7 min
Gregor Adler, Adria Mobil: Napovedi kažejo še večje ohlajanje trga
11 min
Danes avkcija zakladnih menic
52 min
Bančni dobički še naprej letijo v nebo, Unicredit presegel pričakovanja analitikov
1 ura
Pridružite se nam čez teden dni na Finančni konferenci: Vse bo malo bolje, če ne bo veliko slabše
2 uri
Kako ELES vidi prihodnost ogrevanja gospodinjstev v Sloveniji (Oglas)
2 uri
Prenovite ogrevanje z vrhunsko toplotno črpalko Stiebel Eltron HPA-O Premium (Oglas)
2 uri
Kako iz grozdja iztisniti samo najboljše? V podjetju Šraml vabijo na dan odprtih vrat
3 ure
Audi zaradi težav z dobavo delov za motorje krepko zmanjšal prihodke in dobiček
3 ure
Vaša priložnost za investicijo v rezidence na edinstveni jadranski lokaciji! (Oglas)
4 ure
Dobrote Dolenjske: Tujcem so naši izdelki všeč, zato gremo še letos na Amazon
5 ur
Ljubljanski župan uvaja takso za vstop turističnih avtobusov v mesto. Kako visoka bo? 1
5 ur
Hacker Found Guilty of Leaking Finnish Therapy Records
7 ur
Ta stanovanja lahko do sredine junija kupite na dražbah
7 ur
Kje Hidria uporablja umetno inteligenco?
14 ur
Prvi kitajski vlaki je prispel v Luko Koper, po Srbiji bo vozil 200 na uro
14 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Nemci so lani izvozili približno dvakrat več avtov kot so jih uvozili, največ so jih prodali Kitajcem
18 ur
Od polnoči nižje cene goriv, najbolj se bosta pocenila dizel in kurilno olje
18 ur
Stanovanjska posojila: katera banka vam zdaj ponuja najnižjo fiksno obrestno mero 1
19 ur
Razpisanih je pet milijonov evrov za namakalne sisteme

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1127DXSXU sporočil: 833
[wesko]
> []
> Recimo do 2040 bodo redno vozili poleg hibridov tudi navadni bencinci. Recimo, da se bo ponudba na cesti razširila leta 2040: mali hibridi, seveda EV-i, bioplin (niša) in vedno več H Cells ter seveda 5 in več let stari mali bencinci. Pri taki ponudbi se bo vsak odločal, tudi vsak blok zase. 5 stanovalcev se bo dogovorilo in bodo imeli svojo e-polnilnico na lastno kartico oz. kodo.
>
> Ne vidim tehničnega problema, dokler bomo imeli disperzijo in... nek logičen PLAN. Največji problem pa je pomanjkanje plana, tj. vizije. Pri nas smo v tem vedno bili prvaki. Imamo GEN-e, HSE-eje, že danes bi morali delati na planu A, B in C... nič ne bo od vizije. Imamo le vizijo o grabljenju provizij tukaj in zdaj.
>
> Kaj sem hotel reči? ... Saj veš, iz improviziranja se bo nekaj izcimilo... v nekaterih občinah bo bolj urejeno, v drugih večji kaos... npr. sploh v enem Portorožu ali Izoli npr, kjer se bodo v špicah nagnetli vozniki z EV (vikendaši, dnevni turisti...) in ne bo kapacitet niti za 20% njih. Še bo veselo. Že lahko predvidevamo veselico.
>
> No, do omrežja pa sploh še nismo prišli v tem predvidevanju... a računam, da bodo ljudje pametnejši od teh e-snovalcev in bodo zelo previdno šli k EV ter bomo imeli časa do 2045 (tedaj bomo imeli že novo JEK2 in en kup trafo-regulacijskih postaj ter več višje napetostnih kablov po terenu). Neki bo že. Za vsakega neki.

Recimo, da leta 2040 e-polnilnic v takšni obliki kot danes zagotovo ne bo. Črpalke bodo ostale, a prodajale nafilane baterijske panele, ki bodo standardizirani za vsa osebna vozila. Se pripelješ, namesto tankanja, zamenjaš 1,2,..5 vložkov in gremo naprej. Cca. 1 min postanek. Večja gužva na Obali bo za sladoled :-)
Če bi to kar praviš laufalo, bi to že davno uvedli.
Zakaj niso?

Neposredni odgovori na sporočilo št. 3016230

Strani: 1

wesko sporočil: 148
[1127DXSXU]
> [wesko]
> > []
> > Recimo do 2040 bodo redno vozili poleg hibridov tudi navadni bencinci. Recimo, da se bo ponudba na cesti razširila leta 2040: mali hibridi, seveda EV-i, bioplin (niša) in vedno več H Cells ter seveda 5 in več let stari mali bencinci. Pri taki ponudbi se bo vsak odločal, tudi vsak blok zase. 5 stanovalcev se bo dogovorilo in bodo imeli svojo e-polnilnico na lastno kartico oz. kodo.
> >
> > Ne vidim tehničnega problema, dokler bomo imeli disperzijo in... nek logičen PLAN. Največji problem pa je pomanjkanje plana, tj. vizije. Pri nas smo v tem vedno bili prvaki. Imamo GEN-e, HSE-eje, že danes bi morali delati na planu A, B in C... nič ne bo od vizije. Imamo le vizijo o grabljenju provizij tukaj in zdaj.
> >
> > Kaj sem hotel reči? ... Saj veš, iz improviziranja se bo nekaj izcimilo... v nekaterih občinah bo bolj urejeno, v drugih večji kaos... npr. sploh v enem Portorožu ali Izoli npr, kjer se bodo v špicah nagnetli vozniki z EV (vikendaši, dnevni turisti...) in ne bo kapacitet niti za 20% njih. Še bo veselo. Že lahko predvidevamo veselico.
> >
> > No, do omrežja pa sploh še nismo prišli v tem predvidevanju... a računam, da bodo ljudje pametnejši od teh e-snovalcev in bodo zelo previdno šli k EV ter bomo imeli časa do 2045 (tedaj bomo imeli že novo JEK2 in en kup trafo-regulacijskih postaj ter več višje napetostnih kablov po terenu). Neki bo že. Za vsakega neki.
>
> Recimo, da leta 2040 e-polnilnic v takšni obliki kot danes zagotovo ne bo. Črpalke bodo ostale, a prodajale nafilane baterijske panele, ki bodo standardizirani za vsa osebna vozila. Se pripelješ, namesto tankanja, zamenjaš 1,2,..5 vložkov in gremo naprej. Cca. 1 min postanek. Večja gužva na Obali bo za sladoled :-)

Če bi to kar praviš laufalo, bi to že davno uvedli.
Zakaj niso?
Vsak proizvajalec ima neke svoje tehnološke rešitve iz katerih črpa svoje komparativne prednosti na trgu. Standardizacija je zahteven proces, ki vključuje avtoriteto regulatornih (državnih) institucij za regulacijo, boljše delovanje in večjo transparentnost trga, ki pa se ji proizvajalci upirajo.
Koliko časa je trajalo, da so poenotili polnilce za mobije?

Strani: 1