?
Eni se obnašajo kot, da se ni nič zgodilo. Država pa je kar tiho, nobenih ukrepov in kontrol, kaj dejansko gospodje iz VW-ja in njihovi distributerji prodajajo?
Eni se obnašajo kot, da se ni nič zgodilo. Država pa je kar tiho, nobenih ukrepov in kontrol, kaj dejansko gospodje iz VW-ja in njihovi distributerji prodajajo?
sporočil: 2.986
In kaj je po tvoje zgoljufanega in kaj naj bi po tvoje glede tega,
po cemer sprasujes, ugotovil na slovenski predstavitvi novega
modela? Dihaj...
sporočil: 4.340
[alek14]To pa po mojem razumevanju GPS delovanja ne drži. GPS meri pozicije, iz dveh zaporednih meritev izračuna diferenco poti, iz te trenutno hitrost, s seštevanjem diferenc poti pa celotno pot. Ker je meritev časa praktično brez napake, bi morala imeti meritev razdalje in hitrosti enako relativno napako.
Običajni GPS je OK za meritve hitrosti, za razdalje pa ni dovolj natančen, če ne gre za diferencialni GPS, ki uporablja še namensko posebno referenčno točko na tleh. Diferencialni GPS je natančen na 1 mm in se uporablja za meritve pomikov zemljin, vulkanov, mostov ipd.
Diferencialni GPS je pa za določitev absolutne pozicije, ki je za razdalje in hitrosti irelevantna, saj povsod gledaš pozicijske diference.
sporočil: 967
čas vnosa: 15.10.15 12:27
Recimo, kaj si slovenski uvoznik misli o najnovejšem odkritju, ki
se navezuje tudi na predstavljene nove avte VW z euro6
motorji:
"Tako je Volkswagen ameriškim oblastem sporočil, da imajo tudi avtomobili z dizelskim motorjem modelnega leta 2016 program, ki bi lahko v primeru uradnega testnega cikla sprožil poseben način delovanja motorja, s čimer bi avto proizvajal manj emisij kot med običajno vožnjo."
www.zurnal24.si/vw-s...nek-258246
Ampak potem najbrž po predstavitvi ne bi bilo kosila:))))
"Tako je Volkswagen ameriškim oblastem sporočil, da imajo tudi avtomobili z dizelskim motorjem modelnega leta 2016 program, ki bi lahko v primeru uradnega testnega cikla sprožil poseben način delovanja motorja, s čimer bi avto proizvajal manj emisij kot med običajno vožnjo."
www.zurnal24.si/vw-s...nek-258246
Ampak potem najbrž po predstavitvi ne bi bilo kosila:))))
sporočil: 2.986
Ne boš verjel, predstavitev tourana ni bila danes ;) Ker nisem
Marty McFly, težko potujem v prihodnost, tudi denimo Vahlanda ne
poznam toliko, da bi me sam poklical in rekel: "Ajga, jutri grem!"
Pa hvala za skrb glede kosila, vedno pomislim tudi nate ;)
sporočil: 967
čas vnosa: 15.10.15 15:24
no no... a se ne vidi, da je tista o kosilu zgolj malce navihana
šala, he he?
sporočil: 416
Zadnja sprememba: anon-297342 15.10.2015 15:54
Podaljšan golf sportsvan (golf grand sports van?), že videni
oblikovalski prijemi, vprašljivi TDI motorji, vse skupaj verjetno
za ceno, ki že vključuje premijo za "nemški inženiring" (Es muss
nur drei Jahren halten).V plus mu je oblika, ki je manj škatlasta od predhodnikove.
sporočil: 48.253
[usimoncic]Ne drzi. Tezava se ne skriva v dt, ampak v dx. Diferenciranje signala x(t), ki vsebuje visokofrekvencni sum, ojaci sum.
> [alek14]
>
> Običajni GPS je OK za meritve hitrosti, za razdalje pa ni dovolj natančen, če ne gre za diferencialni GPS, ki uporablja še namensko posebno referenčno točko na tleh. Diferencialni GPS je natančen na 1 mm in se uporablja za meritve pomikov zemljin, vulkanov, mostov ipd.
To pa po mojem razumevanju GPS delovanja ne drži. GPS meri pozicije, iz dveh zaporednih meritev izračuna diferenco poti, iz te trenutno hitrost, s seštevanjem diferenc poti pa celotno pot. Ker je meritev časa praktično brez napake, bi morala imeti meritev razdalje in hitrosti enako relativno napako.
math.lanl.gov/Resear...diff.shtml
sporočil: 4.340
[bc123a]Ja, res je, del napake hitrosti se ti pri numerični integraciji izpovpreči, tako da utegne biti meritev poti še bolj natančna od hitrosti. Itak pa je daleč največja napaka GPS meritve sistemska, ki se počasi spreminja s časom in katero ti odpravi diferencialni GPS. Le-ta ne zadeva niti meritve hitrosti, niti meritve poti.
> [usimoncic]
> > [alek14]
> >
> > Običajni GPS je OK za meritve hitrosti, za razdalje pa ni dovolj natančen, če ne gre za diferencialni GPS, ki uporablja še namensko posebno referenčno točko na tleh. Diferencialni GPS je natančen na 1 mm in se uporablja za meritve pomikov zemljin, vulkanov, mostov ipd.
>
> To pa po mojem razumevanju GPS delovanja ne drži. GPS meri pozicije, iz dveh zaporednih meritev izračuna diferenco poti, iz te trenutno hitrost, s seštevanjem diferenc poti pa celotno pot. Ker je meritev časa praktično brez napake, bi morala imeti meritev razdalje in hitrosti enako relativno napako.
Ne drzi. Tezava se ne skriva v dt, ampak v dx. Diferenciranje signala x(t), ki vsebuje visokofrekvencni sum, ojaci sum.
math.lanl.gov/Resear...diff.shtml
sporočil: 3.030
Primerjava brzinomerja GPS merilnika in plicijskega radarja:
Avto: 50km/h
GPS1: 46km/h
GPS2: 46km/h
Radar: 46km/h
Poglej 20. sekundo:
www.youtube.com/watc...J7MesSo26k
GPS je za vse praktične primere točen (+/- 0.5km/h) na ravnih odsekih.
Na ovinkasti cesti je pa problem, saj GPS izračunava razdaljo med točkami meritev (tetive namesto lokov).
Avto: 50km/h
GPS1: 46km/h
GPS2: 46km/h
Radar: 46km/h
Poglej 20. sekundo:
www.youtube.com/watc...J7MesSo26k
GPS je za vse praktične primere točen (+/- 0.5km/h) na ravnih odsekih.
Na ovinkasti cesti je pa problem, saj GPS izračunava razdaljo med točkami meritev (tetive namesto lokov).
sporočil: 48.253
[0126Bacis]Tako je. GPS je natancnejsi zato, ker imajo avtomobilski brzinomeri umetno premaknjeno nedolocenost v plus (torej ni +-2.5 km/h, ampak +5 km/h, da se ti ne more nikoli zgoditi da bi kazal manj kot vozis).
Primerjava brzinomerja GPS merilnika in plicijskega radarja:
Avto: 50km/h
GPS1: 46km/h
GPS2: 46km/h
Radar: 46km/h
Poglej 20. sekundo:
www.youtube.com/watc...J7MesSo26k
GPS je za vse praktične primere točen (+/- 0.5km/h) na ravnih odsekih.
Na ovinkasti cesti je pa problem, saj GPS izračunava razdaljo med točkami meritev (tetive namesto lokov).
Pozna pa GPS sprejemnik se kup podatkov, ki jih mi ne poznamo. Tako da je povsem mozno da recimo izracun hitrosti prilagodi temu, katere satelite vidi - ce ima v prvi tocki signal iz satelitov A, B, C, E, in F, v drugi tocki pa A, B, C,D, E, F, bi bilo smiselno da hitrost izracuna samo z uporabo A,B,C,E,F v obeh tockah, potem pa uporabi za pozicijo v novi tocki A,B,C,D,E,F.
Ker vnos novega satelita lahko povzroci preskok v poziciji, ki bi se v hitrosti se bistveno bolj poznal.
Vsaj jaz bi tako naredil, ce bi ga programiral :)
sporočil: 3.220
Očitno si blizu distributerskemu lobiju VW v Sloveniji in bi
pizdarijo, ki si jo je privoščil VW kar pometel pod preprogo. Vsi
navadni smrtniki jo dobimo po tintari, če kaj storimo narobe oz.
protizakonito, le za velike ribe bi veljali odpustki, zakaj že? Na
tem mestu sprasšujem, če že obstaja kakšno združenje, ki bo
nastopilo proti VW-ju? Imam namreč njihov avto in ne želim, da me
po domače nategnejo!
sporočil: 2.028
[bc123a]Uživam v vajinih debatah, so poučne in pripomorejo k razgledanosti, v suhoparnih člankih tega pač ni. Upam, da pomagajo tudi novinarjem za boljše članke v prihodnje. Morda pa samo dodatek, da bi za teste v živo za merjenje razdalj lahko uporabljajli, tako kot že nekoč, kolesarsko specialko na njej pa senzorje. Na primer redakcija Financ bi tako pripravila in izmerila nekaj razdalj med določenimi bencinskimi črpalkami in bi imela za "vedno" točne podatke o razdalji, pri posameznih testih bi tako samo še merila porabljeno gorivo.
> [0126Bacis]
> Primerjava brzinomerja GPS merilnika in plicijskega radarja:
>
> Avto: 50km/h
> GPS1: 46km/h
> GPS2: 46km/h
> Radar: 46km/h
>
> Poglej 20. sekundo:
> www.youtube.com/watc...J7MesSo26k
>
> GPS je za vse praktične primere točen (+/- 0.5km/h) na ravnih odsekih.
> Na ovinkasti cesti je pa problem, saj GPS izračunava razdaljo med točkami meritev (tetive namesto lokov).
Tako je. GPS je natancnejsi zato, ker imajo avtomobilski brzinomeri umetno premaknjeno nedolocenost v plus (torej ni +-2.5 km/h, ampak +5 km/h, da se ti ne more nikoli zgoditi da bi kazal manj kot vozis).
Pozna pa GPS sprejemnik se kup podatkov, ki jih mi ne poznamo. Tako da je povsem mozno da recimo izracun hitrosti prilagodi temu, katere satelite vidi - ce ima v prvi tocki signal iz satelitov A, B, C, E, in F, v drugi tocki pa A, B, C,D, E, F, bi bilo smiselno da hitrost izracuna samo z uporabo A,B,C,E,F v obeh tockah, potem pa uporabi za pozicijo v novi tocki A,B,C,D,E,F.
Ker vnos novega satelita lahko povzroci preskok v poziciji, ki bi se v hitrosti se bistveno bolj poznal.
Vsaj jaz bi tako naredil, ce bi ga programiral :)
sporočil: 2.986
O vsem skupaj je bilo dosti napisanega (in še bo), ter ne vidim
smisla o tem pisat še pri slovenski predstavitvi novega modela.
Najbrž to ni težko razumet. In ker že sprašuješ, uvozniku sem dosti
blizu, 10 km.
Strani: 1