Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Tesla razočarala vlagatelje z zamudami in rekordno izgubo
Strani: 1
sporočil: 14.456
Zaostanek v proizvodnji pomeni, da se bo podaljšala čakalna doba skoraj polovice milijona imetnikov rezervacije modela 3.S koliko na koliko? Rad bi vedel za primerjavo s čakalnimi dobami za stoenke, katre, sarajevske golfe v moji mladosti. Podobnosti je čisto preveč, da bi jih ignoriral.
Ovire v proizvodnji bodo še dodatno spodbudile skeptike, ki dvomijo v sposobnost ameriškega podjetja, da hitro doseže množično proizvodnjo avtomobila, katerega začetna cena je 35 tisoč dolarjev.Pravi skeptiki dvomimo v precej več kot samo v sposobnost Tesle, da (pravočasno) doseže (dovolj) množično proizvodnjo.
sporočil: 271
Če potrebujejo kapital, naj na brzino izdajo ICO tokene - na to so
itak vsi neumni sedaj in bodo zbrali milijarde kapitala.
sporočil: 62
Vse to je ena čiste nategovina. Nikoli mu ne bo uspelo inna koncu
bodo vsi popušili. Simpel avto pa drag k svina, samo zato ker je na
štrom -v trendu. Še najman 10 let ne bo uspeha z elektriko. Jaz bi
ga tudi imel ampak ne za ta denar. Too much.
sporočil: 171
Se strinjam, da tole ne izgleda dobro za Teslo. Ampak ce pa napises
"simpel avto", ti pa predlagam, da hitro skocis do te gigatovarne
baterij in salabajzerjem poves, kako je to vse simpel in resis
zadevo v sekundi dvajset. Milijoni so ti zagotovljeni.
sporočil: 544
V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo
izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.
Problem je in verjetno še dolgo bo shranjevalnik. Vprašanje, če se zadevo sploh da rešiti ali samo ne vemo, kako. Če bi na kakega dizelaša navesili tako na porabo optimirano okolje in za tako ceno, ga noben Tesla po porabi primarne energije ne more ujeti. Saj ste verjetno slišali: za proizvodnjo E-avta in baterij porabiš toliko energije, kot za proizvodnjo diesla in goriva zanj za 8 let. S tem, da so E-baterije po 5-6 letih fuč. Nedaj bože, da si omislijo kako "pametno" praznjenje/polnjenje za potrebe EE sistema. E-avt so, če ne bo preboja (nič pa nanj ne kaže) exotika za petične in ekofundamentaliste brez logike, ki šparajo naravo, pa če ta in vse ostalo crkne. Bajdvej, baje je v teh baterijah huda svinjarija, proti kateri so razni glifosati in to pravi eko-proizvodi.
Problem je in verjetno še dolgo bo shranjevalnik. Vprašanje, če se zadevo sploh da rešiti ali samo ne vemo, kako. Če bi na kakega dizelaša navesili tako na porabo optimirano okolje in za tako ceno, ga noben Tesla po porabi primarne energije ne more ujeti. Saj ste verjetno slišali: za proizvodnjo E-avta in baterij porabiš toliko energije, kot za proizvodnjo diesla in goriva zanj za 8 let. S tem, da so E-baterije po 5-6 letih fuč. Nedaj bože, da si omislijo kako "pametno" praznjenje/polnjenje za potrebe EE sistema. E-avt so, če ne bo preboja (nič pa nanj ne kaže) exotika za petične in ekofundamentaliste brez logike, ki šparajo naravo, pa če ta in vse ostalo crkne. Bajdvej, baje je v teh baterijah huda svinjarija, proti kateri so razni glifosati in to pravi eko-proizvodi.
sporočil: 27.995
Tesla: Buying Their Own Cars?
For over a year now I have been suspicious of Tesla's reported sales numbers.
In Q3 Tesla actually sold more cars than they produced so you would expect inventory values to decline. They did not.
Then on the Q3 conference call Deepak Ahuja appeared to drop a bomb on investors.
seekingalpha.com/art...uying-cars
For over a year now I have been suspicious of Tesla's reported sales numbers.
In Q3 Tesla actually sold more cars than they produced so you would expect inventory values to decline. They did not.
Then on the Q3 conference call Deepak Ahuja appeared to drop a bomb on investors.
seekingalpha.com/art...uying-cars
sporočil: 4.301
[crt]ta zgodba pa rahlo "smrdi" po oni naši zgodbi o B(ull)S(hit) in romunskih študentih, ki so naklepali 0,01% natančne minuse, da se je "dalo" brisat obveznice... očitno smo ze slavni, oz. vredni posnemanja...
Tesla: Buying Their Own Cars?
For over a year now I have been suspicious of Tesla's reported sales numbers.
In Q3 Tesla actually sold more cars than they produced so you would expect inventory values to decline. They did not.
Then on the Q3 conference call Deepak Ahuja appeared to drop a bomb on investors.
seekingalpha.com/art...uying-cars
:-)
lpA
sporočil: 21.898
"Elon Musk je po predstavitvi modela 3 obljubil, da bodo do
decembra naredili 20 tisoč primerkov, a so jih od 2. oktobra do
zdaj proizvedli le 260."
lol. zrel za institucionalno obravnavo.
lol. zrel za institucionalno obravnavo.
sporočil: 14.456
[Mrnjafko]Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:
V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.
> Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
forum.finance.si/?m=...192&single
sporočil: 14.456
[crt]To lahko pomeni, da Tesla postaja serious player v avtomobilskem poslu. Papirno in fizično premikanje avtov je namreč stara praksa. Ta prispeva tudi k nenaravni statistiki registracij v Moji Deželi. Poskusi poloviti verodostojne podatke o proizvodnji in prodaji kakšne firme pa boš videl, kakšne komplikacije so z izdelki, ki jih je treba registrirati pri oblasteh. :-)
Tesla: Buying Their Own Cars?
In Q3 Tesla actually sold more cars than they produced so you would expect inventory values to decline. They did not.
sporočil: 638
Zadnja sprememba: Mitjek 03.11.2017 12:13
To mi delaj TRUMP !Trumpovi republikanci proti elektromobilnosti: v ZDA slovo 7.500 dolarjev subvencije?
Republikanci v ZDA želijo ukiniti 7.500 dolarjev subvencije za nakup novega električnega avtomobila.
To bi tudi v slowenistanu ukinil. Ne pa da se eni pasejo na moji kinti !
Keri hoče met Eletro Avto naj se stegne sam, če je takšen AS. Banda.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 03.11.2017 12:39
[pobalin]Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.
> [Mrnjafko]
> V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.
Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:
> > Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
>
> Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
> forum.finance.si/?m=...192&single
Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
sporočil: 27.995
[pobalin]ja, tako.
> [crt]
> Tesla: Buying Their Own Cars?
> In Q3 Tesla actually sold more cars than they produced so you would expect inventory values to decline. They did not.
To lahko pomeni, da Tesla postaja serious player v avtomobilskem poslu. Papirno in fizično premikanje avtov je namreč stara praksa.
sporočil: 10.568
[bc123a]Kaj pa zapletenost sklopov in elektronike? Vsega postaja v avtomobilih enostavno preveč za osebno uporabo. Avtomobili kot samovozeči roboti, to je nekaj drugega. Hibrid mi deluje kot še bolj zapletena zadeva z več sklopi, elektronike in več možnosti okvar ter zahtevnejšim servisiranjem in vzdrževanjem. Osebno bi ločeval mestni in primestni promet na krajše razdalje in vožnjo na velike razdalje. Za prvo se mi zdijo električna vozila super, za drugo pa malo (ali precej) manj.
> [pobalin]
> > [Mrnjafko]
> > V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.
>
> Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:
>
> > > Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
> >
> > Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
> > forum.finance.si/?m=...192&single
Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.
Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
sporočil: 14.456
[bc123a]Si površno prebral? Moj point je v tem:
Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.
Zoe + baterija = 1.480 kg = Clio + 400 kg
Zoe - baterija = 1.480 kg - 305 kg = Clio + 95 kg
Alora, je 95 kg nepojasnjenega pribitka pri teži posledica tega, da je elektromotor Zoe s svojo e-periferijo za 95 kg težji od klasičnega motorja + menjalnika v Cliu?
Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.Politki so res nekakšni forumaši, ki se vtikajo v vse, ampak zdi se mi, da bi kar hitro sprejeli inženirsko-poslovno rešitev oz. ponudbo, če bi ta npr. obljubila izpust CO2 na nivoju 80 g/km, čez nekaj let pa 60 g/km... :-)
sporočil: 48.253
[kzupanc]I feel your pain in to kar pises absolutno drzi.
Kaj pa zapletenost sklopov in elektronike? Vsega postaja v avtomobilih enostavno preveč za osebno uporabo. Avtomobili kot samovozeči roboti, to je nekaj drugega. Hibrid mi deluje kot še bolj zapletena zadeva z več sklopi, elektronike in več možnosti okvar ter zahtevnejšim servisiranjem in vzdrževanjem. Osebno bi ločeval mestni in primestni promet na krajše razdalje in vožnjo na velike razdalje. Za prvo se mi zdijo električna vozila super, za drugo pa malo (ali precej) manj.
Ampak pri regulaciji elektromotorja se pogovarjamo o strahovito osnovnih zadevah.
Recimo preklapljanje med navitji, regulacijo moci. To so zadeve ki rabijo en mikrokrmilnik in zmogljivo mocnostno elektroniko, kompleksnost podobna enemu ABS sistemu. Pa ze sedaj imas pri bencinskem motorju en kup elektronike, ki stima motor glede na rezim voznje (krmilnik s katerim je recimo goljufal VW) in je bistveno bolj kompleksna.
sporočil: 3.976
[bc123a]+1
Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
skratka, najboljša varianta je to kar uporablja Chevy Volt/Opel Ampera (če prav razumem njegovo delovanje, kolesa poganja samo elektromotor; baterija je sicer bolj majhna, za doseg par 10 km po mestu, zato za povečanje dosega skrbi vgrajen bencinski motor, ki ima vlogo generatorja - pri današnjem stanju tehnologije in izgledu za vsaj 5-10 let naprej je verjetno to zaenkrat še najbolj optimalna rešitev, če se hočemo iti prehod na elektrifikacijo).
sporočil: 48.253
[pobalin]Pa saj to ni isti avto. Ze mere so druge.
> [bc123a]
> Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.
Si površno prebral? Moj point je v tem:
Zoe + baterija = 1.480 kg = Clio + 400 kg
Zoe - baterija = 1.480 kg - 305 kg = Clio + 95 kg
Alora, je 95 kg nepojasnjenega pribitka pri teži posledica tega, da je elektromotor Zoe s svojo e-periferijo za 95 kg težji od klasičnega motorja + menjalnika v Cliu?
www.renault.si/vozil.../mere.html
www.renault.si/vozil.../mere.html
Zoe je vecji avto.
sporočil: 48.253
[matjazfinance]Ne pri chevy voltu imas planetno gonilo, ki sluzi predvsem za optimizacijo porabe elektrike, kar se mi zdi idiotski nesmisel.
> [bc123a]
> Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
+1
skratka, najboljša varianta je to kar uporablja Chevy Volt/Opel Ampera (če prav razumem njegovo delovanje, kolesa poganja samo elektromotor;
"These units are connected via a planetary gear and three electrically controlled hydraulic clutches to provide power output for propulsion in any of four programmed operating modes"
en.wikipedia.org/wik...rolet_Volt
111 KW elektromotor je zverina, ki naceloma ne bi rabila nic drugega. Spet nekaj komplicirajo z ucinkovitostjo tam, kjer je ze itak dobra.
Takoj ko mas not nek tak mehanizem imas kar resne mehanske izgube, da komplikacij ne omenjamo.
Jaz bi skomandiral: bencinski motor in generator na eni osi, elektromotor in kolesa na drugi osi pa basta.
sporočil: 3.976
Aja, pol je pa res brezveze/nepotrebno.
Sem enkrat bral o tem in sem si zapomnil tisto kar piše v stavku "The Volt operates as a pure battery electric vehicle until its battery capacity drops to a predetermined threshold from full charge. From there its internal combustion engine powers an electric generator to extend the vehicle's range as needed",
in spregledal "When the engine is running it may be periodically mechanically linked (by a clutch) to a planetary gear set, and hence the output drive axle, to improve energy efficiency."... to je pa IMO res nepotrebno kompliciranje.
Me zanima, zakaj proizvajalci tako vztrajno tlačijo zraven opcijo direktnega linka motor->kolesa, jaz bi to eliminiral in naredil 100% električni pogon, ICE motor pa da ima izključno vlogo generatorja...
Sem enkrat bral o tem in sem si zapomnil tisto kar piše v stavku "The Volt operates as a pure battery electric vehicle until its battery capacity drops to a predetermined threshold from full charge. From there its internal combustion engine powers an electric generator to extend the vehicle's range as needed",
in spregledal "When the engine is running it may be periodically mechanically linked (by a clutch) to a planetary gear set, and hence the output drive axle, to improve energy efficiency."... to je pa IMO res nepotrebno kompliciranje.
Me zanima, zakaj proizvajalci tako vztrajno tlačijo zraven opcijo direktnega linka motor->kolesa, jaz bi to eliminiral in naredil 100% električni pogon, ICE motor pa da ima izključno vlogo generatorja...
Strani: 1