2 uri
Bloomberg: Trumpova ekipa razmišlja, da bi dovolila izvoz Nviidnih čipov na Kitajsko
3 ure
Najbolj brani članki danes
4 ure
Kako prepričati šefa, da potrebuje umetno inteligenco 1
4 ure
(okoljske nagrade 2025) Tri prineske: ves čas iščem poti za vsaj še eno ponovno uporabo
5 ur
Bratušek z evropskim komisarjem Cicikostasom pri Nevenki Kržan. Kaj vse je v igri?
7 ur
Kripto še naprej krvavi, ameriške delnice spet v zelenem 5
7 ur
Koliko je možnosti, da si Golob pri nacionalizaciji borze premisli? Nič. Koliko glavnih sporov s Hrvaško je Slovenija izgubila? Vse. 5
8 ur
Rdeče tudi na ljubljanski borzi: SBI TOP 0,8% v minusu
8 ur
To so birokrati, ki o prevzemu SRC niso odločili skoraj dve leti 3
9 ur
Inšpektorat za delo: Preverjali bomo izplačilo zimskega regresa! 3
10 ur
Študentke ljubljanske fakultete za gradbeništvo in geodezijo prejele prvo nagrado
10 ur
Z urbanim ozelenjevanjem do manjše toplotne obremenitve obiskovalcev: primer BTC City Ljubljana
10 ur
Dobra dva milijona evrov za regijske centre mobilnosti
11 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
11 ur
Nemško in evrsko gospodarstvo novembra poganjajo predvsem storitve 1
11 ur
V prvih devetih mesecih so bruto plače zrasle za skoraj sedem odstotkov
11 ur
Mir v Ukrajini znova na mizi: obrambne delnice drsijo navzdol 4
14 ur
Japonska z največjimi spodbudami po covidu, zahtevani donosi na obveznice gor
14 ur
Petrol v Sloveniji prodal bistveno manj, dobiček skupine medletno +10%
14 ur
Prek INR računa v 20 letih do slabih 200 tisoč evrov več donosa 4

Strani: 1

trocki sporočil: 1.925
[#3040028] 22.04.24 14:11
Odgovori   +    2
BYD seagull je 3,78 metra dolg mestni električni avto, ki ga BYD izdeluje od aprila lani. Na domačem trgu ga ponuja za devet tisoč evrov. Seagull je na voljo v dveh različicah. V bogatejši ima baterijo zmogljivosti 38,9 kilovatne ure, ki mu omogoča 405 kilometrov dosega. Osnovna različica ima baterijo zmogljivosti 30,1 kilovatne ure, ki mu omogoča 305 kilometrov dosega. Elektromotor v obeh primerih zmore 55 kilovatov (75 konjskih moči).
He, he,... Citroen pa hoče za električnega Berlingota z manjšim dosegom skoraj 40 jurjev.

Res mi ni jasno, ali evropski proizvajalci avtov teh podatkov ne poznajo, ali pa računajo na to, da jih potrošniki ne poznamo in jih ne bomo nikoli. Tretje opcije ne vidim.
odvisnik sporočil: 3.444
[#3040029] 22.04.24 14:29 · odgovor na: trocki (#3040028)
Odgovori   +    0
en.m.wikipedia.org/w...YD_Seagull

Ne moreš primerjat c1 in berlingota?
Ko daš zraven prevoz, ddv še kakšno maržo boš hitro na 15k.
trocki sporočil: 1.925
[#3040032] 22.04.24 16:18 · odgovor na: odvisnik (#3040029)
Odgovori   +    0
Že, da ne moreš čisto primerjati. Ampak 9k proti 40k je pa tudi razlika.
Lahko pa primerjaš Dacio Spring, ki pa stane čez 16k.
Pa dvomim, da bi prevoz enega avta z ladjo iz Kitajske stal 6k.
odvisnik sporočil: 3.444
[#3040035] 22.04.24 16:31 · odgovor na: trocki (#3040032)
Odgovori   +    0
Mogoče je zraven vracunana še subvencija itn
www.google.com/searc...s-wiz-serp
odvisnik sporočil: 3.444
[#3040036] 22.04.24 16:39 · odgovor na: trocki (#3040032)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: odvisnik 22.04.2024 16:40
balkangreenenergynew...-eur-7700/

Dacia pod 8 jurjev, s subvencijo 10 k :)

To me mal spominja, na one slo zrezke po evro kg :)

Strani: 1