Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Ali veste, kdaj je dovoljena uporaba meglenk?

Strani: 1 2

anon-191845 sporočil: 961
[#2469762] 03.11.14 15:16
Odgovori   +    4
čas vnosa: 03.11.14 14:57
napravite en krog po Ljubljani dopoldan-popoldan-zvečer pa vam bo zmanjkalo papirja koliko se jih vozi z prižganimi meglenkam tako spredaj kot nekateri z zadnjimi.

še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
chef sporočil: 2.986
[#2469766] 03.11.14 15:20 · odgovor na: anon-191845 (#2469762)
Odgovori   +    9
Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2469796] 03.11.14 17:34 · odgovor na: chef (#2469766)
Odgovori   +    3
[chef]
Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
Tudi lastnike avtomatikov bi morali naučiti, da ves čas stati na zavori ni najboljše za menjalnik oziroma sklopko.
anon-306927 sporočil: 206
[#2469797] 03.11.14 17:35 · odgovor na: anon-154083 (#2469796)
Odgovori   +    5
[jani1974]
> [chef]
> Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.

Tudi lastnike avtomatikov bi morali naučiti, da ves čas stati na zavori ni najboljše za menjalnik oziroma sklopko.
Avtomatiki nimajo sklopk.... sploh pa ne vem zakaj je potrebno zijat direktno v zavorne luči?
anon-151448 sporočil: 3.061
[#2469806] 03.11.14 18:13
Odgovori   +    8
Enkrat me je en besen ćapac prisilno ustavil na tržaški in me skoraj prefukal, ker sem imel prižgano zadnjo meglenko v ne prehudi megli. Od takrat 2x premislim, če je res potrebna :)
bc123a sporočil: 48.253
[#2469807] 03.11.14 18:19 · odgovor na: chef (#2469766)
Odgovori   +    2
[chef]
>Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!

Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
to je edini mozen nacin vozje z avtomatikom po mestu, razen ce noces res nadpovprecno zmatrati mehanizma za "prestavljanje". Edina dovoljena prestava v kateri smes popustiti zavoro je namrec P.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2469837] 03.11.14 19:47 · odgovor na: bc123a (#2469807)
Odgovori   +    3
[bc123a]
> [chef]
> >Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
>
> Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.

to je edini mozen nacin vozje z avtomatikom po mestu, razen ce noces res nadpovprecno zmatrati mehanizma za "prestavljanje". Edina dovoljena prestava v kateri smes popustiti zavoro je namrec P.
Lahko tudi N, pa ročna. Ampak ne vem če je dobro tolikokrat drkat šalthebl, se strinjam z bc-jem.
Tudi sam vozim avtomatika in tisti ki na semaforju stojijo za mano, se bodo pač morali lepo navaditi na moje štoplampe. Sicer pa bi lahko tudi držali malo več razdalje...
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2469840] 03.11.14 19:55 · odgovor na: anon-154083 (#2469796)
Odgovori   +    2
[jani1974]
> [chef]
> Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.

Tudi lastnike avtomatikov bi morali naučiti, da ves čas stati na zavori ni najboljše za menjalnik oziroma sklopko.
To ni nič hudega, ne vem kdo ti je to nakladal. Edino kar pa res škodi, pa je če ustaviš sredi klanca navzgor, pa avto držiš na mestu ne z zavoro, temveč z rahlim dodajanjem gasa - to pa lahko pregreje pretvornik navora* in posledično poškoduje menjalnik.

Velja za klasični menjalnik s pretvornikom navora; pri npr DSGju pa prekuriš sklopko.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2469844] 03.11.14 20:03
Odgovori   +    4
čas vnosa: 03.11.14 19:04
No,no ,no.
Ali veste koliko je najvišja dovoljena višina meglenk od tal.
A veste kolika je kombinacija dodatnih meglenk in olgih luči.
In npr kakšne so lahko kombinacije strešnih dljincecv in meglenk po TUV u?
In še nekaj pred divjadjoi vas neboo rešilemeglenke pačpa daljinski žarometi.
Divjad navano luči zmedejo.
Glede letnega časa pa tole listje je nevarno še bolj nevarna pa je cesta po otaljenju slane v osojo,ko je še mokra -kot poledica.
Lep primer tega je cesta Kamnik -Vransko v zimskem času zelo varljiva in za tepčke z Benfli huda past pri dokazovanju zmogljivosti in superiornosti.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2469848] 03.11.14 20:05 · odgovor na: (#2469836)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-20668 03.11.2014 20:10
[alek14]
Najprej: vsi avtomatiki imajo celo po več sklopk. DSG imajo po 2 suhi, 8-st. hidravljični pretvorniki pa parav tako dve (eno suho, in eno hidravljično).
Tole je najmanj netočno. Sklopki v DSGju sta ali obe suhi ali pa obe v oljni kopeli, odvisno od izvedbe DSGja.

Kaj si mislil s "8-st. hidravljični pretvorniki", mi tudi ni jasno, ampak klasični avtomatiki nimajo sklopke, temveč pretvornik navora (torque converter) in nobene suhe sklopke (razen če misliš na lock-up clutch, ki pa je nekaj drugega kot običajna sklopka).
Poglej "torque converter" na wikipediji, pa na Youtubu "how torque converters work"
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2469852] 03.11.14 20:09
Odgovori   +    3
Pa še malo o osnovni temi članka, o meglenkah. Jaz res ne vem, komu gredo te meglenke (govorim o prednjih) tako v nos, mene še nikoli niso motile, me pa dostikrat motijo običajni halogenski žarometi, če so napačno poravnani in svetijo v luft.

Zadnje rdeče meglenke so pa moteče, ja.

Katere so imeli v mislih vrli pisci članka?
Skippy sporočil: 3.152
[#2469863] 03.11.14 21:08 · odgovor na: (#2469832)
Odgovori   +    2
[alek14]
>•Takoj, ko preidemo v območje megle, moramo zmanjšati hitrost vožnje in jo prilagoditi trenutnim vremenskim razmeram. Če je vidljivost samo 50 metrov, je lahko naša hitrost največ 50 kilometrov na uro.

?? A ma kdo občutek koliko je 50 metrov? Se pravi ponoči na avtocesti, ko je vidljivost (doseg žarometa) 50 m je...?
Pot ustavljanja 50m je pri 80 km/h.
To je primer totalne birokratske neumnosti. Kako boš vedel, če je vidljivost 50 metrov, ko stopi v veljavo max. možna omejitev ali mogoče 51 metrov, ko tega še ni? Povrhu vsega se vidljivost ves čas spreminja.
Skippy sporočil: 3.152
[#2469867] 03.11.14 21:21 · odgovor na: anon-20668 (#2469852)
Odgovori   +    4
[matjazfinance]
Pa še malo o osnovni temi članka, o meglenkah. Jaz res ne vem, komu gredo te meglenke (govorim o prednjih) tako v nos, mene še nikoli niso motile, me pa dostikrat motijo običajni halogenski žarometi, če so napačno poravnani in svetijo v luft.
Mene npr. sprednje meglenke zelo motijo in onemogočajo normalno vožnjo. Na naših podeželskih ozkih cestah v primeru mokre ceste za nekaj trenutkov zaradi meglenk (vožnja nasproti) ne vidiš vozišča in lahko padeš v luknjo v bankini, ki jih je polno. Zdaj če živiš v mestu ali na območju javne razsvetljave, tega ne boš opazil.

Sicer pa bi ti že zdrav razum moral povedati, da sprednja meglenka večino časa uporabe nima smisla, saj v reakcijskem času narediš daljšo pot kot je dodatno vidno polje.
anon-347166 sporočil: 247
[#2469901] 04.11.14 01:25 · odgovor na: bc123a (#2469807)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 03.11.14 22:35
[bc123a]
> [chef]
> >Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
>
> Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.

to je edini mozen nacin vozje z avtomatikom po mestu, razen ce noces res nadpovprecno zmatrati mehanizma za "prestavljanje". Edina dovoljena prestava v kateri smes popustiti zavoro je namrec P.
Bulšit.

BMW avtomatik z avtostopom ostane lep ugasnjen, dokler ne pritisneš na gas.

VW je malo bolj butast in motor ugasne, dokler držiš zavoro, če jo spustiš motor zalaufa, a je v prostem teku, avto pa stoji na mestu zaradi avto holda.
anon-284823 sporočil: 2.300
[#2469906] 04.11.14 04:01 · odgovor na: chef (#2469766)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 03.11.14 21:27
[chef]
>Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!

Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
ZA BUTLE,ki skurijo sklopko zato ,ker so BUTLI!
bigl sporočil: 18.363
[#2469928] 04.11.14 07:41 · odgovor na: anon-20668 (#2469840)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [jani1974]
> > [chef]
> > Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
>
> Tudi lastnike avtomatikov bi morali naučiti, da ves čas stati na zavori ni najboljše za menjalnik oziroma sklopko.

To ni nič hudega, ne vem kdo ti je to nakladal. Edino kar pa res škodi, pa je če ustaviš sredi klanca navzgor, pa avto držiš na mestu ne z zavoro, temveč z rahlim dodajanjem gasa - to pa lahko pregreje pretvornik navora* in posledično poškoduje menjalnik.

Velja za klasični menjalnik s pretvornikom navora; pri npr DSGju pa prekuriš sklopko.

Če imaš Hill Holder pol ni treba nič dodajat gasa, po pritisku na zavoro, ki jo potem spustiš, držiš le sklopko in ni nobene štop lučke in nobenega gasa. Lep dan.
chef sporočil: 2.986
[#2469955] 04.11.14 09:02 · odgovor na: bigl (#2469928)
Odgovori   +    2
Seveda hill holder zavore ne drži nedogled, ampak le nekaj sekund. Če recimo na zeleno čakaš naprej od Prulskega mosta proti tunelu, pozabi na HH. Ob speljevanju pa je seveda krasna zadeva.
anon-347166 sporočil: 247
[#2470024] 04.11.14 11:29 · odgovor na: (#2469916)
Odgovori   +    1
čas vnosa: 04.11.14 11:29
[alek14]
> BMW avtomatik z avtostopom ostane lep ugasnjen, dokler ne pritisneš na gas.

Imam najnovejšega BMW avtomatika in je ugasnjen (start-stop) dokler držim nogo na zavori; ko jo dam stran se prižge.
Zanimivo, moj je bil drugačen...
bigl sporočil: 18.363
[#2470044] 04.11.14 12:09 · odgovor na: chef (#2469955)
Odgovori   +    0
[chef]
Seveda hill holder zavore ne drži nedogled, ampak le nekaj sekund. Če recimo na zeleno čakaš naprej od Prulskega mosta proti tunelu, pozabi na HH. Ob speljevanju pa je seveda krasna zadeva.
To ni res chef. Hh drži tako dolgo dokler ti ne zmanjka bencina. Vsaj moj. Lep dan.
chef sporočil: 2.986
[#2470051] 04.11.14 12:24 · odgovor na: bigl (#2470044)
Odgovori   +    1
Meni pa je še pri vsakem po nekaj sekundah avtomatska zavora popustila in avto se je začel pomikati nazaj. Lahko pa poveš, kaj imaš (lahko tudi po emailu, ker me zanima, hvala)
bc123a sporočil: 48.253
[#2470060] 04.11.14 12:42 · odgovor na: anon-347166 (#2469901)
Odgovori   +    1
[prda]
> [bc123a]
> > [chef]
> > >Še bolje bi bilo ljudi ozavestit kako se uporablja nožna stopalka za zavore ko stojimo pred križiščem in čakamo na zeleni val. v mraku in nočnem času vam oči ven padejo kaj vse takrat počnejo vozniki z njo pa jih tega niso učili v avtošolah!!!!
> >
> > Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
>
> to je edini mozen nacin vozje z avtomatikom po mestu, razen ce noces res nadpovprecno zmatrati mehanizma za "prestavljanje". Edina dovoljena prestava v kateri smes popustiti zavoro je namrec P.

Bulšit.

BMW avtomatik z avtostopom ostane lep ugasnjen, dokler ne pritisneš na gas.
Lepo da vemo, da vozis BMWja, jaz ga ne. In to kar sem napisal je zapisano v uporabniskem prirocniku za moj avto.
hijena1 sporočil: 1.214
[#2470075] 04.11.14 13:03 · odgovor na: anon-20668 (#2469852)
Odgovori   +    2
sprednje meglenke na suhi cesti niso problem, na mokri v dežju so pa veliko sr..... za nasproti vozeče.
moon sporočil: 1.623
[#2470268] 05.11.14 00:12 · odgovor na: chef (#2470051)
Odgovori   +    1
[chef]
Meni pa je še pri vsakem po nekaj sekundah avtomatska zavora popustila in avto se je začel pomikati nazaj. Lahko pa poveš, kaj imaš (lahko tudi po emailu, ker me zanima, hvala)
MB ima HOLD. Ko se ustaviš, še malo pritisneš zavorni pedal, vklopiš hold in ta drži, dokler ne pritisneš stopalke za plin. To ima že 11 let star E.
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2470293] 05.11.14 07:39 · odgovor na: anon-284823 (#2469906)
Odgovori   +    0
[ctx]
ZA BUTLE,ki skurijo sklopko zato ,ker so BUTLI!
Jaz sem očitno butl, ker vedno držim sklopko stisnjeno v križiščih. Trenutni avto ima še prvo sklopko, pa bo ta mesec presegel 300k km ;) Do sedaj sklopke še nisem nikoli menjal na nobenem avtu.
Če bi bili vsi pripravljeni na zeleno, ne bi bilo toliko gužve :) zdaj pa jih pol potrebuje vsaj 20 s, da tist kurčev hebl premakmnejo v prvo, pol pa še ene 2 sekundi podrsavabnja sklopke ob speljevanju in hop, je že rdeča spet :lol:
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2470316] 05.11.14 08:58 · odgovor na: anon-20668 (#2469840)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [jani1974]
> > [chef]
> > Mogoče imajo avtomatike, z njimi je to kar pogosta praksa.
>
> Tudi lastnike avtomatikov bi morali naučiti, da ves čas stati na zavori ni najboljše za menjalnik oziroma sklopko.

To ni nič hudega, ne vem kdo ti je to nakladal. Edino kar pa res škodi, pa je če ustaviš sredi klanca navzgor, pa avto držiš na mestu ne z zavoro, temveč z rahlim dodajanjem gasa - to pa lahko pregreje pretvornik navora* in posledično poškoduje menjalnik.

Velja za klasični menjalnik s pretvornikom navora; pri npr DSGju pa prekuriš sklopko.
To bo spet ena debata v smislu petnajst do tri ali deset do dveh? Prepričani v eno prepričujemo prepričane v drugo in obratno?

Tudi če ne dodajaš plina, se pri položaju D in pritisnjeni zavori olje v klasičnem avtomatskem menjalniku greje. Seveda se greje še bolj, če avto s plinom tako držiš na mestu v klancu, ampak to ne pomeni, da je na ravnini vseeno.
Ker Lublana ni tako velika kot Njujork ali vroča kot Bangkok, lahko to seveda počneš in krajši interval za menjavo olja v avtomatskem menjalniku izpostavljenem večjim obremenitvam bo dovolj, da se izogneš resnim težavam, ampak to ne pomeni, da delaš prav.

Tako kot je kolega zgoraj napisal, kljub nonstop držanju sklopke (pri ročnih menjalnikih na semaforjih) mu je še ni bilo treba nikoli zamenjati. Ja, ampak to tudi ne pomeni, da je nonstop držanje sklopke pravilno. So samo avtomobili dovolj kvalitetni in število kilometrov mestne vožnje v tistih 300.000 km dovolj majhno, da je šlo skozi.
anon-275629 sporočil: 1.493
[#2470420] 05.11.14 11:50 · odgovor na: anon-154083 (#2469796)
Odgovori   +    0
Eh, saj to jih bo pa slej ali prej naučil avto sam - samo zadosti dolgo bodo morali stati na pedalih.
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2470436] 05.11.14 12:38 · odgovor na: anon-275629 (#2470420)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: anon-166099 05.11.2014 12:42
Moje znanje strojništa mi pravi, da se sklopka ne obrablja, če je pedal stisnjen do konca. Edini element, ki pri tem "trpi" je potisni ležaj in morda vzmet. Drži?
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2470482] 05.11.14 13:53 · odgovor na: anon-166099 (#2470436)
Odgovori   +    1
[Plavi]
Moje znanje strojništa mi pravi, da se sklopka ne obrablja, če je pedal stisnjen do konca. Edini element, ki pri tem "trpi" je potisni ležaj in morda vzmet. Drži?
Točno, lamela se ne obrablja. Ampak zamenjava potisnega ležaja je enako zahtevna in vsak mehanik ti bo predlagal, da hkrati zamenjaš tudi lamelo sklopke. Tako da bo rezultati isti.
anon-166099 sporočil: 1.195
[#2470522] 05.11.14 14:55 · odgovor na: anon-154083 (#2470482)
Odgovori   +    0
Lahko ti postrežem s statistiko če vzamem zadnje leto okvare sklopka in potisni ležaj:
92,45 % sklopka
7,55 % potisni ležaj
lp

ps: mešane znamke, zajeto iz malo pod 10.000 okvar, kar mislim, da je dovolj za realno sliko.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2471215] 07.11.14 09:53 · odgovor na: anon-166099 (#2470522)
Odgovori   +    0
[Plavi]
Lahko ti postrežem s statistiko če vzamem zadnje leto okvare sklopka in potisni ležaj:
92,45 % sklopka
7,55 % potisni ležaj
lp

ps: mešane znamke, zajeto iz malo pod 10.000 okvar, kar mislim, da je dovolj za realno sliko.
To pomeni, da zelo malo voznikov pri čakanju v križiščih drži pritisnjen pedal sklopke?

Strani: 1 2