Zasebnost
6 min
Slovenci lani v povprečju na teden delali dobrih 38 ur, poldrugo uro manj kot leto prej 2
36 min
Kitajci pred napovedanim dvigom carin na e-avte v Evropi umirjajo retoriko
36 min
Nemčija umika davek na tranzit plina, ki je razjezil vzhodne sosede
55 min
Za koliko bi vam obvezno izdajanje računov v avtomatih s pijačo podražilo kavo? 6
56 min
Večina sobodajalcev bo morala plačati na tisoče evrov, če bo želela nadaljevati posel. Zakaj?
1 ura
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
1 ura
Bliža se jubilejni gourmet večer z Movio in Steyerjem
2 uri
Nemčija, Malta in Slovenija z najnižjo brezposelnostjo na evrskem območju
2 uri
Zakaj Eltonu Johnu in Donaldu Trumpu ne morete prodajati istih stvari
2 uri
Statistika: cene uvoženih proizvodov nekoliko višje kot prejšnji mesec, največji skok je pri tobaku
2 uri
Ekonomična prestižna nemška klasika
3 ure
Oboroževanje Evrope: Unija v mišnici vojnega gospodarstva
4 ure
Gospodarsko ministrstvo začelo izdajati prve odločbe za škodo v avgustovskih poplavah 1
4 ure
HSE državi vrnil vseh 492 milijonov evrov
5 ur
Pristanišče Trst: Zena D'Agostina bo nasledil Vittorio Torbianelli
5 ur
Kako kljub stagnaciji e-commerca v Sloveniji povečati obseg poslovanja? (Oglas)
5 ur
Vino tedna: Marlon hrastov hrib 2021, Batič
6 ur
V vozni park LPP je za kratek čas zapeljal električni mestni avtobus
6 ur
Občine Logatec objavlja elektronsko javno dražbo za prodajo nepremičnin (Oglas)
10 ur
Pridruži se ekipi Finance.si kot sodelavec za trženje naročnin (m/ž)

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

Endimion sporočil: 10.406
Predvsem železnica je tu cokla razvoja Reke.

Imajo dve povezavi. Ena je enotirna, elektrificirana do Kozine. In druga gre do Ogulina, je ravno tako enotirna, in NI elektrificirana.

1 mio TEU je dejansko 500.000 40ft kontejnerjev. To je 500.000 tovornjakov letno. Ali 1300 tovornjakov na dan. To je precej za 2 terminala, ki sta praktično sredi mesta.

Tudi Luka Koper ne spi. Pred kratkim so podaljšali južni del 1. Pomola za 100m. V javnem razpisu je razširitev severnega dela 1. Pomola, kar bo pridobilo novih 380m operativne obale (priveznih mest), ter za dobrih 10.000m2 povečalo kapaciteto skladiščenj zabojnikov. 2 tir bo zaključen 2026, kar bo kapaciteto kompozicij povečalo z 95 dnevno na 205 dnevno. Ko pa bo zaključen še drugi tir na novi trasi, pa bo skupna kapaciteta okoli 230 kompozicij dnevno. Leta 2019 se je Vlada pametno odločila, da projekt 2TDK spremeni v delu, kjer se en od dveh servisnih tunelov naredi enakih dimenzij, kot je glavni tunel za progo. Tako da je nekako 60% "drugega drugega tira" že narejeno skupaj s "prvim drugim tirom". To je bila smiselna odločitev, če že v štartu nismo šli gradit dvotirne proge. Mimogrede, čas potovanja se z novo traso skrajša za 45 minut.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen