Zasebnost
6 min
Bliža se največji izvozni dogodek v Sloveniji; kdo bo tudi tam?
48 min
Nov poskus atentata na Trumpa 1
4 ure
Kaj SŽ pomeni drugi tir in zakaj je ta zgolj del rešitve za slovensko logistiko
4 ure
2 na 1: Maksa in Petra zanima, kam vlaga Marko Jazbec, prvi človek Save Re
4 ure
Kdo so TOP izvozniki in kako se je spremenil izvoz EU
4 ure
Evropska avtomobilska industrija v težavah, Yaskawa se širi v farmacijo, medicino in živilsko industrijo
4 ure
Podrobna analiza gradbeništva: Največji lani in letos CGP, najboljši je Hidrotehnik
11 ur
Najbolj brani članki danes
13 ur
Kako bo vsa Krkina proizvodnja digitalna najpozneje do konca leta 2025 1
14 ur
Znanstvenica iz Slovenije na čelu razvoja prelomne tehnologije v gradbeništvu 3
18 ur
RTV SLO: Po združitvi v banko OTP vse težave še niso odpravljene 1
18 ur
Oblasti na Češkem, Poljskem in v Avstriji ob poplavah svarijo državljane, naj upoštevajo navodila
18 ur
(Intervju) ''Prevozniška panoga se je tako zelo spremenila, da si je težko predstavljati''
19 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
21 ur
Začetek proizvodnje gum v Srbiji v milijardo vredni in za mnoge sporni kitajski naložbi
21 ur
Nemški konservativci na vrhuncu pred odločitvijo o kandidatu
21 ur
Ta teden v evropskem parlamentu: bo Ursula von Der Leyen predstavila novo komisijo'?
21 ur
UJME: Poplave po Evropi, pri nas lahko tudi danes lahko na severu pričakujete močne sunke vetra
1 dan
Volkovi z Wall Streeta: zlato ali ameriške delnice? Najbolje kaže slovenskim 1
1 dan
Najbolj brani članki danes

Strani: 1

FIN-467473 sporočil: 2.125
[#3036995] 23.02.24 22:19
Odgovori   +    3
Samo še železna cesta jim manjka.
Endimion sporočil: 10.600
[#3037048] 25.02.24 10:53 · odgovor na: FIN-467473 (#3036995)
Odgovori   +    3
Predvsem železnica je tu cokla razvoja Reke.

Imajo dve povezavi. Ena je enotirna, elektrificirana do Kozine. In druga gre do Ogulina, je ravno tako enotirna, in NI elektrificirana.

1 mio TEU je dejansko 500.000 40ft kontejnerjev. To je 500.000 tovornjakov letno. Ali 1300 tovornjakov na dan. To je precej za 2 terminala, ki sta praktično sredi mesta.

Tudi Luka Koper ne spi. Pred kratkim so podaljšali južni del 1. Pomola za 100m. V javnem razpisu je razširitev severnega dela 1. Pomola, kar bo pridobilo novih 380m operativne obale (priveznih mest), ter za dobrih 10.000m2 povečalo kapaciteto skladiščenj zabojnikov. 2 tir bo zaključen 2026, kar bo kapaciteto kompozicij povečalo z 95 dnevno na 205 dnevno. Ko pa bo zaključen še drugi tir na novi trasi, pa bo skupna kapaciteta okoli 230 kompozicij dnevno. Leta 2019 se je Vlada pametno odločila, da projekt 2TDK spremeni v delu, kjer se en od dveh servisnih tunelov naredi enakih dimenzij, kot je glavni tunel za progo. Tako da je nekako 60% "drugega drugega tira" že narejeno skupaj s "prvim drugim tirom". To je bila smiselna odločitev, če že v štartu nismo šli gradit dvotirne proge. Mimogrede, čas potovanja se z novo traso skrajša za 45 minut.

Strani: 1