7 min
Rusi Sloveniji napovedujejo kibernetsko vojno. Kako zaščititi vaše podjetje
37 min
Nočete kupiti bitcoina? Morda vas prepričajo kriptodelnice
2 uri
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
2 uri
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
2 uri
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
2 uri
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
3 ure
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
3 ure
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
3 ure
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
5 ur
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
8 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
8 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
14 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
14 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
15 ur
Najbolj brani članki danes
15 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
16 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
16 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 4
17 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
18 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5

Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2681765] 02.11.17 11:43
Odgovori   +    11
Zaostanek v proizvodnji pomeni, da se bo podaljšala čakalna doba skoraj polovice milijona imetnikov rezervacije modela 3.
S koliko na koliko? Rad bi vedel za primerjavo s čakalnimi dobami za stoenke, katre, sarajevske golfe v moji mladosti. Podobnosti je čisto preveč, da bi jih ignoriral.
Ovire v proizvodnji bodo še dodatno spodbudile skeptike, ki dvomijo v sposobnost ameriškega podjetja, da hitro doseže množično proizvodnjo avtomobila, katerega začetna cena je 35 tisoč dolarjev.
Pravi skeptiki dvomimo v precej več kot samo v sposobnost Tesle, da (pravočasno) doseže (dovolj) množično proizvodnjo.
grgl1976 sporočil: 271
[#2681800] 02.11.17 14:32
Odgovori   +    11
Če potrebujejo kapital, naj na brzino izdajo ICO tokene - na to so itak vsi neumni sedaj in bodo zbrali milijarde kapitala.
anon-230978 sporočil: 62
[#2681880] 02.11.17 22:49
Odgovori   +    0
Vse to je ena čiste nategovina. Nikoli mu ne bo uspelo inna koncu bodo vsi popušili. Simpel avto pa drag k svina, samo zato ker je na štrom -v trendu. Še najman 10 let ne bo uspeha z elektriko. Jaz bi ga tudi imel ampak ne za ta denar. Too much.
JaniL sporočil: 165
[#2681904] 03.11.17 07:13 · odgovor na: anon-230978 (#2681880)
Odgovori   +    2
Se strinjam, da tole ne izgleda dobro za Teslo. Ampak ce pa napises "simpel avto", ti pa predlagam, da hitro skocis do te gigatovarne baterij in salabajzerjem poves, kako je to vse simpel in resis zadevo v sekundi dvajset. Milijoni so ti zagotovljeni.
Mrnjafko sporočil: 544
[#2681907] 03.11.17 07:39 · odgovor na: JaniL (#2681904)
Odgovori   +    2
V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.

Problem je in verjetno še dolgo bo shranjevalnik. Vprašanje, če se zadevo sploh da rešiti ali samo ne vemo, kako. Če bi na kakega dizelaša navesili tako na porabo optimirano okolje in za tako ceno, ga noben Tesla po porabi primarne energije ne more ujeti. Saj ste verjetno slišali: za proizvodnjo E-avta in baterij porabiš toliko energije, kot za proizvodnjo diesla in goriva zanj za 8 let. S tem, da so E-baterije po 5-6 letih fuč. Nedaj bože, da si omislijo kako "pametno" praznjenje/polnjenje za potrebe EE sistema. E-avt so, če ne bo preboja (nič pa nanj ne kaže) exotika za petične in ekofundamentaliste brez logike, ki šparajo naravo, pa če ta in vse ostalo crkne. Bajdvej, baje je v teh baterijah huda svinjarija, proti kateri so razni glifosati in to pravi eko-proizvodi.
crt sporočil: 27.121
[#2681908] 03.11.17 07:40
Odgovori   +    2
Tesla: Buying Their Own Cars?

For over a year now I have been suspicious of Tesla's reported sales numbers.

In Q3 Tesla actually sold more cars than they produced so you would expect inventory values to decline. They did not.

Then on the Q3 conference call Deepak Ahuja appeared to drop a bomb on investors.

seekingalpha.com/art...uying-cars
bobek13 sporočil: 4.301
[#2681910] 03.11.17 08:07 · odgovor na: crt (#2681908)
Odgovori   +    1
[crt]
Tesla: Buying Their Own Cars?

For over a year now I have been suspicious of Tesla's reported sales numbers.

In Q3 Tesla actually sold more cars than they produced so you would expect inventory values to decline. They did not.

Then on the Q3 conference call Deepak Ahuja appeared to drop a bomb on investors.

seekingalpha.com/art...uying-cars
ta zgodba pa rahlo "smrdi" po oni naši zgodbi o B(ull)S(hit) in romunskih študentih, ki so naklepali 0,01% natančne minuse, da se je "dalo" brisat obveznice... očitno smo ze slavni, oz. vredni posnemanja...

:-)

lpA
shevchenko sporočil: 21.898
[#2681917] 03.11.17 08:54
Odgovori   +    1
"Elon Musk je po predstavitvi modela 3 obljubil, da bodo do decembra naredili 20 tisoč primerkov, a so jih od 2. oktobra do zdaj proizvedli le 260."

lol. zrel za institucionalno obravnavo.
pobalin sporočil: 14.456
[#2681921] 03.11.17 09:28 · odgovor na: Mrnjafko (#2681907)
Odgovori   +    2
[Mrnjafko]
V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.
Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:
> Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.

Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
forum.finance.si/?m=...192&single
pobalin sporočil: 14.456
[#2681941] 03.11.17 10:37 · odgovor na: crt (#2681908)
Odgovori   +    0
[crt]
Tesla: Buying Their Own Cars?
In Q3 Tesla actually sold more cars than they produced so you would expect inventory values to decline. They did not.
To lahko pomeni, da Tesla postaja serious player v avtomobilskem poslu. Papirno in fizično premikanje avtov je namreč stara praksa. Ta prispeva tudi k nenaravni statistiki registracij v Moji Deželi. Poskusi poloviti verodostojne podatke o proizvodnji in prodaji kakšne firme pa boš videl, kakšne komplikacije so z izdelki, ki jih je treba registrirati pri oblasteh. :-)
Mitjek sporočil: 638
[#2681961] 03.11.17 12:13
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: Mitjek 03.11.2017 12:13
To mi delaj TRUMP !

Trumpovi republikanci proti elektromobilnosti: v ZDA slovo 7.500 dolarjev subvencije?
Republikanci v ZDA želijo ukiniti 7.500 dolarjev subvencije za nakup novega električnega avtomobila.

To bi tudi v slowenistanu ukinil. Ne pa da se eni pasejo na moji kinti !
Keri hoče met Eletro Avto naj se stegne sam, če je takšen AS. Banda.
bc123a sporočil: 48.253
[#2681972] 03.11.17 12:38 · odgovor na: pobalin (#2681921)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: bc123a 03.11.2017 12:39
[pobalin]
> [Mrnjafko]
> V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.

Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:

> > Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
>
> Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
> forum.finance.si/?m=...192&single
Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.

Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
crt sporočil: 27.121
[#2681983] 03.11.17 12:52 · odgovor na: pobalin (#2681941)
Odgovori   +    0
[pobalin]
> [crt]
> Tesla: Buying Their Own Cars?
> In Q3 Tesla actually sold more cars than they produced so you would expect inventory values to decline. They did not.

To lahko pomeni, da Tesla postaja serious player v avtomobilskem poslu. Papirno in fizično premikanje avtov je namreč stara praksa.
ja, tako.
kzupanc sporočil: 10.517
[#2681987] 03.11.17 13:01 · odgovor na: bc123a (#2681972)
Odgovori   +    0
[bc123a]
> [pobalin]
> > [Mrnjafko]
> > V bistvu je elektromotor dosti bolj simpel od tistega na notranjo izgorevanje in da se ga krmiliti bistveno lažje in bolje.
>
> Na nedavno pripombo o Renaultu Zoe nisem dobil nobenega inženirskega, družboslovnega, strokovno žurnalističnega ali laičnega odgovora:
>
> > > Masa zoeja je zajetnih 1.480 kilogramov, 400 več od clia. Zmogljiva baterija namreč tehta kar 305 kilogramov, zato moč motorja 68 kilovatov v teoriji ne obeta prav veliko.
> >
> > Ne razumem namreč, kako spraviti skupaj dejstva, da naj bi bil pogon z elektromotorjem lažji, bolj kompakten in konstrukcijsko bolj enostaven od bencinskega ali dizel motorja. Pa še tišji je, se pravi rabi manj izolacije. Kljub vsem tem predpostavkam Zoe brez baterije tehta 95 kg več kot praktično enako velik Clio. Meni to ne štima.
> > forum.finance.si/?m=...192&single

Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.

Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
Kaj pa zapletenost sklopov in elektronike? Vsega postaja v avtomobilih enostavno preveč za osebno uporabo. Avtomobili kot samovozeči roboti, to je nekaj drugega. Hibrid mi deluje kot še bolj zapletena zadeva z več sklopi, elektronike in več možnosti okvar ter zahtevnejšim servisiranjem in vzdrževanjem. Osebno bi ločeval mestni in primestni promet na krajše razdalje in vožnjo na velike razdalje. Za prvo se mi zdijo električna vozila super, za drugo pa malo (ali precej) manj.
pobalin sporočil: 14.456
[#2681995] 03.11.17 13:19 · odgovor na: bc123a (#2681972)
Odgovori   +    1
[bc123a]
Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.
Si površno prebral? Moj point je v tem:
Zoe + baterija = 1.480 kg = Clio + 400 kg
Zoe - baterija = 1.480 kg - 305 kg = Clio + 95 kg
Alora, je 95 kg nepojasnjenega pribitka pri teži posledica tega, da je elektromotor Zoe s svojo e-periferijo za 95 kg težji od klasičnega motorja + menjalnika v Cliu?
Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
Politki so res nekakšni forumaši, ki se vtikajo v vse, ampak zdi se mi, da bi kar hitro sprejeli inženirsko-poslovno rešitev oz. ponudbo, če bi ta npr. obljubila izpust CO2 na nivoju 80 g/km, čez nekaj let pa 60 g/km... :-)
bc123a sporočil: 48.253
[#2681997] 03.11.17 13:22 · odgovor na: kzupanc (#2681987)
Odgovori   +    0
[kzupanc]
Kaj pa zapletenost sklopov in elektronike? Vsega postaja v avtomobilih enostavno preveč za osebno uporabo. Avtomobili kot samovozeči roboti, to je nekaj drugega. Hibrid mi deluje kot še bolj zapletena zadeva z več sklopi, elektronike in več možnosti okvar ter zahtevnejšim servisiranjem in vzdrževanjem. Osebno bi ločeval mestni in primestni promet na krajše razdalje in vožnjo na velike razdalje. Za prvo se mi zdijo električna vozila super, za drugo pa malo (ali precej) manj.
I feel your pain in to kar pises absolutno drzi.

Ampak pri regulaciji elektromotorja se pogovarjamo o strahovito osnovnih zadevah.

Recimo preklapljanje med navitji, regulacijo moci. To so zadeve ki rabijo en mikrokrmilnik in zmogljivo mocnostno elektroniko, kompleksnost podobna enemu ABS sistemu. Pa ze sedaj imas pri bencinskem motorju en kup elektronike, ki stima motor glede na rezim voznje (krmilnik s katerim je recimo goljufal VW) in je bistveno bolj kompleksna.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2682080] 03.11.17 17:12 · odgovor na: bc123a (#2681972)
Odgovori   +    1
[bc123a]
Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.
+1
skratka, najboljša varianta je to kar uporablja Chevy Volt/Opel Ampera (če prav razumem njegovo delovanje, kolesa poganja samo elektromotor; baterija je sicer bolj majhna, za doseg par 10 km po mestu, zato za povečanje dosega skrbi vgrajen bencinski motor, ki ima vlogo generatorja - pri današnjem stanju tehnologije in izgledu za vsaj 5-10 let naprej je verjetno to zaenkrat še najbolj optimalna rešitev, če se hočemo iti prehod na elektrifikacijo).
bc123a sporočil: 48.253
[#2682081] 03.11.17 17:24 · odgovor na: pobalin (#2681995)
Odgovori   +    0
[pobalin]
> [bc123a]
> Ha, pogon je ze lazji in enostavnejsi in bolj okoljsko prijazen. Tezava je v bateriji. Za potrebe propagande to pac ni del pogona, ceprav je zadeva 10x tezja kot rezervoar bencina v enem bencinskem cliotu.

Si površno prebral? Moj point je v tem:
Zoe + baterija = 1.480 kg = Clio + 400 kg
Zoe - baterija = 1.480 kg - 305 kg = Clio + 95 kg
Alora, je 95 kg nepojasnjenega pribitka pri teži posledica tega, da je elektromotor Zoe s svojo e-periferijo za 95 kg težji od klasičnega motorja + menjalnika v Cliu?
Pa saj to ni isti avto. Ze mere so druge.

www.renault.si/vozil.../mere.html
www.renault.si/vozil.../mere.html

Zoe je vecji avto.
bc123a sporočil: 48.253
[#2682084] 03.11.17 17:33 · odgovor na: anon-20668 (#2682080)
Odgovori   +    0
[matjazfinance]
> [bc123a]
> Jaz se vedno trdim, da bi morala biti prihodnost avtov v hibridni tehnologiji po vzoru dizel elektricnih lokomotiv. Ker je elektriko v avtu bistveno lazje krotiti kot bencinske konje (za dolocanje delovnega rezima elektromotorja ne rabis menjalnika, ampak samo elektroniko), bi kombinacija zmerno mocnega bencinskega motorja, mocnega-poskocnega elektromotorja in sorazmerno malo zmogljivega ampak hitrega akumulatorja po moje bila dalec najboljse nadaljevanje. Ampak ce komandirajo razvoj politiki, potem pridemo kamor pridemo.

+1
skratka, najboljša varianta je to kar uporablja Chevy Volt/Opel Ampera (če prav razumem njegovo delovanje, kolesa poganja samo elektromotor;
Ne pri chevy voltu imas planetno gonilo, ki sluzi predvsem za optimizacijo porabe elektrike, kar se mi zdi idiotski nesmisel.

"These units are connected via a planetary gear and three electrically controlled hydraulic clutches to provide power output for propulsion in any of four programmed operating modes"

en.wikipedia.org/wik...rolet_Volt

111 KW elektromotor je zverina, ki naceloma ne bi rabila nic drugega. Spet nekaj komplicirajo z ucinkovitostjo tam, kjer je ze itak dobra.

Takoj ko mas not nek tak mehanizem imas kar resne mehanske izgube, da komplikacij ne omenjamo.

Jaz bi skomandiral: bencinski motor in generator na eni osi, elektromotor in kolesa na drugi osi pa basta.
anon-20668 sporočil: 3.976
[#2682150] 03.11.17 23:02 · odgovor na: bc123a (#2682084)
Odgovori   +    0
Aja, pol je pa res brezveze/nepotrebno.

Sem enkrat bral o tem in sem si zapomnil tisto kar piše v stavku "The Volt operates as a pure battery electric vehicle until its battery capacity drops to a predetermined threshold from full charge. From there its internal combustion engine powers an electric generator to extend the vehicle's range as needed",
in spregledal "When the engine is running it may be periodically mechanically linked (by a clutch) to a planetary gear set, and hence the output drive axle, to improve energy efficiency."... to je pa IMO res nepotrebno kompliciranje.

Me zanima, zakaj proizvajalci tako vztrajno tlačijo zraven opcijo direktnega linka motor->kolesa, jaz bi to eliminiral in naredil 100% električni pogon, ICE motor pa da ima izključno vlogo generatorja...

Strani: 1