10 ur
Najbolj brani članki danes
11 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
12 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
13 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
14 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
14 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
14 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
14 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
15 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
15 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
16 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
16 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
17 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
17 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
18 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
18 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
18 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
18 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
19 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
19 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

1127DXSXU sporočil: 833
[wesko]
> []
> Recimo do 2040 bodo redno vozili poleg hibridov tudi navadni bencinci. Recimo, da se bo ponudba na cesti razširila leta 2040: mali hibridi, seveda EV-i, bioplin (niša) in vedno več H Cells ter seveda 5 in več let stari mali bencinci. Pri taki ponudbi se bo vsak odločal, tudi vsak blok zase. 5 stanovalcev se bo dogovorilo in bodo imeli svojo e-polnilnico na lastno kartico oz. kodo.
>
> Ne vidim tehničnega problema, dokler bomo imeli disperzijo in... nek logičen PLAN. Največji problem pa je pomanjkanje plana, tj. vizije. Pri nas smo v tem vedno bili prvaki. Imamo GEN-e, HSE-eje, že danes bi morali delati na planu A, B in C... nič ne bo od vizije. Imamo le vizijo o grabljenju provizij tukaj in zdaj.
>
> Kaj sem hotel reči? ... Saj veš, iz improviziranja se bo nekaj izcimilo... v nekaterih občinah bo bolj urejeno, v drugih večji kaos... npr. sploh v enem Portorožu ali Izoli npr, kjer se bodo v špicah nagnetli vozniki z EV (vikendaši, dnevni turisti...) in ne bo kapacitet niti za 20% njih. Še bo veselo. Že lahko predvidevamo veselico.
>
> No, do omrežja pa sploh še nismo prišli v tem predvidevanju... a računam, da bodo ljudje pametnejši od teh e-snovalcev in bodo zelo previdno šli k EV ter bomo imeli časa do 2045 (tedaj bomo imeli že novo JEK2 in en kup trafo-regulacijskih postaj ter več višje napetostnih kablov po terenu). Neki bo že. Za vsakega neki.

Recimo, da leta 2040 e-polnilnic v takšni obliki kot danes zagotovo ne bo. Črpalke bodo ostale, a prodajale nafilane baterijske panele, ki bodo standardizirani za vsa osebna vozila. Se pripelješ, namesto tankanja, zamenjaš 1,2,..5 vložkov in gremo naprej. Cca. 1 min postanek. Večja gužva na Obali bo za sladoled :-)
Če bi to kar praviš laufalo, bi to že davno uvedli.
Zakaj niso?

Vse ocene tega sporočila:

Ni nobene :(