Zasebnost
21 min
Direktorske limuzine postajajo eksotika
22 min
O konkurenčnosti in razvoju slovenskih živilcev
22 min
Prestižna poslovna priložnost v strogem središču Ljubljane, v poslovni stavbi SKB (OTP) (Oglas)
34 min
Z digitalnimi dvojčki do boljšega upravljanja infrastrukture pametnih mest
36 min
Velikokolesni skuter za skok iz cone avtomobilskega udobja
4 ure
German Business Outlook Improves as Economic Momentum Builds
4 ure
Najboljše junijske dražbe: stanovanja, zemljišča, pisarne, apartma v Šibeniku ...
10 ur
Energetski prehod: NGEN iz Žirovnice bo v Nemčiji gradil hranilnike energije za energetskega giganta Uniper
11 ur
Slovenija je v Alžiriji odprla veleposlaništvo, Sonatrach bo Geoplinu dobavljal več plina
11 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Kaj se skriva v milijardah, ki bodo šle za obnovo po poplavah 1
15 ur
Reforma JPP: julija vklapljamo nov sistem upravljanja potniškega prometa. Bo kaj bolje in kako bo ob navalih upokojencev?
15 ur
Eksperimenti z zdravstvom 5
16 ur
Davčne spremembe: popravki za peščico kadrov, višji vstopni prag v sistem DDV ... 1
16 ur
Moj obraz se bo postaral zelo počasi, napoveduje algoritem
16 ur
Reuters: Savdska Arabija namerava prodati delež v Aramcu
17 ur
Spiegel: 80 odstotkov Nemcev bi delalo štiri dni na teden, a ekonomisti opozarjajo, da to ni vzdržno 4
18 ur
Potrjeno: dividenda Save Re je 1,75 evra na delnico
18 ur
Vlada predlaga nakazilo 25,5 milijona evrov republiškemu stanovanjskemu skladu
18 ur
Ljubljanske mlekarne: Osredotočeni bodo na projekte, ki prinašajo visoko dodano vrednost

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

OgnjenAnto sporočil: 224
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 04.03.2024 10:27
[]
Naj mogoče kdo razloži, kaj je trajnostnega, ker se to danes ponavlja, kot papige, da imamo na policah živilske izdelke, ki so prepotovali stotine in stotine kilometrov ?

Neživilske izdelke pa imamo, ki so prepotovali tisoče kilometrov.

V nekdanji Jugoslaviji smo res živeli bistveno bolj trajnostno.

Danes pa RAZVAJENOST in POHLEP.
Razlika je v tem, da se nekoč prometa ni toliko subvencioniralo.
Sedaj je ceneje iz Šangaja pripeljat kolerabo, kot jo pridelat lokalno.

Poglejmo samo 2. tir za Luko Koper. Zakaj moramo davkoplačevalci to financirat? Naj se sfinancira samo - Luka Koper naj to plača v celoti in zaračuna ladjarjem. Zakaj se ne? Ker vsi pričakujejo subvencijo davkoplačevalca.
Pa če bo jamr, zakaj so potem avtoceste zabite s tovornjaki - pa dvignimo cestnine za tovornjake. Pa pridemo spet na isto.

Pa z gorivi in CO2 je isto. Miljarde gredo še vedno v subvencije za dizel in fosilna goriva.

Ker je bil svet nekoč precej bolj "reven" glede trošenja davkov, se pač cel kup zadev ni subvencioniralo. In potem se je splačalo kaj pridelat in izdelat tudi lokalno. Ker je preprosto vse drugo bilo dražje.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen