51 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
1 ura
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
3 ure
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
15 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
15 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
16 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
17 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
17 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
18 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Slovenci premalo hipsterski za ponyje

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

prerok sporočil: 3.248
[Glavni forum] Tema: Slovenci premalo hipsterski za ponyje
[#2728479] 15.08.18 17:21 · odgovor na: shevchenko (#2728453)
Odgovori   +    1
[shevchenko]
> [janeztomazic]
> Poučna zgodba. Ko bo kdo spet začel bluzit o dobrih blagovnih znamkah, ki so jih "vsi" kupovali in so jih tajkuni uničili. Tomos, Mehano, ...
>
> Enkrat je Češko rekel, da je 10 mio EUR izgubil pri lansiranju kolesa na globalni trg.
>
> Aja. Najbrz se bo na čiščenje v Velenju treba navadit. To je samo zacetek.

spet zavajajoca interpretacija

pony se ni prodajal, ker je bil predrag. jaz bi si ga kupil, ampak ni pod razno me ne bodo imeli za idiota.
Vzorec sicer ni bogvekaj (shevchenko, janeztomazic, prerok), toda kaže da:
- 33% ljudi meni, da Pony ni blagovna znamka
- 100% ljudi ne bi kupilo Ponya

:)

Problem Ponya je enostaven - predrag je. Govoriti o blagovni znamki, ko je na trgu en sam artikel je pa deplasirano. Korelacija pač ni kavzalnost. In kdor stavi na korelacijo, se igra z ogenjem.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen