Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Audijev električni high tech omrežil 40 Slovencev

Strani: 1 2

anon-171197 sporočil: 814
[#2769348] 12.04.19 00:32
Odgovori   +    8
Samo cakam se, da bodo Audi tozili nezadovoljni kupci, ki bodo ugotovili, da zadeva niti priblizno ne gre 400km dalec, ampak ji zmanjka lufta ze pri dobrih 280- 300km. Spet nova laz in goljufanje. Ampak Audi se napolne na 150kW polnilnici v dobrih 50 min od 0-100%! Testirano! Kar je bombasticno! Ampak v Sloveniji ni nobene na voljo :)
premza sporočil: 4.276
[#2769363] 12.04.19 07:32 · odgovor na: anon-171197 (#2769348)
Odgovori   +    27
Zadnja sprememba: premza 12.04.2019 07:35
[quetal]
Ampak Audi se napolne na 150kW polnilnici v dobrih 50 min od 0-100%! Testirano!
Če boš na "črpalki" hotel avte polnit z istim tempom kot bencinske (6 polnilnic vsak porabi 5 min za polnjenje) boš moral imeti 60 hitrih polnilnic s skupno močjo 9MW. To pa je toliko kot porabi recimo mesto s 15.000 prebivalci.

Tole bo šlo, dokler bo električnih avtov manj kot 10%, potem se bo začela veselica...

- Kupil sem elektrilčni avto, živim v bloku, kje naj ga polnim?
- Kupil sem električni avto, ko ga polnim mi meče ven glavno varovalko, kaj naj storim?
- Imam električni avto. zdaj ga je kupil še sosed. Ko sva ju prvič oba priklopila, je vsa ulica ostla brez elektrike. Kaj delava narobe?
- Šel sem na morje, po 300km se mi je izpraznila baterija, polnilnice so zasedene do naslednjega torka, takrat se že vračam domov. Kaj lahko storim. Nekdo z istim problemom, je šel v železnino, kupil prikolico in dizelski agregat. Zdaj lahko baterijo polni kar med vožnjo. Je to dobra rešitev?
FIN-379669 sporočil: 7.909
[#2769367] 12.04.19 07:44 · odgovor na: premza (#2769363)
Odgovori   +    2
E- avto je bodi za butičneže, kot je ta v članku: za podjetnike, ki imajo polnilnico doma, v svojem podjetju in pri kolegih...
... ali likely kot drugi (mali) avto za dnevni doseg v urbanem naselju do 60 km, z domačo vtičnico.

Povprečen Slovenec bo osnovni družinski avto imel še nekaj časa v verziji hibrid.
Miricamb sporočil: 129
[#2769372] 12.04.19 07:56 · odgovor na: premza (#2769363)
Odgovori   +    11
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
0730ULtra3 sporočil: 1.453
[#2769389] 12.04.19 08:27 · odgovor na: premza (#2769363)
Odgovori   +    7
Torej se bodo v prihodnosti poleg RentACar pojavili tudi RentAGenerator?:)
anon-421915 sporočil: 111
[#2769392] 12.04.19 08:32
Odgovori   +    8
Audi Q5 1800kg, e-tron 2700kg, ki jih je treba pospesevati, zavirati, prenasati na cesto in proizvesti. Potovanje v Munchen 2 dni, z prenocevanjem in polnjenjem baterije.
orbita sporočil: 214
[#2769404] 12.04.19 08:48 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    15
[Miricamb]
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
Dej no... najprej preberi njegov post, preden se hvališ. In "svetlobna leta" si mislila kot hitros svetlobe in potem leta? A potem je sploh še kaj dlje kot svetlobna leta? Cena je pa nizka, ker ti ostali financiramo ceste, penzijo in še kaj (skozi davke na gorivo). Kot je napisal premza: ko bo več kot 10 % ljudi na tem bo veselica. Takrat bomo po tvoje vsi (ali več kot 10% ljudi) "svetlobna leta" daleč, pa to ne bo nobenemu všeč. Včasim smo takim zapisom rekli trobila...

o.
premza sporočil: 4.276
[#2769413] 12.04.19 09:00 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: premza 12.04.2019 09:03
[Miricamb]
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
Saj pravim, dokler je električnih malo. Ko jih bo veliko in jih bodo zvečer vsi priklopili, bo celo naselje v temi.
Se je že dogajalo s toplotnimi črpalkami (ki rabijo mnogo manjše moči).

Je pa zadeva super za po mestu, če narediš na dan malo kilometrov z veliko ustavljanja in speljevanja. Problem je, ker bodo ravno tam težave s polnjenjem največje. Bloki npr. nimajo niti dovolj parkirnih mest, in če nimaš zagotovljenega polnilnega mesta, električni avto ni opcija.
joze sporočil: 674
[#2769428] 12.04.19 09:37 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: joze 12.04.2019 09:53
[Miricamb]
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
Ker je cena super bencina sestavljena iz več kot polovice davščin, bi bila prava primerjava 2,8 L bencina. Pozabila si, da smo ti subvencionirali 5000€. Električni avto stane 40000€. Primerljiv bencinski/dizelski 20000€. Za 20000eur pa dobiš ohoho goriva.
philips sporočil: 6.715
[#2769429] 12.04.19 09:43 · odgovor na: joze (#2769428)
Odgovori   +    3
[joze]
> [Miricamb]
> Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.

Ker j cena super encina sestavljena iz več kot polovice davščin bi bila prava primerjava 2,8 L bencina. Pozabila si, da smo ti subvencionirali 5000€. Električni avto stane 40000€. Primerljiv bencinski/dizelski 20000€. Za 20000eur pa dobiš ohoho goriva.
Do Zadra gre, nazaj pa naslednji dan ali dva. Torej še stroški nočitve...
anon-207617 sporočil: 6.899
[#2769437] 12.04.19 09:53 · odgovor na: (#2769398)
Odgovori   +    19
[rename]
> [Miricamb]
> Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.

Ja, saj vam verjamem(o), ampak pomislite na to, kako boste polnili, ko bodo tudi vaši sosedje imeli e-avte?
Elektricni avti so super, to se vsi strinjamo z njo.

Politicno gre pa za isto stvar kot sta filharmonija in ljubljanska drama - v bistvu je cela zgodba nadvse normalna. Folk s povprecno placo v tej drzavi subvencionira prvorazredne navade zgornjih petih odstotkov.

Tako kot v sloveniji ne smes biti odvisno zaposlen v gospodarstvu, pac pa moras ujagati sluzbo v birokraciji drzave in svojemu oddelku hkrati "svetovati" preko pavsalnega espe, bodo tudi superobdavceni avti ratali nuja za bedake in siromake, ce pa bos premisljen elitni gospod pa ti bojo teli siromaki in bedaki subvencionirali tvoj elitizem v novi tesli ali elektricnem bmwju.

Krasna drzava, ce se malo znajdes s polno ritjo, kot pogosto pove gobim :-)
anon-171197 sporočil: 814
[#2769446] 12.04.19 10:15 · odgovor na: (#2769357)
Odgovori   +    0
Za mojga to ne velja!
Sredinec sporočil: 204
[#2769453] 12.04.19 10:46 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    8
[Miricamb]
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
Dizel cenovnega ranga 20.000€
Poraba: cca. 5l/100km

Cena električnega vozila istega tipa: cca 35.000€
Poraba: 1,4l/100 (po tvojih besedah)

Razlika v ceni: 15.000€
Razlika v porabi: 5-1,4=3,6l/100km -> 3,6l*1,261€=4,54€/100km

Koliko kilometrov moraš narediti, da se višji stroški porabe izenačijo z višjo ceno avtomobila?
15.000€/4,54*100=330.396km

Skratka.
Šele ko boš prevozila dobrih 330 tisoč kilometrov, boš s skupnimi stroški nakupa in porabe na nuli...
premza sporočil: 4.276
[#2769475] 12.04.19 11:38 · odgovor na: anon-207617 (#2769437)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: premza 12.04.2019 11:43
[NemirniTujec]
Politicno gre pa za isto stvar kot sta filharmonija in ljubljanska drama - v bistvu je cela zgodba nadvse normalna. Folk s povprecno placo v tej drzavi subvencionira prvorazredne navade zgornjih petih odstotkov.
Trenutno filozofija ni samo finančno, je tudi tehnično zblojena.
Z električnim avtom z maso 3 tone in enim potnikom, bomo bolj slabo varčevali z energijo.
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2769484] 12.04.19 12:10 · odgovor na: (#2769398)
Odgovori   +    1
[rename]

Ja, saj vam verjamem(o), ampak pomislite na to, kako boste polnili, ko bodo tudi vaši sosedje imeli e-avte?
Joj, ta tema je bila na tem forumu že milijonkrat obdelana.

Številke pač govorijo (pa vseeno v katerega boga verjameš), da ima Slovenija praktično ravno toliko kapacitet (proizvodnih in distribucijskih), da bi lahko vseh 1.000.000 osebnih vozil furalo na štrom ze danes.
To je pač dejstvo, ki ga je s konkretnimi podatki zelo težko ovreči.
Druga zgodba pa je, kako zadevo logistično izpeljati. Sam do milijona EV je še zelo daleč.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2769491] 12.04.19 12:25 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    7
ŠE nekdo ki NIMA POJMA! Prodajalec ti je naflacal ekvivalent na UTIČNICI! Do nje pa pa pride od 25 - 35 % energije vložene v proizvodnjo.
Tako kot BMW i750 ki ima URADNO navadeno porabo 2,7l/100km.
Zakoni fizike kar naenkrat izhlapijo. Pospešit in zavirat 2,5t težak avto seveda ne zahteva nobene enrgije, kotalni in zračni upor pa naenkrat NE veljata več.

Moj edini problem s tabo je dejstvo, da imaš volilno pravico za stvari, pri katerih ima zajec doktotrat za boben v primerjavi s tabo.

Ko boste taki ignoranti izvolili "zeleno" prihodnost bo ta točno to: pasli bomo travo. Na žalost tudi tisti, ki se spoznamo na stvari. Edina rešitev je pospešitev procesa v DE, da nekje do 2025 zarijejo do Jupitra in ostali ustavimo konje pred prepadom.
Smeh iz US, kjer se gredo normalno energetsko politiko, se bo slišal čez ocean.

FAK, kaj budale vse ne kupijo.

Pa preberi si najprej Dunning Kruger efekt.
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2769504] 12.04.19 13:14 · odgovor na: (#2769495)
Odgovori   +    1
Toliko praktično znaša povprečna dnevna poraba na gospodinjstvo.
S polnjenjem EV bi bila pa za kakih 30% višja.

Sam lej, saj se mi ne da. Že začel si z lažjo, ker predvidevam, da podatke poznaš.
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2769507] 12.04.19 13:17 · odgovor na: (#2769492)
Odgovori   +    1
Jaz sem samo tvoje "sosede" komentiral.
Duga zgodba pa so svete vojne, too old for this shit.
premza sporočil: 4.276
[#2769509] 12.04.19 13:21 · odgovor na: anon-54454 (#2769484)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: premza 12.04.2019 13:37
[tmatej]
Številke pač govorijo (pa vseeno v katerega boga verjameš), da ima Slovenija praktično ravno toliko kapacitet (proizvodnih in distribucijskih), da bi lahko vseh 1.000.000 osebnih vozil furalo na štrom ze danes.
To je pač dejstvo, ki ga je s konkretnimi podatki zelo težko ovreči.
Druga zgodba pa je, kako zadevo logistično izpeljati. Sam do milijona EV je še zelo daleč.
Katere številke govorijo kaj? Tukaj so številke...

V Sloveniji osebna vozila porabijo:
Osebni promet Dizel: 900.000 ton
Osebni promet Bencin: 500.000 ton

(vir: www.varstvo-konkuren...aupna_.pdf Graf na strani označeni s 14 - pdf stran 17)

Če avti porabijo 1.400.000 ton goriva letno in če npr. porabijo 4kg/100km (5l) prevozijo skupaj na leto 35 milijard kilometrov. Če letno naredijo recimo 20 milijard km je pač realna poraba bližje 8 litrov, ali pa se gorivo zliva stran.
In tako kot dizli porabijo več od tovarniških navedb, bodo več od tovarniških navedb porabili tudi električni (hribi, gretje, klima...).

In če električni za kilometer po tovarniških podatkih porabijo 150-200Wh je to dobrih 6.000GWh za vse te kilometre. Še enkrat, samo osebna vozila. To je 35 milijard kilometrov pri porabi 175Wh/km ali pa 20 milijard pri bolj realni porabi.

Za primerjavo... danes v Sloveniji gospodinjstva porabijo 3.327 GWh (vir: www.stat.si/StatWeb/...Support=1)
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2769516] 12.04.19 13:49 · odgovor na: anon-54454 (#2769504)
Odgovori   +    2
Popravek:

70% višja poraba na gospodinjstvo.

30% višja poraba over all.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2769553] 12.04.19 16:20 · odgovor na: premza (#2769509)
Odgovori   +    2
Številke so brez veze, ker električni avtomobili bodo namenjeni samo za elito. Če se bodo avti slučajno pocenili, bo šla pa v nebo cena elektrike.

Kakorkoli z nakupom Ev kupiš mačka v zaklju.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2769556] 12.04.19 16:22 · odgovor na: (#2769552)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: shevchenko 12.04.2019 16:23
Benevolentni članki novinarjev pa ne presenečajo. Precej denarja je bilo zmetanega v te e-sanje in proizvajalci hočejo vsaj nekaj dobiti nazaj. Večino so tako ali tako pocuzali s subvencijami, ki so jih proizvajalci sami določili politiki.

Tako je to, ko si večji od boga.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2769557] 12.04.19 16:26 · odgovor na: (#2769398)
Odgovori   +    2
Njeni sosedje si avta seveda ne bodo mogli privoščiti. Samo da politika tega ljudem se ni razložila. Namesto da bi investirala v javno promet investira v subvencije za kupce Ev. Degutantno!
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2769582] 12.04.19 19:35 · odgovor na: (#2769548)
Odgovori   +    1
Na kakšni laži si ti mene ujel?
Povprečna poraba na gospodinjstvo je 10kwh dnevno, ti pa trdiš, da je omrežje dimenzionirano na 1kw po gospodinjstvu.

Spravi si ta dva podatka v vrsto, če nisi ravno prešprical cele osnovnošolske matematike.

To so pač številke s katerii se boš težko kregal, pa če imaš še 1000 vernikov podpore za sabo.
Pa še kak podatek je dokaj poznan.... tistih 35km prevoženih na dan v slo (kar je nekje blizu povprečja ostalih zahodnih držav), pa poraba energije EV/km je tudi že dokaj empirična zadeva.

Kolko faksov moreš met končanih, da lahko teh par podatkov spraviš skupaj?

Na rabiš tega iz kakih "prodanih goriv" računat, ker imaš preveč neznank vmes, pol pa iz takega rezultata mašo vodit.
bobek13 sporočil: 4.301
[#2769587] 12.04.19 20:08 · odgovor na: anon-54454 (#2769582)
Odgovori   +    3
[tmatej]
Na kakšni laži si ti mene ujel?
Povprečna poraba na gospodinjstvo je 10kwh dnevno, ti pa trdiš, da je omrežje dimenzionirano na 1kw po gospodinjstvu.

Spravi si ta dva podatka v vrsto, če nisi ravno prešprical cele osnovnošolske matematike.

To so pač številke s katerii se boš težko kregal, pa če imaš še 1000 vernikov podpore za sabo.
Pa še kak podatek je dokaj poznan.... tistih 35km prevoženih na dan v slo (kar je nekje blizu povprečja ostalih zahodnih držav), pa poraba energije EV/km je tudi že dokaj empirična zadeva.

Kolko faksov moreš met končanih, da lahko teh par podatkov spraviš skupaj?

Na rabiš tega iz kakih "prodanih goriv" računat, ker imaš preveč neznank vmes, pol pa iz takega rezultata mašo vodit.
okej pustimo stevilke ob strani, kot kaze mata z alek14 razlicne predpostavke (pa koliko oba spremljam na tem foruma, stevilke nobenemu od vaju ne delajo tezav ;-)) me pa vseeno zanima kako bomo pa polnili svoje avte mi "nesrecniki", ki zivimo v blokih in smo srecni da parkplac zvecer v blizini bloka dobimo? a se ti se vedno zdi, da je infrastruktura pripravljena na miljon elektricnih avtov?

Pa glede na celoten smoren okrog tes6 (ki bi ga za povrh uni, ki so se tam omastili, zdaj kar lepo meni nic tebi nic na hitro zaprli?!?!) se ti zdi, da je nasa uboga kura (oziroma njeni davkoplacevalci) sposobna sfinancirat se ene 2 orgije za nek-a, ki ju rabimo, da pokrijemo potrebe po elektroenergiji? pa da nam ob tem se ostane, da zamenjamo vozni park (cliotov/golfov) za vsaj cenovni razred dva drazjih ev?

:-)


zal sem bolj mnenja Nemirnega, ki je ato zapisal, da je ev luksus "elite", ki jim jo raja financira kot jim financira CD, filharmonijo in opero...

;-)

lpA
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2769611] 13.04.19 01:41 · odgovor na: bobek13 (#2769587)
Odgovori   +    7
Nekaj podobnega sem zadnjič računal za DE. Stroški novih kapacitet (pa še oni bi vse zeleno, kar seveda NE gre) + bistveno pojačanje VSEGA omrežja (daljnovodi, trafo postaje, vse do hiš) + zamenjava voznega parka; mislim da že pri 20% pridejo NORE številke - to je 10 miljonov avtomobilov.
Te EU norije enostavno NE zastopim več.
Če bi kdo hotel spravit na kolena kontinent, bi se težko spomnil kaj boljšega.
Recimo: investiraš miljardo v podkupnine ključnih ljudi pa dobiš to?! Zavališ kepo, neuke ovce z diplomo (ki ne vedo niti kako deluje hladilnik) pa jo kotalijo dalje. Danes je diploma samo še papir da si se nadrkal na pamet nekaj knjig.
Na sreco so v US bistveno bolj pametni. Ko je AOC predlagala zeleni načrt, ker bodo sicer "2030 vsi mrtvi", ki bi stal cca 90.000 miljard, je dobil točno NIČ glasov. Se da obrzdat norce - ČE je pamet.
PyotrNovak sporočil: 5.775
[#2769612] 13.04.19 01:47 · odgovor na: (#2769590)
Odgovori   +    6
POTRJUJEM glede toplotnih črpalk. Določeni kraji ŽE imajo probleme in električar je povedal da so pogosto na meji. Prikopi še par avtomobilov, pa je veselica tu - 31/12 ponoči NI več ogrevanja, avto pa mrtev.
Mislim da bo kmalu treba drva zače spravljat v zaklenjen prostor, ker so v bližini veliki bloki.
Ne pazabit: FIZIKA je baba in ima zato VEDNO zadnjo besedo! TUDI to pot jo bo.
bobek13 sporočil: 4.301
[#2769616] 13.04.19 07:23 · odgovor na: (#2769614)
Odgovori   +    8
ja sicer bolj ciljam na to, da tam ena mamka iz Haloz, ko rinta za minimalca v Boxmarku (pun intended ;-)) s svojimi davki placuje subvencije, da si "elita" ceneje privosci za njene pojme nepredstavljivo drag avto, potem pa se s svojo poloznico za elektro nudi tej isto eliti, da si svoje subvencionirane luskuzne avte zastonj polni na polnilnicah, ki jih elektri "velikodusno" postavljajo po "velemestih" nase male kure...

;-)

je pa tvoj point tudi cist na mestu, zalostno kako dalec smo prisli, vse je samo se religija, al si z nami al si proti nam, sploh se vec ne da normalno pogovarjat, niti z izobrazenimi ljudmi...

:-/

btw, a v garazni hisi "pod" CD imajo brezplacno polnilnico? #socialisticnaelita.press

;-)

lpA
bobek13 sporočil: 4.301
[#2769617] 13.04.19 07:31 · odgovor na: PyotrNovak (#2769611)
Odgovori   +    5
[PyotrNovak]
Nekaj podobnega sem zadnjič računal za DE. Stroški novih kapacitet (pa še oni bi vse zeleno, kar seveda NE gre) + bistveno pojačanje VSEGA omrežja (daljnovodi, trafo postaje, vse do hiš) + zamenjava voznega parka; mislim da že pri 20% pridejo NORE številke - to je 10 miljonov avtomobilov.
Te EU norije enostavno NE zastopim več.
Če bi kdo hotel spravit na kolena kontinent, bi se težko spomnil kaj boljšega.
Recimo: investiraš miljardo v podkupnine ključnih ljudi pa dobiš to?! Zavališ kepo, neuke ovce z diplomo (ki ne vedo niti kako deluje hladilnik) pa jo kotalijo dalje. Danes je diploma samo še papir da si se nadrkal na pamet nekaj knjig.
Na sreco so v US bistveno bolj pametni. Ko je AOC predlagala zeleni načrt, ker bodo sicer "2030 vsi mrtvi", ki bi stal cca 90.000 miljard, je dobil točno NIČ glasov. Se da obrzdat norce - ČE je pamet.
zadnji stavek je bistven, pod alpami sploh... ne spomnim se, kdaj mi je nazadnje uspelo pri sogovorniku, ki je zagovarjal nekaj s cim se ne strinjam, vzbudit vsaj kancek premisleka o tem, a je res vse tocno tako, kot si zamislja... saj ni potrebno, da prepricas v svoj prav, jaz bi bil vesel, ce bi vsaj malo razmislili o tem kaj pravijo kontra argumenti...

mah je*iga, mogoce sem tudi zaradi tega ratal tak asocialec... se vec sploh ne da pogovarjat brez histerije in lepljenja nalepk na prvo zogo (se posipam s pepelom ;-))... ku*c pa tak zivleje...

:-)

lpA
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2769621] 13.04.19 08:49 · odgovor na: bobek13 (#2769587)
Odgovori   +    1
[bobek13]
>

okej pustimo stevilke ob strani, kot kaze mata z alek14 razlicne predpostavke (pa koliko oba spremljam na tem foruma, stevilke nobenemu od vaju ne delajo tezav ;-)) me pa vseeno zanima kako bomo pa polnili svoje avte mi "nesrecniki", ki zivimo v blokih in smo srecni da parkplac zvecer v blizini bloka dobimo? a se ti se vedno zdi, da je infrastruktura pripravljena na miljon elektricnih avtov?

Pa glede na celoten smoren okrog tes6 (ki bi ga za povrh uni, ki so se tam omastili, zdaj kar lepo meni nic tebi nic na hitro zaprli?!?!) se ti zdi, da je nasa uboga kura (oziroma njeni davkoplacevalci) sposobna sfinancirat se ene 2 orgije za nek-a, ki ju rabimo, da pokrijemo potrebe po elektroenergiji? pa da nam ob tem se ostane, da zamenjamo vozni park (cliotov/golfov) za vsaj cenovni razred dva drazjih ev?

:-)


zal sem bolj mnenja Nemirnega, ki je ato zapisal, da je ev luksus "elite", ki jim jo raja financira kot jim financira CD, filharmonijo in opero...

;-)

lpA
Te zadeve smo se točno na ta način tukaj pogovarjali že pred več kot desetletjem. Takrat je bilo še govora celo o potrebnih "treh ali štirih NEK".
Kar je odličen dokaz, da gre zgolj še za verske vojne v katerih ne boš nikamor prišel.

Številke so pa številke in z njimi debata ne more trajati 10+ let, zato sem se odzval zgolj in izključno na debato o "sosedih".

Kar se pa ostalega tiče, se moje mnenje v vseh teh letih ni spremenilo niti za pikico:

Ja, EV so prihodnost

Ne, to ne pomeni, da je to "jutri". Svet ni črno/bel. Že takrat sem naračunal, da bo za to potrebno, po najbolj optimističnem scenariju, najmanj 25 let, da postanejo mainstream in zaenkrat kaže, da gre vse po načrtu.

Slo kapacitete pa v teoriji(!) že danes zadostujejo (če bi uspeli porabo porazdeliti ma 24ur- recimo v2g), samo svinčnik je potrebno v roke vzet in opravit dva osnovnošolska računa.

Nekaj številk po spominu, ki bi moralo zadostovati za percepcijo razreda velikosti problema:
Letna poraba skupaj 14TW
Število osebnih vozil 1.100.000
Prevoženi km dnevno 35
Poraba na km 160Wh
Poraba gospodinjstva 10kWh dnevno

Za plastično predstavo: 3 dodatne 70w žarnice, ki gorijo 24ur.


O NEK2 V Šoštanju sem jaz nabijal, ko je bil še referemdum za TES6

In ja, definitivno so EV najprej igracke denarja polnih bay area geekov, sam to je bila tudi mikrovalovna pečica. To je praktično vsaka tehnična novost, le da je tukaj še nekoliko bolj zahteven finančni razred velikosti.
Ampakk ej, dokler flowerpower liberalci rešuje svet s prepovedjo slamic, se nihče ne bo branil, ce mu še malo njegovo drago igračko financirajo.

In ne, še zelo prezgodaj je gledati na to skozi očala nekoga, ki živi v bloku ali nekoga, ki želi v Split na kapučin.
Tej kupci pač pridejo na vrsto kasneje, mogoče čez 20 let....

Zaenkrat je dovolj (preveč) tistih, ki se iz "Vranskega vozijo v Ljubljano" na Vranskem pa imajo hišo z vrtom, psom in subvencionirane(sic) panele na strehi".

Strani: 1 2