Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovenci premalo hipsterski za ponyje

Strani: 1 2

vrac sporočil: 9.163
[#2728391] 15.08.18 12:46
Odgovori   +    15
Zadnja sprememba: vrac 15.08.2018 12:48
Ideja oživitve blagovne zname Pony seveda ni bila napačna. Nikakor pa ni bilo dobro, da je projekt prevzelo Gorenje, ki je znano po proizvodnji gospodinjskih aparatov, niti pod razno pa Gorenja trg ne povezuje s prozvodnjo koles.

Seveda je tudi javnost dobro vedela, da se kolo ne proizvaja v Sloveniji, da gre za poceni izdelek narejen na Kitajskem, z nalepko blagovne znamke Gorenje. In ker je bila cena tudi konkretno visoka, projekt seveda ni mogel biti uspešen. Primerjava obujanja blagovne znamke Pony kolesa s
s volkswagnovim Hroščem ali Minijem BMW-ja je pa prej bolana šala kot resna izjava.
jani1974 sporočil: 3.093
[#2728394] 15.08.18 12:56
Odgovori   +    17
To je čudovita študija primera, kako se stvari sfižijo, čeprav se gre v projekt "po vseh predpisih".
In kako malo posledično pomaga študij ekonomije, če manjka zdrave kmečke pameti.
usimoncic sporočil: 3.254
[#2728397] 15.08.18 13:05 · odgovor na: vrac (#2728391)
Odgovori   +    6
Saj tako ali tako večino koles proizvedejo na Kitejskem (nižji cenovni razred) in na Tajvanu (višji cenovni razred), nekaj pa tudi v Evropi v manj razvitih državah (Bolgarija). Rog bi lahko bila lokalna blagovna znamka, ki bi na obstoječe dizajne OEM proizvajalcev dal svojo znamko, svojo barvno shemo in potem ta kolesa distribuiral po razumni ceni na lokalnem trgu. Mogoče bi se izšlo, čeprav je Slovenija precej majhen trg. Da pa gredo sami nekaj razvijati, se pa ne more iziti. Sploh pa obujanje ponija - to je tako, kot bi obujali jugota. Radi smo ga imeli, ker nam kaj boljšega ni bilo dostopno, smo pa vedeli, da obstaja.
FIN-209516 sporočil: 445
[#2728411] 15.08.18 14:05
Odgovori   +    16
Očitno imajo tudi pohekano spletno stran, ki je nihče več ne gleda
rogbikes.com/moreove...formation/
Spletna stran je sicer lepo oblikovana, ampak ne povsem dokončana, povezava na tekst "na instagramu" ne deluje, logotipi za plačila (Visa, Mastercard, Paypal...) so neaktivni. Kakšen smisel ima Afganistan kot izbor države, če povpraševanje delam v slovenščini?
Očitno so jo naredili bolj za videz, ne pa za prodajo, saj niso uspeli povezati baze zalog v skladišču in spletne strani - vse je na povpraševanje. Celo cena. Na FB sicer je cena, vendar nakup vodi na spletno stran, ki pa nima niti cene niti možnosti za plačilo. To ni več način, ki bi bil sprejemljiv leta 2018 - če ne vem kdaj lahko dobim in koliko stane, bom kupil kaj drugega (razen če ni Tesla).
rogbikes.com/trgovin...classic-3/

Sicer pa mislim, da je osnovna napaka šlepanje na neko staro slavo. Že originalni pony je bil samo kopija italijanskih koles tistega časa.
www.kijiji.it/annunc...0/36225169
www.kijiji.it/annunc.../126370070
www.kijiji.it/annunc.../125716289
www.kijiji.it/annunc.../109288293
Pony je bil uspešen v nekem drugem času, na zaprtem trgu, brez konkurence. Kopija kopije, brez neke izredne nove vsebine, je obsojena na propad.
Mogoče je bil projekt obenem premalo ambiciozen in preveč dobro financiran. Čas je že, da enkrat pozabimo na jugo in domnevno slavo slovenskih blagovnih znamk, ki jo tudi najstarejši komaj pomnijo. In ti vsekakor niso potencialni kupci tega kolesa. Če produkt ni globano konkurenčen, tak, da bi ga kupil tudi Finec, Italijan, Irec, Kitajec ... je obsojen na propad. Slovenija je kot trg za industrijske produkte premajhna, prodaja na trge, ki so veliko revnejši od nas (GDP per capita v srbiji je 5000€) pa je norost.
0513ANITO sporočil: 6.318
[#2728421] 15.08.18 14:22 · odgovor na: FIN-209516 (#2728411)
Odgovori   +    14
Kaj drugega pa ste pričakovali od "Pjevača Šlagera", zvezanega z UDBO Isajlovičem.

To da je potopil en "poni kolo" je ena malenkost v primerjavi s potopom Gorenja.
rx170 sporočil: 4.014
[#2728422] 15.08.18 14:25
Odgovori   +    7
Predrag je bil. PA čakalna doba predolga. Sicer bi ga verjento marsikdo kupil, nostalgija se prodaja vendar ne za 700 €.
erazem99 sporočil: 10
[#2728425] 15.08.18 15:04
Odgovori   +    11
Večina ex-Yu blagovnih znamk je propadlo, ker to v resnici niso bile oz. so bile prepoznavne samo v ožjem prostoru nekdanje države kjer pa je trg tako ali tako vse pokupil. Ohranile so se povečini tiste, kjer gre za potrošno blago ( cockta, cedevita, vegeta itn.. ).
Če ni izvoza na večje tuje trge potem zadeva razen butične prodaje in proizvodnje ne bo obstala. Luka Mesec Maduro se s tezo izvoza ne bo strinjal po njegovi teoriji ekonomije bi moralo gospodarstvo temeljiti na večanju domače porabe to pomeni, da bi vsaka Slo. družina morala imeti vsaj eno Pony kolo pa bi zadeva pila vodo. To me spominja na neke sive pretekle čase kjer je bilo vse več ali manj zapovedano in prepovedano.
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2728447] 15.08.18 15:50
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: anon-49383 15.08.2018 15:56
Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...

Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.

Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.
shevchenko sporočil: 16.709
[#2728453] 15.08.18 16:07 · odgovor na: anon-49383 (#2728447)
Odgovori   +    6
[janeztomazic]
Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...

Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.

Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.
spet zavajajoca interpretacija

pony se ni prodajal, ker je bil predrag. jaz bi si ga kupil, ampak ni pod razno me ne bodo imeli za idiota.
shevchenko sporočil: 16.709
[#2728462] 15.08.18 16:21 · odgovor na: FIN-209516 (#2728411)
Odgovori   +    0
[FIN-209516]
Kakšen smisel ima Afganistan kot izbor države, če povpraševanje delam v slovenščini?
je seveda narobe, ampak se bolj motece (vsaj meni) je to, da drzave niso popolnoma urejene po abecedi.
prerok sporočil: 3.247
[#2728479] 15.08.18 17:21 · odgovor na: shevchenko (#2728453)
Odgovori   +    1
[shevchenko]
> [janeztomazic]
> Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...
>
> Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.
>
> Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.

spet zavajajoca interpretacija

pony se ni prodajal, ker je bil predrag. jaz bi si ga kupil, ampak ni pod razno me ne bodo imeli za idiota.
Vzorec sicer ni bogvekaj (shevchenko, janeztomazic, prerok), toda kaže da:
- 33% ljudi meni, da Pony ni blagovna znamka
- 100% ljudi ne bi kupilo Ponya

:)

Problem Ponya je enostaven - predrag je. Govoriti o blagovni znamki, ko je na trgu en sam artikel je pa deplasirano. Korelacija pač ni kavzalnost. In kdor stavi na korelacijo, se igra z ogenjem.
rename sporočil: 9.510
[#2728480] 15.08.18 17:28 · odgovor na: prerok (#2728479)
Odgovori   +    2
Stej me zraven.
Pony je bila nekoc blagovna znamka; oz. prepoznavno ime v Yugi. In kot se spomnim, sploh ni bil drag.
Ce je 700€,to danes pomeni minimalno placo, v 70-ih je bil morda 1/10. Spomnim se, da sem si Rogovo kolo na prestave kupil po 2 tednih pocitniskega dela (zlagal robo na palete), pa se nekaj mi je ostalo za na morje.

#Ah, kako bolje je bilo v Yugi :-P NOT!!!
vrac sporočil: 9.163
[#2728489] 15.08.18 18:08 · odgovor na: usimoncic (#2728397)
Odgovori   +    0
Se strinjam, seveda. Ni pa nujno, da bi bilo s konceptom zložljivega kolesa karkoli narobe. Mislim, da je bil Rog takrat s Ponyijem pred večino proizvajalev koles tudi v svetu. Model je zelo zanimiv za vsakodnevno vožnjo po mestu in tudi za otroke, seveda pa to ni specialka.
FIN-209516 sporočil: 445
[#2728492] 15.08.18 19:07 · odgovor na: vrac (#2728489)
Odgovori   +    4
[vrac]
Se strinjam, seveda. Ni pa nujno, da bi bilo s konceptom zložljivega kolesa karkoli narobe. Mislim, da je bil Rog takrat s Ponyijem pred večino proizvajalev koles tudi v svetu. Model je zelo zanimiv za vsakodnevno vožnjo po mestu in tudi za otroke, seveda pa to ni specialka.
Kot mnogo jugo produktov je bil nesramna kopija zahodnih proizvodov
www.kijiji.it/annunc...0/36225169
Kolo je leta 1964 načrtoval milanski oblikovalec Rinaldo Donzelli
it.wikipedia.org/wik...icicletta)

Mimogrede, tudi Italijani že imajo svoj revival teh koles, že leta 2012
www.lagraziella.com/...index.html
urbancycling.it/8754...graziella/
osebno mi je tale zelo šik
media-redlive.s3.ama...lla014.jpg
jani1974 sporočil: 3.093
[#2728504] 15.08.18 20:16 · odgovor na: FIN-209516 (#2728492)
Odgovori   +    0
[FIN-209516]
urbancycling.it/8754...graziella/
osebno mi je tale zelo šik
media-redlive.s3.ama...lla014.jpg
Ah, simpatično, res.
In ista cena kot Pony.
Ja, jebat ga, Bobinac, brez muje se še čevelj ne obuje.
rx170 sporočil: 4.014
[#2728526] 15.08.18 22:08 · odgovor na: anon-49383 (#2728447)
Odgovori   +    0
[janeztomazic]
Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...

Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.

Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.
Govoriš na pamet. Tomos se še vedno prodaja po svetu (tudi v ZDA), mehano prav tako. In ja, tajkuni so mnarsikaj uničili ali pa spravili v tuje roke. Verjamem sicer, da v ideološki zaslepljenosti za katero trpite na Financah, ob neuspehu Ponija doživljate orgazme, pa je vseeno to žalostno.
Johan52 sporočil: 18
[#2728528] 15.08.18 22:20 · odgovor na: FIN-209516 (#2728492)
Odgovori   +    3
Nimaš povsem prav. Rogov PONY I. generacije je bil takšen: starodobnik.net/foru...3029-5jpg/

Rogov PONY II. generacije je bil takšen (vem, ker sem ga imel in ga še imam): www.google.com/searc...91&bih=982

In kaj je narobe s kopijami? "stara Juga" je bila nabita z prvovrstnimi oblikovalci, katerih posledice so bili modularni kioski, "fitipaldi" telefoni, da ne omenjamo legende g. Nika Kralja in njegove kolekcije REX-ov. Japonci so "gor zrastli" na kopijah.

Torej, nimaš parav.

Kar pa je edino res, ne da nismo dovolj hipsterski, nismo dovolj butasti, da bi kupovali "kitajsko šmafu skup zmetano robo", ki se diči z nalepko ROG in PONY za željeno ceno. Ko sem "kitajski PONY bicikel" prvič videl in videl sestavne dele ter končno ceno, sem dejal NO GO! In ni šlo.

Pa, kaj bi o tem. Imamo tudi odlično "kitajsko ISKRA" električno orodje ... pa nikome ništa.

:)

Bil je cenen in predrag! Novi Pony namreč.
FIN-209516 sporočil: 445
[#2728532] 16.08.18 00:22 · odgovor na: Johan52 (#2728528)
Odgovori   +    4
[Johan52]
Nimaš povsem prav. Rogov PONY I. generacije je bil takšen: starodobnik.net/foru...3029-5jpg/

Rogov PONY II. generacije je bil takšen (vem, ker sem ga imel in ga še imam): www.google.com/searc...91&bih=982
In v čem je bila inovacija? Meni se zdi v vseh temeljnih prepoznavnih karakteristikah enak originalu. Mogoče ima kakšen tehnični detajl drugače rešen (slabši blatniki, ročka za nastavitev kota balance).
www.italianways.com/...l-by-name/
[Johan52]
In kaj je narobe s kopijami? "stara Juga" je bila nabita z prvovrstnimi oblikovalci, katerih posledice so bili modularni kioski, "fitipaldi" telefoni, da ne omenjamo legende g. Nika Kralja in njegove kolekcije REX-ov. Japonci so "gor zrastli" na kopijah.
Ne trdim da nismo imeli oblikovalcev in tudi kvalitetnega dizajna.
Smo pa živeli za na pol priprto železno zaveso, in pogosto je bilo dovolj, da si malo pokukal čez mejo in naredil nekaj, kar je tam že bilo uspešno, in si na zaščitenem trgu postal lokalna zvezda.

Japonci, Tajvanci in kasneje Kitajci so res začeli s kopijami, ampak se niso ustavili pri tem. S svojimi produkti so preplavili svet in golo kopiranje kmalu zamenjali z inovacijo. Mi pa v Rogu gojimo nasprotnike kapitalističnega izkoriščanja in iskalce boljšega življenja. Eni bi jih radi izvozili, pa nočejo drugam.
anon-49383 sporočil: 3.465
[#2728540] 16.08.18 07:04 · odgovor na: rx170 (#2728526)
Odgovori   +    2
[rx170]
> [janeztomazic]
> Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...
>
> Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.
>
> Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.

Govoriš na pamet. Tomos se še vedno prodaja po svetu (tudi v ZDA), mehano prav tako. In ja, tajkuni so mnarsikaj uničili ali pa spravili v tuje roke. Verjamem sicer, da v ideološki zaslepljenosti za katero trpite na Financah, ob neuspehu Ponija doživljate orgazme, pa je vseeno to žalostno.
Počasi:
Tomosu zelim sreco, a je zgodba podobna. Enostavno ne mores naredit tega v srednji Evropi in vlagat v globalno znsmko. Hisense je najbrž v fuzbal v rusiji vlozil vec kot v nakup celega Gorenja.

Kje pa si razbral, da se jaz osebno veselim neuspeha poniya?
bmulej sporočil: 9
[#2728553] 16.08.18 08:36
Odgovori   +    3
Svašta...

Zdaj smo pa Slovenci krivi, ker nismo padli na drago kvazi kopijo kvazi "najbolj popularnega" bicikla iz bivše Juge. Ker nismo dovolj hipsterski ?!?!?!?

Kdo bo kupil kitajsko sranje s Pony nalepkami za ceno konkretnega bicikla, lepo prosim ?!?!?!

Pač spet en poskus Slovencev, da bi na hitro zaslužili s kitajsko robo...
jani1974 sporočil: 3.093
[#2728554] 16.08.18 08:44 · odgovor na: rx170 (#2728526)
Odgovori   +    5
[rx170]
Govoriš na pamet. Tomos se še vedno prodaja po svetu (tudi v ZDA), mehano prav tako. In ja, tajkuni so mnarsikaj uničili ali pa spravili v tuje roke.
Zgodba tajkunov iz Hidrie in Tomosa je precej žalostna, trenutna situacija pa katastrofalna, kljub občasni propagandi na televiziji s pomočjo Elen Batista Štader.

Ampak kot je rekla Cerarjeva mama, ni vsaka svinjarija že tudi kriminal.
Še posebej v Sloveniji ne, kjer smo v vrhu lestvic korupcije in na dnu lestvic kriminala.

Še dobro, da je za Svetlikove vsaj zrasla palica v obliki Petričev.
crnagradnja sporočil: 1.595
[#2728633] 16.08.18 11:47
Odgovori   +    2
Slovenija je še vedno periferična in preveč sama vase zagledana.
Jugoslavija nas je razvajala in nam dajala vtis, da smo veliko več kot v resnici smo.
Osamosvojitev in kasnejši propad gospodarstva bi nas morala streznit, pa nas nista.
Pony je zapuščina Jugo miselnosti.
Pony je precenjeno kolo in je bilo že tedaj kopija italijanske Grazielle.
Copyright v tistih časih na tej strani "zidu" ni veljal.
it.wikipedia.org/wik...icicletta)
crnagradnja sporočil: 1.595
[#2728642] 16.08.18 12:10 · odgovor na: rx170 (#2728526)
Odgovori   +    3
Mehano je podjetje registrirano v Sloveniji in ima par zaposlenih direktor, tajnica, skladiščnik in fikus.
V zlatih časih jih je bilo skoraj 2000, po partijsko nastavljenem stečaju (so odrezali Starca) 1000, po dokončni privatizaciji pa konec proizvodnje.
pobalin sporočil: 11.725
[#2728701] 16.08.18 17:12 · odgovor na: vrac (#2728391)
Odgovori   +    0
[vrac]
Seveda je tudi javnost dobro vedela, da se kolo ne proizvaja v Sloveniji, da gre za poceni izdelek narejen na Kitajskem, z nalepko blagovne znamke Gorenje. In ker je bila cena tudi konkretno visoka, projekt seveda ni mogel biti uspešen.
Si tega Ponyja videl v živo, ga malo otipal ali se peljal z njim? Meni se ni zdel kot "poceni izdelek narejen na Kitajskem". Nič bolj kot večina biciklov na našem trgu. Cena je bila problem. Tiste v Mercatorjevi akciji so menda precej hitro razprodali.
Primerjava obujanja blagovne znamke Pony kolesa s volkswagnovim Hroščem ali Minijem BMW-ja je pa prej bolana šala kot resna izjava.
Zakaj?
pobalin sporočil: 11.725
[#2728703] 16.08.18 17:37 · odgovor na: rename (#2728480)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: pobalin 16.08.2018 17:40
[rename]
Pony je bila nekoc blagovna znamka; oz. prepoznavno ime v Yugi. In kot se spomnim, sploh ni bil drag.
Ce je 700€,to danes pomeni minimalno placo, v 70-ih je bil morda 1/10. Spomnim se, da sem si Rogovo kolo na prestave kupil po 2 tednih pocitniskega dela (zlagal robo na palete), pa se nekaj mi je ostalo za na morje.
Če nisi bil zelo dobro plačal študentski težak, je ta tvoja izkušnja v nasprotju z mojo. Ko sem si cca 1979 kupil Rogovo najbolj navadno moško kolo s kontro in brez prestav (turist ali touring, kaj vem), je stalo čez palec 1/7-1/5 povprečne plače, Pony pa je bil malo dražji. Kdor je takrat kupoval športno kolo s prestavami, pa je največkrat izbral češki Favorit. Ampak to je bilo davno in se lahko tudi motim.

Sicer je pa glavna zabloda tukaj, da je bil Pony nekakšna univerzalna pangeneracijska legenda. Ni bil. Pony je bil predvsem bicikel za otroke/najstnike, ker je rasel z nami. Odrasli si jih praviloma niso kupovali. Tudi zložljivost je bila bolj poza kot resna potreba. Prav je prišla bolj za spravljanje v klet kot pa v avto. Bejbibumerji, ki smo zrasli na Ponyjih, smo jih seveda gonili še v odraslih letih, ali pa so ostali v krogu familije ali prijateljev. Ker so enostavni in trpežni in jih je bilo veliko, se jih vidi še zdaj.

Namišljena legendarnost Ponyja (ali Grazielle ali Puchovega Picnica ipd.) je predvsem v tem, da se mi starci spominjamo svojega otroštva in mladosti, kot se marsikdo spominja svojega prvega avta kot "legendarnega" fička, spačka ali katrce. Le zakaj ni Gorenje naredilo "legendarnega" štedilnika in pralnega stroja?! Zato, ker nihče od nas ne bo točil solz ob pranju perila in prestavljanju piskrov "kot v mladih letih". In zato, ker so stroji takrat morali zdržati čim dlje, zdaj pa morajo programirano razpasti.

Največja legenda je itak belosvetski pozer Bobinac s svojo domačijsko rokovnjaško ekipo.
pobalin sporočil: 11.725
[#2728706] 16.08.18 17:51 · odgovor na: FIN-209516 (#2728492)
Odgovori   +    0
[FIN-209516]
Kot mnogo jugo produktov je bil nesramna kopija zahodnih proizvodov
Kopija že, ne vemo pa, koliko nesramna. Tisto so bili drugačni časi, kopiranja, sodelovanja, licenciranja, barteriranja... Kdor je hotel delati posel v manj razvitih državah, se je moral prilagoditi. Puch je takrat delal Pic Nic, Pony pa mu je bil bolj podoben kot italijanski Grazielli. Je Puch kopiral Italijane? Rog je definitivno sodeloval s Puchom, saj so bili tudi motorji za Pony Express na začetku Puchovi. Da je Tomos nastal iz kopije Pucha, je pa itak jasno.
pobalin sporočil: 11.725
[#2728709] 16.08.18 18:02 · odgovor na: rx170 (#2728526)
Odgovori   +    1
[rx170]
Govoriš na pamet. Tomos se še vedno prodaja po svetu (tudi v ZDA), mehano prav tako. In ja, tajkuni so mnarsikaj uničili ali pa spravili v tuje roke. Verjamem sicer, da v ideološki zaslepljenosti za katero trpite na Financah, ob neuspehu Ponija doživljate orgazme, pa je vseeno to žalostno.
A ti pa ne na pamet? Kje pa živiš? Kdo je zdaj lastnik Tomosa (mopedi), koliko in kam prodaja, kako posluje?

Mehano-tehnika se ti je očitno zataknila v glavi v otroških letih. Poguglaj malo. Za začetek pa se lahko soočiš s kruto resnico, da naše najbolj progresivne igrače iz Izole, ki so imele isto ime kot firma, niso bile plod genialnih slovenskih/jugoslovanskih inženirjev in pedagogov, ampak samo kopije angleških, francoskih, čeških, nemških... igrač izpred 2. svetovne in 1. jugoslovanske/slovenske državljanske vojne.
en.wikipedia.org/wiki/Meccano
fr.wikipedia.org/wiki/Meccano
cs.wikipedia.org/wik...tavebnice)
de.wikipedia.org/wik...lbaukasten
pobalin sporočil: 11.725
[#2728711] 16.08.18 18:03 · odgovor na: Johan52 (#2728528)
Odgovori   +    0
[Johan52]
Nimaš povsem prav. Rogov PONY I. generacije je bil takšen: starodobnik.net/foru...3029-5jpg/
Ta je bil taprav, ker je masiven okvir prtljažnika zdržal vse sedeče in stoječe potnike. :-)
rename sporočil: 9.510
[#2728713] 16.08.18 18:33 · odgovor na: pobalin (#2728703)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: rename 16.08.2018 18:37
Imas prav, ceski favorit na 10 prestav sem si kupil.
In ja, za srednjesolsko pocitnisko delo; brez protekcije, je pa bilo fizicno delo dobro placano.
V bistvuso mi starsi posodili, da sem ga kupil takoj po koncu dela in sel lahko na morje; vrnil sem ,ko sem dobil placo.
jani1974 sporočil: 3.093
[#2728720] 16.08.18 20:00 · odgovor na: pobalin (#2728706)
Odgovori   +    1
[pobalin]
Da je Tomos nastal iz kopije Pucha, je pa itak jasno.
Najprej je bila čisto prava licenca.

Strani: 1 2