2 uri
Najbolj brani članki danes
3 ure
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
4 ure
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
5 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
5 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
5 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
5 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
6 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
7 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
7 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
8 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
8 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
8 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
8 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
9 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
9 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
10 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
10 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
10 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
11 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Prikaz samo enega sporočila - znotraj teme...

7175S sporočil: 2.561
Če bo tehnologija električnega pogona v avtomobilih tako hitro napredovala, bomo verjetno leta 2050 tudi rakete kar na električni pogon pošiljali v vesolje, pa take, pa to !?!
Elektrika je že danes glavna pogonska sila za vse podsklope v avtih in če hočete tudi v vesoljskih plovilih, glavni agregat pa nikakor ne more biti elektrika. Glavni cilj velikih korporacij je, da prepričajo čim več lolekov in bolekov, da bodo kupili električni avto, da bodo na ta način namolzli od raje denar za svoje eksperimente in raziskave. Kar poglejte, kako Indija in Kitajska na hitro sprejemata zakone o prehodu na električne avtomobile zaradi skorumpiranega - podkupljenega vodstva, kar je ključnega pomena za korporacije, saj v teh dveh državah živi skoraj polovica človeštva. Če bi bilo možno, bi električne avte predpisali tudi v Afriki in Arabiji, a se tam zaenkrat za potrbe velikih korporacij bolje obnese medsebojno pobijanje, ker tako ceneje pridejo do prepotrebnih surovin.
Namesto, da bi v Sloveniji uredili učinkovit in hiter javni prevoz v mestih in primestju in ta bi pa dejansko lahko funkcioniral izključno na okolju prijazno elektriko, nas poneumljajo z električnimi avtomobili, ja kje bomo pa dobili oziroma postavili v Sloveniji 1.000.000 polnilnic, kar pomeni tudi prav toliko dodatnih parkirišč. Že nekaj let opazujem lastnika Priusa, ki je non stop prikloplen na električni kabel, se mi kar smili ta "naravovarstvenik". O FCV tehnologiji pogona avtomobilov je pa očitno zaenkrat v Evropi še prepovedano pisati, saj se VW in Renault še nista resno lotila tega problema. Boste videli, čez 10 let bodo v ZDA kar naenkrat preklopili na FCV, nategnjeni električarji pa bodo popušili na celi črti.

Vse ocene tega sporočila:

Gostje ne morejo pregledovati ocen