Zasebnost
2 uri
German Business Outlook Improves as Economic Momentum Builds
2 uri
Najboljše junijske dražbe: stanovanja, zemljišča, pisarne, apartma v Šibeniku ...
8 ur
NGEN iz Žirovnice bo v Nemčiji gradil hranilnike energije za energetskega giganta Uniper
8 ur
Velikokolesni skuter za skok iz cone avtomobilskega udobja
9 ur
Slovenija je v Alžiriji odprla veleposlaništvo, Sonatrach bo Geoplinu dobavljal več plina
9 ur
Najbolj brani članki danes
12 ur
Kaj se skriva v milijardah, ki bodo šle za obnovo po poplavah 1
13 ur
Reforma JPP: julija vklapljamo nov sistem upravljanja potniškega prometa. Bo kaj bolje in kako bo ob navalih upokojencev?
13 ur
Eksperimenti z zdravstvom 4
14 ur
Davčne spremembe: popravki za peščico kadrov, višji vstopni prag v sistem DDV ... 1
14 ur
Moj obraz se bo postaral zelo počasi, napoveduje algoritem
14 ur
Reuters: Savdska Arabija namerava prodati delež v Aramcu
15 ur
Spiegel: 80 odstotkov Nemcev bi delalo štiri dni na teden, a ekonomisti opozarjajo, da to ni vzdržno 4
16 ur
Potrjeno: dividenda Save Re je 1,75 evra na delnico
16 ur
Vlada predlaga nakazilo 25,5 milijona evrov republiškemu stanovanjskemu skladu
16 ur
Ljubljanske mlekarne: Osredotočeni bodo na projekte, ki prinašajo visoko dodano vrednost
16 ur
Delavska hranilnica bi delila dvojne dividende glede na lani izplačane
17 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
17 ur
Bodo v ljubljanskem Kotu proizvajali biometan in ga vtiskovali v plinsko omrežje?
18 ur
Kako Kitajska utrjuje svoje gospodarstvo za vojno z zahodom 5

Strani: 1

FIN-467473 sporočil: 1.819
[#3036995] 23.02.24 22:19
Odgovori   +    3
Samo še železna cesta jim manjka.
Endimion sporočil: 10.399
[#3037048] 25.02.24 10:53 · odgovor na: FIN-467473 (#3036995)
Odgovori   +    3
Predvsem železnica je tu cokla razvoja Reke.

Imajo dve povezavi. Ena je enotirna, elektrificirana do Kozine. In druga gre do Ogulina, je ravno tako enotirna, in NI elektrificirana.

1 mio TEU je dejansko 500.000 40ft kontejnerjev. To je 500.000 tovornjakov letno. Ali 1300 tovornjakov na dan. To je precej za 2 terminala, ki sta praktično sredi mesta.

Tudi Luka Koper ne spi. Pred kratkim so podaljšali južni del 1. Pomola za 100m. V javnem razpisu je razširitev severnega dela 1. Pomola, kar bo pridobilo novih 380m operativne obale (priveznih mest), ter za dobrih 10.000m2 povečalo kapaciteto skladiščenj zabojnikov. 2 tir bo zaključen 2026, kar bo kapaciteto kompozicij povečalo z 95 dnevno na 205 dnevno. Ko pa bo zaključen še drugi tir na novi trasi, pa bo skupna kapaciteta okoli 230 kompozicij dnevno. Leta 2019 se je Vlada pametno odločila, da projekt 2TDK spremeni v delu, kjer se en od dveh servisnih tunelov naredi enakih dimenzij, kot je glavni tunel za progo. Tako da je nekako 60% "drugega drugega tira" že narejeno skupaj s "prvim drugim tirom". To je bila smiselna odločitev, če že v štartu nismo šli gradit dvotirne proge. Mimogrede, čas potovanja se z novo traso skrajša za 45 minut.

Strani: 1