13 min
Kitajska med trgovinskimi pogajanji z ZDA opušča preiskavo Googla
5 ur
Kdo je po Erjavčevo najboljši slovenski politik in s kom bi šel na pijačo
5 ur
TOP IKT: Kdo so največja in najboljša podjetja v panogi IT
5 ur
TOP IKT: V telekomunikacijah povprečen čisti dobiček višji za skoraj trikrat
5 ur
Kako so pionirji robotskega čiščenja digitalizirali B2B-prodajo
10 ur
Slovenci bi kupovali nove avte, plačevali bi z gotovino 1
11 ur
Za volanom – kako je Scania pocenila in umirila novi petvaljni dizel v super 11 1
11 ur
Fed znižal obrestne mere za četrt točke in odprl vrata za nova nižanja 6
12 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Kakšna je »mobilnost za vse« v tednu mobilnosti Sloveniji?
12 ur
Deutsche Bank podpira ustanovitev globalne banke za obrambne projekte 1
13 ur
Trgovci z obveznicami stavijo, da bo Fed vsaj enkrat letos obrestne mere znižal za 50 točk
13 ur
ECB vs. Fed: kakšne so obrestne mere na evrskem območju, kakšne v ZDA
14 ur
Vložila 1.500 evrov v delnico in dosegla 80 tisoč evrov dobička 3
15 ur
Kažejo se vse večje posledice kibernetskega napada na Jaguar Land Rover 1
16 ur
Osveženi megane in novomeški twingo bosta dobila baterije cenejše zasnove
16 ur
Kitajska tehonolškim podjetjem prepovedala uporabo čipov Nvidie
16 ur
Preiskovalno.si: obeta se kaos v letalskem prometu; kontrolorji bodo štrajkali zaradi toplic 2
16 ur
Menjava vodstva v ZF Friedrichshafnu
17 ur
Plastenka z digitalizacijo do kakovostnejše proizvodnje in manj reklamacij

Strani: 1

FIN-544124 sporočil: 4.964
[#3037426] 04.03.24 01:18
Odgovori   +    9
Spet vse za pohlep.

Tisti, ki predlaga take norosti sploh nima pojma kako danes funkcionirajo 16, 17 letni mulčki.

Bistveno drugače, kot so bili njihovi dedje.
FIN-544124 sporočil: 4.964
[#3037428] 04.03.24 01:34
Odgovori   +    8
Naj mogoče kdo razloži, kaj je trajnostnega, ker se to danes ponavlja, kot papige, da imamo na policah živilske izdelke, ki so prepotovali stotine in stotine kilometrov ?

Neživilske izdelke pa imamo, ki so prepotovali tisoče kilometrov.

V nekdanji Jugoslaviji smo res živeli bistveno bolj trajnostno.

Danes pa RAZVAJENOST in POHLEP.
OgnjenAnto sporočil: 468
[#3037438] 04.03.24 10:23 · odgovor na: FIN-544124 (#3037428)
Odgovori   +    6
Zadnja sprememba: OgnjenAnto 04.03.2024 10:27
[]
Naj mogoče kdo razloži, kaj je trajnostnega, ker se to danes ponavlja, kot papige, da imamo na policah živilske izdelke, ki so prepotovali stotine in stotine kilometrov ?

Neživilske izdelke pa imamo, ki so prepotovali tisoče kilometrov.

V nekdanji Jugoslaviji smo res živeli bistveno bolj trajnostno.

Danes pa RAZVAJENOST in POHLEP.
Razlika je v tem, da se nekoč prometa ni toliko subvencioniralo.
Sedaj je ceneje iz Šangaja pripeljat kolerabo, kot jo pridelat lokalno.

Poglejmo samo 2. tir za Luko Koper. Zakaj moramo davkoplačevalci to financirat? Naj se sfinancira samo - Luka Koper naj to plača v celoti in zaračuna ladjarjem. Zakaj se ne? Ker vsi pričakujejo subvencijo davkoplačevalca.
Pa če bo jamr, zakaj so potem avtoceste zabite s tovornjaki - pa dvignimo cestnine za tovornjake. Pa pridemo spet na isto.

Pa z gorivi in CO2 je isto. Miljarde gredo še vedno v subvencije za dizel in fosilna goriva.

Ker je bil svet nekoč precej bolj "reven" glede trošenja davkov, se pač cel kup zadev ni subvencioniralo. In potem se je splačalo kaj pridelat in izdelat tudi lokalno. Ker je preprosto vse drugo bilo dražje.

Strani: 1