Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Audijev električni high tech omrežil 40 Slovencev

Strani: 1 2 3

quetal sporočil: 799
[#2769348] 12.04.19 00:32
Odgovori   +    8
Samo cakam se, da bodo Audi tozili nezadovoljni kupci, ki bodo ugotovili, da zadeva niti priblizno ne gre 400km dalec, ampak ji zmanjka lufta ze pri dobrih 280- 300km. Spet nova laz in goljufanje. Ampak Audi se napolne na 150kW polnilnici v dobrih 50 min od 0-100%! Testirano! Kar je bombasticno! Ampak v Sloveniji ni nobene na voljo :)
alek14 sporočil: 10.411
[#2769357] 12.04.19 07:12 · odgovor na: quetal (#2769348)
Odgovori   +    5
[quetal]
Samo cakam se, da bodo Audi tozili nezadovoljni kupci, ki bodo ugotovili, da zadeva niti priblizno ne gre 400km dalec, ampak ji zmanjka lufta ze pri dobrih 280- 300km. Spet nova laz in goljufanje. Ampak Audi se napolne na 150kW polnilnici v dobrih 50 min od 0-100%! Testirano! Kar je bombasticno! Ampak v Sloveniji ni nobene na voljo :)
Ja, bo držalo. Za ziski režim je treba WLTP doseg deliti skoraj z 2, da dobiš praktični doseg z enim polnjenjem. Velja za vse BEV.
premza sporočil: 1.877
[#2769363] 12.04.19 07:32 · odgovor na: quetal (#2769348)
Odgovori   +    27
Zadnja sprememba: premza 12.04.2019 07:35
[quetal]
Ampak Audi se napolne na 150kW polnilnici v dobrih 50 min od 0-100%! Testirano!
Če boš na "črpalki" hotel avte polnit z istim tempom kot bencinske (6 polnilnic vsak porabi 5 min za polnjenje) boš moral imeti 60 hitrih polnilnic s skupno močjo 9MW. To pa je toliko kot porabi recimo mesto s 15.000 prebivalci.

Tole bo šlo, dokler bo električnih avtov manj kot 10%, potem se bo začela veselica...

- Kupil sem elektrilčni avto, živim v bloku, kje naj ga polnim?
- Kupil sem električni avto, ko ga polnim mi meče ven glavno varovalko, kaj naj storim?
- Imam električni avto. zdaj ga je kupil še sosed. Ko sva ju prvič oba priklopila, je vsa ulica ostla brez elektrike. Kaj delava narobe?
- Šel sem na morje, po 300km se mi je izpraznila baterija, polnilnice so zasedene do naslednjega torka, takrat se že vračam domov. Kaj lahko storim. Nekdo z istim problemom, je šel v železnino, kupil prikolico in dizelski agregat. Zdaj lahko baterijo polni kar med vožnjo. Je to dobra rešitev?
FIN-379669 sporočil: 2.648
[#2769367] 12.04.19 07:44 · odgovor na: premza (#2769363)
Odgovori   +    2
E- avto je bodi za butičneže, kot je ta v članku: za podjetnike, ki imajo polnilnico doma, v svojem podjetju in pri kolegih...
... ali likely kot drugi (mali) avto za dnevni doseg v urbanem naselju do 60 km, z domačo vtičnico.

Povprečen Slovenec bo osnovni družinski avto imel še nekaj časa v verziji hibrid.
Miricamb sporočil: 31
[#2769372] 12.04.19 07:56 · odgovor na: premza (#2769363)
Odgovori   +    11
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
0730ULtra3 sporočil: 892
[#2769389] 12.04.19 08:27 · odgovor na: premza (#2769363)
Odgovori   +    7
Torej se bodo v prihodnosti poleg RentACar pojavili tudi RentAGenerator?:)
miranbr sporočil: 86
[#2769392] 12.04.19 08:32
Odgovori   +    8
Audi Q5 1800kg, e-tron 2700kg, ki jih je treba pospesevati, zavirati, prenasati na cesto in proizvesti. Potovanje v Munchen 2 dni, z prenocevanjem in polnjenjem baterije.
rename sporočil: 11.247
[#2769398] 12.04.19 08:42 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    11
[Miricamb]
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
Ja, saj vam verjamem(o), ampak pomislite na to, kako boste polnili, ko bodo tudi vaši sosedje imeli e-avte?
orbita sporočil: 181
[#2769404] 12.04.19 08:48 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    15
[Miricamb]
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
Dej no... najprej preberi njegov post, preden se hvališ. In "svetlobna leta" si mislila kot hitros svetlobe in potem leta? A potem je sploh še kaj dlje kot svetlobna leta? Cena je pa nizka, ker ti ostali financiramo ceste, penzijo in še kaj (skozi davke na gorivo). Kot je napisal premza: ko bo več kot 10 % ljudi na tem bo veselica. Takrat bomo po tvoje vsi (ali več kot 10% ljudi) "svetlobna leta" daleč, pa to ne bo nobenemu všeč. Včasim smo takim zapisom rekli trobila...

o.
premza sporočil: 1.877
[#2769413] 12.04.19 09:00 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: premza 12.04.2019 09:03
[Miricamb]
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
Saj pravim, dokler je električnih malo. Ko jih bo veliko in jih bodo zvečer vsi priklopili, bo celo naselje v temi.
Se je že dogajalo s toplotnimi črpalkami (ki rabijo mnogo manjše moči).

Je pa zadeva super za po mestu, če narediš na dan malo kilometrov z veliko ustavljanja in speljevanja. Problem je, ker bodo ravno tam težave s polnjenjem največje. Bloki npr. nimajo niti dovolj parkirnih mest, in če nimaš zagotovljenega polnilnega mesta, električni avto ni opcija.
joze sporočil: 657
[#2769428] 12.04.19 09:37 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: joze 12.04.2019 09:53
[Miricamb]
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
Ker je cena super bencina sestavljena iz več kot polovice davščin, bi bila prava primerjava 2,8 L bencina. Pozabila si, da smo ti subvencionirali 5000€. Električni avto stane 40000€. Primerljiv bencinski/dizelski 20000€. Za 20000eur pa dobiš ohoho goriva.
philips sporočil: 5.533
[#2769429] 12.04.19 09:43 · odgovor na: joze (#2769428)
Odgovori   +    3
[joze]
> [Miricamb]
> Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.

Ker j cena super encina sestavljena iz več kot polovice davščin bi bila prava primerjava 2,8 L bencina. Pozabila si, da smo ti subvencionirali 5000€. Električni avto stane 40000€. Primerljiv bencinski/dizelski 20000€. Za 20000eur pa dobiš ohoho goriva.
Do Zadra gre, nazaj pa naslednji dan ali dva. Torej še stroški nočitve...
NemirniTujec sporočil: 5.354
[#2769437] 12.04.19 09:53 · odgovor na: rename (#2769398)
Odgovori   +    19
[rename]
> [Miricamb]
> Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.

Ja, saj vam verjamem(o), ampak pomislite na to, kako boste polnili, ko bodo tudi vaši sosedje imeli e-avte?
Elektricni avti so super, to se vsi strinjamo z njo.

Politicno gre pa za isto stvar kot sta filharmonija in ljubljanska drama - v bistvu je cela zgodba nadvse normalna. Folk s povprecno placo v tej drzavi subvencionira prvorazredne navade zgornjih petih odstotkov.

Tako kot v sloveniji ne smes biti odvisno zaposlen v gospodarstvu, pac pa moras ujagati sluzbo v birokraciji drzave in svojemu oddelku hkrati "svetovati" preko pavsalnega espe, bodo tudi superobdavceni avti ratali nuja za bedake in siromake, ce pa bos premisljen elitni gospod pa ti bojo teli siromaki in bedaki subvencionirali tvoj elitizem v novi tesli ali elektricnem bmwju.

Krasna drzava, ce se malo znajdes s polno ritjo, kot pogosto pove gobim :-)
quetal sporočil: 799
[#2769446] 12.04.19 10:15 · odgovor na: alek14 (#2769357)
Odgovori   +    0
Za mojga to ne velja!
Sredinec sporočil: 124
[#2769453] 12.04.19 10:46 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    8
[Miricamb]
Lastnica električnega avtomobila brez zgoraj naštetih problemov.Izjemna vozniška izkušnja , svetlobna leta pred prejšnjimi bencinsko gnanimi (zadnji v cenovnem razredu 45.000 eur z 210 KS motorjem).Strošek "goriva" enak ceni 1,4 litra super bencina na 100 km, polnjenje doma čez noč brez problemov.Povprečna dnevna prevožena razdalja cca. 130 km, letno dobrih 40.000 km.Nikoli več nazaj na bencin ali dizel.
Dizel cenovnega ranga 20.000€
Poraba: cca. 5l/100km

Cena električnega vozila istega tipa: cca 35.000€
Poraba: 1,4l/100 (po tvojih besedah)

Razlika v ceni: 15.000€
Razlika v porabi: 5-1,4=3,6l/100km -> 3,6l*1,261€=4,54€/100km

Koliko kilometrov moraš narediti, da se višji stroški porabe izenačijo z višjo ceno avtomobila?
15.000€/4,54*100=330.396km

Skratka.
Šele ko boš prevozila dobrih 330 tisoč kilometrov, boš s skupnimi stroški nakupa in porabe na nuli...
premza sporočil: 1.877
[#2769475] 12.04.19 11:38 · odgovor na: NemirniTujec (#2769437)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: premza 12.04.2019 11:43
[NemirniTujec]
Politicno gre pa za isto stvar kot sta filharmonija in ljubljanska drama - v bistvu je cela zgodba nadvse normalna. Folk s povprecno placo v tej drzavi subvencionira prvorazredne navade zgornjih petih odstotkov.
Trenutno filozofija ni samo finančno, je tudi tehnično zblojena.
Z električnim avtom z maso 3 tone in enim potnikom, bomo bolj slabo varčevali z energijo.
tmatej sporočil: 3.502
[#2769484] 12.04.19 12:10 · odgovor na: rename (#2769398)
Odgovori   +    1
[rename]

Ja, saj vam verjamem(o), ampak pomislite na to, kako boste polnili, ko bodo tudi vaši sosedje imeli e-avte?
Joj, ta tema je bila na tem forumu že milijonkrat obdelana.

Številke pač govorijo (pa vseeno v katerega boga verjameš), da ima Slovenija praktično ravno toliko kapacitet (proizvodnih in distribucijskih), da bi lahko vseh 1.000.000 osebnih vozil furalo na štrom ze danes.
To je pač dejstvo, ki ga je s konkretnimi podatki zelo težko ovreči.
Druga zgodba pa je, kako zadevo logistično izpeljati. Sam do milijona EV je še zelo daleč.
PyotrNovak sporočil: 2.022
[#2769491] 12.04.19 12:25 · odgovor na: Miricamb (#2769372)
Odgovori   +    7
ŠE nekdo ki NIMA POJMA! Prodajalec ti je naflacal ekvivalent na UTIČNICI! Do nje pa pa pride od 25 - 35 % energije vložene v proizvodnjo.
Tako kot BMW i750 ki ima URADNO navadeno porabo 2,7l/100km.
Zakoni fizike kar naenkrat izhlapijo. Pospešit in zavirat 2,5t težak avto seveda ne zahteva nobene enrgije, kotalni in zračni upor pa naenkrat NE veljata več.

Moj edini problem s tabo je dejstvo, da imaš volilno pravico za stvari, pri katerih ima zajec doktotrat za boben v primerjavi s tabo.

Ko boste taki ignoranti izvolili "zeleno" prihodnost bo ta točno to: pasli bomo travo. Na žalost tudi tisti, ki se spoznamo na stvari. Edina rešitev je pospešitev procesa v DE, da nekje do 2025 zarijejo do Jupitra in ostali ustavimo konje pred prepadom.
Smeh iz US, kjer se gredo normalno energetsko politiko, se bo slišal čez ocean.

FAK, kaj budale vse ne kupijo.

Pa preberi si najprej Dunning Kruger efekt.
rename sporočil: 11.247
[#2769492] 12.04.19 12:25 · odgovor na: tmatej (#2769484)
Odgovori   +    2
[tmatej]
> [rename]

>
> Ja, saj vam verjamem(o), ampak pomislite na to, kako boste polnili, ko bodo tudi vaši sosedje imeli e-avte?

Joj, ta tema je bila na tem forumu že milijonkrat obdelana.

Številke pač govorijo (pa vseeno v katerega boga verjameš), da ima Slovenija praktično ravno toliko kapacitet (proizvodnih in distribucijskih), da bi lahko vseh 1.000.000 osebnih vozil furalo na štrom ze danes.
To je pač dejstvo, ki ga je s konkretnimi podatki zelo težko ovreči.
Druga zgodba pa je, kako zadevo logistično izpeljati. Sam do milijona EV je še zelo daleč.
Eno so številke v Excel tabeli, drugo pa realno stanje drotov na terenu.
In ja, 1000x smo to že premleli, da je EV fancy on-in-sploh, ampak prodajne cene so previsoke, return-of-investment pa se meri v desetletjih.

Ravno včeraj videl Teslo, ki ga verjetno vozi direktor Gen-i ... bi bilo zanimivo videti obračun bonitete xexe.
alek14 sporočil: 10.411
[#2769495] 12.04.19 12:30 · odgovor na: tmatej (#2769484)
Odgovori   +    8
[tmatej]
> [rename]

>
> Ja, saj vam verjamem(o), ampak pomislite na to, kako boste polnili, ko bodo tudi vaši sosedje imeli e-avte?

Joj, ta tema je bila na tem forumu že milijonkrat obdelana.

Številke pač govorijo (pa vseeno v katerega boga verjameš), da ima Slovenija praktično ravno toliko kapacitet (proizvodnih in distribucijskih), da bi lahko vseh 1.000.000 osebnih vozil furalo na štrom ze danes.
To je pač dejstvo, ki ga je s konkretnimi podatki zelo težko ovreči.
Druga zgodba pa je, kako zadevo logistično izpeljati. Sam do milijona EV je še zelo daleč.
SLO infrastruktura je dimenzionirana tako, da lahko z 11kW polni ena na 20 do 30 hiš (praktično 1 na ulico).
SLO infrastruktura predvideva hkratno rabo gospodinjstev na omrežju (hiše) 1 kW.
Težka bo s tvojimi informacijami.
alek14 sporočil: 10.411
[#2769496] 12.04.19 12:32 · odgovor na: rename (#2769492)
Odgovori   +    1
[rename]
> [tmatej]
> > [rename]
>
> >
> > Ja, saj vam verjamem(o), ampak pomislite na to, kako boste polnili, ko bodo tudi vaši sosedje imeli e-avte?
>
> Joj, ta tema je bila na tem forumu že milijonkrat obdelana.
>
> Številke pač govorijo (pa vseeno v katerega boga verjameš), da ima Slovenija praktično ravno toliko kapacitet (proizvodnih in distribucijskih), da bi lahko vseh 1.000.000 osebnih vozil furalo na štrom ze danes.
> To je pač dejstvo, ki ga je s konkretnimi podatki zelo težko ovreči.
> Druga zgodba pa je, kako zadevo logistično izpeljati. Sam do milijona EV je še zelo daleč.

Eno so številke v Excel tabeli, drugo pa realno stanje drotov na terenu.
In ja, 1000x smo to že premleli, da je EV fancy on-in-sploh, ampak prodajne cene so previsoke, return-of-investment pa se meri v desetletjih.
Bojim se, da je ROI vedno negativen. Upoštevati je treba, da je življenska doba baterije do 10 let, elektrika pa se bo v prihodnosti dražila.
tmatej sporočil: 3.502
[#2769504] 12.04.19 13:14 · odgovor na: alek14 (#2769495)
Odgovori   +    1
Toliko praktično znaša povprečna dnevna poraba na gospodinjstvo.
S polnjenjem EV bi bila pa za kakih 30% višja.

Sam lej, saj se mi ne da. Že začel si z lažjo, ker predvidevam, da podatke poznaš.
tmatej sporočil: 3.502
[#2769507] 12.04.19 13:17 · odgovor na: rename (#2769492)
Odgovori   +    1
Jaz sem samo tvoje "sosede" komentiral.
Duga zgodba pa so svete vojne, too old for this shit.
premza sporočil: 1.877
[#2769509] 12.04.19 13:21 · odgovor na: tmatej (#2769484)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: premza 12.04.2019 13:37
[tmatej]
Številke pač govorijo (pa vseeno v katerega boga verjameš), da ima Slovenija praktično ravno toliko kapacitet (proizvodnih in distribucijskih), da bi lahko vseh 1.000.000 osebnih vozil furalo na štrom ze danes.
To je pač dejstvo, ki ga je s konkretnimi podatki zelo težko ovreči.
Druga zgodba pa je, kako zadevo logistično izpeljati. Sam do milijona EV je še zelo daleč.
Katere številke govorijo kaj? Tukaj so številke...

V Sloveniji osebna vozila porabijo:
Osebni promet Dizel: 900.000 ton
Osebni promet Bencin: 500.000 ton

(vir: www.varstvo-konkuren...aupna_.pdf Graf na strani označeni s 14 - pdf stran 17)

Če avti porabijo 1.400.000 ton goriva letno in če npr. porabijo 4kg/100km (5l) prevozijo skupaj na leto 35 milijard kilometrov. Če letno naredijo recimo 20 milijard km je pač realna poraba bližje 8 litrov, ali pa se gorivo zliva stran.
In tako kot dizli porabijo več od tovarniških navedb, bodo več od tovarniških navedb porabili tudi električni (hribi, gretje, klima...).

In če električni za kilometer po tovarniških podatkih porabijo 150-200Wh je to dobrih 6.000GWh za vse te kilometre. Še enkrat, samo osebna vozila. To je 35 milijard kilometrov pri porabi 175Wh/km ali pa 20 milijard pri bolj realni porabi.

Za primerjavo... danes v Sloveniji gospodinjstva porabijo 3.327 GWh (vir: www.stat.si/StatWeb/...Support=1)
tmatej sporočil: 3.502
[#2769516] 12.04.19 13:49 · odgovor na: tmatej (#2769504)
Odgovori   +    2
Popravek:

70% višja poraba na gospodinjstvo.

30% višja poraba over all.
alek14 sporočil: 10.411
[#2769548] 12.04.19 16:05 · odgovor na: tmatej (#2769516)
Odgovori   +    2
[tmatej]
Popravek:

70% višja poraba na gospodinjstvo.

30% višja poraba over all.
Fajn, ampak kot kaže smo te ujeli na "laži" zgoraj.
Imam pač podatke karšne imam in se ujemajo z lokalnimi izkušnjami. Lažem se ne.
alek14 sporočil: 10.411
[#2769549] 12.04.19 16:07 · odgovor na: premza (#2769509)
Odgovori   +    2
[premza]
In če električni za kilometer po tovarniških podatkih porabijo 150-200Wh je to dobrih 6.000GWh za vse te kilometre. Še enkrat, samo osebna vozila. To je 35 milijard kilometrov pri porabi 175Wh/km ali pa 20 milijard pri bolj realni porabi.

Za primerjavo... danes v Sloveniji gospodinjstva porabijo 3.327 GWh (vir: www.stat.si/StatWeb/...Support=1)
Nekaj podbnega sem jaz lani naračunal.
alek14 sporočil: 10.411
[#2769552] 12.04.19 16:17
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: alek14 12.04.2019 16:20
Ha, ha, ha...

siol.net/avtomoto/zg...ima-494969

Cvetka:
Po zagotovilih proizvajalcev lahko moderne baterije (opremljene s pametnim sistemom prilagajanja moči polnjenja) zdržijo tudi po tisoč celotnih (0-100 odstotkov) ciklov polnjenj. Pri bateriji kone z realnim dosegom okrog 400 kilometrov to pomeni več kot 800 tisoč prevoženih kilometrov.
To seveda ne drži niti v divljih sanjah. Proizvajalci garantirajo 8 let in 100.000 km. Se pravi realno 12 let max. in 200.000 km.
Vmes (v izračunih) bo treba predvideti še dvig cene elektrike, ki bo s hitrostjo dvigovanja prehitela fosilna goriva - cena obnovljivcev pač.
Baterija izgubi letno 2-3% kapacitete (ne glede na režim uporabe). Uporabna doba ni določna z dnem, ko baterije crkne, temveč z dnem, ko ne morete več prevozit dnevnega commutinga pozimi. Ta pa je na ravni malo več kot 1/2 WLTP cikla (za avto, ki ni v garaži).
shevchenko sporočil: 17.718
[#2769553] 12.04.19 16:20 · odgovor na: premza (#2769509)
Odgovori   +    2
Številke so brez veze, ker električni avtomobili bodo namenjeni samo za elito. Če se bodo avti slučajno pocenili, bo šla pa v nebo cena elektrike.

Kakorkoli z nakupom Ev kupiš mačka v zaklju.
shevchenko sporočil: 17.718
[#2769556] 12.04.19 16:22 · odgovor na: alek14 (#2769552)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: shevchenko 12.04.2019 16:23
Benevolentni članki novinarjev pa ne presenečajo. Precej denarja je bilo zmetanega v te e-sanje in proizvajalci hočejo vsaj nekaj dobiti nazaj. Večino so tako ali tako pocuzali s subvencijami, ki so jih proizvajalci sami določili politiki.

Tako je to, ko si večji od boga.

Strani: 1 2 3