8 ur
Najbolj brani članki danes
9 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
10 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
11 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
11 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
11 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
11 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
12 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
13 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
13 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
14 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
14 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
14 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
15 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
15 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
15 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
16 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
16 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
16 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
17 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

wesko sporočil: 148
[1127DXSXU]
> [wesko]
> > []
> > Recimo do 2040 bodo redno vozili poleg hibridov tudi navadni bencinci. Recimo, da se bo ponudba na cesti razširila leta 2040: mali hibridi, seveda EV-i, bioplin (niša) in vedno več H Cells ter seveda 5 in več let stari mali bencinci. Pri taki ponudbi se bo vsak odločal, tudi vsak blok zase. 5 stanovalcev se bo dogovorilo in bodo imeli svojo e-polnilnico na lastno kartico oz. kodo.
> >
> > Ne vidim tehničnega problema, dokler bomo imeli disperzijo in... nek logičen PLAN. Največji problem pa je pomanjkanje plana, tj. vizije. Pri nas smo v tem vedno bili prvaki. Imamo GEN-e, HSE-eje, že danes bi morali delati na planu A, B in C... nič ne bo od vizije. Imamo le vizijo o grabljenju provizij tukaj in zdaj.
> >
> > Kaj sem hotel reči? ... Saj veš, iz improviziranja se bo nekaj izcimilo... v nekaterih občinah bo bolj urejeno, v drugih večji kaos... npr. sploh v enem Portorožu ali Izoli npr, kjer se bodo v špicah nagnetli vozniki z EV (vikendaši, dnevni turisti...) in ne bo kapacitet niti za 20% njih. Še bo veselo. Že lahko predvidevamo veselico.
> >
> > No, do omrežja pa sploh še nismo prišli v tem predvidevanju... a računam, da bodo ljudje pametnejši od teh e-snovalcev in bodo zelo previdno šli k EV ter bomo imeli časa do 2045 (tedaj bomo imeli že novo JEK2 in en kup trafo-regulacijskih postaj ter več višje napetostnih kablov po terenu). Neki bo že. Za vsakega neki.
>
> Recimo, da leta 2040 e-polnilnic v takšni obliki kot danes zagotovo ne bo. Črpalke bodo ostale, a prodajale nafilane baterijske panele, ki bodo standardizirani za vsa osebna vozila. Se pripelješ, namesto tankanja, zamenjaš 1,2,..5 vložkov in gremo naprej. Cca. 1 min postanek. Večja gužva na Obali bo za sladoled :-)

Če bi to kar praviš laufalo, bi to že davno uvedli.
Zakaj niso?
Vsak proizvajalec ima neke svoje tehnološke rešitve iz katerih črpa svoje komparativne prednosti na trgu. Standardizacija je zahteven proces, ki vključuje avtoriteto regulatornih (državnih) institucij za regulacijo, boljše delovanje in večjo transparentnost trga, ki pa se ji proizvajalci upirajo.
Koliko časa je trajalo, da so poenotili polnilce za mobije?

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(