59 min
INTERNETVJU Kaj ponuja poljski delniški trg: priložnosti v obrambi in medtechu
4 ure
(FOTOREPORTAŽA) Kako do 15 odstotkov boljše izkoriščenosti strojev
4 ure
Janša in Golob vse bliže. Obadva s Plenkovićem za borzo po Orbanu
4 ure
Plače 2025: takšne so plače v 140 poklicih 1
5 ur
Slovensko znanje, ki energijo spreminja v konkurenčno prednost in podjetjem prinaša več kot tretjino nižje stroške ogrevanja in hlajenja (Oglas)
9 ur
Tiho slovo legende - iz tovarne v Saarlouisu je zapeljal zadnji ford focus 4
10 ur
Izid referenduma: zakon o pomoči pri prostovoljnem končanju življenja zavrnjen 6
11 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Reuters: Trumpov urad za vladno učinkovitost ne obstaja več 2
18 ur
Bloomberg: Evropske države pripravile svoj načrt za mir v Ukrajini 11
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
V Sloveniji je 700 poslovnih con, država pripravlja teren za 'parke nove generacije'
20 ur
Musk: najnovejša različica Teslinega čipa je tik pred proizvodnjo, začenjamo z razvojem nove
20 ur
Kitajci imajo novega aduta, električni SUV leapmotor A10
20 ur
V Republiki Srbski volijo novega predsednika 2
22 ur
Subvencije za e-avte: v petih dneh fizične osebe zaprosile za dva miljona evrov
23 ur
Trump naredil korak nazaj, načrt za Ukrajino ni zadnja ponudba 6
24 ur
»UI profesor« Ioannis Athanasiadis: Tudi kmetje imajo lahko svoj netflix
1 dan
Volkovi z Wall Streeta: 20% portfelja imejte v denarju. Zlato se je obdržalo, je bitcoin že na dnu?
1 dan
Najbolj brani članki danes

Strani: 1

crt sporočil: 28.507
[#3036989] 23.02.24 18:24
Odgovori   +    0
From Durban’s shoreline, the immediate horizon of the Indian Ocean is still decorated with freight vessels on anchorage, waiting for berthing slots in South Africa’s largest port, a legacy of several months’ of port congestion. Although it was hoped the backlog could be cleared by late January, industry experts now say the whole of February is needed to clear the congestion at the country’s eight main ports that has seen shipping rates soar and some major lines pare down port calls.

theloadstar.com/firs...ing-ports/
Korazijan sporočil: 437
[#3037002] 24.02.24 08:13 · odgovor na: crt (#3036989)
Odgovori   +    1
Durban remains the most afflicted port in terms of vessel congestion, with outdated and insufficient port equipment at the forefront of the crisis.

Ta congestion ima očitno druge vzroke
crt sporočil: 28.507
[#3037003] 24.02.24 08:24 · odgovor na: Korazijan (#3037002)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: crt 24.02.2024 09:43
nenadoma se masa prometa vali tam okoli, ki je prej sla skozi bab/suez, zdaj pa bi se ustavila za tankanje v juzni afriki. zmanjka tam, kjer je ze tako svoh podlaga. tako si vsaj jaz kot ne-pomorec to predstavljam.

Red Sea crisis: surge in number of ships at Durban's port

www.msn.com/en-xl/af...r-BB1hilNH
Korazijan sporočil: 437
[#3037010] 24.02.24 10:57 · odgovor na: crt (#3037003)
Odgovori   +    0
To je vprašanje za S&P - mogoče ta zgostitev za S&P ni večja zgostitev. V prvem planu je zanje, kaj se dogaja v Port of Los Angeles/Long Beach...
FIN-544124 sporočil: 5.357
[#3037034] 24.02.24 23:11
Odgovori   +    0
Uffff, sem se nasmejal.

In potem bi naj verjel Kavbojem.

Vse skupaj en sam Holiwood.

www.24ur.com/novice/...etili.html

Strani: 1