Strani: 1 2

moon sporočil: 1.623
[#2697478] 13.02.18 07:47 · odgovor na: (#2697475)
Odgovori   +    3
Par let stare Tesle S se prodajajo po 60.000 in vec Eur, torej podoben padec cene kot pri ICE..
milos9 sporočil: 1.044
[#2697481] 13.02.18 07:56 · odgovor na: (#2697475)
Odgovori   +    0
Leafom prve generacije je vrednost kar hitro padala, tudi zaradi bojazni po hitri izgubui kapacitete baterije. Nissanove raziskave pravijo, da s tem ni skrbi
philips sporočil: 6.715
[#2697482] 13.02.18 08:04 · odgovor na: milos9 (#2697481)
Odgovori   +    7
[milos9]
Leafom prve generacije je vrednost kar hitro padala, tudi zaradi bojazni po hitri izgubui kapacitete baterije. Nissanove raziskave pravijo, da s tem ni skrbi
Ključna beseda je "Nissanove"
7175S sporočil: 2.561
[#2697483] 13.02.18 08:43
Odgovori   +    14
Če bo tehnologija električnega pogona v avtomobilih tako hitro napredovala, bomo verjetno leta 2050 tudi rakete kar na električni pogon pošiljali v vesolje, pa take, pa to !?!
Elektrika je že danes glavna pogonska sila za vse podsklope v avtih in če hočete tudi v vesoljskih plovilih, glavni agregat pa nikakor ne more biti elektrika. Glavni cilj velikih korporacij je, da prepričajo čim več lolekov in bolekov, da bodo kupili električni avto, da bodo na ta način namolzli od raje denar za svoje eksperimente in raziskave. Kar poglejte, kako Indija in Kitajska na hitro sprejemata zakone o prehodu na električne avtomobile zaradi skorumpiranega - podkupljenega vodstva, kar je ključnega pomena za korporacije, saj v teh dveh državah živi skoraj polovica človeštva. Če bi bilo možno, bi električne avte predpisali tudi v Afriki in Arabiji, a se tam zaenkrat za potrbe velikih korporacij bolje obnese medsebojno pobijanje, ker tako ceneje pridejo do prepotrebnih surovin.
Namesto, da bi v Sloveniji uredili učinkovit in hiter javni prevoz v mestih in primestju in ta bi pa dejansko lahko funkcioniral izključno na okolju prijazno elektriko, nas poneumljajo z električnimi avtomobili, ja kje bomo pa dobili oziroma postavili v Sloveniji 1.000.000 polnilnic, kar pomeni tudi prav toliko dodatnih parkirišč. Že nekaj let opazujem lastnika Priusa, ki je non stop prikloplen na električni kabel, se mi kar smili ta "naravovarstvenik". O FCV tehnologiji pogona avtomobilov je pa očitno zaenkrat v Evropi še prepovedano pisati, saj se VW in Renault še nista resno lotila tega problema. Boste videli, čez 10 let bodo v ZDA kar naenkrat preklopili na FCV, nategnjeni električarji pa bodo popušili na celi črti.
0114ZAVAR sporočil: 28
[#2697484] 13.02.18 08:45
Odgovori   +    12
Točka preloma pri električnih avtomobilih bo verjetno takrat, ko bodo na električnih avtomobilih roboti samodejno zamenjali baterije v petih minutah. Pomeni; avto pripeljemo do električne postaje, robot samostojno zamenja izpraznjeno baterijo z napolnjeno in avto lahko pelje naprej.
L.p. Milan
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2697489] 13.02.18 09:33 · odgovor na: 7175S (#2697483)
Odgovori   +    2
[7175S] ... O FCV tehnologiji pogona avtomobilov je pa očitno zaenkrat v Evropi še prepovedano pisati, saj se VW in Renault še nista resno lotila tega problema. Boste videli, čez 10 let bodo v ZDA kar naenkrat preklopili na FCV, nategnjeni električarji pa bodo popušili na celi črti.
FCV tehnologija za pogon avtomobilov ima več prednosti, kot baterijska.

"Fuel cell vehicles use hydrogen gas to power an electric motor. ... Refueling a fuel cell vehicle is comparable to refueling a conventional car or truck; pressurized hydrogen is sold at hydrogen refueling stations, taking less than 10 minutes to fill current models. ... Once filled, the driving ranges of a fuel cell vehicle vary, but are similar to the ranges of gasoline or diesel-only vehicles" www.ucsusa.org/clean...oKfOFTemCo
najobj sporočil: 31.870
[#2697491] 13.02.18 09:36 · odgovor na: moon (#2697478)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: najobj 13.02.2018 09:38
[moon]
Par let stare Tesle S se prodajajo po 60.000 in vec Eur, torej podoben padec cene kot pri ICE..
... čuj, če bi Musk malo manj obljubljal in jih več naredil, bi tudi par let stari Tesli cena bolj padla ...

P.S.: ne vem, kako je bilo s cenami starih avtomobilov v Jugi, ampak če si na novega čakal nekaj let, potem je bil tudi stari dovolj dober in cena verjetno ni bistveno padla ...
pobalin sporočil: 14.456
[#2697503] 13.02.18 10:24 · odgovor na: 0114ZAVAR (#2697484)
Odgovori   +    1
[0114ZAVAR]
Točka preloma pri električnih avtomobilih bo verjetno takrat, ko bodo na električnih avtomobilih roboti samodejno zamenjali baterije v petih minutah. Pomeni; avto pripeljemo do električne postaje, robot samostojno zamenja izpraznjeno baterijo z napolnjeno in avto lahko pelje naprej.
L.p. Milan
Že videno in kljub povezavi z Renaultom in zanimanju Muska/Tesle že bankrotirano (Better Place, Izrael).
forum.finance.si/?m=...520&single
forum.finance.si/?m=...021&single
forum.finance.si/?m=...654&single
moon sporočil: 1.623
[#2697506] 13.02.18 10:29 · odgovor na: 0114ZAVAR (#2697484)
Odgovori   +    2
[0114ZAVAR]
Točka preloma pri električnih avtomobilih bo verjetno takrat, ko bodo na električnih avtomobilih roboti samodejno zamenjali baterije v petih minutah. Pomeni; avto pripeljemo do električne postaje, robot samostojno zamenja izpraznjeno baterijo z napolnjeno in avto lahko pelje naprej.
L.p. Milan
Ne vem kaj vam ni jasno.
Razlika med ICE in BEV je v tem, da ima BEV stalno poln rezervoar, ko gres od doma.
V mojem primeru to pomeni, da moram polniti na polnilnicah recimo 6x na leto, ko delam 600 km v enem dnevu.
Pa se to: za polnjenje novega Porscheja mission E (80% - 400 km) bo potrebnih 20 min. Torej ni panike, pojes sendvic in spijes kavo... saj ce pogledas po crpalkah na avtocestah, tam skoraj nihce ne tanka, malicajo pa vsi.
sm56 sporočil: 25
[#2697507] 13.02.18 10:29 · odgovor na: (#2697487)
Odgovori   +    1
ekonomija obsega vse bolj govori za BEV in proti FCV. ne bo prvič, da se bo FC tehnologija morala potuhniti...
vrac sporočil: 11.068
[#2697510] 13.02.18 10:45 · odgovor na: (#2697487)
Odgovori   +    2
Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.
Ne vem kje je smisel vozil na gorivne celice, če ima enak izkoristek in vpliv na okolje vozilo na zemeljski plin? Pa še bistveno ceneje se voziš. Če bi imela vozila na gorivne celice res prihodnost, bi jih bilo na cesti enako število kot električnih vozil, jih pa le za vzorec. Pa še to gre le za par avtobusov v Nemčiji in osebnih avtov na Japonskem. Očitno je to slepa ulica. Nemški proizvajalci so v gorivne celice vložili milijarde, rezultata pa ni nobenega in ga tudi ne bo. Vožnja in tudi sama vozila so predraga in tu se vse neha. Japonci so stavili na električni pogon vozil in so zmagali.

Sicer pa električna vozila vsekakr imajo prihodost. Ne samo osebna vozila, tudi dostavna vozila in tovornjaki. Že zaradi same cene vožnje. Najbolj pa zaradi okoljskih razlogov. Najprej bodo prevladovali hibridi, čez nekaj let pa seveda popolnoma električna vozila. Tega trenda ne bo mogel nihče zaustaviti.
anon-304487 sporočil: 967
[#2697511] 13.02.18 10:46 · odgovor na: 0114ZAVAR (#2697484)
Odgovori   +    24
čas vnosa: 13.02.18 09:13
Se strinjam. Komaj čakam.

Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet, si vmes zamenjal baterijo, ti pa boš doma na kavču preko svojega ajfončka lahko na toplem spremljal, kje vse se vozilce premika in bil srečen, da to on lahko opravi brez tebe in da ti lahko namesto izgubljanja časa z izletom sproščeno ležiš na kavču, brez da bi ti bilo karkoli potrebno storiti.

No, čisto brez dela sicer ne bomo - čez dan si bomo na kavču nalagali tanarnovejše aplikacije na svoj ajfonček, ki nam bodo nato olajšali celodnevno ležanje na kavču!

:)
kzupanc sporočil: 10.517
[#2697519] 13.02.18 11:33 · odgovor na: vrac (#2697510)
Odgovori   +    1
[vrac]
> Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.

Ne vem kje je smisel vozil na gorivne celice, če ima enak izkoristek in vpliv na okolje vozilo na zemeljski plin? Pa še bistveno ceneje se voziš. Če bi imela vozila na gorivne celice res prihodnost, bi jih bilo na cesti enako število kot električnih vozil, jih pa le za vzorec. Pa še to gre le za par avtobusov v Nemčiji in osebnih avtov na Japonskem. Očitno je to slepa ulica. Nemški proizvajalci so v gorivne celice vložili milijarde, rezultata pa ni nobenega in ga tudi ne bo. Vožnja in tudi sama vozila so predraga in tu se vse neha. Japonci so stavili na električni pogon vozil in so zmagali.

Sicer pa električna vozila vsekakr imajo prihodost. Ne samo osebna vozila, tudi dostavna vozila in tovornjaki. Že zaradi same cene vožnje. Najbolj pa zaradi okoljskih razlogov. Najprej bodo prevladovali hibridi, čez nekaj let pa seveda popolnoma električna vozila. Tega trenda ne bo mogel nihče zaustaviti.
Vsekakor je po moje zelo verjetno, da bo okoli leta 2030 vsaj 10% vozil električnih, okoli 2050 pa recimo vsaj polovica.
pobalin sporočil: 14.456
[#2697523] 13.02.18 12:07 · odgovor na: (#2697514)
Odgovori   +    10
[justei]
> [psm]
> Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet,

;-)
kot pri trgovinah. Zdaj je hit trgovina brez prodajalcev.. naslednja stopnja bo seveda trgovina brez kupcev.
Potem pride še trgovina brez trgovine. :-)
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2697531] 13.02.18 12:54 · odgovor na: 7175S (#2697483)
Odgovori   +    4
[7175S]
Že nekaj let opazujem lastnika Priusa, ki je non stop prikloplen na električni kabel, se mi kar smili ta "naravovarstvenik".
Tudi ti se njemu smiliš. Težko razume, zakaj želiš vsak teden ob polnjenju dizelskega rezervoarja polovico dati državi, da ga zapravi in pol Arabcem, da uživajo na tvoj račun?
najobj sporočil: 31.870
[#2697541] 13.02.18 13:24 · odgovor na: vrac (#2697510)
Odgovori   +    2
[vrac]
> Točka preloma pri BEV bo trakrat, ko bodo FCV/FCBEV.

Ne vem kje je smisel vozil na gorivne celice, če ima enak izkoristek in vpliv na okolje vozilo na zemeljski plin? Pa še bistveno ceneje se voziš. Če bi imela vozila na gorivne celice res prihodnost, bi jih bilo na cesti enako število kot električnih vozil, jih pa le za vzorec. Pa še to gre le za par avtobusov v Nemčiji in osebnih avtov na Japonskem. Očitno je to slepa ulica. Nemški proizvajalci so v gorivne celice vložili milijarde, rezultata pa ni nobenega in ga tudi ne bo. Vožnja in tudi sama vozila so predraga in tu se vse neha. Japonci so stavili na električni pogon vozil in so zmagali.

Sicer pa električna vozila vsekakr imajo prihodost. Ne samo osebna vozila, tudi dostavna vozila in tovornjaki. Že zaradi same cene vožnje. Najbolj pa zaradi okoljskih razlogov. Najprej bodo prevladovali hibridi, čez nekaj let pa seveda popolnoma električna vozila. Tega trenda ne bo mogel nihče zaustaviti.
... ja, sploh ker bo za vse nove električne avtomobile dovolj nekaj novih elektrarn na sonce in veter, ker so vse druge okolju škodljive ...

P.S.: zanimivo bo videti, kako bodo zgledala z daljnovodi prepredena mesta, če zdaj pozabim, kako bodo zgledali obsevani okoljevarstveniki ...
najobj sporočil: 31.870
[#2697544] 13.02.18 13:30 · odgovor na: pobalin (#2697523)
Odgovori   +    1
[pobalin]
> [justei]
> > [psm]
> > Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet,
>
> ;-)
> kot pri trgovinah. Zdaj je hit trgovina brez prodajalcev.. naslednja stopnja bo seveda trgovina brez kupcev.
Potem pride še trgovina brez trgovine. :-)
... OK, ampak zaradi nizkih stroškov bo ziher najbolj konkurenčna ...
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2697546] 13.02.18 13:33 · odgovor na: najobj (#2697544)
Odgovori   +    0
[najobj]
> [pobalin]
> > [justei]
> > > [psm]
> > > Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet,
> >
> > ;-)
> > kot pri trgovinah. Zdaj je hit trgovina brez prodajalcev.. naslednja stopnja bo seveda trgovina brez kupcev.

> Potem pride še trgovina brez trgovine. :-)

... OK, ampak zaradi nizkih stroškov bo ziher najbolj konkurenčna ...
Seveda bo ogledovalnica najbolj konkurenčna. Trgovski prostor, kjer si boš robo ogledal in preizkusil, kupil pa preko spleta. :)
najobj sporočil: 31.870
[#2697549] 13.02.18 13:39 · odgovor na: anon-187668 (#2697546)
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: najobj 13.02.2018 13:44
[menim]
> [najobj]
> > [pobalin]
> > > [justei]
> > > > [psm]
> > > > Še višji nivo življenskega udobja pa bo dosežen, ko se bo samodejni avto kar sam brez tebe peljal na nedeljski izlet,
> > >
> > > ;-)
> > > kot pri trgovinah. Zdaj je hit trgovina brez prodajalcev.. naslednja stopnja bo seveda trgovina brez kupcev.
>
> > Potem pride še trgovina brez trgovine. :-)
> ... OK, ampak zaradi nizkih stroškov bo ziher najbolj konkurenčna ...

Seveda bo ogledovalnica najbolj konkurenčna. Trgovski prostor, kjer si boš robo ogledal in preizkusil, kupil pa preko spleta. :)
... ja, za kupca se bo najbolj splačalo, če niti preko spleta ne bo nič kupil ...

P.S.: v številnih trgovskih centrih se to že itak dogaja, ampak je bolj važno, da je konkurenca na policah velika ...
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2697552] 13.02.18 13:46 · odgovor na: najobj (#2697549)
Odgovori   +    0
[najobj]
... za kupca se bo najbolj splačalo, če niti preko spleta ne bo nič kupil ...
Koliko je v Sloveniji kupcev, ki imajo računalnik in povezavo na splet, pa lansko leto niso nič kupili, jih je tri taužnt, manj, več?
anon-202165 sporočil: 970
[#2697553] 13.02.18 13:52 · odgovor na: anon-187668 (#2697552)
Odgovori   +    0
Kdo pa bo po tvoje te krasne ogledovalnice in preiskuševalnice držal pri življenju?
anon-304487 sporočil: 967
[#2697557] 13.02.18 14:02 · odgovor na: anon-166232 (#2697531)
Odgovori   +    8
čas vnosa: 13.02.18 13:03
Hecno.

Vsi tile okoljevarstveniki in preračunljivi kupci električnih vozil pozabljajo, da njihova elektrika ni zastonj, ampak jo veliko, ampak res veliko predrago plačujejo vsi ostali odjemalci električne energije, ki jim za te igračbe dol visi.

Zanimivo bi bilo spremljati nosove teh okoljevarstvenikov in ekoloških kupcev električnih vozil, kako bi se jim povesil, ko bi jim ne le ob vsakokratnem polnjenju zaračunali polno ceno elektrike ter seveda, najvažnejše - plačilo takse zaradi enormnega onesnaževanja okolja iz naslova tako izdelave kot tudi uničenja ekoljsko nadvse spornih baterij.

Lepo je mahati z k...., ko ti drugi plačujejo, kajne?
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2697565] 13.02.18 14:24 · odgovor na: anon-304487 (#2697557)
Odgovori   +    0
Hm, od kdaj pa dizelaši plačujejo takse zaradi enormnega onesnaževanja okolja?
anon-304487 sporočil: 967
[#2697569] 13.02.18 15:14 · odgovor na: anon-166232 (#2697565)
Odgovori   +    4
čas vnosa: 13.02.18 15:11
Tako bencinarji kot dizelaši plačujejo ob vsakoletni registraciji.

Za razliko od okoljskih vozilj, ki so tega oproščeni.
shevchenko sporočil: 21.898
[#2697576] 13.02.18 15:59
Odgovori   +    1
dobro, bomo torej pocakali na leto 2025. se raje 2030, da bo za ziher.

ce bo civilizacija takrat se obstajala...
anon-166232 sporočil: 3.600
[#2697592] 13.02.18 18:46 · odgovor na: anon-304487 (#2697569)
Odgovori   +    1
Seveda, bencinarji in dizelaši plačujejo takse, tako kot jaz in vi plačujeva davke. A ne zaradi enormnega onesnaževanja okolja.
1357 sporočil: 7.095
[#2697607] 13.02.18 20:52
Odgovori   +    0
Glavni problem vozil na alternativna goriva ni tehnični temveč finančni, če sem natančnejši fiskalni. Če države izgubijo dohodek od DDV-ja in trošarin na pogonska goriva, so ogroženi proračuni držav in s tem tudi polititčnih struktur ki trenutno upravljajo z državami. In to je največji problem. prej omenjene dajatve predstavljao v določenih državah tudi do 15% proračuna in ob samopolovični izgubi teh prihodkov bi v vsaki državi prišlo do spremembe družbenega dogovora, ki ga pa nikoli ni lahko doseči.
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2697609] 13.02.18 21:12 · odgovor na: anon-202165 (#2697553)
Odgovori   +    0
[bacco979]
Kdo pa bo po tvoje te krasne ogledovalnice in preiskuševalnice držal pri življenju?
Lastnik ogledovalnice bo dobil provizijo, ko bo kupec kupil preko spleta. Primer: kupec pride v ogledovalnico, recimo, da ima namen kupiti slušalke, preizkusi jih nekaj in ko mu je neki model všeč, reče lastniku ogledovalnice: te so mi všeč, poiščite na spletu tiste, ki so cenejše od tu navedene cene in tam, kar je zame najbolj ugodno, tukaj je moj naslov, firma pa jih naj pošlje po povzetju, ter gre. Lastnik ogledovalnice nato naroči robo.

Danes ima kupec redkokje možnost preikusiti slušalke, ker so običajno zapakirane v plastični ovoj, kjer se takoj vidi, če je odprt, zato trgovec ne odpira embalaže.
moon sporočil: 1.623
[#2697613] 13.02.18 22:16 · odgovor na: anon-187668 (#2697489)
Odgovori   +    0
Za vse FCV believerje nekaj realnih dejstev: ssj3gohan.tweakblogs...ork-part-1
anon-187668 sporočil: 5.835
[#2697614] 13.02.18 22:30 · odgovor na: (#2697610)
Odgovori   +    0
[rename]
... ne more ‘ogledovalnica’ narocati v imenu kupca, saj je treba robo placati....
Kupec robo plača po povzetju.

Strani: 1 2