Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?
sporočil: 5.624
Največ mehanikov iz pod kozolca je bivših zaposlenih pri
pooblaščenih servisih z zelo visokim znanjem
sporočil: 95
Menjava olja in filtra, +200eur, od tega 20eur za olje in 5eur za
filter. Ne hvala, ne boste me lupili kot banano.
sporočil: 3.218
Meni je ravno pooblaščen servis povzročil največ problemov. Dokler
so bili potrebni samo mali servisi, so me samo lupili. Ko pa so se
pričele razne male napake, pa se je izkazala njihova nesposobnost.
Menjavanje nepotrebnih elementov, slabo opravljena dela, večkratni
prihodi na servis zaradi nesposobnosti ugotavljanja napak, slabo -
šlampasto opravljena dela itd. skratka , ne hvala uradnim servisom.
Izberem tistega, za katerega ugotovim, da dela opravi dobro in
normalno zaračuna.
sporočil: 1.623
[aleksander]Enako... pri meni se je sodelovanje z njimi (uradnimi) koncalo, ko so mi pri 50.000 km hoteli zamenjati sprednje diske in kompletne zavorne ploscice (spredaj + zadaj)..
Meni je ravno pooblaščen servis povzročil največ problemov. Dokler so bili potrebni samo mali servisi, so me samo lupili. Ko pa so se pričele razne male napake, pa se je izkazala njihova nesposobnost. Menjavanje nepotrebnih elementov, slabo opravljena dela, večkratni prihodi na servis zaradi nesposobnosti ugotavljanja napak, slabo - šlampasto opravljena dela itd. skratka , ne hvala uradnim servisom. Izberem tistega, za katerega ugotovim, da dela opravi dobro in normalno zaračuna.
sporočil: 14.456
LOL, na prvi fotki garant ni ne Renault ne Dacia, ne Nissan, po
delovni obleki sodeč pa tudi ne pooblaščeni mehanik teh znamk... pa
tudi serviserji Motrio imajo drugačne uniforme. Alora gre najbrž za
kozolčarja, ki pa očitno ima elektronsko opremo za diagnostiko. V
glavnem: prva fotka je totalni fail.
Ob drugi in tretji sliki nisem niti slučajno pomislil na kakšen servis ali rezervne dele, ampak na eno davno popevko iz časov bratstva in jedinstva od Vardara do Triglava:
www.mojvideo.com/vid...df06d5b856
Tudi logika mlade bejbe (domnevam), ki je verzirana v prerivanju cifer po Excelu in uporabi arzenala vseh mogočih marketinških trikov, me ne prepriča.
Ob drugi in tretji sliki nisem niti slučajno pomislil na kakšen servis ali rezervne dele, ampak na eno davno popevko iz časov bratstva in jedinstva od Vardara do Triglava:
www.mojvideo.com/vid...df06d5b856
Tudi logika mlade bejbe (domnevam), ki je verzirana v prerivanju cifer po Excelu in uporabi arzenala vseh mogočih marketinških trikov, me ne prepriča.
“S pomočjo digitalizacije ni več potrebno naročanje na servis neposredno samo v servisnih delavnicah ali prek telefona,” je prednosti digitalizacije pojasnila Sabina Tacer iz oddelka poprodaje.Če je "digitalizacija" tako kul, zakaj pa ni Renault te propagande plasiral digitalno, ampak so očitno naredili prezentacijo v živo, neposredno na nekem licu mesta, z živimi človekinjami in človeki, najbrž pa tudi z vsaj minimalno pogostitvijo. Aaaa? Kaj pravite? Da je neposreden človeški stik še vedno neprecenljiv? Kar se mene tiče, to velja tudi za servise, ne samo za medijsko propagando.
sporočil: 4.080
Po dolgoletnih izkušnjah gre razvoj servisov takole.
Uradni servis je ponavadi večja ustanova in rabi veliko ljudi, ki jih po naših manirah plačuje dokaj slabo. Zaposleni se tam izučijo in boljši kmalu dojamejo, da kot bi kot sam svoj gospod lahko živeli neprimerno bolje. Zato gredo od pooblaščenca stran in ustanovijo svoj manjši s.p. ali d.o.o.
Končni rezultat ponavadi je, da na pooblaščencih ostane kup nesposobnežev, tile servisi "pod kozolci" so pa velikokrat stručkoti. Hkrati niso zavezani k uporabi originalnih rezervnih delov, ki so pogosto isti z le drugim napisom in višjo ceno.
Nazadnje sem imel en problem z DPF filtrom. Na pooblaščenem servisu do mi zadevo zašušmarili z nekimi spreji in dejali, da se pač tega ne menja, saj je cena novega (se drži skupaj s katalizatorjem) 6500 evrov. Če že, zadevo enostavno prevrtajo in preprogramirajo, da ne teži z lučkami po armaturki.
Servis pod kozolcem mi je vgradil novega kompatibilca za 700 evrov. Še izbiral sem lahko proizvajalca in izvedbo.
Avto spet dela kot urca in to brez da bi se za mano črno kadilo.
Uradni servis je ponavadi večja ustanova in rabi veliko ljudi, ki jih po naših manirah plačuje dokaj slabo. Zaposleni se tam izučijo in boljši kmalu dojamejo, da kot bi kot sam svoj gospod lahko živeli neprimerno bolje. Zato gredo od pooblaščenca stran in ustanovijo svoj manjši s.p. ali d.o.o.
Končni rezultat ponavadi je, da na pooblaščencih ostane kup nesposobnežev, tile servisi "pod kozolci" so pa velikokrat stručkoti. Hkrati niso zavezani k uporabi originalnih rezervnih delov, ki so pogosto isti z le drugim napisom in višjo ceno.
Nazadnje sem imel en problem z DPF filtrom. Na pooblaščenem servisu do mi zadevo zašušmarili z nekimi spreji in dejali, da se pač tega ne menja, saj je cena novega (se drži skupaj s katalizatorjem) 6500 evrov. Če že, zadevo enostavno prevrtajo in preprogramirajo, da ne teži z lučkami po armaturki.
Servis pod kozolcem mi je vgradil novega kompatibilca za 700 evrov. Še izbiral sem lahko proizvajalca in izvedbo.
Avto spet dela kot urca in to brez da bi se za mano črno kadilo.
sporočil: 4.080
[republican]Po mojem bi to lahko celo držalo. Ampak ne trgovčeva marža. To je vsota vseh marž (proizvajalca, uvoznika, trgovca, vseh posrednikov)
> [jezdec666]
> Aja naj omenim, da je marža pri novem avtu tam okoli 50 %
Trgovčeva marža? Kje si pa to pobral?
Pa še tu ne moremo enostavno govoriti o marži ampak o razliki med prodajno ceno avta in ceno vseh sestavnih delov. V to razliko je treba vkalkulirati tudi ceno razvoja in režije, ki jih ima proizvajalec. V fazi proizvodnje mora avto pokriti tudi svoj razvoj, marketing...
Menda so najdražji posamezni sklop vsakega avta ... sedeži.
sporočil: 1.741
Je razlika med servisom "pod kozolcem" - nekdo na črno nekaj šraufa
doma v garaži - in uradnm nepooblaščenim sertvisom.
K prvim nebi vozil, drugi pa so, kot so zapisali že zgoraj, običajno sposobnejši, kot uradni servis ali pa tudi ti ala MaxX servisi so OK in cenovno ugodni.
.
Vidim pa jaz pri uradnih, pooblaščenih servisih en lepotni/marketinški problem...
...npr. VW pripelješ 2.0 diesla na mali servis pa pride tam 150-180 €.
Razumem, da je s tem denarjem potrebno plačati, sprejemnika, mehanika, imeti orodja, dvigalo, stavbo.. ...izobraževanja mehanikov, zalogo rezervnih delov, garancijao na storitev itd... ...pa do direktorja in fikusa... ...če vse to razumeš, je cena servisa čisto OK.
.
Skrajno "butasto" pa "sestavijo" račun, kjer je cena motornega olja 20 €/L+DDV. Vsakdo s par kliki preveri, da lahko identično olje kupi za tam 8-9 €/l (z DDV!). In to 5 L kantica medtem, ko servisi kupujejo 200 l sode.
In to človeka pogreje. Dasiravno vse ostale postavke na računu izgledajo "smešno" nizke...
..ne štekam.
K prvim nebi vozil, drugi pa so, kot so zapisali že zgoraj, običajno sposobnejši, kot uradni servis ali pa tudi ti ala MaxX servisi so OK in cenovno ugodni.
.
Vidim pa jaz pri uradnih, pooblaščenih servisih en lepotni/marketinški problem...
...npr. VW pripelješ 2.0 diesla na mali servis pa pride tam 150-180 €.
Razumem, da je s tem denarjem potrebno plačati, sprejemnika, mehanika, imeti orodja, dvigalo, stavbo.. ...izobraževanja mehanikov, zalogo rezervnih delov, garancijao na storitev itd... ...pa do direktorja in fikusa... ...če vse to razumeš, je cena servisa čisto OK.
.
Skrajno "butasto" pa "sestavijo" račun, kjer je cena motornega olja 20 €/L+DDV. Vsakdo s par kliki preveri, da lahko identično olje kupi za tam 8-9 €/l (z DDV!). In to 5 L kantica medtem, ko servisi kupujejo 200 l sode.
In to človeka pogreje. Dasiravno vse ostale postavke na računu izgledajo "smešno" nizke...
..ne štekam.
sporočil: 6.899
[rename]V bistvu je cela rubrika oglasna, tak da je to dokaj normalno.
Manjka opozorilo: oglasno sporočilo :-P
Da se utemeljim - problem servisov je, da ne znajo ali ne zmorejo splanirati in si brezavta prakticno cel dan, cepravje za uro ali dve dela.Pomoje je se vecji problem value for money. Ko je avto ven iz garancije, ti pooblascen servis ne zagotavlja nikakrsnih garancij na popravilo, ki jih ne bi dobil tudi "pod kozolcem" - mehanik pod kozolcem bo ravno tako garantiral za nov del ki ga je vgradil, kadar gre za zamenjavo - vgrajevanje rabljenih delov je seveda druga storija z drugo ceno.
Se na menjavo gum traja 3+ ure, ceprav si narocen ob uri...
Ce bi pooblasceni servisi zeleli biti korak visje, bi morali garantirati resitev problema. Torej z avtom je "nekaj narobe", pooblascenec predlaga storirev X ki bo to verjetno odpravila... no, pa ne odpravi. Ni ga junaka, ki bi ti dal denar nazaj, oziroma iskal naslednje resitve zastonj. Ker vcasih pac ne mores vedeti pa ce si stokrat pooblascen. Seveda ti predlagajo da lahko zamenjajo cetrt avta za 10 jurjev, in potem bo sigurno okej :-)
Taksen "lemon car" potem menjava lastnike dokler en mehanik po nakljucju ne ugane resitve, ali dokler z diskontom ne dobi lastnika ki mu je dovolj vseeno za problem ki ga avto nosi s seboj.
Pooblascen serviser nikoli ne bo tako skrbel da bi obdrzal stranko kot nepooblascen.
sporočil: 6.899
Pa se to je... pooblascenci zelo radi vse ostale tiscijo "pod
kozolec"... ampak ko bo kateri koli od njih znal avtoelektriko na
njihovem brandu tako popravljati kot denimo Zalaznik v LJ, bodo
avstrijci migrirali v bosno.
Jaz sem enostavne potrosne reci vedno rad peljal pod lokalni kozolec - filtri olja ploscice itd. Ce pa kaj res cudno pokasljuje, pa je vecina mojstrov iz kozolca dovolj fair da ti povedo "tole zahteva specialista" in dajo napotnico (beri: telefonsko) za mojstra tega problema, ali te znamke.
Najbolj pomembno pri mehaniku je zaupanje. Da te nikar na suho nateguje, pa naj bo pooblascen ali cisti crnjak. Vse ostalo pa je stvar racunice - koliko je voz vreden, in koliko si pripravljen placati za storitve.
Jaz sem enostavne potrosne reci vedno rad peljal pod lokalni kozolec - filtri olja ploscice itd. Ce pa kaj res cudno pokasljuje, pa je vecina mojstrov iz kozolca dovolj fair da ti povedo "tole zahteva specialista" in dajo napotnico (beri: telefonsko) za mojstra tega problema, ali te znamke.
Najbolj pomembno pri mehaniku je zaupanje. Da te nikar na suho nateguje, pa naj bo pooblascen ali cisti crnjak. Vse ostalo pa je stvar racunice - koliko je voz vreden, in koliko si pripravljen placati za storitve.
sporočil: 1.623
Bmw 320 d je bil cca 40.kEUR po ceniku (brez DDV).. prodan je bil
za 28.000 +ddv. Najbrz ga niso prodali v izgubo...
sporočil: 6.899
Zadnja sprememba: anon-207617 05.08.2018 15:08
[moon]Uh, brez skrbi da avtosalon nima marze iz 28 na 40K :-) Ni BMW na glavo padel da bi slovencki na njegovem produktu ratali milijonarji.
Bmw 320 d je bil cca 40.kEUR po ceniku (brez DDV).. prodan je bil za 28.000 +ddv. Najbrz ga niso prodali v izgubo...
To deluje s porabatnimi shemami:
Trgovec gospodu proizvajalcu pove, da ima na lagerju se 10 bmwjev in dokler jih ne bo prodal, nima s cim kupit novih. In dobi od proizvajalca 15 jurjev po kosu dobropisa (vecji ko je salon, vec pogajalske moci ima), da se znebi zaloge; ta dobropis bo lahko uporabil pri nakupu novih modelov.
Proizvajalec nove modele porine v avtosalone po absurdnih cenah za norce ki jih denar tisci, da se maksimira profit v prvih mesecih. Avtosaloni pa proizvajalcu zaupajo da jih ne bo pojebal in jim pustil zalog stat, ker je to smrt tudi zanj - in pokupijo nove modele po ceni ki jo doloci proizvajalec.
P.s.: zato so velike firme ki prodajajo drage izdelke tako obcutljive na gospodarske soke - ker imajo zafilane salone za leto vnaprej in ko masa folka odlozi nakup bmwja ali nove spalnice ali kuhinje za dve leti - oni ne prodajo skoraj nic, ker se saloni predvsem losajo starih zalog in nocejo kupovat novih... v dveh letih krize lahko propade general motors.
sporočil: 1.741
Zadnja sprememba: spiderman 05.08.2018 17:52
[moon]Na splošno, čez prst, kao velja, da je polna lastna-proizvodna cena avta (vrednost sestavnih delov, dela z montažo, vzdrževanje in amortizacija strojev, opreme "sestavljalnice" itd...) MAX. ca. 1/3 končne prodajne cene.
Bmw 320 d je bil cca 40.kEUR po ceniku (brez DDV).. prodan je bil za 28.000 +ddv. Najbrz ga niso prodali v izgubo...
.
2/3 gre za razvoj, marketing in marže od fabrike, zastopnika do "vaškega" avtosalona.
sporočil: 1.153
Iz drugega zornega kota o ceni avtomobilov. Poznano mi je za nekaj
let nazaj so diplomati kupovali avto park obicajno pri generalnih
uvoznikih in je bila cena npr za A6 3000cmm tam 25 K Eurov in Volvo
S80 tudi tam nekje. Torej je to bolj kot ne proizvodna cena oz
minimum minimuma rabata. Ostalo se da poracunat. Kam na servis? K
firmi katere lasnik je druzinsko podjetje.
sporočil: 2.264
Cena v ZDA za redni servis Jeep Cheerokee V6 pri pooblaščenem
trgovcu/serviserju: $37. Vključuje pregled s pisnim poročilom,
olje, filter, rotacijo gum in pranje vozila. Za dražje avte je cena
seveda višja, npr. za F150 Raptorja je okoli $65.
Lahko pa kupiš evropejca in plačuješ kretenske cene...
Lahko pa kupiš evropejca in plačuješ kretenske cene...
sporočil: 6.899
Kako tocno je s tem pri vozilih, ne vem.
So pa vip osebe (in tudi cele vip firme) dobile vrhunske laptope za ceno silicija in plastike - denimo kaksna astra zeneca ima globalno pogodbo s proizvajalcem IT hardware, vsi lokalci skupaj (uvoznik in integrator/reseller) dobimo 3%, za kako ceno pa sta se med seboj zmenili upravi dveh mednarodnih korporacij (in kaki poboti se odvrtijo v ozadju), pa ni na nas da bi piskali...
Najbrz je pri vozilih za diplomate podobna storija... branding value itd - lahko zaradi stranskih poslov dobijo bmw 7 za 10 jurjev, ampak to bi prevec smrdelo po korupciji in potem naj bo 30 :-)
So pa vip osebe (in tudi cele vip firme) dobile vrhunske laptope za ceno silicija in plastike - denimo kaksna astra zeneca ima globalno pogodbo s proizvajalcem IT hardware, vsi lokalci skupaj (uvoznik in integrator/reseller) dobimo 3%, za kako ceno pa sta se med seboj zmenili upravi dveh mednarodnih korporacij (in kaki poboti se odvrtijo v ozadju), pa ni na nas da bi piskali...
Najbrz je pri vozilih za diplomate podobna storija... branding value itd - lahko zaradi stranskih poslov dobijo bmw 7 za 10 jurjev, ampak to bi prevec smrdelo po korupciji in potem naj bo 30 :-)
sporočil: 3.218
[moon]Tudi to je del moje zgodbe :(
> [aleksander]
> Meni je ravno pooblaščen servis povzročil največ problemov. Dokler so bili potrebni samo mali servisi, so me samo lupili. Ko pa so se pričele razne male napake, pa se je izkazala njihova nesposobnost. Menjavanje nepotrebnih elementov, slabo opravljena dela, večkratni prihodi na servis zaradi nesposobnosti ugotavljanja napak, slabo - šlampasto opravljena dela itd. skratka , ne hvala uradnim servisom. Izberem tistega, za katerega ugotovim, da dela opravi dobro in normalno zaračuna.
Enako... pri meni se je sodelovanje z njimi (uradnimi) koncalo, ko so mi pri 50.000 km hoteli zamenjati sprednje diske in kompletne zavorne ploscice (spredaj + zadaj)..
sporočil: 3.218
[republican]To pomeni, da so imeli v začetku sistem obračuna točk. Po določenem času pa so prešli na sistem obračuna po porabi materiala in dela, nakar se je cena te servisne storitve skoraj prepolovila.
> [aleksander]
> so me samo lupili.
Kaj pomeni lupili? Računali več, kot fušar izpod kozolca, ki ne plačuje davkov in ne investira v sodobno delavnico in opremo (vključno z najnovejšimi testerji in programi)?
Dolga leta sem hodil k njim, K drugemu servisu sem šel šele potem, ko se je začela kazat njihova nesposobnost. Včasih sem se ob tem spomnil tistega vica o Dolancu, ki je zdravil kravo. Bilo bi smešno, če se to ne bi dogajalo z mojim avtom.
sporočil: 3.218
Ta logika mi pa ne gre čisto v glavo. Se pravi, manj ko delaš, več lahko zaračunaš ? :)
Marže morajo bit pa takšne, da omogočijo preživetje... Manj avtomobilov kot proda dealer, višja mora bit njegova marža, da lahko preživi.
sporočil: 18.363
Nov avto pod garancijo niti ne moreš servisirat "po kozolcem".
Starejšega pa mi noben uradni servis ne uredi bolje kot dejanski
specialist "pod kozolcem", ki mu tudi plačam račun. Kaj bi rekli,
da so tudi primeri, ko se renomirani servisi obračajo po dele na
specialiste "pod kozolci", kot imenujete neuradne servise, a
kvalitetne avtomehanične delavnice,ko kaj pokvarijo, ne da bi
stranke zato sploh vedele, recimo? Ali je to sploh možno? Kaj
pravite? Lep dan.
sporočil: 13.528
Zadnja sprememba: anon-204390 06.08.2018 12:15
Če pogledam svoj zadnji račun, so me na uradnem servisu najbolj
"nategnili" pri naslednjih postavkah:- urna postavka serviserja je 48 EUR,
- obračun ur (seštejejo ure za redni servis (1,5 ure) + ure za posamezne menjave in izvedbe, npr menjava žarnice, zračnega filtra + 10 EUR za vsako postavko)
Pri cenah rezervnih delov sicer niso pretiravali, (motorno olje po 14,40 EUR liter),
so mi pa zamenjali cel kup žarnic, po moje nepotrebno, kar me je skupaj koštalo vsaj 10 EUR.
Skratka, najbolj te nategnejo pri urni postavki in delovnih urah, pri delih pa najbolj ko ti menjavajo nepotrebne malenkosti (npr. predlagali so mi zamenjavo zadnjega brisalca za 20 EUR, potem sem ga zamenjal sam v Šparu kupil metlico za 5 EUR)
sporočil: 6.899
[vickibedi]Jaz serviserjem ponavadi povem, da razumem da zaradi obcutij ljudstva morajo napihovat cene materiala in ubijat formalno urno postavko, in da mene zanima zgolj skupna cena in da jo pac primerjam s konkurenco.
Če pogledam svoj zadnji račun, so me na uradnem servisu najbolj "nategnili" pri naslednjih postavkah:
- urna postavka serviserja je 48 EUR,
- obračun ur (seštejejo ure za redni servis (1,5 ure) + ure za posamezne menjave in izvedbe, npr menjava žarnice, zračnega filtra + 10 EUR za vsako postavko)
Pri cenah rezervnih delov sicer niso pretiravali, (motorno olje po 14,40 EUR liter),
so mi pa zamenjali cel kup žarnic, po moje nepotrebno, kar me je skupaj koštalo vsaj 10 EUR.
Skratka, najbolj te nategnejo pri urni postavki in delovnih urah, pri delih pa najbolj ko ti menjavajo nepotrebne malenkosti (npr. predlagali so mi zamenjavo zadnjega brisalca za 20 EUR, potem sem ga zamenjal sam v Šparu kupil metlico za 5 EUR)
Liter olja po 14.4 eur je slaba sala: fizikalec dobi na mimovrste 5 litrsko kantico 5w30 castrol edge za 40 eur (8 eur/liter). 10w40 pa najbrz se mal cenej. Pri nas "na svobodi" pa se cenej, seveda.
No-name olje v 100 litrskem sodu stane kake 3 - 4 eur po litru.
sporočil: 13.528
[NemirniTujec]Res je, šele zdaj sem malo preračunal. Dejansko nas lupijo ko banane pri vseh postavkah.
> [vickibedi]
> Če pogledam svoj zadnji račun, so me na uradnem servisu najbolj "nategnili" pri naslednjih postavkah:
> - urna postavka serviserja je 48 EUR,
> - obračun ur (seštejejo ure za redni servis (1,5 ure) + ure za posamezne menjave in izvedbe, npr menjava žarnice, zračnega filtra + 10 EUR za vsako postavko)
>
> Pri cenah rezervnih delov sicer niso pretiravali, (motorno olje po 14,40 EUR liter),
> so mi pa zamenjali cel kup žarnic, po moje nepotrebno, kar me je skupaj koštalo vsaj 10 EUR.
>
> Skratka, najbolj te nategnejo pri urni postavki in delovnih urah, pri delih pa najbolj ko ti menjavajo nepotrebne malenkosti (npr. predlagali so mi zamenjavo zadnjega brisalca za 20 EUR, potem sem ga zamenjal sam v Šparu kupil metlico za 5 EUR)
Jaz serviserjem ponavadi povem, da razumem da zaradi obcutij ljudstva morajo napihovat cene materiala in ubijat formalno urno postavko, in da mene zanima zgolj skupna cena in da jo pac primerjam s konkurenco.
Liter olja po 14.4 eur je slaba sala: fizikalec dobi na mimovrste 5 litrsko kantico 5w30 castrol edge za 40 eur (8 eur/liter). 10w40 pa najbrz se mal cenej. Pri nas "na svobodi" pa se cenej, seveda.
No-name olje v 100 litrskem sodu stane kake 3 - 4 eur po litru.
Takole če malo na oko zaokrožim, je takšen servis vsaj dvakrat dražji kot pri nepooblaščenemu serviserju. Res pa je da te tudi nepooblaščeni lahko nategne. Nekoč (davno) sem servisiral avto pri enemu takšnemu in mi je ravno tako menjaval vse živo...
sporočil: 3.976
[NemirniTujec]No tole je pa uporabna informacija, a pol je v redu tale Zalaznik?, bom moral par malenkosti električnih poštimat.
Pa se to je... pooblascenci zelo radi vse ostale tiscijo "pod kozolec"... ampak ko bo kateri koli od njih znal avtoelektriko na njihovem brandu tako popravljati kot denimo Zalaznik v LJ, bodo avstrijci migrirali v bosno.
Doslej sem bil enkrat ali dvakrat pri Kogovšku v Dravljah, se mi zdi da obvlada zelo OK ampak je precej drag, kakšne cene ima pa Zalaznik, kdo kaj ve?
sporočil: 6.899
[vickibedi]Mehanika mors met dva; enga literally pod kozolcem s katerim gres kdaj tudi na pivo, in enga z resno garazo in par zaposlenimi mehaniki, ki ima resen obrat in ve kaj dela.
> [NemirniTujec]
> > [vickibedi]
> > Če pogledam svoj zadnji račun, so me na uradnem servisu najbolj "nategnili" pri naslednjih postavkah:
> > - urna postavka serviserja je 48 EUR,
> > - obračun ur (seštejejo ure za redni servis (1,5 ure) + ure za posamezne menjave in izvedbe, npr menjava žarnice, zračnega filtra + 10 EUR za vsako postavko)
> >
> > Pri cenah rezervnih delov sicer niso pretiravali, (motorno olje po 14,40 EUR liter),
> > so mi pa zamenjali cel kup žarnic, po moje nepotrebno, kar me je skupaj koštalo vsaj 10 EUR.
> >
> > Skratka, najbolj te nategnejo pri urni postavki in delovnih urah, pri delih pa najbolj ko ti menjavajo nepotrebne malenkosti (npr. predlagali so mi zamenjavo zadnjega brisalca za 20 EUR, potem sem ga zamenjal sam v Šparu kupil metlico za 5 EUR)
>
> Jaz serviserjem ponavadi povem, da razumem da zaradi obcutij ljudstva morajo napihovat cene materiala in ubijat formalno urno postavko, in da mene zanima zgolj skupna cena in da jo pac primerjam s konkurenco.
>
> Liter olja po 14.4 eur je slaba sala: fizikalec dobi na mimovrste 5 litrsko kantico 5w30 castrol edge za 40 eur (8 eur/liter). 10w40 pa najbrz se mal cenej. Pri nas "na svobodi" pa se cenej, seveda.
>
> No-name olje v 100 litrskem sodu stane kake 3 - 4 eur po litru.
Res je, šele zdaj sem malo preračunal. Dejansko nas lupijo ko banane pri vseh postavkah.
Takole če malo na oko zaokrožim, je takšen servis vsaj dvakrat dražji kot pri nepooblaščenemu serviserju. Res pa je da te tudi nepooblaščeni lahko nategne. Nekoč (davno) sem servisiral avto pri enemu takšnemu in mi je ravno tako menjaval vse živo...
Jaz glede resnih mehanikov ne morem dovolj pohvaliti Soklica, smartno pri litiji; res je lociran v zgornji pripizdini, ampak cene ima zelo konkurencne za tako razvito delavnico, in za dvakrat letno avto pustit tam en dan in naredit konkreten pregled in servisiranje vsega kar je posevno mi ni bilo nikoli skoda dneva.
m.facebook.com/avtou...ugasoklic/
Ponavadi sem se tja odtrogal s kolegom in sva zdruzila prijetno s koristnim; podebatirala posel, sla nekaj pojest v poceni hribovsko gostilno in se prepirala, ali pri ugasnjeni luci zizaste kmetavzarke res bolj pasejo od finih deklet ki jedo samo solato.
Kadar kolega ni imel casa, me je en od mehankarjev dostavil v dolino kjer sem z vlakom odbrzel nazaj v center LJ.
Posebej fajn je tako rec opraviti pred tehnicnim pregledom; naredijo splosen servis olj in filtrov, zapeljejo na tehnicnega, ce kaka luc mimo sveti ali bremza spusca jo popravijo, naslednji dan poberes avto z opravljenim tehnicnim. In se ne rabis sam ukvarjati z nekim sitnim uradnikom ki nacrtno isce neumnosti ker mu zena ne da.
----
Pri soklicu in podobnih se seveda moras napovedati 14 dni vnaprej, ker mora obremenitve zaposlenih in stevilo prostih dvigal strogo optimizirati, da je lahko konkurencen. Kdor casa za take stose nima, in bi rad avto jutri pripeljal (in ob izbrani uri samo prevzel kljuce in se odpeljal) na polno opremljen uradni servis znotraj ljubljanskega AC ringa in ne razpravljal z mehanikom ce se bolj splaca diske zbrusiti ali menjati ali se 10.000 km voziti tako kot je... pac mora sprejeti visje cene - ne zaradi nategovanja, ampak zaradi premnogih stroskov ki omogocajo tak posloven model polno opremljenega uradnega servisa.
Tako kot hilton s klimatizacijo, profi restavracijo, urejenim parkingom, 24 urno recepcijo stane 300 in vec na noc, ce se samo pojavis tam in bi rad sobo. Lahko pa mesec vnaprej rezerviras "prenocisce v motelu gunclje" in se bos ravno tako naspal in zjutraj najedel, cena pa bo 8x nizja.
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 06.08.2018 13:56
[NemirniTujec]
> [moon]
> Bmw 320 d je bil cca 40.kEUR po ceniku (brez DDV).. prodan je bil za 28.000 +ddv. Najbrz ga niso prodali v izgubo...
Uh, brez skrbi da avtosalon nima marze iz 28 na 40K :-) Ni BMW na glavo padel da bi slovencki na njegovem produktu ratali milijonarji.... čuj, dobri stari cajti jugotov in stoenk so mimo, tako da imajo zdaj avtosaloni na lagerju bolj malo bmwjev, ker ob množici opcijskih paketov dodatne opreme tiste bmwje s standardno opremo bolj težko prodajo, tako da je vsak novi BMW (= vsak avto) neke sorte unikat, kjer si v avtosalonu ob nakupu barvo in opremo izbereš www.bmw.si/sl/ssl/co...tor.html#/ , potem pa lepo čakaš, da avto v tovarni naredijo samo za tebe ...
To deluje s porabatnimi shemami:
Trgovec gospodu proizvajalcu pove, da ima na lagerju se 10 bmwjev in dokler jih ne bo prodal, nima s cim kupit novih. In dobi od proizvajalca 15 jurjev po kosu dobropisa (vecji ko je salon, vec pogajalske moci ima), da se znebi zaloge; ta dobropis bo lahko uporabil pri nakupu novih modelov.
Proizvajalec nove modele porine v avtosalone po absurdnih cenah za norce ki jih denar tisci, da se maksimira profit v prvih mesecih. Avtosaloni pa proizvajalcu zaupajo da jih ne bo pojebal in jim pustil zalog stat, ker je to smrt tudi zanj - in pokupijo nove modele po ceni ki jo doloci proizvajalec.
P.s.: zato so velike firme ki prodajajo drage izdelke tako obcutljive na gospodarske soke - ker imajo zafilane salone za leto vnaprej in ko masa folka odlozi nakup bmwja ali nove spalnice ali kuhinje za dve leti - oni ne prodajo skoraj nic, ker se saloni predvsem losajo starih zalog in nocejo kupovat novih... v dveh letih krize lahko propade general motors.
P.S.: pri jugotih in stoenkah je bilo dovolj, da je bil pleh pobarvan in da so imeli volan in štiri kolesa ... khmm, da se ne boš čudil, zakaj jugote in stoenke omenjam ...
sporočil: 6.899
[najobj]Kurc, vcasih so se iz socializma norca delali da je folk cakal na stvari ki jih je hotel kupiti...
... imajo zdaj avtosaloni na lagerju bolj malo bmwjev, ker ob množici opcijskih paketov dodatne opreme tiste bmwje s standardno opremo bolj težko prodajo, tako da je vsak novi BMV (= vsak avto) neke sorte unikat, kjer si v avtosalonu ob nakupu opremo izbereš www.bmw.si/sl/ssl/co...tor.html#/ , potem pa lepo čakaš, da avto naredijo samo za tebe ...
Morda je bmw nekoliko specificen, ali je pri vseh brandih tako da folk nove avte caka da jih naredijo prav zate? A to VES, ali si pac mislis da bi moralo tako biti? Ker jaz sem bolj predpostavljal da je par tipskih modelov opremljenosti in barve (crna, rdeca, siva, pa si pokril 60% trga) na volj takoj - in je pac malo ceneje kot avto po narocilu ki ga se cakas mesec ali dva?
A nimamo nobenga avtohandlarja na forumu? :-)
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 06.08.2018 14:07
[NemirniTujec]
> [najobj]
> ... imajo zdaj avtosaloni na lagerju bolj malo bmwjev, ker ob množici opcijskih paketov dodatne opreme tiste bmwje s standardno opremo bolj težko prodajo, tako da je vsak novi BMV (= vsak avto) neke sorte unikat, kjer si v avtosalonu ob nakupu opremo izbereš www.bmw.si/sl/ssl/co...tor.html#/ , potem pa lepo čakaš, da avto naredijo samo za tebe ...
Kurc, vcasih so se iz socializma norca delali da je folk cakal na stvari ki jih je hotel kupiti...... eh, BMW sem omenil samo zato, ker si ga omenil ti, lahko pa zguglaš katerokoli resnejšo firmo in je zgodba s konfiguratorjem enaka ...
Morda je bmw nekoliko specificen, ali je pri vseh brandih tako da folk nove avte caka da jih naredijo prav zate? A to VES, ali si pac mislis da bi moralo tako biti? Ker jaz sem bolj predpostavljal da je par tipskih modelov opremljenosti in barve (crna, rdeca, siva, pa si pokril 60% trga) na volj takoj - in je pac malo ceneje kot avto po narocilu ki ga se cakas mesec ali dva?
A nimamo nobenga avtohandlarja na forumu? :-)
P.S.: ker sem na svoj avto čakal dobra dva meseca, zgoraj omenjeno VEM in če se prav spomnim, sem pred leti tudi na prejšnjega čakal podobno dolgo ... jebiga, ker avto kupujem z očmi in ne glih vsako leto, sem pač malo bolj izbirčen ...