Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenci premalo hipsterski za ponyje
Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...
[#2728479] 15.08.18 17:21 · odgovor na: (# 2728453)
[shevchenko]Vzorec sicer ni bogvekaj (shevchenko, janeztomazic, prerok), toda kaže da:
> [janeztomazic]
> Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...
>
> Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.
>
> Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.
spet zavajajoca interpretacija
pony se ni prodajal, ker je bil predrag. jaz bi si ga kupil, ampak ni pod razno me ne bodo imeli za idiota.
- 33% ljudi meni, da Pony ni blagovna znamka
- 100% ljudi ne bi kupilo Ponya
:)
Problem Ponya je enostaven - predrag je. Govoriti o blagovni znamki, ko je na trgu en sam artikel je pa deplasirano. Korelacija pač ni kavzalnost. In kdor stavi na korelacijo, se igra z ogenjem.
Vse ocene tega sporočila:
Gostje ne morejo pregledovati ocen