Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Še večji VW touran bo dobrodošel družinski član
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2556727] 16.10.15 08:04 · odgovor na: (# 2556708)
[bc123a]Uživam v vajinih debatah, so poučne in pripomorejo k razgledanosti, v suhoparnih člankih tega pač ni. Upam, da pomagajo tudi novinarjem za boljše članke v prihodnje. Morda pa samo dodatek, da bi za teste v živo za merjenje razdalj lahko uporabljajli, tako kot že nekoč, kolesarsko specialko na njej pa senzorje. Na primer redakcija Financ bi tako pripravila in izmerila nekaj razdalj med določenimi bencinskimi črpalkami in bi imela za "vedno" točne podatke o razdalji, pri posameznih testih bi tako samo še merila porabljeno gorivo.
> [0126Bacis]
> Primerjava brzinomerja GPS merilnika in plicijskega radarja:
>
> Avto: 50km/h
> GPS1: 46km/h
> GPS2: 46km/h
> Radar: 46km/h
>
> Poglej 20. sekundo:
> www.youtube.com/watc...J7MesSo26k
>
> GPS je za vse praktične primere točen (+/- 0.5km/h) na ravnih odsekih.
> Na ovinkasti cesti je pa problem, saj GPS izračunava razdaljo med točkami meritev (tetive namesto lokov).
Tako je. GPS je natancnejsi zato, ker imajo avtomobilski brzinomeri umetno premaknjeno nedolocenost v plus (torej ni +-2.5 km/h, ampak +5 km/h, da se ti ne more nikoli zgoditi da bi kazal manj kot vozis).
Pozna pa GPS sprejemnik se kup podatkov, ki jih mi ne poznamo. Tako da je povsem mozno da recimo izracun hitrosti prilagodi temu, katere satelite vidi - ce ima v prvi tocki signal iz satelitov A, B, C, E, in F, v drugi tocki pa A, B, C,D, E, F, bi bilo smiselno da hitrost izracuna samo z uporabo A,B,C,E,F v obeh tockah, potem pa uporabi za pozicijo v novi tocki A,B,C,D,E,F.
Ker vnos novega satelita lahko povzroci preskok v poziciji, ki bi se v hitrosti se bistveno bolj poznal.
Vsaj jaz bi tako naredil, ce bi ga programiral :)
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen