Strani: 1 2

alek14 sporočil: 9.855
[#2697475] 13.02.18 05:43
Odgovori   +    7
Ne bojte se električnega avta, leta ga ne bodo zdelala
Hm. Zakaj pa potem BEV po par letih ni vreden nič? Zdelana baterija? Calendar ageing?
moon sporočil: 1.171
[#2697478] 13.02.18 07:47 · odgovor na: alek14 (#2697475)
Odgovori   +    3
Par let stare Tesle S se prodajajo po 60.000 in vec Eur, torej podoben padec cene kot pri ICE..
milos9 sporočil: 707
[#2697481] 13.02.18 07:56 · odgovor na: alek14 (#2697475)
Odgovori   +    0
Leafom prve generacije je vrednost kar hitro padala, tudi zaradi bojazni po hitri izgubui kapacitete baterije. Nissanove raziskave pravijo, da s tem ni skrbi
philips sporočil: 5.273
[#2697482] 13.02.18 08:04 · odgovor na: milos9 (#2697481)
Odgovori   +    7
[milos9]
Leafom prve generacije je vrednost kar hitro padala, tudi zaradi bojazni po hitri izgubui kapacitete baterije. Nissanove raziskave pravijo, da s tem ni skrbi
Ključna beseda je "Nissanove"
7175S sporočil: 2.405
[#2697483] 13.02.18 08:43
Odgovori   +    14
Če bo tehnologija električnega pogona v avtomobilih tako hitro napredovala, bomo verjetno leta 2050 tudi rakete kar na električni pogon pošiljali v vesolje, pa take, pa to !?!
Elektrika je že danes glavna pogonska sila za vse podsklope v avtih in če hočete tudi v vesoljskih plovilih, glavni agregat pa nikakor ne more biti elektrika. Glavni cilj velikih korporacij je, da prepričajo čim več lolekov in bolekov, da bodo kupili električni avto, da bodo na ta način namolzli od raje denar za svoje eksperimente in raziskave. Kar poglejte, kako Indija in Kitajska na hitro sprejemata zakone o prehodu na električne avtomobile zaradi skorumpiranega - podkupljenega vodstva, kar je ključnega pomena za korporacije, saj v teh dveh državah živi skoraj polovica človeštva. Če bi bilo možno, bi električne avte predpisali tudi v Afriki in Arabiji, a se tam zaenkrat za potrbe velikih korporacij bolje obnese medsebojno pobijanje, ker tako ceneje pridejo do prepotrebnih surovin.
Namesto, da bi v Sloveniji uredili učinkovit in hiter javni prevoz v mestih in primestju in ta bi pa dejansko lahko funkcioniral izključno na okolju prijazno elektriko, nas poneumljajo z električnimi avtomobili, ja kje bomo pa dobili oziroma postavili v Sloveniji 1.000.000 polnilnic, kar pomeni tudi prav toliko dodatnih parkirišč. Že nekaj let opazujem lastnika Priusa, ki je non stop prikloplen na električni kabel, se mi kar smili ta "naravovarstvenik". O FCV tehnologiji pogona avtomobilov je pa očitno zaenkrat v Evropi še prepovedano pisati, saj se VW in Renault še nista resno lotila tega problema. Boste videli, čez 10 let bodo v ZDA kar naenkrat preklopili na FCV, nategnjeni električarji pa bodo popušili na celi črti.
0114ZAVAR sporočil: 5
[#2697484] 13.02.18 08:45
Odgovori   +    12
Točka preloma pri električnih avtomobilih bo verjetno takrat, ko bodo na električnih avtomobilih roboti samodejno zamenjali baterije v petih minutah. Pomeni; avto pripeljemo do električne postaje, robot samostojno zamenja izpraznjeno baterijo z napolnjeno in avto lahko pelje naprej.
L.p. Milan
alek14 sporočil: 9.855
[#2697487] 13.02.18 09:16 · odgovor na: 0114ZAVAR (#2697484)
Odgovori   +    1
[0114ZAVAR]
Točka preloma pri električnih avtomobilih bo verjetno takrat, ko bodo na električnih avtomobilih roboti samodejno zamenjali baterije v petih minutah. Pomeni; avto pripeljemo do električne postaje, robot samostojno zamenja izpraznjeno baterijo z napolnjeno in avto lahko pelje naprej.
L.p. Milan
Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.
menim sporočil: 5.748
[#2697489] 13.02.18 09:33 · odgovor na: 7175S (#2697483)
Odgovori   +    2
[7175S] ... O FCV tehnologiji pogona avtomobilov je pa očitno zaenkrat v Evropi še prepovedano pisati, saj se VW in Renault še nista resno lotila tega problema. Boste videli, čez 10 let bodo v ZDA kar naenkrat preklopili na FCV, nategnjeni električarji pa bodo popušili na celi črti.
FCV tehnologija za pogon avtomobilov ima več prednosti, kot baterijska.

"Fuel cell vehicles use hydrogen gas to power an electric motor. ... Refueling a fuel cell vehicle is comparable to refueling a conventional car or truck; pressurized hydrogen is sold at hydrogen refueling stations, taking less than 10 minutes to fill current models. ... Once filled, the driving ranges of a fuel cell vehicle vary, but are similar to the ranges of gasoline or diesel-only vehicles" www.ucsusa.org/clean...oKfOFTemCo
najobj sporočil: 25.162
[#2697491] 13.02.18 09:36 · odgovor na: moon (#2697478)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: najobj 13.02.2018 09:38
[moon]
Par let stare Tesle S se prodajajo po 60.000 in vec Eur, torej podoben padec cene kot pri ICE..
... čuj, če bi Musk malo manj obljubljal in jih več naredil, bi tudi par let stari Tesli cena bolj padla ...

P.S.: ne vem, kako je bilo s cenami starih avtomobilov v Jugi, ampak če si na novega čakal nekaj let, potem je bil tudi stari dovolj dober in cena verjetno ni bistveno padla ...
pobalin sporočil: 11.274
[#2697503] 13.02.18 10:24 · odgovor na: 0114ZAVAR (#2697484)
Odgovori   +    1
[0114ZAVAR]
Točka preloma pri električnih avtomobilih bo verjetno takrat, ko bodo na električnih avtomobilih roboti samodejno zamenjali baterije v petih minutah. Pomeni; avto pripeljemo do električne postaje, robot samostojno zamenja izpraznjeno baterijo z napolnjeno in avto lahko pelje naprej.
L.p. Milan
Že videno in kljub povezavi z Renaultom in zanimanju Muska/Tesle že bankrotirano (Better Place, Izrael).
forum.finance.si/?m=...520&single
forum.finance.si/?m=...021&single
forum.finance.si/?m=...654&single
moon sporočil: 1.171
[#2697506] 13.02.18 10:29 · odgovor na: 0114ZAVAR (#2697484)
Odgovori   +    2
[0114ZAVAR]
Točka preloma pri električnih avtomobilih bo verjetno takrat, ko bodo na električnih avtomobilih roboti samodejno zamenjali baterije v petih minutah. Pomeni; avto pripeljemo do električne postaje, robot samostojno zamenja izpraznjeno baterijo z napolnjeno in avto lahko pelje naprej.
L.p. Milan
Ne vem kaj vam ni jasno.
Razlika med ICE in BEV je v tem, da ima BEV stalno poln rezervoar, ko gres od doma.
V mojem primeru to pomeni, da moram polniti na polnilnicah recimo 6x na leto, ko delam 600 km v enem dnevu.
Pa se to: za polnjenje novega Porscheja mission E (80% - 400 km) bo potrebnih 20 min. Torej ni panike, pojes sendvic in spijes kavo... saj ce pogledas po crpalkah na avtocestah, tam skoraj nihce ne tanka, malicajo pa vsi.
sm56 sporočil: 22
[#2697507] 13.02.18 10:29 · odgovor na: alek14 (#2697487)
Odgovori   +    1
ekonomija obsega vse bolj govori za BEV in proti FCV. ne bo prvič, da se bo FC tehnologija morala potuhniti...
vrac sporočil: 9.010
[#2697510] 13.02.18 10:45 · odgovor na: alek14 (#2697487)
Odgovori   +    2
Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.
Ne vem kje je smisel vozil na gorivne celice, če ima enak izkoristek in vpliv na okolje vozilo na zemeljski plin? Pa še bistveno ceneje se voziš. Če bi imela vozila na gorivne celice res prihodnost, bi jih bilo na cesti enako število kot električnih vozil, jih pa le za vzorec. Pa še to gre le za par avtobusov v Nemčiji in osebnih avtov na Japonskem. Očitno je to slepa ulica. Nemški proizvajalci so v gorivne celice vložili milijarde, rezultata pa ni nobenega in ga tudi ne bo. Vožnja in tudi sama vozila so predraga in tu se vse neha. Japonci so stavili na električni pogon vozil in so zmagali.

Sicer pa električna vozila vsekakr imajo prihodost. Ne samo osebna vozila, tudi dostavna vozila in tovornjaki. Že zaradi same cene vožnje. Najbolj pa zaradi okoljskih razlogov. Najprej bodo prevladovali hibridi, čez nekaj let pa seveda popolnoma električna vozila. Tega trenda ne bo mogel nihče zaustaviti.
psm sporočil: 950
[#2697511] 13.02.18 10:46 · odgovor na: 0114ZAVAR (#2697484)
Odgovori   +    24
čas vnosa: 13.02.18 09:13
Se strinjam. Komaj čakam.

Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet, si vmes zamenjal baterijo, ti pa boš doma na kavču preko svojega ajfončka lahko na toplem spremljal, kje vse se vozilce premika in bil srečen, da to on lahko opravi brez tebe in da ti lahko namesto izgubljanja časa z izletom sproščeno ležiš na kavču, brez da bi ti bilo karkoli potrebno storiti.

No, čisto brez dela sicer ne bomo - čez dan si bomo na kavču nalagali tanarnovejše aplikacije na svoj ajfonček, ki nam bodo nato olajšali celodnevno ležanje na kavču!

:)
justei sporočil: 371
[#2697514] 13.02.18 11:09 · odgovor na: psm (#2697511)
Odgovori   +    11
[psm]
Se strinjam. Komaj čakam.

Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet,
;-)
kot pri trgovinah. Zdaj je hit trgovina brez prodajalcev.. naslednja stopnja bo seveda trgovina brez kupcev.
kzupanc sporočil: 7.790
[#2697519] 13.02.18 11:33 · odgovor na: vrac (#2697510)
Odgovori   +    1
[vrac]
> Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.

Ne vem kje je smisel vozil na gorivne celice, če ima enak izkoristek in vpliv na okolje vozilo na zemeljski plin? Pa še bistveno ceneje se voziš. Če bi imela vozila na gorivne celice res prihodnost, bi jih bilo na cesti enako število kot električnih vozil, jih pa le za vzorec. Pa še to gre le za par avtobusov v Nemčiji in osebnih avtov na Japonskem. Očitno je to slepa ulica. Nemški proizvajalci so v gorivne celice vložili milijarde, rezultata pa ni nobenega in ga tudi ne bo. Vožnja in tudi sama vozila so predraga in tu se vse neha. Japonci so stavili na električni pogon vozil in so zmagali.

Sicer pa električna vozila vsekakr imajo prihodost. Ne samo osebna vozila, tudi dostavna vozila in tovornjaki. Že zaradi same cene vožnje. Najbolj pa zaradi okoljskih razlogov. Najprej bodo prevladovali hibridi, čez nekaj let pa seveda popolnoma električna vozila. Tega trenda ne bo mogel nihče zaustaviti.
Vsekakor je po moje zelo verjetno, da bo okoli leta 2030 vsaj 10% vozil električnih, okoli 2050 pa recimo vsaj polovica.
pobalin sporočil: 11.274
[#2697523] 13.02.18 12:07 · odgovor na: justei (#2697514)
Odgovori   +    10
[justei]
> [psm]
> Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet,

;-)
kot pri trgovinah. Zdaj je hit trgovina brez prodajalcev.. naslednja stopnja bo seveda trgovina brez kupcev.
Potem pride še trgovina brez trgovine. :-)
COP sporočil: 3.402
[#2697531] 13.02.18 12:54 · odgovor na: 7175S (#2697483)
Odgovori   +    4
[7175S]
Že nekaj let opazujem lastnika Priusa, ki je non stop prikloplen na električni kabel, se mi kar smili ta "naravovarstvenik".
Tudi ti se njemu smiliš. Težko razume, zakaj želiš vsak teden ob polnjenju dizelskega rezervoarja polovico dati državi, da ga zapravi in pol Arabcem, da uživajo na tvoj račun?
alek14 sporočil: 9.855
[#2697536] 13.02.18 13:06 · odgovor na: sm56 (#2697507)
Odgovori   +    0
[sm56]
ekonomija obsega vse bolj govori za BEV in proti FCV. ne bo prvič, da se bo FC tehnologija morala potuhniti...
Vndar pa fizika pravi BEV njet in FCV da.
Sicer pa tudi FC bo imel baterijo, le da elektrana ne bo na premog(zunanja) ampak bo onboard.
Pod FC razumemo ne tako na vodik.
alek14 sporočil: 9.855
[#2697538] 13.02.18 13:10 · odgovor na: kzupanc (#2697519)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: alek14 13.02.2018 13:15
[kzupanc]
Vsekakor je po moje zelo verjetno, da bo okoli leta 2030 vsaj 10% vozil električnih, okoli 2050 pa recimo vsaj polovica.
Moja prognoza (v zadnjih 20 letih nisem še nobene prognoze kiksnil) leta 2030 bo manj kot 1% BEV registriranih v zahodnem svetu (EU+ZDA).
BEV imajo malo več šans samo v Franciji zaradi JE. Drugje bodo sesuvali omrežja (skandinavija izvzeta).
Lahko pa povem še tole, da so severno-evropske države začele omejevat nakupe BEV (ukinitev ugodnosti).
Njihova obrazložitev: v času, ki je bil predviden, da bi ekonomija obsega znižala stroške BEV, se to ni zgodilo. Cene BEV so se znižale le malenkost v zadnjih 5 letih.
BEV bodo najprej doživeli hudo recesijo, saj se bodo programi spodbud ukinili ob prvih znakih recesije. Ti pa so že vidni tudi v SLO - povečuje se število stečajev. Malo večji minimalc malo pa prezadolženost velikih (ala Agrokor), ki davijo male.
Zadolženost držav EU bo še pokazala zobe in to ravno v obdobju do 2030. Ker so BEV vezani na državne spodbude sem zelo skeptičen.
najobj sporočil: 25.162
[#2697541] 13.02.18 13:24 · odgovor na: vrac (#2697510)
Odgovori   +    2
[vrac]
> Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.

Ne vem kje je smisel vozil na gorivne celice, če ima enak izkoristek in vpliv na okolje vozilo na zemeljski plin? Pa še bistveno ceneje se voziš. Če bi imela vozila na gorivne celice res prihodnost, bi jih bilo na cesti enako število kot električnih vozil, jih pa le za vzorec. Pa še to gre le za par avtobusov v Nemčiji in osebnih avtov na Japonskem. Očitno je to slepa ulica. Nemški proizvajalci so v gorivne celice vložili milijarde, rezultata pa ni nobenega in ga tudi ne bo. Vožnja in tudi sama vozila so predraga in tu se vse neha. Japonci so stavili na električni pogon vozil in so zmagali.

Sicer pa električna vozila vsekakr imajo prihodost. Ne samo osebna vozila, tudi dostavna vozila in tovornjaki. Že zaradi same cene vožnje. Najbolj pa zaradi okoljskih razlogov. Najprej bodo prevladovali hibridi, čez nekaj let pa seveda popolnoma električna vozila. Tega trenda ne bo mogel nihče zaustaviti.
... ja, sploh ker bo za vse nove električne avtomobile dovolj nekaj novih elektrarn na sonce in veter, ker so vse druge okolju škodljive ...

P.S.: zanimivo bo videti, kako bodo zgledala z daljnovodi prepredena mesta, če zdaj pozabim, kako bodo zgledali obsevani okoljevarstveniki ...
alek14 sporočil: 9.855
[#2697542] 13.02.18 13:27 · odgovor na: vrac (#2697510)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: alek14 13.02.2018 13:28
[vrac]
> Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.

Ne vem kje je smisel vozil na gorivne celice, če ima enak izkoristek in vpliv na okolje vozilo na zemeljski plin?
Pri napravah, ki imajo dolgoročno uporabo in se od njih pričakuje visoka redundanca vse leto je izkoristek drugotnega pomena, saj že pri fosilcih ni ravno bajen.

Za mobilnost je bistveno, da ima naravo sezonskega hranilnika energije. Ne nujno v avtu, lahko pa v rezervoarju na "bencinski". BEV so dnevni hranilniki, še raje za še krajši čas. Evolucijski fitnes take rešitve je komaj kaj več kot nič. Izkoristek je povsem nepomemben, ker je exergije v izobilju in z njo lahko razmetavamo če želimo. Bolj je težava, da koristimo fosilno eksergijo, ki pa je škatljiva iz več razlogov. Od tega da nimamo svoje do raznih eko posledic.
Za mobilnost in sploh energijo je najbolj pomembno, da ima naravo sezonskega hranilnika. Gre za vprašanje obstoja, če gredo "stvari proti jugu". Lahko so to velike gospodarske krize, velike naravne katastrofe ala Yelowstone, vojne itd.
Že narava je tekom miljard let temeljito preverila, da dnevni hranilniki ne valjajo, ker ne zagotavljajo preživetja pa vseeno kak izkoristek oni imeli.
Težko se sprijanimo z mislijo, da je energije v izobilju (sončna, jedrska) in da moramo nehat šparat s tistim česar je veliko. Preživetje je veliko pomembnejše od izkoristka, vprašaj krokodile ali pa drevesa, ki so kot vrsta dala skozi vse kataklizme kar jih je vesolje navrglo zadnjio miljardo let.
najobj sporočil: 25.162
[#2697544] 13.02.18 13:30 · odgovor na: pobalin (#2697523)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [justei]
> > [psm]
> > Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet,
>
> ;-)
> kot pri trgovinah. Zdaj je hit trgovina brez prodajalcev.. naslednja stopnja bo seveda trgovina brez kupcev.
Potem pride še trgovina brez trgovine. :-)
... OK, ampak zaradi nizkih stroškov bo ziher najbolj konkurenčna ...
menim sporočil: 5.748
[#2697546] 13.02.18 13:33 · odgovor na: najobj (#2697544)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [pobalin]
> > [justei]
> > > [psm]
> > > Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet,
> >
> > ;-)
> > kot pri trgovinah. Zdaj je hit trgovina brez prodajalcev.. naslednja stopnja bo seveda trgovina brez kupcev.

> Potem pride še trgovina brez trgovine. :-)

... OK, ampak zaradi nizkih stroškov bo ziher najbolj konkurenčna ...
Seveda bo ogledovalnica najbolj konkurenčna. Trgovski prostor, kjer si boš robo ogledal in preizkusil, kupil pa preko spleta. :)
najobj sporočil: 25.162
[#2697549] 13.02.18 13:39 · odgovor na: menim (#2697546)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 13.02.2018 13:44
[menim]
> [najobj]
> > [pobalin]
> > > [justei]
> > > > [psm]
> > > > Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet,
> > >
> > > ;-)
> > > kot pri trgovinah. Zdaj je hit trgovina brez prodajalcev.. naslednja stopnja bo seveda trgovina brez kupcev.
>
> > Potem pride še trgovina brez trgovine. :-)
> ... OK, ampak zaradi nizkih stroškov bo ziher najbolj konkurenčna ...

Seveda bo ogledovalnica najbolj konkurenčna. Trgovski prostor, kjer si boš robo ogledal in preizkusil, kupil pa preko spleta. :)
... ja, za kupca se bo najbolj splačalo, če niti preko spleta ne bo nič kupil ...

P.S.: v številnih trgovskih centrih se to že itak dogaja, ampak je bolj važno, da je konkurenca na policah velika ...
menim sporočil: 5.748
[#2697552] 13.02.18 13:46 · odgovor na: najobj (#2697549)
Odgovori   +    0
[najobj]
... za kupca se bo najbolj splačalo, če niti preko spleta ne bo nič kupil ...
Koliko je v Sloveniji kupcev, ki imajo računalnik in povezavo na splet, pa lansko leto niso nič kupili, jih je tri taužnt, manj, več?
bacco979 sporočil: 717
[#2697553] 13.02.18 13:52 · odgovor na: menim (#2697552)
Odgovori   +    0
Kdo pa bo po tvoje te krasne ogledovalnice in preiskuševalnice držal pri življenju?
psm sporočil: 950
[#2697557] 13.02.18 14:02 · odgovor na: COP (#2697531)
Odgovori   +    8
čas vnosa: 13.02.18 13:03
Hecno.

Vsi tile okoljevarstveniki in preračunljivi kupci električnih vozil pozabljajo, da njihova elektrika ni zastonj, ampak jo veliko, ampak res veliko predrago plačujejo vsi ostali odjemalci električne energije, ki jim za te igračbe dol visi.

Zanimivo bi bilo spremljati nosove teh okoljevarstvenikov in ekoloških kupcev električnih vozil, kako bi se jim povesil, ko bi jim ne le ob vsakokratnem polnjenju zaračunali polno ceno elektrike ter seveda, najvažnejše - plačilo takse zaradi enormnega onesnaževanja okolja iz naslova tako izdelave kot tudi uničenja ekoljsko nadvse spornih baterij.

Lepo je mahati z k...., ko ti drugi plačujejo, kajne?
COP sporočil: 3.402
[#2697565] 13.02.18 14:24 · odgovor na: psm (#2697557)
Odgovori   +    0
Hm, od kdaj pa dizelaši plačujejo takse zaradi enormnega onesnaževanja okolja?
psm sporočil: 950
[#2697569] 13.02.18 15:14 · odgovor na: COP (#2697565)
Odgovori   +    4
čas vnosa: 13.02.18 15:11
Tako bencinarji kot dizelaši plačujejo ob vsakoletni registraciji.

Za razliko od okoljskih vozilj, ki so tega oproščeni.

Strani: 1 2