5 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
6 ur
Najbolj brani članki danes
7 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
9 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
10 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
10 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
10 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
10 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
11 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
12 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Audijev električni high tech omrežil 40 Slovencev

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

premza sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 12.04.2019 13:37
[tmatej]
Številke pač govorijo (pa vseeno v katerega boga verjameš), da ima Slovenija praktično ravno toliko kapacitet (proizvodnih in distribucijskih), da bi lahko vseh 1.000.000 osebnih vozil furalo na štrom ze danes.
To je pač dejstvo, ki ga je s konkretnimi podatki zelo težko ovreči.
Druga zgodba pa je, kako zadevo logistično izpeljati. Sam do milijona EV je še zelo daleč.
Katere številke govorijo kaj? Tukaj so številke...

V Sloveniji osebna vozila porabijo:
Osebni promet Dizel: 900.000 ton
Osebni promet Bencin: 500.000 ton

(vir: www.varstvo-konkuren...aupna_.pdf Graf na strani označeni s 14 - pdf stran 17)

Če avti porabijo 1.400.000 ton goriva letno in če npr. porabijo 4kg/100km (5l) prevozijo skupaj na leto 35 milijard kilometrov. Če letno naredijo recimo 20 milijard km je pač realna poraba bližje 8 litrov, ali pa se gorivo zliva stran.
In tako kot dizli porabijo več od tovarniških navedb, bodo več od tovarniških navedb porabili tudi električni (hribi, gretje, klima...).

In če električni za kilometer po tovarniških podatkih porabijo 150-200Wh je to dobrih 6.000GWh za vse te kilometre. Še enkrat, samo osebna vozila. To je 35 milijard kilometrov pri porabi 175Wh/km ali pa 20 milijard pri bolj realni porabi.

Za primerjavo... danes v Sloveniji gospodinjstva porabijo 3.327 GWh (vir: www.stat.si/StatWeb/...Support=1)

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen