Zasebnost

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 3.200
[#3037426] 04.03.24 01:18
Odgovori   +    9
Spet vse za pohlep.

Tisti, ki predlaga take norosti sploh nima pojma kako danes funkcionirajo 16, 17 letni mulčki.

Bistveno drugače, kot so bili njihovi dedje.
FIN-544124 sporočil: 3.200
[#3037428] 04.03.24 01:34
Odgovori   +    8
Naj mogoče kdo razloži, kaj je trajnostnega, ker se to danes ponavlja, kot papige, da imamo na policah živilske izdelke, ki so prepotovali stotine in stotine kilometrov ?

Neživilske izdelke pa imamo, ki so prepotovali tisoče kilometrov.

V nekdanji Jugoslaviji smo res živeli bistveno bolj trajnostno.

Danes pa RAZVAJENOST in POHLEP.
OgnjenAnto sporočil: 250
[#3037438] 04.03.24 10:23 · odgovor na: FIN-544124 (#3037428)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 04.03.2024 10:27
[]
Naj mogoče kdo razloži, kaj je trajnostnega, ker se to danes ponavlja, kot papige, da imamo na policah živilske izdelke, ki so prepotovali stotine in stotine kilometrov ?

Neživilske izdelke pa imamo, ki so prepotovali tisoče kilometrov.

V nekdanji Jugoslaviji smo res živeli bistveno bolj trajnostno.

Danes pa RAZVAJENOST in POHLEP.
Razlika je v tem, da se nekoč prometa ni toliko subvencioniralo.
Sedaj je ceneje iz Šangaja pripeljat kolerabo, kot jo pridelat lokalno.

Poglejmo samo 2. tir za Luko Koper. Zakaj moramo davkoplačevalci to financirat? Naj se sfinancira samo - Luka Koper naj to plača v celoti in zaračuna ladjarjem. Zakaj se ne? Ker vsi pričakujejo subvencijo davkoplačevalca.
Pa če bo jamr, zakaj so potem avtoceste zabite s tovornjaki - pa dvignimo cestnine za tovornjake. Pa pridemo spet na isto.

Pa z gorivi in CO2 je isto. Miljarde gredo še vedno v subvencije za dizel in fosilna goriva.

Ker je bil svet nekoč precej bolj "reven" glede trošenja davkov, se pač cel kup zadev ni subvencioniralo. In potem se je splačalo kaj pridelat in izdelat tudi lokalno. Ker je preprosto vse drugo bilo dražje.

Strani: 1