Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Vojni dobičkarji v aferi VW
Strani: 1
sporočil: 6.715
G. Milač, zakaj pa vi zagovarjate goljufe,ki so načrtno goljufali
kupce, oškodovali konkurenco in proračune držav ter škodili vsem
nam z večjim onesneževanjem? Ker so Nemci. Če bi podobno ugotovili
za italijansko ali celo (če bi se dalo) grško znamko pa ne bi
poznali milosti.
sporočil: 18.363
Dizlaši bodo še lep čas konkurenca novim vrstam motorjev. In zato
se eko zahteve dvigujejo v nebo. Predpisi enostavno prehitevajo
stvarnost, kasirajo pa lobisti in odvetniki. Lep dan.
sporočil: 4.602
Meni je zanimivo, kako evropska komisija zlahka kaznuje ameriška
podjetja (Google etc.), medtem ko v tem primeru očitno ni tako
aktivna, pa bi zlahka tudi VW naložila milijardno kazen zaradi
uničevanja okolja, zdravja ljudi itd. Dvoličnost pa taka...
sporočil: 3.220
Zadnja sprememba: anon-154710 09.10.2015 08:51
Ko bi navadni smrtniki vedeli kako ta isti proizvajalec vozil
komplicira pri nabavi sestavnih delov in komponent. Če naprimer
kovinski del nima iste nijanse kovinske barve, je že reklamiran. Če
zadeva ni v predpisanih tolerancah tam kjer to sloh nima nobene
veze je vse podvrženo zavrnitvi. Upam, da bo VW sedaj upošteval
iste vatle pri reklamacijah kupcev in povrnil vso nastalo škodo.
Imam passata z omenjenim motorjem, zahtevam novega v skladu s
tehničnimi specifikacijami, to kar piše v tehničnih
karakteristikah. Najmanj zahtevanm, da da mi zamenjajo motor.Ali že obstaja kakšno združenje v Sloveniji, ki bo pravno in nasploh zastopalo ogoljufane kupce? Predlagam ustanovitev le tega, ke naša skorumpirana država nam ne bo nič pomagala.
sporočil: 4.602
Ali že obstaja kakšno združenje v Sloveniji, ki bo pravno in nasploh zastopalo ogoljufane kupce? Predlagam ustanovitev le tega, ke naša skorumpirana država nam ne bo nič pomagala.Predlagam da se organizirate in vložite skupinsko tožbo. Nenazadnje so vaši avtomobili rabljeni vredni manj, sosedje se vam posmehujejo, uničujete okolje itd. Več kot dovolj razlogov za izplačilo odškodnine, ne pa da vam samo predelajo motorje ali naložijo nov program.
sporočil: 10.312
Če prav berem medije... bodo morda pri 1.6 TDI motorjih zamenjevali
avtomobile.. ker je strošek popravila večji od vrednosti
avtomobila. A ne pred koncem leta 2016.
sporočil: 1.046
Pozdravljeni,
goljufov nikakor ne zagovarjam, ne v preteklih člankih, ne v uvodniku - vabljeni k raziskovanju. Zelo jasno sem vselej zapisal, da je Volkswagen zamočil, poglobili smo se v posledice afere, tudi v to kako jo bodo reševali,...
Ob vsem dogajanju pa ne morem mimo odziva nekaterih tekmecev in politikov, ki so svoj lonček pristavili na poslovno neetičen način.
Odgovornost Volkswagna pa zaradi tega seveda ni nič manjša
Lep dan, Miloš
goljufov nikakor ne zagovarjam, ne v preteklih člankih, ne v uvodniku - vabljeni k raziskovanju. Zelo jasno sem vselej zapisal, da je Volkswagen zamočil, poglobili smo se v posledice afere, tudi v to kako jo bodo reševali,...
Ob vsem dogajanju pa ne morem mimo odziva nekaterih tekmecev in politikov, ki so svoj lonček pristavili na poslovno neetičen način.
Odgovornost Volkswagna pa zaradi tega seveda ni nič manjša
Lep dan, Miloš
sporočil: 6.715
[milos9]Morda res, toda termin "vojni dobičkar" napeljuje na neko nemoralno dejanje. In kaj je nemoralnega kare dela Fiat? Morda pa je čisto normalno in moralno, da ljudem v nesreči (kupcem vozil VW) ponuja neko ugodnost?
Pozdravljeni,
goljufov nikakor ne zagovarjam, ne v preteklih člankih, ne v uvodniku - vabljeni k raziskovanju. Zelo jasno sem vselej zapisal, da je Volkswagen zamočil, poglobili smo se v posledice afere, tudi v to kako jo bodo reševali,...
Ob vsem dogajanju pa ne morem mimo odziva nekaterih tekmecev in politikov, ki so svoj lonček pristavili na poslovno neetičen način.
Odgovornost Volkswagna pa zaradi tega seveda ni nič manjša
Lep dan, Miloš
sporočil: 1.046
Takole direktno sigurno ni moralno, to vedo tudi trgovci Fiata in
Forda, ki so dejanje obsodili
sporočil: 31.920
Zadnja sprememba: najobj 09.10.2015 10:37
[milos9]... čuj, če mene kaj vprašaš, bo edini vojni dobičkar VW, ker bo VW zdaj najprej imel delo, ko bo popravljal 11.000.000 vpoklicanih avtomobilov, istočasno pa bo delal nove še boljše in še bolj ekološke, ki jih bo zato prodajal po celem svetu, ker ljudje dobro vejo, da je VW najboljši, če ne goljufa ... aja, in od kod bo VW dobil denar za financiranje ? ... eh, to bo pa teti Merkel velikodušno posodil toti www.youtube.com/watc...6vi528gseA stric na oni strani ali njegov kolega na naši strani velike luže, ker še nisem slišal, da bi famozni finančni investitorji na finančnih trgih posojali svojo težko prigarano akumulacijo, ki bi bila kaj drugega kot obresti od njihovega iz lufta narejenega denarja, teta Merkel pa tudi zna dobro poskrbeti za Nemce in Nemčijo in bo poskrbela še za VW ...
Pozdravljeni,
goljufov nikakor ne zagovarjam, ne v preteklih člankih, ne v uvodniku - vabljeni k raziskovanju. Zelo jasno sem vselej zapisal, da je Volkswagen zamočil, poglobili smo se v posledice afere, tudi v to kako jo bodo reševali,...
Ob vsem dogajanju pa ne morem mimo odziva nekaterih tekmecev in politikov, ki so svoj lonček pristavili na poslovno neetičen način.
Odgovornost Volkswagna pa zaradi tega seveda ni nič manjša
Lep dan, Miloš
P.S.: če bi VW kotiral na LJSE, bi se jaz definitivno spet vrnil med borzne špekulante ...
sporočil: 15
Sicer je tale VW zgodba z izpuhi po mojem zelo in hudo pretirana in
gre samo za balast, ki ga lahko sedaj po mili volji obdelujejo
mediji, raznim kvazi okoljevarstvenikom pa je itak to verjetno že
kar duševna hrana. Avtomobil v najširšem pomenu besede se že
najmanj zadnjih 20 let pojavlja kot dežurni krivec za
onesnaževanje, toplogredne "bla bla" pojave in ne vem kaj še vse.
Potem sveda svoj lonček pristavijo nenasitni državni proračuni in
zaračunajo mastne davke na grame CO2 ter tako nevednega povprečneža
oskubijo še na X drugih načinov, vse zavito pod plašč varovanja
okolja in zdravja in še neizleženih tropskih žab in še kaj...
Po drugi strani pa ena povprečna kitajska fabrika v enem dnevu spusti v ozračje več nesnage, kot je bodo vsi ti ubogi VW-jčki v vsej svoji življenjski dobi. Ki je, mimogrede, vse krajša. :) (Pa nič slabega drugače o Kitajcih.)
Redko kdo pa omenja (v tujini je to malo pogosteje), da povprečna vrtna motorna kosilnica spusti v enakem času delovanja zrak več bistveno bolj strupenih plinov kot 20 krat večji avtomobilski motor.
Drugače pa se strinjam, da je tale VW-jeva "pogruntavščina" nekaj, kar si vodilni proizvajalec avtomobilov nikakor ne bi smel privoščiti. Sam vozim umotvore VAG skupine že 25 let in sem skozi nekako v koraku s časom z njimi. Ampak ne morem mimo tega, da ne bi tem prepotentnim inženirjem svetoval, da naj namesto goljufive programske opreme razvijajo vitalne dele avtomobilov tako, da se ne bo vsak mesec na avtu nekaj z**balo...
Ker to, kar delajo tam od letnika 2003 naprej, je iz leta v leto slabše.
LP
Po drugi strani pa ena povprečna kitajska fabrika v enem dnevu spusti v ozračje več nesnage, kot je bodo vsi ti ubogi VW-jčki v vsej svoji življenjski dobi. Ki je, mimogrede, vse krajša. :) (Pa nič slabega drugače o Kitajcih.)
Redko kdo pa omenja (v tujini je to malo pogosteje), da povprečna vrtna motorna kosilnica spusti v enakem času delovanja zrak več bistveno bolj strupenih plinov kot 20 krat večji avtomobilski motor.
Drugače pa se strinjam, da je tale VW-jeva "pogruntavščina" nekaj, kar si vodilni proizvajalec avtomobilov nikakor ne bi smel privoščiti. Sam vozim umotvore VAG skupine že 25 let in sem skozi nekako v koraku s časom z njimi. Ampak ne morem mimo tega, da ne bi tem prepotentnim inženirjem svetoval, da naj namesto goljufive programske opreme razvijajo vitalne dele avtomobilov tako, da se ne bo vsak mesec na avtu nekaj z**balo...
Ker to, kar delajo tam od letnika 2003 naprej, je iz leta v leto slabše.
LP
sporočil: 13.528
Denimo Fiat, ki je v Italiji lastnikom volkswagnov ob menjavi za novega fiata ali jeepa ponudil dodaten popust, podobno potezo je potegnil tudi Ford. Zanimivo pri vsem tem pa je, da trgovci omenjenih znamk ne verjamejo, da bo posel uspel, kot kaže premorejo več občutka za poštenost v poslu kot njihovi dobavitelji.Naj prvi vrže kamen tisti, ki je brez greha, ali kako že pravijo. Fiat in Ford sta kamen vrgla, prav bi bilo, da se tudi njihova vozila temeljito pre-testirajo.
sporočil: 13.528
[S4S6S8]forum.finance.si/?m=...588&single
Sicer je tale VW zgodba z izpuhi po mojem zelo in hudo pretirana in gre samo za balast, ki ga lahko sedaj po mili volji obdelujejo mediji, raznim kvazi okoljevarstvenikom pa je itak to verjetno že kar duševna hrana. Avtomobil v najširšem pomenu besede se že najmanj zadnjih 20 let pojavlja kot dežurni krivec za onesnaževanje, toplogredne "bla bla" pojave in ne vem kaj še vse. Potem sveda svoj lonček pristavijo nenasitni državni proračuni in zaračunajo mastne davke na grame CO2 ter tako nevednega povprečneža oskubijo še na X drugih načinov, vse zavito pod plašč varovanja okolja in zdravja in še neizleženih tropskih žab in še kaj...
Po drugi strani pa ena povprečna kitajska fabrika v enem dnevu spusti v ozračje več nesnage, kot je bodo vsi ti ubogi VW-jčki v vsej svoji življenjski dobi. Ki je, mimogrede, vse krajša. :) (Pa nič slabega drugače o Kitajcih.)
Redko kdo pa omenja (v tujini je to malo pogosteje), da povprečna vrtna motorna kosilnica spusti v enakem času delovanja zrak več bistveno bolj strupenih plinov kot 20 krat večji avtomobilski motor.
Drugače pa se strinjam, da je tale VW-jeva "pogruntavščina" nekaj, kar si vodilni proizvajalec avtomobilov nikakor ne bi smel privoščiti. Sam vozim umotvore VAG skupine že 25 let in sem skozi nekako v koraku s časom z njimi. Ampak ne morem mimo tega, da ne bi tem prepotentnim inženirjem svetoval, da naj namesto goljufive programske opreme razvijajo vitalne dele avtomobilov tako, da se ne bo vsak mesec na avtu nekaj z**balo...
Ker to, kar delajo tam od letnika 2003 naprej, je iz leta v leto slabše.
LP
sporočil: 539
Nič ne prehitevajo stvarnosti. FIAT je leta in leta investiral v
razvoj čistih motorjev. V tem času so Nemci vložili v marketing in
pometli s konkurenco. Nemci so tudi na začetku hudo lobirali za
zeleno Evropo, da bi na koncu oni sami spet zlobirali za
podaljšanje rokov. Tako so potunkali ostale v avto industriji.
sporočil: 9.333
Vojni dobičkarji v aferi VW
Častilci edino zveličavnega zlatega teleta
vseskozi in nenehno iščejo nove možnosti, ki
jim bolj mastne dobičke, na hitro, obeta(jo).
Sodražan
Častilci edino zveličavnega zlatega teleta
vseskozi in nenehno iščejo nove možnosti, ki
jim bolj mastne dobičke, na hitro, obeta(jo).
Sodražan
sporočil: 7.327
čas vnosa: 12.10.15 09:12
[dronyx]Koliko vem, slovenski pravni red ne pozna skupinskih tožb. Se je kaj spremenilo v zadnjih letih?
>Ali že obstaja kakšno združenje v Sloveniji, ki bo pravno in nasploh zastopalo ogoljufane kupce? Predlagam ustanovitev le tega, ke naša skorumpirana država nam ne bo nič pomagala.
Predlagam da se organizirate in vložite skupinsko tožbo. Nenazadnje so vaši avtomobili rabljeni vredni manj, sosedje se vam posmehujejo, uničujete okolje itd. Več kot dovolj razlogov za izplačilo odškodnine, ne pa da vam samo predelajo motorje ali naložijo nov program.
sporočil: 7.327
čas vnosa: 12.10.15 09:15
[milos9]Po mojih etičnih standardih je vsak goljuf in baraba "free target", tako kot nekoč, ko so takšne barabe dali v okove, vaščani pa so lahko prosto pljuvali po njih. Vsem v opomin. Presenečen sem, da VW ni bil deležen globalnega posmeha in predmet negativnih marketinških akcij vseh konkurentov. Vodstvo VW = prasci in barabe. Tako enostavno je to.
Pozdravljeni,
goljufov nikakor ne zagovarjam, ne v preteklih člankih, ne v uvodniku - vabljeni k raziskovanju. Zelo jasno sem vselej zapisal, da je Volkswagen zamočil, poglobili smo se v posledice afere, tudi v to kako jo bodo reševali,...
Ob vsem dogajanju pa ne morem mimo odziva nekaterih tekmecev in politikov, ki so svoj lonček pristavili na poslovno neetičen način.
Odgovornost Volkswagna pa zaradi tega seveda ni nič manjša
Lep dan, Miloš
Seveda se mora vsak sam vprašati, ali ne bo nekoč sam na prangerju. In temu skladno ravnati.
sporočil: 7.327
čas vnosa: 12.10.15 09:11
[dronyx]Zasleduje lastne interese, kot US and A svoje. TTIP je zasledovanje pretežno amerointeresov, EU bi za nekaj koristi prodala kar precej svojih načel. Če se spomnim samo spiska prepovedanih kemičnih snovi (US and A manj kot 100, EU na tisoče) - EU namreč dovoljuje uporabo kemikalij po principu dokazovanja varnosti, US and A pa po principu dokazovanja nevarnosti, which is ludicrus. TTIP (v zadnji znani obliki) dovoljuje minimalne standarde obeh partneric, meaning da bodo morale tudi EU fabrke začeti proizvajati svinjarijo, da ostanejo konkurenčne.
Meni je zanimivo, kako evropska komisija zlahka kaznuje ameriška podjetja (Google etc.), medtem ko v tem primeru očitno ni tako aktivna, pa bi zlahka tudi VW naložila milijardno kazen zaradi uničevanja okolja, zdravja ljudi itd. Dvoličnost pa taka...
FUCK THAT.
Strani: 1