Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Zakaj bi vozilo vzdrževali “pod kozolcem”?

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

pobalin sporočil: 14.456
LOL, na prvi fotki garant ni ne Renault ne Dacia, ne Nissan, po delovni obleki sodeč pa tudi ne pooblaščeni mehanik teh znamk... pa tudi serviserji Motrio imajo drugačne uniforme. Alora gre najbrž za kozolčarja, ki pa očitno ima elektronsko opremo za diagnostiko. V glavnem: prva fotka je totalni fail.

Ob drugi in tretji sliki nisem niti slučajno pomislil na kakšen servis ali rezervne dele, ampak na eno davno popevko iz časov bratstva in jedinstva od Vardara do Triglava:
www.mojvideo.com/vid...df06d5b856

Tudi logika mlade bejbe (domnevam), ki je verzirana v prerivanju cifer po Excelu in uporabi arzenala vseh mogočih marketinških trikov, me ne prepriča.
“S pomočjo digitalizacije ni več potrebno naročanje na servis neposredno samo v servisnih delavnicah ali prek telefona,” je prednosti digitalizacije pojasnila Sabina Tacer iz oddelka poprodaje.
Če je "digitalizacija" tako kul, zakaj pa ni Renault te propagande plasiral digitalno, ampak so očitno naredili prezentacijo v živo, neposredno na nekem licu mesta, z živimi človekinjami in človeki, najbrž pa tudi z vsaj minimalno pogostitvijo. Aaaa? Kaj pravite? Da je neposreden človeški stik še vedno neprecenljiv? Kar se mene tiče, to velja tudi za servise, ne samo za medijsko propagando.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen