Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Strani: 1 2 3

rename sporočil: 8.996
[#2726815] 05.08.18 07:52
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: rename 05.08.2018 07:58
Manjka opozorilo: oglasno sporočilo :-P

Da se utemeljim - problem servisov je, da ne znajo ali ne zmorejo splanirati in si brezavta prakticno cel dan, cepravje za uro ali dve dela.
Se na menjavo gum traja 3+ ure, ceprav si narocen ob uri...
slovenecnb1 sporočil: 2.794
[#2726817] 05.08.18 08:13
Odgovori   +    29
Največ mehanikov iz pod kozolca je bivših zaposlenih pri pooblaščenih servisih z zelo visokim znanjem
johan55 sporočil: 75
[#2726818] 05.08.18 08:20 · odgovor na: rename (#2726815)
Odgovori   +    16
Menjava olja in filtra, +200eur, od tega 20eur za olje in 5eur za filter. Ne hvala, ne boste me lupili kot banano.
rename sporočil: 8.996
[#2726820] 05.08.18 09:00 · odgovor na: johan55 (#2726818)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: rename 05.08.2018 09:02
Imas pa poceni olje...+20e je liter.
republican sporočil: 1.810
[#2726822] 05.08.18 09:06 · odgovor na: johan55 (#2726818)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: republican 05.08.2018 09:15
Servisne storitve so v Sloveniji cenejše, kot v Avstriji, Italiji in Nemčiji... Torej njih še bolj lupijo.

Btw, a se sploh zavedaš, kakšno investicijo predstavlja servisna delavnica (pa ne tista pod kozolcem)?
republican sporočil: 1.810
[#2726823] 05.08.18 09:11 · odgovor na: rename (#2726820)
Odgovori   +    1
[rename]
Imas pa poceni olje...+20e je liter.
V Lidlu je cenejše ;)

Potem pa kupi rabljen avto od nekoga, ki škrtari na servisih in vzdrževanju...
aleksander sporočil: 3.210
[#2726825] 05.08.18 09:47
Odgovori   +    15
Meni je ravno pooblaščen servis povzročil največ problemov. Dokler so bili potrebni samo mali servisi, so me samo lupili. Ko pa so se pričele razne male napake, pa se je izkazala njihova nesposobnost. Menjavanje nepotrebnih elementov, slabo opravljena dela, večkratni prihodi na servis zaradi nesposobnosti ugotavljanja napak, slabo - šlampasto opravljena dela itd. skratka , ne hvala uradnim servisom. Izberem tistega, za katerega ugotovim, da dela opravi dobro in normalno zaračuna.
moon sporočil: 1.194
[#2726827] 05.08.18 10:00 · odgovor na: aleksander (#2726825)
Odgovori   +    1
[aleksander]
Meni je ravno pooblaščen servis povzročil največ problemov. Dokler so bili potrebni samo mali servisi, so me samo lupili. Ko pa so se pričele razne male napake, pa se je izkazala njihova nesposobnost. Menjavanje nepotrebnih elementov, slabo opravljena dela, večkratni prihodi na servis zaradi nesposobnosti ugotavljanja napak, slabo - šlampasto opravljena dela itd. skratka , ne hvala uradnim servisom. Izberem tistega, za katerega ugotovim, da dela opravi dobro in normalno zaračuna.
Enako... pri meni se je sodelovanje z njimi (uradnimi) koncalo, ko so mi pri 50.000 km hoteli zamenjati sprednje diske in kompletne zavorne ploscice (spredaj + zadaj)..
republican sporočil: 1.810
[#2726828] 05.08.18 10:21 · odgovor na: aleksander (#2726825)
Odgovori   +    2
[aleksander]
so me samo lupili.
Kaj pomeni lupili? Računali več, kot fušar izpod kozolca, ki ne plačuje davkov in ne investira v sodobno delavnico in opremo (vključno z najnovejšimi testerji in programi)?

Večina Slovencev ne prenese, da bi kdo služil na njihov račun. Zaradi kombinacije škrtosti in fovšije. Zato se v Sloveniji skoraj ne splača več ukvarjat z nobenim storitvenim poslom... Samo še s preprodajo in rentništvom.

V ceni menjave olja ne plačaš samo olja in rok mehanika, ampak tudi profit, oziroma donos tistemu, ki je investiral v delavnico. Za vsak milijon €, ki jih nekdo vloži v mehanično delavnico, bi moral letno zaslužit vsaj 100.000€ (po plačilu vseh stroškov, davkov in prispevkov). Če ne more niti toliko zaslužiti, se mu bolj splača samo oddajati nepremičnino, kot se pa zajebavat z zaposlenimi, strankami in požrešno državo... Ali pa še raje investirat izven Slovenije.
pobalin sporočil: 11.436
[#2726832] 05.08.18 11:38
Odgovori   +    2
LOL, na prvi fotki garant ni ne Renault ne Dacia, ne Nissan, po delovni obleki sodeč pa tudi ne pooblaščeni mehanik teh znamk... pa tudi serviserji Motrio imajo drugačne uniforme. Alora gre najbrž za kozolčarja, ki pa očitno ima elektronsko opremo za diagnostiko. V glavnem: prva fotka je totalni fail.

Ob drugi in tretji sliki nisem niti slučajno pomislil na kakšen servis ali rezervne dele, ampak na eno davno popevko iz časov bratstva in jedinstva od Vardara do Triglava:
www.mojvideo.com/vid...df06d5b856

Tudi logika mlade bejbe (domnevam), ki je verzirana v prerivanju cifer po Excelu in uporabi arzenala vseh mogočih marketinških trikov, me ne prepriča.
“S pomočjo digitalizacije ni več potrebno naročanje na servis neposredno samo v servisnih delavnicah ali prek telefona,” je prednosti digitalizacije pojasnila Sabina Tacer iz oddelka poprodaje.
Če je "digitalizacija" tako kul, zakaj pa ni Renault te propagande plasiral digitalno, ampak so očitno naredili prezentacijo v živo, neposredno na nekem licu mesta, z živimi človekinjami in človeki, najbrž pa tudi z vsaj minimalno pogostitvijo. Aaaa? Kaj pravite? Da je neposreden človeški stik še vedno neprecenljiv? Kar se mene tiče, to velja tudi za servise, ne samo za medijsko propagando.
jezdec666 sporočil: 6.285
[#2726837] 05.08.18 12:19 · odgovor na: republican (#2726828)
Odgovori   +    1
Delavnica, ki bi stala toliko je tudi prodajalna avtomobilov in potem se rado zgodi, da se posvečajo samo še bolj donosni prodaji, servis pa zanemarijo. Aja naj omenim, da je marža pri novem avtu tam okoli 50 %, nekateri potem še dilajo rabljene.
republican sporočil: 1.810
[#2726838] 05.08.18 12:21 · odgovor na: jezdec666 (#2726837)
Odgovori   +    5
[jezdec666]
Aja naj omenim, da je marža pri novem avtu tam okoli 50 %
Trgovčeva marža? Kje si pa to pobral?
kekez sporočil: 3.237
[#2726840] 05.08.18 13:15
Odgovori   +    10
Po dolgoletnih izkušnjah gre razvoj servisov takole.
Uradni servis je ponavadi večja ustanova in rabi veliko ljudi, ki jih po naših manirah plačuje dokaj slabo. Zaposleni se tam izučijo in boljši kmalu dojamejo, da kot bi kot sam svoj gospod lahko živeli neprimerno bolje. Zato gredo od pooblaščenca stran in ustanovijo svoj manjši s.p. ali d.o.o.

Končni rezultat ponavadi je, da na pooblaščencih ostane kup nesposobnežev, tile servisi "pod kozolci" so pa velikokrat stručkoti. Hkrati niso zavezani k uporabi originalnih rezervnih delov, ki so pogosto isti z le drugim napisom in višjo ceno.

Nazadnje sem imel en problem z DPF filtrom. Na pooblaščenem servisu do mi zadevo zašušmarili z nekimi spreji in dejali, da se pač tega ne menja, saj je cena novega (se drži skupaj s katalizatorjem) 6500 evrov. Če že, zadevo enostavno prevrtajo in preprogramirajo, da ne teži z lučkami po armaturki.
Servis pod kozolcem mi je vgradil novega kompatibilca za 700 evrov. Še izbiral sem lahko proizvajalca in izvedbo.
Avto spet dela kot urca in to brez da bi se za mano črno kadilo.
kekez sporočil: 3.237
[#2726843] 05.08.18 13:23 · odgovor na: republican (#2726838)
Odgovori   +    7
[republican]
> [jezdec666]
> Aja naj omenim, da je marža pri novem avtu tam okoli 50 %

Trgovčeva marža? Kje si pa to pobral?
Po mojem bi to lahko celo držalo. Ampak ne trgovčeva marža. To je vsota vseh marž (proizvajalca, uvoznika, trgovca, vseh posrednikov)
Pa še tu ne moremo enostavno govoriti o marži ampak o razliki med prodajno ceno avta in ceno vseh sestavnih delov. V to razliko je treba vkalkulirati tudi ceno razvoja in režije, ki jih ima proizvajalec. V fazi proizvodnje mora avto pokriti tudi svoj razvoj, marketing...

Menda so najdražji posamezni sklop vsakega avta ... sedeži.
republican sporočil: 1.810
[#2726847] 05.08.18 13:48 · odgovor na: kekez (#2726843)
Odgovori   +    0
[kekez]
Po mojem bi to lahko celo držalo. Ampak ne trgovčeva marža. To je vsota vseh marž (proizvajalca, uvoznika, trgovca, vseh posrednikov)
Proizvajalci avtomobilov potrebujejo dealerje, ker bi težko sami prodajali avtomobile vsakemu posameznemu kupcu. Če bi proizvajalci sami prodajali avtomobile končnim kupcem, bi jih prodali bistveno manj, kot jih prodajo njihovi dealerji.

To je pač ulaufan sistem, ki že leta in leta deluje in še vsak poskus do zdaj, da bi proizvajalci sami prodajali avtomobile končnim kupcem je bil neuspešen.

Marže morajo bit pa takšne, da omogočijo preživetje... Manj avtomobilov kot proda dealer, višja mora bit njegova marža, da lahko preživi.
spiderman sporočil: 1.152
[#2726850] 05.08.18 14:08
Odgovori   +    6
Je razlika med servisom "pod kozolcem" - nekdo na črno nekaj šraufa doma v garaži - in uradnm nepooblaščenim sertvisom.
K prvim nebi vozil, drugi pa so, kot so zapisali že zgoraj, običajno sposobnejši, kot uradni servis ali pa tudi ti ala MaxX servisi so OK in cenovno ugodni.
.
Vidim pa jaz pri uradnih, pooblaščenih servisih en lepotni/marketinški problem...
...npr. VW pripelješ 2.0 diesla na mali servis pa pride tam 150-180 €.
Razumem, da je s tem denarjem potrebno plačati, sprejemnika, mehanika, imeti orodja, dvigalo, stavbo.. ...izobraževanja mehanikov, zalogo rezervnih delov, garancijao na storitev itd... ...pa do direktorja in fikusa... ...če vse to razumeš, je cena servisa čisto OK.
.
Skrajno "butasto" pa "sestavijo" račun, kjer je cena motornega olja 20 €/L+DDV. Vsakdo s par kliki preveri, da lahko identično olje kupi za tam 8-9 €/l (z DDV!). In to 5 L kantica medtem, ko servisi kupujejo 200 l sode.
In to človeka pogreje. Dasiravno vse ostale postavke na računu izgledajo "smešno" nizke...
..ne štekam.
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2726852] 05.08.18 14:39 · odgovor na: rename (#2726815)
Odgovori   +    8
[rename]
Manjka opozorilo: oglasno sporočilo :-P
V bistvu je cela rubrika oglasna, tak da je to dokaj normalno.

Da se utemeljim - problem servisov je, da ne znajo ali ne zmorejo splanirati in si brezavta prakticno cel dan, cepravje za uro ali dve dela.
Se na menjavo gum traja 3+ ure, ceprav si narocen ob uri...
Pomoje je se vecji problem value for money. Ko je avto ven iz garancije, ti pooblascen servis ne zagotavlja nikakrsnih garancij na popravilo, ki jih ne bi dobil tudi "pod kozolcem" - mehanik pod kozolcem bo ravno tako garantiral za nov del ki ga je vgradil, kadar gre za zamenjavo - vgrajevanje rabljenih delov je seveda druga storija z drugo ceno.

Ce bi pooblasceni servisi zeleli biti korak visje, bi morali garantirati resitev problema. Torej z avtom je "nekaj narobe", pooblascenec predlaga storirev X ki bo to verjetno odpravila... no, pa ne odpravi. Ni ga junaka, ki bi ti dal denar nazaj, oziroma iskal naslednje resitve zastonj. Ker vcasih pac ne mores vedeti pa ce si stokrat pooblascen. Seveda ti predlagajo da lahko zamenjajo cetrt avta za 10 jurjev, in potem bo sigurno okej :-)

Taksen "lemon car" potem menjava lastnike dokler en mehanik po nakljucju ne ugane resitve, ali dokler z diskontom ne dobi lastnika ki mu je dovolj vseeno za problem ki ga avto nosi s seboj.

Pooblascen serviser nikoli ne bo tako skrbel da bi obdrzal stranko kot nepooblascen.
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2726855] 05.08.18 14:54 · odgovor na: NemirniTujec (#2726852)
Odgovori   +    9
Pa se to je... pooblascenci zelo radi vse ostale tiscijo "pod kozolec"... ampak ko bo kateri koli od njih znal avtoelektriko na njihovem brandu tako popravljati kot denimo Zalaznik v LJ, bodo avstrijci migrirali v bosno.

Jaz sem enostavne potrosne reci vedno rad peljal pod lokalni kozolec - filtri olja ploscice itd. Ce pa kaj res cudno pokasljuje, pa je vecina mojstrov iz kozolca dovolj fair da ti povedo "tole zahteva specialista" in dajo napotnico (beri: telefonsko) za mojstra tega problema, ali te znamke.

Najbolj pomembno pri mehaniku je zaupanje. Da te nikar na suho nateguje, pa naj bo pooblascen ali cisti crnjak. Vse ostalo pa je stvar racunice - koliko je voz vreden, in koliko si pripravljen placati za storitve.
moon sporočil: 1.194
[#2726857] 05.08.18 14:54 · odgovor na: republican (#2726838)
Odgovori   +    3
Bmw 320 d je bil cca 40.kEUR po ceniku (brez DDV).. prodan je bil za 28.000 +ddv. Najbrz ga niso prodali v izgubo...
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2726859] 05.08.18 15:03 · odgovor na: moon (#2726857)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: NemirniTujec 05.08.2018 15:08
[moon]
Bmw 320 d je bil cca 40.kEUR po ceniku (brez DDV).. prodan je bil za 28.000 +ddv. Najbrz ga niso prodali v izgubo...
Uh, brez skrbi da avtosalon nima marze iz 28 na 40K :-) Ni BMW na glavo padel da bi slovencki na njegovem produktu ratali milijonarji.

To deluje s porabatnimi shemami:

Trgovec gospodu proizvajalcu pove, da ima na lagerju se 10 bmwjev in dokler jih ne bo prodal, nima s cim kupit novih. In dobi od proizvajalca 15 jurjev po kosu dobropisa (vecji ko je salon, vec pogajalske moci ima), da se znebi zaloge; ta dobropis bo lahko uporabil pri nakupu novih modelov.

Proizvajalec nove modele porine v avtosalone po absurdnih cenah za norce ki jih denar tisci, da se maksimira profit v prvih mesecih. Avtosaloni pa proizvajalcu zaupajo da jih ne bo pojebal in jim pustil zalog stat, ker je to smrt tudi zanj - in pokupijo nove modele po ceni ki jo doloci proizvajalec.

P.s.: zato so velike firme ki prodajajo drage izdelke tako obcutljive na gospodarske soke - ker imajo zafilane salone za leto vnaprej in ko masa folka odlozi nakup bmwja ali nove spalnice ali kuhinje za dve leti - oni ne prodajo skoraj nic, ker se saloni predvsem losajo starih zalog in nocejo kupovat novih... v dveh letih krize lahko propade general motors.
republican sporočil: 1.810
[#2726860] 05.08.18 15:03 · odgovor na: moon (#2726857)
Odgovori   +    3
Ne mešaj akcijskih in rednih cen. Trojkam je pač BMW znižal ceno, dealerji pa še vedno zaslužijo svoj delež (ampak niti pod razno 50%). Preden pišete na pamet, se vsaj pozanimajte, kakšne marže imajo avtomobilski dealerji, da se ne boste smešili.
spiderman sporočil: 1.152
[#2726879] 05.08.18 17:51 · odgovor na: moon (#2726857)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: spiderman 05.08.2018 17:52
[moon]
Bmw 320 d je bil cca 40.kEUR po ceniku (brez DDV).. prodan je bil za 28.000 +ddv. Najbrz ga niso prodali v izgubo...
Na splošno, čez prst, kao velja, da je polna lastna-proizvodna cena avta (vrednost sestavnih delov, dela z montažo, vzdrževanje in amortizacija strojev, opreme "sestavljalnice" itd...) MAX. ca. 1/3 končne prodajne cene.
.
2/3 gre za razvoj, marketing in marže od fabrike, zastopnika do "vaškega" avtosalona.
tes sporočil: 667
[#2726885] 05.08.18 18:18 · odgovor na: NemirniTujec (#2726859)
Odgovori   +    2
Iz drugega zornega kota o ceni avtomobilov. Poznano mi je za nekaj let nazaj so diplomati kupovali avto park obicajno pri generalnih uvoznikih in je bila cena npr za A6 3000cmm tam 25 K Eurov in Volvo S80 tudi tam nekje. Torej je to bolj kot ne proizvodna cena oz minimum minimuma rabata. Ostalo se da poracunat. Kam na servis? K firmi katere lasnik je druzinsko podjetje.
jezdec666 sporočil: 6.285
[#2726887] 05.08.18 18:25 · odgovor na: spiderman (#2726879)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: jezdec666 05.08.2018 18:26
Tako in potem je vprašanje velikosti trga, moči dilerja, DMV in drugih davkov in še par drugih faktorjev, koliko bo kdo sebi odrezal. Večina avtov brez dodtane (predvsem elektronske) opreme tako ali tako ne stane več kot 10 000 da se ga sestavi. Ker probajo proizvajalci trge diskriminirat in dražje prodajat na bogatejših trgih, niso prav nič navdušeni, če pride npr. Šved po avto v naš salon in tudi zato se občasno dogajajo kakšni ekscesi npr. kratkotrajne registracije pri nas. V končni fazi pa so marže lahko zelo visoke, ker tiste velike potreatne salone z rdečimi tepihi nekdo plača, vprašanje samo a je končni salon en pepe iz sosednje vasi napol pod kozolcem ali je prodajalec hkrati tudi uvoznik. V tem primeru je lahko marža tudi pol. Podobno je recimo tudi pri dražjem pohištvu.
dz1975 sporočil: 1.335
[#2726893] 05.08.18 19:40
Odgovori   +    5
Cena v ZDA za redni servis Jeep Cheerokee V6 pri pooblaščenem trgovcu/serviserju: $37. Vključuje pregled s pisnim poročilom, olje, filter, rotacijo gum in pranje vozila. Za dražje avte je cena seveda višja, npr. za F150 Raptorja je okoli $65.
Lahko pa kupiš evropejca in plačuješ kretenske cene...
teodorortl sporočil: 1
[#2726898] 05.08.18 20:40 · odgovor na: jezdec666 (#2726837)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 05.08.18 13:43
50% :)
moon sporočil: 1.194
[#2726907] 05.08.18 22:49 · odgovor na: NemirniTujec (#2726859)
Odgovori   +    0
To sporočilo je izbrisal avtor (05.08.2018 22:52)
NemirniTujec sporočil: 4.787
[#2726914] 06.08.18 02:03 · odgovor na: tes (#2726885)
Odgovori   +    1
Kako tocno je s tem pri vozilih, ne vem.

So pa vip osebe (in tudi cele vip firme) dobile vrhunske laptope za ceno silicija in plastike - denimo kaksna astra zeneca ima globalno pogodbo s proizvajalcem IT hardware, vsi lokalci skupaj (uvoznik in integrator/reseller) dobimo 3%, za kako ceno pa sta se med seboj zmenili upravi dveh mednarodnih korporacij (in kaki poboti se odvrtijo v ozadju), pa ni na nas da bi piskali...

Najbrz je pri vozilih za diplomate podobna storija... branding value itd - lahko zaradi stranskih poslov dobijo bmw 7 za 10 jurjev, ampak to bi prevec smrdelo po korupciji in potem naj bo 30 :-)
aleksander sporočil: 3.210
[#2726927] 06.08.18 09:04 · odgovor na: moon (#2726827)
Odgovori   +    0
[moon]
> [aleksander]
> Meni je ravno pooblaščen servis povzročil največ problemov. Dokler so bili potrebni samo mali servisi, so me samo lupili. Ko pa so se pričele razne male napake, pa se je izkazala njihova nesposobnost. Menjavanje nepotrebnih elementov, slabo opravljena dela, večkratni prihodi na servis zaradi nesposobnosti ugotavljanja napak, slabo - šlampasto opravljena dela itd. skratka , ne hvala uradnim servisom. Izberem tistega, za katerega ugotovim, da dela opravi dobro in normalno zaračuna.

Enako... pri meni se je sodelovanje z njimi (uradnimi) koncalo, ko so mi pri 50.000 km hoteli zamenjati sprednje diske in kompletne zavorne ploscice (spredaj + zadaj)..
Tudi to je del moje zgodbe :(
aleksander sporočil: 3.210
[#2726929] 06.08.18 09:10 · odgovor na: republican (#2726828)
Odgovori   +    0
[republican]
> [aleksander]
> so me samo lupili.

Kaj pomeni lupili? Računali več, kot fušar izpod kozolca, ki ne plačuje davkov in ne investira v sodobno delavnico in opremo (vključno z najnovejšimi testerji in programi)?

To pomeni, da so imeli v začetku sistem obračuna točk. Po določenem času pa so prešli na sistem obračuna po porabi materiala in dela, nakar se je cena te servisne storitve skoraj prepolovila.

Dolga leta sem hodil k njim, K drugemu servisu sem šel šele potem, ko se je začela kazat njihova nesposobnost. Včasih sem se ob tem spomnil tistega vica o Dolancu, ki je zdravil kravo. Bilo bi smešno, če se to ne bi dogajalo z mojim avtom.

Strani: 1 2 3